quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:31 schreef Jahr00n het volgende:
Liever zo'n slanke dan vieze volslanken mokkels.
kan je net zo goed mannen laten lopen in vrouwen kleren ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
De reden dat die modellen zo weinig vormen hebben is omdat anders mensen alleen denken 'mooie borsten, aardig jurkje', nu zijn er geen borsten om door afgeleid te worden van de kleding.
Ik vind rechts eigenlijk niks, om eerlijk te zijn. De andere twee vind ik wel heel mooi.quote:
Is ook al eens gedaan. Bijvoorbeeld door Andrej Pejic.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
kan je net zo goed mannen laten lopen in vrouwen kleren ja.
ja?quote:
Ik vind rechts veel vrouwelijker dan links en midden. Veel mooiere vormen, dat vind ik juist mooi. Die 2 anderen zijn net mannen (vooral de linker).quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind rechts eigenlijk niks, om eerlijk te zijn. De andere twee vind ik wel heel mooi.
Ik vind dat er aan links bijna geen vorm zit buiten de knokige knietjes, om eerlijk te zijn. Ik vind ze alledrie onmiskenbaar vrouwelijk, maar ik denk dat als je bij de linkerdame d'r lange haren af zou scheren, dan zou het net een man zijn in een vrouwelijke pose.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:22 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ja?
[..]
Ik vind rechts veel vrouwelijker dan links en midden. Veel mooiere vormen, dat vind ik juist mooi. Die 2 anderen zijn net mannen (vooral de linker).
die linkse lijkt trouwens 12.
Ziek eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Op Nederland 2 is er nu een programma dat heet Bloed, Zweet en Blaren. Daarin worden de dansers en danseressen van het Nationaal Ballet gevolgd. Allemaal prima ballerina's, geen grammetje vet, je kent het wel.
Op een gegeven moment werden de ballerina's gevraagd om de show van Victor en Rolf te lopen, die wilden iets leuks met meisjes op spitzen. Nou ja, prima, dus alle meisjes naar Parijs.
Ik vond het echt schokkend dat zij, met hun ranke hertenlijfjes, gewoon bijna niet in de ontwerpen kwamenvoor wie ontwerp je dan kleding, vraag ik me af?
voor niemand, natuurlijkquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Op Nederland 2 is er nu een programma dat heet Bloed, Zweet en Blaren. Daarin worden de dansers en danseressen van het Nationaal Ballet gevolgd. Allemaal prima ballerina's, geen grammetje vet, je kent het wel.
Op een gegeven moment werden de ballerina's gevraagd om de show van Victor en Rolf te lopen, die wilden iets leuks met meisjes op spitzen. Nou ja, prima, dus alle meisjes naar Parijs.
Ik vond het echt schokkend dat zij, met hun ranke hertenlijfjes, gewoon bijna niet in de ontwerpen kwamenvoor wie ontwerp je dan kleding, vraag ik me af?
ze moeten allemaal 42 hebben zekerquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Is ook al eens gedaan. Bijvoorbeeld door Andrej Pejic.
Ik vind dat modellen best dun mogen zijn. Maar ze zouden moeten kunnen aantonen dat ze een gezond en normaal voedingspatroon hebben om dat figuur te houden. Een gezond lichaam is belangrijker dan welke maat je kan hebben door jezelf uit te hongeren. En daar zouden ze eens op moeten focussen in de modewereld en niet op dat maatje 32.
dan voelt trina de dikke huismoeder zich niet zo viesquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:25 schreef ergernis het volgende:
Waarom zouden er volgens jullie meer volslanke modellen op de catwalk moeten zijn?
Zijn die modellen dan nog zoveel magerder?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee, ze moeten gezond hun werk kunnen doen. En dan mag je van mij best een maat 34 hebben hoor.quote:
Nou, ontzettend elegant:quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:03 schreef Seven. het volgende:
TS vergeet voor het gemak ook de lengte. Feit is dat lange slanke vrouwen het elegantst overkomen op de catwalk.
Evengoed, ik ben voor alles tussen gezond slank en gezond volslank.
normaal, dus ze zijn abnormaal? niet natuurlijk? dit komt niet voor in werkelijkheid? cgi?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:19 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, ze moeten gezond hun werk kunnen doen. En dan mag je van mij best een maat 34 hebben hoor.
Maar veel van deze meiden hebben een bmi ver beneden normaal en ook zijn er diverse sterfgevallen door anorexia bekend en dat lijkt me dus absoluut niet nodig.
Maat 42 is bovengrens plus size mode voor zo ver ik weet.
quote:
Nou ja, dat vroeg ik me dus ook af… Die ballerina's zijn heul niet dik hoor, maar ze moesten ze met twee man in die kleding sjorrenquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zijn die modellen dan nog zoveel magerder?
http://www.nu.nl/gezondhe(...)dan-overgewicht.htmlquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:21 schreef Life2.0 het volgende:
normaal, dus ze zijn abnormaal? niet natuurlijk? dit komt niet voor in werkelijkheid? cgi?
er zijn nog meer sterfgevallen door overgewicht, was dat de basis van je argument?
quote:Ondergewicht 'dodelijker' dan overgewicht
Mensen die te weinig wegen, lopen een twee keer zo groot risico op vroegtijdig overlijden als mensen met een gezond gewicht. Mensen met overgewicht of obesitas hebben 1,2 en 1,3 keer zo veel kans.
Ik weet wel zeker dat ballerina's meer spieren hebben dan modellen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, dat vroeg ik me dus ook af… Die ballerina's zijn heul niet dik hoor, maar ze moesten ze met twee man in die kleding sjorrenIk ging er toch min of meer van uit dat zij toch in ieder geval in die sample sizes zouden passen.
Dat is waar… Maar zouden ze daarmee dan zoveel breder zijn dat ze niet een sample size passen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ballerina's meer spieren hebben dan modellen.
Nee mijn argument is dat ik vind dat je je gezondheid niet op het spel hoeft te zetten voor je werk. En dat doen nu genoeg meiden wel om model te kunnen worden. Als je een normaal eetpatroon hebt en dan een maat 32 of 34 hebt dan is dat goed, maar als je jezelf moet uithongeren om die maat vast te houden dan is modellenwerk in mijn ogen dus geen geschikt werk voor zo'n vrouw.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
normaal, dus ze zijn abnormaal? niet natuurlijk? dit komt niet voor in werkelijkheid? cgi?
er zijn nog meer sterfgevallen door overgewicht, was dat de basis van je argument?
Blijkbaar wel dusquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is waar… Maar zouden ze daarmee dan zoveel breder zijn dat ze niet een sample size passen?
Eens. Modellenbureaus selecteren daar trouwens wel op hoor, modellen die van zichzelf zo slank zijn. Natuurlijk, er zijn uitzonderingen, maar ik zou het niemand aanraden om 20 kilo af te vallen om model te worden. Laat die droom dan varen, of ga modellenwerk doen in een ander segment.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee mijn argument is dat ik vind dat je je gezondheid niet op het spel hoeft te zetten voor je werk. En dat doen nu genoeg meiden wel om model te kunnen worden. Als je een normaal eetpatroon hebt en dan een maat 32 of 34 hebt dan is dat goed, maar als je jezelf moet uithongeren om die maat vast te houden dan is modellenwerk in mijn ogen dus geen geschikt werk voor zo'n vrouw.
Maar dat begrijpen heel veel (tiener)meisjes dus echt niet! Of zoals iemand al eerder schreef: dat model is de kleerhanger die er voor moet zorgen dat die kleding zo mooi en voordelig mogelijk geshowed wordt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:36 schreef Toeps het volgende:
Ik vind trouwens niet dat mensen zich moeten spiegelen aan het lichaam van modellen. De modellen laten kleding zien, niet een voorbeeld hoe ieders lijf moet zijn.
tel je dan alle afrikaantjes tegenover dikke europeanen en trek je dan je conclusies?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gezondhe(...)dan-overgewicht.html
[..]
laten we de schuld bij de modellen leggen!quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat begrijpen heel veel (tiener)meisjes dus echt niet! Of zoals iemand al eerder schreef: dat model is de kleerhanger die er voor moet zorgen dat die kleding zo mooi en voordelig mogelijk geshowed wordt.
iedere dag dat ik mijn motor pak (zelfs dat niet eens, als ik al naar buiten ga) en naar mn werk rijd zet ik mijn leven op het spel, krijgik nog niet eens betaald!quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee mijn argument is dat ik vind dat je je gezondheid niet op het spel hoeft te zetten voor je werk. En dat doen nu genoeg meiden wel om model te kunnen worden. Als je een normaal eetpatroon hebt en dan een maat 32 of 34 hebt dan is dat goed, maar als je jezelf moet uithongeren om die maat vast te houden dan is modellenwerk in mijn ogen dus geen geschikt werk voor zo'n vrouw.
Ballerina's zijn volledig afgetraind idd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ballerina's meer spieren hebben dan modellen.
Soms vraag ik me af: is dat wel zo? Dat kleding er het beste uit ziet op die graatmagere modellen,dus. Ik bedoel: je ziet to-taal niet hoe de kleding nu daarwerkelijk hoort te vallen. Als ik in de winkel een topje aan een kledinghanger uit het rek haal, dan kan ik me er geen voorstelling van maken hoe 't zal staan. Datzelfde idee heb ik bij modellen op de catwalk: je kunt je er nog steeds geen voorstelling van maken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat begrijpen heel veel (tiener)meisjes dus echt niet! Of zoals iemand al eerder schreef: dat model is de kleerhanger die er voor moet zorgen dat die kleding zo mooi en voordelig mogelijk geshowed wordt.
de meeste high fashion collecties komen dan ook niet in winkels terechtquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:04 schreef Natalie het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af: is dat wel zo? Dat kleding er het beste uit ziet op die graatmagere modellen,dus. Ik bedoel: je ziet to-taal niet hoe de kleding nu daarwerkelijk hoort te vallen. Als ik in de winkel een topje aan een kledinghanger uit het rek haal, dan kan ik me er geen voorstelling van maken hoe 't zal staan. Datzelfde idee heb ik bij modellen op de catwalk: je kunt je er nog steeds geen voorstelling van maken.
En elegant is dat showen van de kleding ook niet altijd. Die hakken die ze dragen zijn vaak zo hoog dat ze er amper een normale stap mee kunnen zetten.
Nee, maar de mode die in de winkels hangt is wel geïnspireerd op de trends van de catwalk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
de meeste high fashion collecties komen dan ook niet in winkels terecht
Ja klopt maar de meeste catwalk stukken zijn niet bedoelt als draagbare kleding maar als kunst, ik snap dan wel dat een model met weinig vormen het minst afleid.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:10 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee, maar de mode die in de winkels hangt is wel geïnspireerd op de trends van de catwalk.
Mijn vriendin heeft ook een lichaamsbouw zoals de rechter vrouw in de foto en ik vind haar prachtig! Ze is mega uber sexy.quote:
Waarom raken vrouwen zo snel van het padje als ze een vrouw met een mooi lichaam zien vraag ik mij eigenlijk af.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:25 schreef ergernis het volgende:
Ik vroeg me altijd af he. Waarom heeft haute couture alleen maar graatmagere modellen die op de catwalk lopen. Waarom geen volslanke modellen? Dat zou toch een gezonder ideale beeld zijn voor jonge vrouwen? Wat vinden jullie ervan? En wie kan mij uitleg geven waarom er alleen anorectia modellen op de catwalk lopen?
Gewoon je OP gebruiken.quote:Op zondag 13 april 2014 09:27 schreef ergernis het volgende:
Wat fijn. Ik heb dit nodig voor mijn betoog. Alleen kan ik geen goede inleiding vinden. Weten jullie eentje?
dit zijn mijn gedachtenquote:Op zaterdag 12 april 2014 08:31 schreef Dven het volgende:
Nee. Er lopen niet enkel 'anorexiameisjes' op de catwalk. En nee, volslank is de eerste obesite stap naar moddervet en gewoon vies. Ik vind het walgelijk dat jij zeugen gezond vind ogen. Zegt genoeg over jezelf. Viespeukik walg van je
![]()
![]()
Gewoon maatje 38 op de catwalkquote:Op zaterdag 12 april 2014 08:31 schreef SpecialK het volgende:
Waarom is de tweestelling altijd; of anorexia of volslanke modellen. Kunnen we weer gewoon postuur terug halen?
Het heeft volgens mij vaak wel met vrouwenhaat te maken, ja. Hier op FOK! zie je vaak ook dat graatmagere vrouwen zonder ook maar enige vrouwelijke vormen worden gepost. Hier op FOK! worden vrouwen ook niet bepaald vereerd. Dikke zeugen, hoeren etc. (Er zitten veel gefrustreerde mannen op FOK!)quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:32 schreef dopfles1 het volgende:
De mannen die daar werken haten vaak vrouwen (omdat ze homo zijn).
Daarom proberen ze de vrouwen op deze manier te verpesten.
Die vrouwen op de Catwalk hebben bijna nooit een mooi lichaam.quote:Op zondag 13 april 2014 10:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom raken vrouwen zo snel van het padje als ze een vrouw met een mooi lichaam zien vraag ik mij eigenlijk af.
Je ziet maar zelden zo veel aantoonbare onzin in 1 post. Ben je een feminist ofzo?quote:Op zondag 13 april 2014 12:04 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Het heeft volgens mij vaak wel met vrouwenhaat te maken, ja. Hier op FOK! zie je vaak ook dat graatmagere vrouwen zonder ook maar enige vrouwelijke vormen worden gepost. Hier op FOK! worden vrouwen ook niet bepaald vereerd. Dikke zeugen, hoeren etc. (Er zitten veel gefrustreerde mannen op FOK!)
Als je vrouwen haat, haat je vrouwelijkheid ook. Als je vrouwelijkheid haat, houd je meer van lichamen met heel weinig vrouwelijkheid.
Ook in de media kom je veel vrouwenhaat tegen: vrouwen worden neergezet als lustobjecten en er worden vrouwen allemaal onrealistische idealen getoond.
Ik maak voor het gemak even onderscheid tussen twee typen vrouwenhaters:
1. De, vaak waarschijnlijk heteroseksuele, vrouwenhaters. Zij buiten vrouwelijkheid vaak uit. Extreem grote (neppe) borsten en billen, geplakt op een supersportief lijf, dat van nature waarschijnlijk maar heel weinig borst en bil heeft. Ze maken vrouwen onzeker door ze een onrealistisch lichaam te tonen en ze proberen mannen vaak te manipuleren, zodat ze gaan denken dat een vrouwenlichaam er zo uit hoort te zien.
2. De, bijna altijd homoseksuele, vrouwenhaters. Ze haten vrouwelijke vormen en hebben liever vrouwen met het lichaam van een prepuberaal jongetje. In de media laten ze zich vaak negatief uit over vrouwen die "de hele dag op de bank zitten en chips eten", terwijl ze zelf wel weten dat dit het andere uiterste is. Gezonde vrouwen met een slank postuur voldoen ook niet, die zijn te dik.
Argumenten zijn blijkbaar ook uit de mode of zo.quote:Op zondag 13 april 2014 12:08 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je ziet maar zelden zo veel aantoonbare onzin in 1 post. Ben je een feminist ofzo?
Laten we hier eens mee beginnen (slechts het topje van de ijsberg wat betreft de onzin die je typte maar even kijken hoe vatbaar je bent voordat ik een hele macht aan tijd aan je ga verspillen)quote:Op zondag 13 april 2014 12:12 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Argumenten zijn blijkbaar ook uit de mode of zo.
Het is een beetje kinderachtig om niet behind the surface te kijken. In het Westen zijn vrouwen meer gelijk aan mannen dan in de rest van de wereld, maar dit betekent nog niet dat er niks mis is met het portretteren van vrouwen in de media. Achter de objectificatie van vrouwen schuilt iets, dat wordt niet voor de lol gedaan.
Willen we meer of minder Vera?quote:Op zondag 13 april 2014 11:34 schreef vera166 het volgende:
Maar dit is gewoon een kut discussie.
Er zijn zooooveel mensen te dik maar zo gauw iemand een beetje ondergewicht heeft of nog
niet eens ondergewicht breekt de hel los en heeft IEDEREEN er wel wat op aan te merken
Als die meisjes 20 kilo willen wegen, laat ze dan gewoon. Wat hebben wij daar over te zeggen.
Ze zitten niet in kelders met hun mond dichtgenaaid zodat ze niks kunnen eten hoor. Damn![]()
En anorexia is kut ja. Maar obesitas is veel smeriger en een groter probleem dan ondergewicht.
En nee dit zijn geen feiten maar mijn mening. Toedels
Een pondje meer om van te houdenquote:Op zondag 13 april 2014 12:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Willen we meer of minder Vera?
MEERMEER
MEER
![]()
Nou, dan gaan we dat regelen
Je gaat me toch niet vertellen dat vrouwen niet 20x keer zo vaak als lustobjecten worden neergezet.quote:Op zondag 13 april 2014 12:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Laten we hier eens mee beginnen (slechts het topje van de ijsberg wat betreft de onzin die je typte maar even kijken hoe vatbaar je bent voordat ik een hele macht aan tijd aan je ga verspillen)
Niet vatbaar dus. Doei professioneel slachtoff. ahem ik bedoel feministje.quote:Op zondag 13 april 2014 13:18 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat vrouwen niet 20x keer zo vaak als lustobjecten worden neergezet.
En wanneer mannen überhaupt als lustobject worden neergezet, dan is het vooral voor een homoseksueel (dus een mannelijk) publiek.
Dan is het gezeur helemaal idioot.quote:Op zondag 13 april 2014 12:07 schreef Yalesa het volgende:
Die vrouwen op de Catwalk hebben bijna nooit een mooi lichaam.
Overtollig vet is niet vrouwelijk, maar gewoon overtollig.quote:Op zondag 13 april 2014 12:04 schreef Yalesa het volgende:
Het heeft volgens mij vaak wel met vrouwenhaat te maken, ja. Hier op FOK! zie je vaak ook dat graatmagere vrouwen zonder ook maar enige vrouwelijke vormen worden gepost. Hier op FOK! worden vrouwen ook niet bepaald vereerd. Dikke zeugen, hoeren etc. (Er zitten veel gefrustreerde mannen op FOK!)
Als je vrouwen haat, haat je vrouwelijkheid ook. Als je vrouwelijkheid haat, houd je meer van lichamen met heel weinig vrouwelijkheid.
Ook in de media kom je veel vrouwenhaat tegen: vrouwen worden neergezet als lustobjecten en er worden vrouwen allemaal onrealistische idealen getoond.
Ik maak voor het gemak even onderscheid tussen twee typen vrouwenhaters:
1. De, vaak waarschijnlijk heteroseksuele, vrouwenhaters. Zij buiten vrouwelijkheid vaak uit. Extreem grote (neppe) borsten en billen, geplakt op een supersportief lijf, dat van nature waarschijnlijk maar heel weinig borst en bil heeft. Ze maken vrouwen onzeker door ze een onrealistisch lichaam te tonen en ze proberen mannen vaak te manipuleren, zodat ze gaan denken dat een vrouwenlichaam er zo uit hoort te zien.
2. De, bijna altijd homoseksuele, vrouwenhaters. Ze haten vrouwelijke vormen en hebben liever vrouwen met het lichaam van een prepuberaal jongetje. In de media laten ze zich vaak negatief uit over vrouwen die "de hele dag op de bank zitten en chips eten", terwijl ze zelf wel weten dat dit het andere uiterste is. Gezonde vrouwen met een slank postuur voldoen ook niet, die zijn te dik.
Ieder zijn ding, maar voor mij ziet het er gewoon ongezond uit.quote:
Niet vatbaar? Je kunt er niet tegen dat ik niet dezelfde mening deel als jij.quote:Op zondag 13 april 2014 13:19 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Niet vatbaar dus. Doei professioneel slachtoff. ahem ik bedoel feministje.
Jawel, want jonge vrouwen weten vaak niet dat die modellen er niet bepaald aantrekkelijk uitzien. Ze denken vaak dat dat juist mooi is. Mede dankzij de mode-industrie.quote:
Er zijn zeer veel mannen die onzeker worden bij het zien van supergespierde mannenlichamen, maar de aanwezigheid van plaatjes van supergespierde mannenlichamen is minder. Er is in de media minder objectificatie van mannen, hierdoor hebben ze ook minder de drang "om te voldoen".quote:Op zondag 13 april 2014 13:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Overtollig vet is niet vrouwelijk, maar gewoon overtollig.
En nogmaals: waarom worden vrouwen wel onzeker, waar mannen bij het zien van een supergespierd lichaam niet van de leg raken?
Ik vind velen weldegelijk aantrekkelijk en veel mannen met mij.quote:Op zondag 13 april 2014 13:40 schreef Yalesa het volgende:
Jawel, want jonge vrouwen weten vaak niet dat die modellen er niet bepaald aantrekkelijk uitzien. Ze denken vaak dat dat juist mooi is. Mede dankzij de mode-industrie.
Bron?quote:Op zondag 13 april 2014 13:41 schreef Yalesa het volgende:
Er zijn zeer veel mannen die onzeker worden bij het zien van supergespierde mannenlichamen,
Ik 'hoor' het je zeggen...quote:maar de aanwezigheid van plaatjes van supergespierde mannenlichamen is minder.
Kun je ook wat objectiever zijn?quote:Er is in de media minder objectificatie van mannen, hierdoor hebben ze ook minder de drang "om te voldoen".
Jij mag mooi vinden wat je mooi vindt, maar ik hanteer niet één vaste norm: ik vind verhoudingen veel belangrijker.quote:En met vrouwelijk bedoel ik een gezond slank lichaam met volheid op de juiste plekken.
Zo dik is ze toch ook weer niet?quote:Op zondag 13 april 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar voor mij ziet het er gewoon ongezond uit.
Het meest verbazende is dan ook dat er zo veel vrouwen zijn die denken dat dat een dankbaar klusje is en daar grote moeite voor doen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:14 schreef Natalie het volgende:
Denk dat het een verkeerde opvatting is dat modellen voornamelijk mooi zijn. Het gaat niet om het model, het gaat om de kleding. Ze hebben in feite gewoon levende kledinghangers nodig. En da's precies wat die modellen op de catwalk dus zijn.
Hoogstwaarschijnlijk omdat die modellen precies de juiste maten hebben om hun kleding te showen (want daar gaat het om, niet om de modellen).quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:25 schreef ergernis het volgende:
Ik vroeg me altijd af he. Waarom heeft haute couture alleen maar graatmagere modellen die op de catwalk lopen. Waarom geen volslanke modellen? Dat zou toch een gezonder ideale beeld zijn voor jonge vrouwen? Wat vinden jullie ervan? En wie kan mij uitleg geven waarom er alleen anorectia modellen op de catwalk lopen?
Denk je nu werkelijk dat mannen niet onzeker worden als iets wat zij niet zijn als " normaal" wordt afgebeeld?quote:Op zondag 13 april 2014 13:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Ik 'hoor' het je zeggen...
[..]
Kun je ook wat objectiever zijn?
[..]
Jij mag mooi vinden wat je mooi vindt, maar ik hanteer niet één vaste norm: ik vind verhoudingen veel belangrijker.
Denk dat jij toch echt de essentie van het verschil tussen hoe mannen en vrouwen denken volledig mist als je deze reactie serieus meent.....quote:Op zondag 13 april 2014 14:22 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat mannen niet onzeker worden als iets wat zij niet zijn als " normaal" wordt afgebeeld?
Sorry hoor, maar denken dat die graatmagere catwalkmodellen aantrekkelijk zijn voor de meeste mannen.quote:Op zondag 13 april 2014 13:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vind velen weldegelijk aantrekkelijk en veel mannen met mij.
Ze zijn iig slank, dat is tegenwoordig al een hele plus met al die dikkertjes...
Laat ik het zo zeggen: de meeste mannen vinden gezond slanke vrouwen met vrouwelijke rondingen het aantrekkelijkst, ik neem aan dat ik hierbij geen bron hoef te vermelden. Net als dat ik aanneem dat jij ook wel snapt dat vrouwen veel vaker als lustobject worden neergezet in de media dan mannen.quote:Op zondag 13 april 2014 13:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Ik 'hoor' het je zeggen...
[..]
Kun je ook wat objectiever zijn?
[..]
Jij mag mooi vinden wat je mooi vindt, maar ik hanteer niet één vaste norm: ik vind verhoudingen veel belangrijker.
quote:Op zondag 13 april 2014 14:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Zo dik is ze toch ook weer niet?
Die linkse vind ik er veel ongezonder uit zien.
Je loopt veel risico op gezondheidsklachten, wanneer je tailleomtrek te groot is. Als je goed kijkt, zie je dat de tailleomtrek van de rechtse ongeveer hetzelfde is als die van de middelste. Ze zijn bij hun taille ongeveer even dun. Alleen heeft die rechtse molligere armen, benen en borsten.quote:Op zondag 13 april 2014 14:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Zo dik is ze toch ook weer niet?
Die linkse vind ik er veel ongezonder uit zien.
VS modellen te dun noemen..... en beoordeel jij nu even in je eentje wat alle mannen nu wel of niet mooi vinden? Het moet niet gekker wordenquote:Op zondag 13 april 2014 15:55 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar denken dat die graatmagere catwalkmodellen aantrekkelijk zijn voor de meeste mannen.
We hebben het niet over de Victoria Secret, he (die eigenlijk al veeeel te dun zijn met siliconen borsten). De meeste catwalkmodellen zijn planken, en planken zijn voor de meeste mannen niet aantrekkelijk.
Er staat dat vrouwen met een bmi van 24.3 het laagste overlijdingsrisico hebben. Ik denk dat de meest rechtse daar nog het meest bij in de buurt zit. Links schat ik op zo'n 17/18/19 max en midden 21 +/- .quote:Op zondag 13 april 2014 16:00 schreef Yalesa het volgende:
[..]
[..]
Je loopt veel risico op gezondheidsklachten, wanneer je tailleomtrek te groot is. Als je goed kijkt, zie je dat de tailleomtrek van de rechtse ongeveer hetzelfde is als die van de middelste. Ze zijn bij hun taille ongeveer even dun. Alleen heeft die rechtse molligere armen, benen en borsten.
Bronnen:
http://gewichtsconsulentleiden.nl/?page_id=110
https://www.hartstichting(...)-hart-en-vaatziekten
http://www.mydailylifesty(...)-gezond-gewicht.html
VS modellen hebben echt geen silliconen hoorquote:Op zondag 13 april 2014 15:55 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar denken dat die graatmagere catwalkmodellen aantrekkelijk zijn voor de meeste mannen.
We hebben het niet over de Victoria Secret, he (die eigenlijk al veeeel te dun zijn met siliconen borsten). De meeste catwalkmodellen zijn planken, en planken zijn voor de meeste mannen niet aantrekkelijk.
Mja, iedereen heeft andere doelen, zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 13 april 2014 14:11 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het meest verbazende is dan ook dat er zo veel vrouwen zijn die denken dat dat een dankbaar klusje is en daar grote moeite voor doen.
Waarschijnlijk denken ze dat ze aandacht krijgen maar de aandacht is volledig voor de kleding.
Waar zijn die percentages op gebaseerd, enkel dat stukje van die gewichtsconsulent?quote:Op zondag 13 april 2014 16:25 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Er staat dat vrouwen met een bmi van 24.3 het laagste overlijdingsrisico hebben. Ik denk dat de meest rechtse daar nog het meest bij in de buurt zit. Links schat ik op zo'n 17/18/19 max en midden 21 +/- .
Ja, die zijn zeker weten veel te dun. Laatst was er zelfs ophef over dat Candice Swanepoel veel te dun zou zijn. Dit bedoel ik nou met het effect dat het heeft op mannen: ze krijgen een verwrongen beeld van hoe een vrouwenlichaam eruit hoort te zien.quote:Op zondag 13 april 2014 16:18 schreef Samson het volgende:
[..]
VS modellen te dun noemen..... en beoordeel jij nu even in je eentje wat alle mannen nu wel of niet mooi vinden? Het moet niet gekker worden
Ook dat minder vet op de taille voor minder gezondheidsklachten zorgt.quote:Op zondag 13 april 2014 16:25 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Er staat dat vrouwen met een bmi van 24.3 het laagste overlijdingsrisico hebben. Ik denk dat de meest rechtse daar nog het meest bij in de buurt zit. Links schat ik op zo'n 17/18/19 max en midden 21 +/- .
Nou nog beter.quote:Op zondag 13 april 2014 16:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
VS modellen hebben echt geen silliconen hoorDat heet push-up bh's met vulling.
Welk model heeft siliconen volgens jou? Ze hebben allemaal een A/B cupquote:Op zondag 13 april 2014 17:57 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Nou nog beter.
Nee, ze hebben gewoon siliconen borsten, dat is gewoon te zien aan de vorm.
En dat kun jij anders zien, maar ze zijn hoe dan ook niet natuurlijk.
Dat zijn weer andere modellen, niet degene voor haute couture, die moeten gewoon een kapstok zijn voor de kleding.quote:Op zondag 13 april 2014 17:57 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Nou nog beter.
Nee, ze hebben gewoon siliconen borsten, dat is gewoon te zien aan de vorm.
En dat kun jij anders zien, maar ze zijn hoe dan ook niet natuurlijk.
quote:Op zondag 13 april 2014 18:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen altijd haten op lichamen anders dan ze zelf hebben/mooi vinden
En dat zijn vooral vaak mensen die er zelf niet uitzien.quote:Op zondag 13 april 2014 18:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen altijd haten op lichamen anders dan ze zelf hebben/mooi vinden
Had het niet specifiafiek over jou. Ja het is aardig dun maar sommige mensen zijn nou eenmaal zo dun ik zie niet wat er mis mee is.quote:Op zondag 13 april 2014 18:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik haat niet
maar nummer 1 is wel erg dunnetjes toch?
Ik denkt dat het weinig zinvol is om met jou hierover te discussiëren want je zegt allemaal dingen die je in jouw eigen perspectief plaatst waarbij je ervan uit gaat dat dit ook het perspectief is waarin alle anderen het zien.....Goed als dit jouw mening is maar dat is dus niet automatisch zo voor de rest van de wereld...quote:Op zondag 13 april 2014 17:55 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ja, die zijn zeker weten veel te dun. Laatst was er zelfs ophef over dat Candice Swanepoel veel te dun zou zijn. Dit bedoel ik nou met het effect dat het heeft op mannen: ze krijgen een verwrongen beeld van hoe een vrouwenlichaam eruit hoort te zien.
En ja, ik durf mijn beide handen ervoor in het vuur te steken dat veel te dunne vrouwen (en je kunt moeilijk ontkennen dat die catwalkmodellen over het algemeen veel te dun zijn) zonder vrouwelijke vormen aantrekkelijk zijn voor mannen. En al helemaal niet als ze ook nog eens langer zijn dan de gemiddelde man, en dat zijn de meeste.
Vaak wel vollere vrouwen die haten op dunne modellen en andersom.quote:Op zondag 13 april 2014 18:03 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En dat zijn vooral vaak mensen die er zelf niet uitzien.
Eh, naar mijn ervaring zijn de dunnere vrouwen wel een stuk minder rancuneus.quote:Op zondag 13 april 2014 18:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vaak wel vollere vrouwen die haten op dunne modellen en andersom.
Ik heb beide persoonlijk mee gemaakt meer kan ik er niet over zeggenquote:Op zondag 13 april 2014 18:06 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Eh, naar mijn ervaring zijn de dunnere vrouwen wel een stuk minder rancuneus.
Ik heb hetzelfde maat je als mevr. 2 denk ik, als ik zoals 1 ben ga ik juist expres bij-étenquote:Op zondag 13 april 2014 18:03 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En dat zijn vooral vaak mensen die er zelf niet uitzien.
Ik vond nr 3 ook best eigenlijk, niks mis mee ...quote:Op zondag 13 april 2014 18:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vaak wel vollere vrouwen die haten op dunne modellen en andersom.
Waarom vat je dit persoonlijk opquote:Op zondag 13 april 2014 18:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vond nr 3 ook best eigenlijk, niks mis mee ...
quote:Op zondag 13 april 2014 18:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom vat je dit persoonlijk opIk vind alle drie de vrouwen mooi maar persoonlijk vind ik slank (tussen 1 en 2 in ongeveer maar met iets meer spier) het mooist en daar streef ik zelf ook naar bij mijzelf. Maar ik snap ook dat sommige mensen van voller houden en sommigen van dun zoals 1.
Jij hebt m doorquote:Op zondag 13 april 2014 18:12 schreef Chai het volgende:
Maar het antwoord op de vraag is dus: omdat dat exclusiever is.
Jij weet niet wat rechts en links is?quote:Op zondag 13 april 2014 18:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je bent gekdie eerste is te mager, twee en drie zijn goed
quote:Op zondag 13 april 2014 18:50 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Jij weet niet wat rechts en links is?
Mensen die dun zijn eten te weinig.quote:Op zondag 13 april 2014 18:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Had het niet specifiafiek over jou. Ja het is aardig dun maar sommige mensen zijn nou eenmaal zo dun ik zie niet wat er mis mee is.
Op sommige foto's hebben ze toch echt meer dan een A/B-cup.quote:Op zondag 13 april 2014 17:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Welk model heeft siliconen volgens jou? Ze hebben allemaal een A/B cup
Mensen die van de eerste houden houden van 12 jarige meisjes figuren. Ik zie echt amper iets vrouwelijks. Als iemand daar naar streeft dan is er in mijn ogen iets mis.quote:Op zondag 13 april 2014 18:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom vat je dit persoonlijk opIk vind alle drie de vrouwen mooi maar persoonlijk vind ik slank (tussen 1 en 2 in ongeveer maar met iets meer spier) het mooist en daar streef ik zelf ook naar bij mijzelf. Maar ik snap ook dat sommige mensen van voller houden en sommigen van dun zoals 1.
Ok. Als jij beweert dat mannen vallen op vrouwen zonder vrouwelijke vormen die veel te dun zijnquote:Op zondag 13 april 2014 18:05 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik denkt dat het weinig zinvol is om met jou hierover te discussiëren want je zegt allemaal dingen die je in jouw eigen perspectief plaatst waarbij je ervan uit gaat dat dit ook het perspectief is waarin alle anderen het zien.....Goed als dit jouw mening is maar dat is dus niet automatisch zo voor de rest van de wereld...
Tienermeisjes vaak te dik??? Op het vmbo/MBO hebben de meisjes misschien wat vaker last van overgewicht, maar op het havo en vwo zie ik vaak juist erg dunne meisjes.quote:Op zondag 13 april 2014 18:39 schreef Samson het volgende:
[..]
Jij hebt m doorEn over dat gezeur over het al dan niet rolmodel zijn van die modellen. Kijk om je heen, de tienermeisjes zijn over het algemeen eerder te dik dan te dun, vetzucht is nog steeds een groot probleem en er is geen extreem stijgende trend van anorexia, dus wat is helemaal het probleem van die "dunne" modellen?
Ondertussen krijgt vrouw nummer 1 negentig procent van de aandacht op het strand / in de club of waar dan ook van de mannen. Op het moment dat mannen een vollere vriendin krijgen krijgen ze vaak een bord voor hun hoofd.quote:Op zondag 13 april 2014 18:55 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Mensen die van de eerste houden houden van 12 jarige meisjes figuren. Ik zie echt amper iets vrouwelijks. Als iemand daar naar streeft dan is er in mijn ogen iets mis.
Denk je? Ziet ze er niet ongezond uit dan? Ik vind haar er echt onaantrekkelijk en ongezond uit zien, en haar lichaam ziet er uit als dat van een 12 jarige... In mijn ogen.quote:Op zondag 13 april 2014 19:00 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ondertussen krijgt vrouw nummer 1 negentig procent van de aandacht op het strand / in de club of waar dan ook van de mannen. Op het moment dat mannen een vollere vriendin krijgen krijgen ze vaak een bord voor hun hoofd.
Oftewel, ik zou je mening niet afschilderen als een feit
Er bestaat een verschil tussen BMI en gewicht/massa.quote:Op zondag 13 april 2014 18:51 schreef D.D.W. het volgende:
Ik vraag me af waarom zo veel vrouwen volslank als een norm voor "normaal" willen afschilderen. Zou eht gemakzucht zijn? Over 't algemeen vinden mannen gewoon slank veel mooier (dus niet mager) in plaats van mollig (volslank).
Veel modellen hebben gewoon een strak en slank lichaam. Als je "voldoende" eet en sport kom je al heel ver.
Over een gezonde bmi kun je ook twisten. Voor vrouwen is een gezonde BMI tussen 55 t/m 70 kg bij een lengte van 170. Dat is nogal een verschil. Gemiddeld ligt het op 70 kg voor die lengte bij vrouwen in NL.
Ik denk dat het gewoon verschilt van persoon tot persoon hoor, genoeg mannen die van molligquote:Op zondag 13 april 2014 19:03 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Denk je? Ziet ze er niet ongezond uit dan? Ik vind haar er echt onaantrekkelijk en ongezond uit zien, en haar lichaam ziet er uit als dat van een 12 jarige... In mijn ogen.
Maar goed, smaken verschillen inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 april 2014 19:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon verschilt van persoon tot persoon hoor, genoeg mannen die van mollig
houdenmisschien jij toevallig niet maar ik ken ze zéker wel
Ik houd ook van mollig... Mooie vrouwelijke vormenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mager daar in tegen![]()
Daar zou ik maar niet vanuit gaan. En anders is de reden dat mannen minder snel op een vrouw met meer vormen afstappen, volgens mij dat ze bang zijn om afgewezen te worden.quote:Op zondag 13 april 2014 19:00 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ondertussen krijgt vrouw nummer 1 negentig procent van de aandacht op het strand / in de club of waar dan ook van de mannen. Op het moment dat mannen een vollere vriendin krijgen krijgen ze vaak een bord voor hun hoofd.
Oftewel, ik zou je mening niet afschilderen als een feit
Nou zie je wel!quote:Op zondag 13 april 2014 19:07 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik houd ook van mollig... Mooie vrouwelijke vormen
mager daar in tegen![]()
quote:Op zondag 13 april 2014 19:08 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet vanuit gaan. De reden dat mannen minder snel op een vrouw met meer vormen afstappen, is denk ik meer uit angst om afgewezen te worden.
Nee, ik ben niet aan het trollen. Het is natuurlijk dat mannen vallen op vrouwen die er het vruchtbaarst uitzien (lees: smalle taille, hele vrouwelijke rondingen), als ze genoegen nemen met minder, is dat vooral uit angst. Hun brein wil namelijk de vruchtbaarste vrouw.quote:
Ah, gaan we op de evolutionaire toer.quote:Op zondag 13 april 2014 19:11 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet aan het trollen. Het is natuurlijk dat mannen vallen op vrouwen die er het vruchtbaarst uitzien (lees: smalle taille, hele vrouwelijke rondingen), als ze genoegen nemen met minder, is dat vooral uit angst. Hun brein wil namelijk de vruchtbaarste vrouw.
Je tailleomtrek wordt in verhouding groter naarmate je ouder wordt. De linkervrouw heeft in verhouding tot de rest van haar smalle lichaam een grotere tailleomtrek dan een vrouw met een zandloperfiguur (smalle taille en hele volle, vrouwelijke vormen). Dus als we het over jeugd gaan hebben, wint de zandloperfiguur het. Borsten worden trouwens ook minder vol naarmate je ouder wordt, dus grote borsten staan ook voor jeugdigheid.quote:Op zondag 13 april 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, gaan we op de evolutionaire toer.
Dun staat voor jong, jonge vrouwen zijn vruchtbaarder.
Troll harder.
Ja, maar die veel te dunne VS-modellen met neppe borsten worden wel voorgeschoteld als "ideale vrouwen". En daar heb ik het vooral over.quote:Op zondag 13 april 2014 17:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat zijn weer andere modellen, niet degene voor haute couture, die moeten gewoon een kapstok zijn voor de kleding.
Lees eens een keer terug wat je plaatst. Het is weer 100% jouw interpretatie......quote:Op zondag 13 april 2014 18:56 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ok. Als jij beweert dat mannen vallen op vrouwen zonder vrouwelijke vormen die veel te dun zijn
Gaat tegen de natuur in, mannen zoeken naar vruchtbare vrouwen en vrouwen die veel te dun zijn, zijn niet vruchtbaar. Vrouwelijke vormen hebben is toch echt een teken dat je vruchtbaar bent.
Als ze blij zijn met hoe ze eruit zien waarom zouden ze dan keihard moeten werken om aan te komenquote:Op zondag 13 april 2014 18:51 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Mensen die dun zijn eten te weinig.
Ik spreek uit ervaring.
vertel dat maar aan hitsige vlotte wijven die tbatbsex in the city kijkenquote:Op zondag 13 april 2014 13:18 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat vrouwen niet 20x keer zo vaak als lustobjecten worden neergezet.
En wanneer mannen überhaupt als lustobject worden neergezet, dan is het vooral voor een homoseksueel (dus een mannelijk) publiek.
Lees "vooral".quote:Op zondag 13 april 2014 19:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
vertel dat maar aan hitsige vlotte wijven die tbatbsex in the city kijken
Again: dat heet push upquote:Op zondag 13 april 2014 18:55 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Op sommige foto's hebben ze toch echt meer dan een A/B-cup.
Oke nu ben je gewoon aan het trollenquote:Op zondag 13 april 2014 19:11 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet aan het trollen. Het is natuurlijk dat mannen vallen op vrouwen die er het vruchtbaarst uitzien (lees: smalle taille, hele vrouwelijke rondingen), als ze genoegen nemen met minder, is dat vooral uit angst. Hun brein wil namelijk de vruchtbaarste vrouw.
je hersenen, if any, gebruiken dan ook enorm veel energiequote:Op zondag 13 april 2014 18:59 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Tienermeisjes vaak te dik??? Op het vmbo/MBO hebben de meisjes misschien wat vaker last van overgewicht, maar op het havo en vwo zie ik vaak juist erg dunne meisjes.
Dit is toch prachtig? helemaal niet te magerquote:Op zondag 13 april 2014 19:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Again: dat heet push up
[ afbeelding ]
Waar zie jij siliconen???
[ afbeelding ]
Vrouwen zijn het vruchtbaarst rond hun 30-35ste?quote:Op zondag 13 april 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, gaan we op de evolutionaire toer.
Dun staat voor jong, jonge vrouwen zijn vruchtbaarder.
Troll harder.
Victoria secret staat juist bekend om haar niet te dunne modellenquote:Op zondag 13 april 2014 19:21 schreef Samson het volgende:
[..]
Dit is toch prachtig? helemaal niet te mager
quote:Op zondag 13 april 2014 19:21 schreef Samson het volgende:
[..]
Dit is toch prachtig? helemaal niet te mager
Het gaat er om dat ze dan lang vruchtbaar zijn. Een 16-jarige gaat langer mee dan een 30-jarige, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 13 april 2014 19:22 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn het vruchtbaarst rond hun 30-35ste?
smaken verschillen lijkt me? Ik zie dit liever dan van die hangjetsersquote:
om er een plantje op te groeien ja...quote:Op zondag 13 april 2014 19:22 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Maar een meisje van 16 is minder vruchtbaar... En het is toch een moment opname?quote:Op zondag 13 april 2014 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ze dan lang vruchtbaar zijn. Een 16-jarige gaat langer mee dan een 30-jarige, bijvoorbeeld.
zie bovenstaande grafiek.quote:Op zondag 13 april 2014 19:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
om er een plantje op te groeien ja...
lijkt mij gezien het aantal tienerzwangerschappen biologisch geen beperkende factorquote:Op zondag 13 april 2014 19:27 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Maar een meisje van 16 is minder vruchtbaar... En het is toch een moment opname?
[ afbeelding ]
[..]
zie bovenstaande grafiek.
Lange termijn heb ik het toch over?quote:Op zondag 13 april 2014 19:27 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Maar een meisje van 16 is minder vruchtbaar... En het is toch een moment opname?
[ afbeelding ]
Ja maar het gaat toch om aantrekkelijkheid?quote:Op zondag 13 april 2014 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lange termijn heb ik het toch over?
Een 16-jarige kan makkelijk nog veel kinderen krijgen.
Omdat het niet gaat om vrouwelijke vormen.quote:Op zondag 13 april 2014 19:30 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ja maar het gaat toch om aantrekkelijkheid?![]()
Een 16 jarig meisje aantrekkelijk vinden omdat ze over 15 jaar vrouwelijke vormen krijgt klinkt heel raar in mijn oren...
Ik vind die modellen nog wel meevallen, de meesten hebben kont en borst, ik denk meer aan die graatmagere dames die haute couture dragen op de catwalk als verkeerd voorbeeld.quote:Op zondag 13 april 2014 19:15 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ja, maar die veel te dunne VS-modellen met neppe borsten worden wel voorgeschoteld als "ideale vrouwen". En daar heb ik het vooral over.
Ze lopen kleding te showen, ze functioneren niet als rolmodellen voor tienermeisjes. En laat nu eerst maar eens aangetoond worden (als dat wederom weer eens de issue hier zou moeten zijn) dat dit idd als direct gevolg heeft dat er een toenemend aantal meisjes met anorexia rondloopt. (terwijl al lang is aangetoond dat anorexia vooral draait om het onder controle te hebben van je lichaam en niet voornamelijk met beelden van anderen). Dus of je het nu mooi vindt of niet, wat is dan hier eigenlijk het probleem?quote:Op zondag 13 april 2014 19:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik vind die modellen nog wel meevallen, de meesten hebben kont en borst, ik denk meer aan die graatmagere dames die haute couture dragen op de catwalk als verkeerd voorbeeld.
Niet allemaal hebben ze siliconen. En wat maakt het uit? Als ze push-up met vullingen hebben, laat dat nog steeds zien dat ze veel te dun zijn om van nature ronde vrouwelijke vormen te kunnen hebben.quote:Op zondag 13 april 2014 19:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Again: dat heet push up
[ afbeelding ]
Waar zie jij siliconen???
[ afbeelding ]
Noem er 1 met silliconen dan? En iemand met een b cup heeft dus volgens jou geen vrouwelijke vormen? Gastquote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Niet allemaal hebben ze siliconen. En wat maakt het uit? Als ze push-up met vullingen hebben, laat dat nog steeds zien dat ze veel te dun zijn om van nature ronde vrouwelijke vormen te kunnen hebben.
Ja, want echt ELKE vollere vrouw heeft standaard ook volle borstenquote:Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Niet allemaal hebben ze siliconen. En wat maakt het uit? Als ze push-up met vullingen hebben, laat dat nog steeds zien dat ze veel te dun zijn om van nature ronde vrouwelijke vormen te kunnen hebben.
Hoe je het ook draait of keert, meisjes van die leeftijd spiegelen zich nou eenmaal wat ze in de bladen en andere media zien, zeker als hun leeftijdsgenoten dat ook nog eens bevestigen omdat ze net zo beïnvloedbaar zijn en dat duidelijk maken aan die vriendinnen die niet aan het beeld voldoen wat ze in de media zien. Als die leeftijdsgenoten maar al te vaak zeggen dat ze te dik zijn dan is het begin er al en dan komt dat onder controle hebben van het lichaam er vanzelf bij.quote:Op zondag 13 april 2014 20:28 schreef Samson het volgende:
[..]
Ze lopen kleding te showen, ze functioneren niet als rolmodellen voor tienermeisjes. En laat nu eerst maar eens aangetoond worden (als dat wederom weer eens de issue hier zou moeten zijn) dat dit idd als direct gevolg heeft dat er een toenemend aantal meisjes met anorexia rondloopt. (terwijl al lang is aangetoond dat anorexia vooral draait om het onder controle te hebben van je lichaam en niet voornamelijk met beelden van anderen). Dus of je het nu mooi vindt of niet, wat is dan hier eigenlijk het probleem?
Jij maakt er een algemeen verhaal van. Maar hoe is de invloed hiervan nu aantoonbaar in de realiteit en hoeveel meisjes ondervinden hier hinder van? Wat ik zal zeg, overgewicht is (zeker ook bij de jeugd) een veel groter probleem lijkt me.....Waarom moet er dan altijd op "te dunne" modellen worden gefocust? Ik zou het juist veel erger vinden als het de trend was dat er allemaal dikke modellen rondliepen en ze zich daaraan zouden gaan spiegelen....quote:Op zondag 13 april 2014 21:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoe je het ook draait of keert, meisjes van die leeftijd spiegelen zich nou eenmaal wat ze in de bladen en andere media zien, zeker als hun leeftijdsgenoten dat ook nog eens bevestigen omdat ze net zo beïnvloedbaar zijn en dat duidelijk maken aan die vriendinnen die niet aan het beeld voldoen wat ze in de media zien. Als die leeftijdsgenoten maar al te vaak zeggen dat ze te dik zijn dan is het begin er al en dan komt dat onder controle hebben van het lichaam er vanzelf bij.
Dit idd, obesitas is een veel groter probleem dan anorexia.quote:Op zondag 13 april 2014 21:29 schreef Samson het volgende:
[..]
Jij maakt er een algemeen verhaal van. Maar hoe is de invloed hiervan nu aantoonbaar in de realiteit en hoeveel meisjes ondervinden hier hinder van? Wat ik zal zeg, overgewicht is (zeker ook bij de jeugd) een veel groter probleem lijkt me.....Waarom moet er dan altijd op "te dunne" modellen worden gefocust? Ik zou het juist veel erger vinden als het de trend was dat er allemaal dikke modellen rondliepen en ze zich daaraan zouden gaan spiegelen....
quote:Op zondag 13 april 2014 21:54 schreef -Hakuna- het volgende:
Voor mij is het ideale model ongeveer 1,80 lang, niet zwaarder dan 50 kg en heeft héél lang haar.![]()
Deze voorkeur geeft te maken dat ik zelf ook lang, vrij slank ben en lang haar heb.![]()
Soort zoekt soort.
23e.quote:Op zondag 13 april 2014 19:22 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ja lekker een vrouw die bijna op sterven ligt.quote:Op zondag 13 april 2014 21:54 schreef -Hakuna- het volgende:
Voor mij is het ideale model ongeveer 1,80 lang, niet zwaarder dan 50 kg en heeft héél lang haar.![]()
Deze voorkeur geeft te maken dat ik zelf ook lang, vrij slank ben en lang haar heb.![]()
Soort zoekt soort.
1,80 lang, niet zwaarder dan 50 kg is toch bijna terminaalquote:Op zondag 13 april 2014 22:08 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ja lekker een vrouw die bijna op sterven ligt.
Heb het even uitgerekend.. ik kom op 15.5 bmi uit.quote:Op zondag 13 april 2014 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
1,80 lang, niet zwaarder dan 50 kg is toch bijna terminaal
Gratenpakhuis dusquote:Op zondag 13 april 2014 22:13 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Heb het even uitgerekend.. ik kom op 15.5 bmi uit.
Vanaf 18.5 is ondergewicht.
Ze scoren in ieder geval beter dan die fat fucks...quote:Op zondag 13 april 2014 15:55 schreef Yalesa het volgende:
Wat jij wil.quote:We hebben het niet over de Victoria Secret, he (die eigenlijk al veeeel te dun zijn met siliconen borsten). De meeste catwalkmodellen zijn planken, en planken zijn voor de meeste mannen niet aantrekkelijk.
Volgens mij is het een feit van algemene bekendheid dat veel vrouwen heel erg bezig zijn met hun uiterlijk en ook vooral in vergelijk met andere vrouwen.quote:Op zondag 13 april 2014 15:57 schreef Yalesa het volgende:
Laat ik het zo zeggen: de meeste mannen vinden gezond slanke vrouwen met vrouwelijke rondingen het aantrekkelijkst, ik neem aan dat ik hierbij geen bron hoef te vermelden. Net als dat ik aanneem dat jij ook wel snapt dat vrouwen veel vaker als lustobject worden neergezet in de media dan mannen.
Ik zou graag links en bronnen willen posten hier, maar bij sommige dingen denk ik toch wel dat jij dat ook wel moet weten.
3 is te dik.quote:Op zondag 13 april 2014 18:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Je bent gekdie eerste is te mager, twee en drie zijn goed
Een lichaam moet zoveel mogelijk op een plank lijken, dit alles zodat het 'kunstwerk' van betreffende designer het beste naar voren komt. Graag gedaan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:25 schreef ergernis het volgende:
Waarom zouden er volgens jullie meer volslanke modellen op de catwalk moeten zijn?
ach 3 is helemaal niet dikquote:Op zondag 13 april 2014 22:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
3 is te dik.
2 prefereer ik, maar 1 zou ik het bed ook niet uit trappen.
Een hoog estrogen niveau is niet hetzelfde als vruchtbaarheid. Het is gerelateerd maar niet direct een gevolg. Hormonen hebben vele functies en het samenspel van hormonen en de maandelijkse cyclus is vele malen belangrijker.quote:Op zondag 13 april 2014 19:27 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
zie bovenstaande grafiek.
Wel waar.quote:
Nah... nummer 3 is toch geen obestitas geval.quote:Op maandag 14 april 2014 10:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wel waar.
Ik weet dat het politiek correct is om dikkertjes op te hemelen en slanke meiden aan te vallen, maar m.i. is dat veel destructiever dan het schoonheidsideaal van slank zijn. Obesitas is een groot probleem in onze samenleving, veel groter dan anorexia.
Ze is weldegelijk dik en zal m.i. een BMI van meer dan 25 hebben. Op zich is ze wel strak en is alles in verhouding, waardoor ze er nog steeds goed uitziet, maar daar zit meteen het verraderlijke...quote:Op maandag 14 april 2014 10:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... nummer 3 is toch geen obestitas geval.
Dat vind ik nou weer zwaar overdreven hoor.
Slank zijn betekent ook niet automatisch dat je ''mooi'' bent, dus dat klopt wel.quote:Op maandag 14 april 2014 11:12 schreef DS4 het volgende:
Sowieso lijkt het mij dat het plaatje is gemaakt als voorbeeld dat dik zijn helemaal niet hoeft te betekenen dat je lelijk bent.
Natuurlijk kun je extreem lelijk zijn en slank. Maar dat is niet de issue hier. Volgens mij hebben we het hier over slank vs heel erg dun vs dik.quote:Op maandag 14 april 2014 11:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Slank zijn betekent ook niet automatisch dat je ''mooi'' bent, dus dat klopt wel.
Ze is dik, maar voor haar niet te dik. Met alle respect, maar zij heeft nu eenmaal deze brede bouw en gelet op die basis ziet ze er zelfs fantastisch uit.quote:Voor de rest, tja, je hebt té dik, en een béétje mollig, ik vind nummer 3 in elk geval niet té dik,
maar goed, jij dus wel, en misschien de ''statistieken'' ook wel, maar ik heb geen idee wat
haar gewicht is en of dat dan ook direct ''overgewicht'' zou zijn. Kan ik zo niet inschatten hoor
vanaf die foto...
Ze is helemaal niet te dikquote:Op maandag 14 april 2014 11:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je extreem lelijk zijn en slank. Maar dat is niet de issue hier. Volgens mij hebben we het hier over slank vs heel erg dun vs dik.
[..]
Ze is dik, maar voor haar niet te dik. Met alle respect, maar zij heeft nu eenmaal deze brede bouw en gelet op die basis ziet ze er zelfs fantastisch uit.
Dus ik druk mij wellicht wat ongelukkig uit als ik zeg dat ze te dik is, ik bedoel daarmee meer aan te geven dat ik liever minder volle dames prefereer. Desondanks, omdat bij haar alles geweldig in verhouding is en ze ook een heel mooi gezicht heeft en iig op deze foto een geweldige uitstraling vind ik haar op zich nog wel aantrekkelijk ook.
Maar daar zit dus het verraderlijke... veel mannen zullen haar wel aantrekkelijk vinden, maar vrouwen met ruwweg dezelfde maten die net wat minder strak in hun vel zitten, en net een wat minder mooi koppie hebben... die worden dus zonder meer onaantrekkelijk gevonden.
Niemand is perfect. Zij is "te dik", alleen is dat nu bij haar net die ene imperfectie (op die foto dan). Op al het andere scoort ze bijzonder hoog. Slimme foto dus, maar niet heel erg realistisch.
De meeste mannen zullen toch meer kiezen voor model 2, dan 1 en dan 3 schat ik zo in. En sommigen zien liever 3, sommigen prefereren 1... en dan heb je er ook nog die 3 een beetje te dun vinden.
Zo zijn er ook mensen die van ruïnes houden...
Lees mijn reactie nog eens aandachtig door...quote:Op maandag 14 april 2014 11:55 schreef dopfles1 het volgende:
Ze is helemaal niet te dikZe heeft amper een buik en ze heeft prachtige vrouwelijke rondingen t.o.v. die andere 2 latten.
Wat knap dat jij dat in deze resolutie kan beoordelen...quote:Die eerste ziet er echt ongezond uit. Kan je ook aan haar haar zien. Net touw.
Het is duidelijk dat jij van vollere vrouwen houdt. Op zich prima voor jou, want minder concurrentie...quote:Maar inderdaad. Over smaak valt niet te twisten
ókequote:Op maandag 14 april 2014 11:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je extreem lelijk zijn en slank. Maar dat is niet de issue hier. Volgens mij hebben we het hier over slank vs heel erg dun vs dik.
[..]
Ze is dik, maar voor haar niet te dik. Met alle respect, maar zij heeft nu eenmaal deze brede bouw en gelet op die basis ziet ze er zelfs fantastisch uit.
Dus ik druk mij wellicht wat ongelukkig uit als ik zeg dat ze te dik is, ik bedoel daarmee meer aan te geven dat ik liever minder volle dames prefereer. Desondanks, omdat bij haar alles geweldig in verhouding is en ze ook een heel mooi gezicht heeft en iig op deze foto een geweldige uitstraling vind ik haar op zich nog wel aantrekkelijk ook.
Maar daar zit dus het verraderlijke... veel mannen zullen haar wel aantrekkelijk vinden, maar vrouwen met ruwweg dezelfde maten die net wat minder strak in hun vel zitten, en net een wat minder mooi koppie hebben... die worden dus zonder meer onaantrekkelijk gevonden.
Niemand is perfect. Zij is "te dik", alleen is dat nu bij haar net die ene imperfectie (op die foto dan). Op al het andere scoort ze bijzonder hoog. Slimme foto dus, maar niet heel erg realistisch.
De meeste mannen zullen toch meer kiezen voor model 2, dan 1 en dan 3 schat ik zo in. En sommigen zien liever 3, sommigen prefereren 1... en dan heb je er ook nog die 3 een beetje te dun vinden.
Zo zijn er ook mensen die van ruïnes houden...
Nee, dat noem je natuurlijke selectie. Dat je dat niet snapt betekent nog niet dat ik aan het trollen ben.quote:Op zondag 13 april 2014 19:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oke nu ben je gewoon aan het trollen
Het schijnt iets biologisch te zijn idd.quote:Op maandag 14 april 2014 17:46 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Nee, dat noem je natuurlijke selectie. Dat je dat niet snapt betekent nog niet dat ik aan het trollen ben.
Als dat een steek onder water is naar mij toe: ik vergelijk mezelf niet met iemand, ik heb nog niks over mijn eigen lichaam gezegd. Vanuit de evolutie is het handiger voor mannen om op gezond slanke vrouwen met vrouwelijke rondingen te vallen en volgens mij weten de meeste mensen dit ook gewoon.quote:Op zondag 13 april 2014 22:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een feit van algemene bekendheid dat veel vrouwen heel erg bezig zijn met hun uiterlijk en ook vooral in vergelijk met andere vrouwen.
Misschien is dat wel het probleem...
Die "fat fucks" zijn weer een ander, evengoed ongezond, uiterste.quote:Op zondag 13 april 2014 22:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ze scoren in ieder geval beter dan die fat fucks...
[..]
Wat jij wil.
Haar tailleomvang is hetzelfde als die van de middelste of zelfs smaller, als je goed kijkt. Ze heeft alleen meer rondingen dan die andere twee.quote:Op maandag 14 april 2014 11:55 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet te dikZe heeft amper een buik en ze heeft prachtige vrouwelijke rondingen t.o.v. die andere 2 latten.
Die eerste ziet er echt ongezond uit. Kan je ook aan haar haar zien. Net touw.
Maar inderdaad. Over smaak valt niet te twisten
Nee, maar dan moeten ze ook niet doen alsof die VS-modellen zo ideaal zijn.quote:Op zondag 13 april 2014 20:48 schreef Samson het volgende:
[..]
Ja, want echt ELKE vollere vrouw heeft standaard ook volle borsten
Ik vind haar figuur mooi, goede rondingen enzo, maar denk ook wel dat ze tegen overgewicht aan zit.quote:Op maandag 14 april 2014 10:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... nummer 3 is toch geen obestitas geval.
[ afbeelding ]
Dat vind ik nou weer zwaar overdreven hoor.
Ik vind het leuk dat je jezelf aangesproken voelt, maar verder zie ik niet in waarom je dit denkt...quote:Op maandag 14 april 2014 17:50 schreef Yalesa het volgende:
Als dat een steek onder water is naar mij toe: ik vergelijk mezelf niet met iemand, ik heb nog niks over mijn eigen lichaam gezegd.
Die selectie lijkt meer mbv geur dan het zicht te gebeuren. Maar als het zo in steen is geschreven als jij nu beweert... hoe komt het dan dat mannen in het verleden veel meer dan nu op vollere vrouwen vielen?quote:Vanuit de evolutie is het handiger voor mannen om op gezond slanke vrouwen met vrouwelijke rondingen te vallen en volgens mij weten de meeste mensen dit ook gewoon.
Die lat leg ik anders vrij laag hoor...quote:Op maandag 14 april 2014 17:51 schreef Yalesa het volgende:
Die "fat fucks" zijn weer een ander, evengoed ongezond, uiterste.
In dat verband zie je ook vaak dat Marilyn Monroe erbij wordt gehaald met de stelling dat ze maat 46 (!) had. Ze had normaliter maat 36, al fluctueerde dat tussen 34 (!) en 38.quote:Op maandag 14 april 2014 20:07 schreef Atta-boy het volgende:
Is volgens mij zoals je al eerder zei vooral politiek correct om volslanke vrouwen als mooi te beschrijven.
Als je te dik bent ben je te dik, kan je er wel van alles bij halen waardoor het goed te praten is, blijft nog altijd dat overgewicht ongezond is.
Ondergewicht trouwens ook maar de discussie die nu gaande lijkt te zijn is meer het goedpraten van dik zijn
Klopt, als je maar hard genoeg roept dat anderen te dun zijn valt je eigen te dik zijn minder op......(tenminste, dat is het idee van te dikke mensen denk ik)quote:Op maandag 14 april 2014 20:07 schreef Atta-boy het volgende:
Is volgens mij zoals je al eerder zei vooral politiek correct om volslanke vrouwen als mooi te beschrijven.
Als je te dik bent ben je te dik, kan je er wel van alles bij halen waardoor het goed te praten is, blijft nog altijd dat overgewicht ongezond is.
Ondergewicht trouwens ook maar de discussie die nu gaande lijkt te zijn is meer het goedpraten van dik zijn
Nee, die selectie gebeurt niet meer m.b.v. geur dan kleur, De mens, en dan vooral de man, is visueel ingesteld. Ik zal niet zeggen dat geur geen rol speelt, maar als geur belangrijker was geweest dan uiterlijk, had de Playboy volgestaan met geurstrookjes i.p.v. met foto's. Als je wilt weten of een vrouw in staat is te baren, zul je toch echt op je ogen moeten vertrouwen, die zien die heupen namelijk.quote:Op maandag 14 april 2014 18:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je jezelf aangesproken voelt, maar verder zie ik niet in waarom je dit denkt...
[..]
Die selectie lijkt meer mbv geur dan het zicht te gebeuren. Maar als het zo in steen is geschreven als jij nu beweert... hoe komt het dan dat mannen in het verleden veel meer dan nu op vollere vrouwen vielen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |