quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:31 schreef Jahr00n het volgende:
Liever zo'n slanke dan vieze volslanken mokkels.
kan je net zo goed mannen laten lopen in vrouwen kleren ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
De reden dat die modellen zo weinig vormen hebben is omdat anders mensen alleen denken 'mooie borsten, aardig jurkje', nu zijn er geen borsten om door afgeleid te worden van de kleding.
Ik vind rechts eigenlijk niks, om eerlijk te zijn. De andere twee vind ik wel heel mooi.quote:
Is ook al eens gedaan. Bijvoorbeeld door Andrej Pejic.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
kan je net zo goed mannen laten lopen in vrouwen kleren ja.
ja?quote:
Ik vind rechts veel vrouwelijker dan links en midden. Veel mooiere vormen, dat vind ik juist mooi. Die 2 anderen zijn net mannen (vooral de linker).quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind rechts eigenlijk niks, om eerlijk te zijn. De andere twee vind ik wel heel mooi.
Ik vind dat er aan links bijna geen vorm zit buiten de knokige knietjes, om eerlijk te zijn. Ik vind ze alledrie onmiskenbaar vrouwelijk, maar ik denk dat als je bij de linkerdame d'r lange haren af zou scheren, dan zou het net een man zijn in een vrouwelijke pose.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:22 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ja?
[..]
Ik vind rechts veel vrouwelijker dan links en midden. Veel mooiere vormen, dat vind ik juist mooi. Die 2 anderen zijn net mannen (vooral de linker).
die linkse lijkt trouwens 12.
Ziek eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Op Nederland 2 is er nu een programma dat heet Bloed, Zweet en Blaren. Daarin worden de dansers en danseressen van het Nationaal Ballet gevolgd. Allemaal prima ballerina's, geen grammetje vet, je kent het wel.
Op een gegeven moment werden de ballerina's gevraagd om de show van Victor en Rolf te lopen, die wilden iets leuks met meisjes op spitzen. Nou ja, prima, dus alle meisjes naar Parijs.
Ik vond het echt schokkend dat zij, met hun ranke hertenlijfjes, gewoon bijna niet in de ontwerpen kwamenvoor wie ontwerp je dan kleding, vraag ik me af?
voor niemand, natuurlijkquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Op Nederland 2 is er nu een programma dat heet Bloed, Zweet en Blaren. Daarin worden de dansers en danseressen van het Nationaal Ballet gevolgd. Allemaal prima ballerina's, geen grammetje vet, je kent het wel.
Op een gegeven moment werden de ballerina's gevraagd om de show van Victor en Rolf te lopen, die wilden iets leuks met meisjes op spitzen. Nou ja, prima, dus alle meisjes naar Parijs.
Ik vond het echt schokkend dat zij, met hun ranke hertenlijfjes, gewoon bijna niet in de ontwerpen kwamenvoor wie ontwerp je dan kleding, vraag ik me af?
ze moeten allemaal 42 hebben zekerquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Is ook al eens gedaan. Bijvoorbeeld door Andrej Pejic.
Ik vind dat modellen best dun mogen zijn. Maar ze zouden moeten kunnen aantonen dat ze een gezond en normaal voedingspatroon hebben om dat figuur te houden. Een gezond lichaam is belangrijker dan welke maat je kan hebben door jezelf uit te hongeren. En daar zouden ze eens op moeten focussen in de modewereld en niet op dat maatje 32.
dan voelt trina de dikke huismoeder zich niet zo viesquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:25 schreef ergernis het volgende:
Waarom zouden er volgens jullie meer volslanke modellen op de catwalk moeten zijn?
Zijn die modellen dan nog zoveel magerder?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee, ze moeten gezond hun werk kunnen doen. En dan mag je van mij best een maat 34 hebben hoor.quote:
Nou, ontzettend elegant:quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:03 schreef Seven. het volgende:
TS vergeet voor het gemak ook de lengte. Feit is dat lange slanke vrouwen het elegantst overkomen op de catwalk.
Evengoed, ik ben voor alles tussen gezond slank en gezond volslank.
normaal, dus ze zijn abnormaal? niet natuurlijk? dit komt niet voor in werkelijkheid? cgi?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:19 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, ze moeten gezond hun werk kunnen doen. En dan mag je van mij best een maat 34 hebben hoor.
Maar veel van deze meiden hebben een bmi ver beneden normaal en ook zijn er diverse sterfgevallen door anorexia bekend en dat lijkt me dus absoluut niet nodig.
Maat 42 is bovengrens plus size mode voor zo ver ik weet.
quote:
Nou ja, dat vroeg ik me dus ook af… Die ballerina's zijn heul niet dik hoor, maar ze moesten ze met twee man in die kleding sjorrenquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zijn die modellen dan nog zoveel magerder?
http://www.nu.nl/gezondhe(...)dan-overgewicht.htmlquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:21 schreef Life2.0 het volgende:
normaal, dus ze zijn abnormaal? niet natuurlijk? dit komt niet voor in werkelijkheid? cgi?
er zijn nog meer sterfgevallen door overgewicht, was dat de basis van je argument?
quote:Ondergewicht 'dodelijker' dan overgewicht
Mensen die te weinig wegen, lopen een twee keer zo groot risico op vroegtijdig overlijden als mensen met een gezond gewicht. Mensen met overgewicht of obesitas hebben 1,2 en 1,3 keer zo veel kans.
Ik weet wel zeker dat ballerina's meer spieren hebben dan modellen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, dat vroeg ik me dus ook af… Die ballerina's zijn heul niet dik hoor, maar ze moesten ze met twee man in die kleding sjorrenIk ging er toch min of meer van uit dat zij toch in ieder geval in die sample sizes zouden passen.
Dat is waar… Maar zouden ze daarmee dan zoveel breder zijn dat ze niet een sample size passen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ballerina's meer spieren hebben dan modellen.
Nee mijn argument is dat ik vind dat je je gezondheid niet op het spel hoeft te zetten voor je werk. En dat doen nu genoeg meiden wel om model te kunnen worden. Als je een normaal eetpatroon hebt en dan een maat 32 of 34 hebt dan is dat goed, maar als je jezelf moet uithongeren om die maat vast te houden dan is modellenwerk in mijn ogen dus geen geschikt werk voor zo'n vrouw.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
normaal, dus ze zijn abnormaal? niet natuurlijk? dit komt niet voor in werkelijkheid? cgi?
er zijn nog meer sterfgevallen door overgewicht, was dat de basis van je argument?
Blijkbaar wel dusquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is waar… Maar zouden ze daarmee dan zoveel breder zijn dat ze niet een sample size passen?
Eens. Modellenbureaus selecteren daar trouwens wel op hoor, modellen die van zichzelf zo slank zijn. Natuurlijk, er zijn uitzonderingen, maar ik zou het niemand aanraden om 20 kilo af te vallen om model te worden. Laat die droom dan varen, of ga modellenwerk doen in een ander segment.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee mijn argument is dat ik vind dat je je gezondheid niet op het spel hoeft te zetten voor je werk. En dat doen nu genoeg meiden wel om model te kunnen worden. Als je een normaal eetpatroon hebt en dan een maat 32 of 34 hebt dan is dat goed, maar als je jezelf moet uithongeren om die maat vast te houden dan is modellenwerk in mijn ogen dus geen geschikt werk voor zo'n vrouw.
Maar dat begrijpen heel veel (tiener)meisjes dus echt niet! Of zoals iemand al eerder schreef: dat model is de kleerhanger die er voor moet zorgen dat die kleding zo mooi en voordelig mogelijk geshowed wordt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:36 schreef Toeps het volgende:
Ik vind trouwens niet dat mensen zich moeten spiegelen aan het lichaam van modellen. De modellen laten kleding zien, niet een voorbeeld hoe ieders lijf moet zijn.
tel je dan alle afrikaantjes tegenover dikke europeanen en trek je dan je conclusies?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gezondhe(...)dan-overgewicht.html
[..]
laten we de schuld bij de modellen leggen!quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat begrijpen heel veel (tiener)meisjes dus echt niet! Of zoals iemand al eerder schreef: dat model is de kleerhanger die er voor moet zorgen dat die kleding zo mooi en voordelig mogelijk geshowed wordt.
iedere dag dat ik mijn motor pak (zelfs dat niet eens, als ik al naar buiten ga) en naar mn werk rijd zet ik mijn leven op het spel, krijgik nog niet eens betaald!quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee mijn argument is dat ik vind dat je je gezondheid niet op het spel hoeft te zetten voor je werk. En dat doen nu genoeg meiden wel om model te kunnen worden. Als je een normaal eetpatroon hebt en dan een maat 32 of 34 hebt dan is dat goed, maar als je jezelf moet uithongeren om die maat vast te houden dan is modellenwerk in mijn ogen dus geen geschikt werk voor zo'n vrouw.
Ballerina's zijn volledig afgetraind idd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ballerina's meer spieren hebben dan modellen.
Soms vraag ik me af: is dat wel zo? Dat kleding er het beste uit ziet op die graatmagere modellen,dus. Ik bedoel: je ziet to-taal niet hoe de kleding nu daarwerkelijk hoort te vallen. Als ik in de winkel een topje aan een kledinghanger uit het rek haal, dan kan ik me er geen voorstelling van maken hoe 't zal staan. Datzelfde idee heb ik bij modellen op de catwalk: je kunt je er nog steeds geen voorstelling van maken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat begrijpen heel veel (tiener)meisjes dus echt niet! Of zoals iemand al eerder schreef: dat model is de kleerhanger die er voor moet zorgen dat die kleding zo mooi en voordelig mogelijk geshowed wordt.
de meeste high fashion collecties komen dan ook niet in winkels terechtquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:04 schreef Natalie het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af: is dat wel zo? Dat kleding er het beste uit ziet op die graatmagere modellen,dus. Ik bedoel: je ziet to-taal niet hoe de kleding nu daarwerkelijk hoort te vallen. Als ik in de winkel een topje aan een kledinghanger uit het rek haal, dan kan ik me er geen voorstelling van maken hoe 't zal staan. Datzelfde idee heb ik bij modellen op de catwalk: je kunt je er nog steeds geen voorstelling van maken.
En elegant is dat showen van de kleding ook niet altijd. Die hakken die ze dragen zijn vaak zo hoog dat ze er amper een normale stap mee kunnen zetten.
Nee, maar de mode die in de winkels hangt is wel geïnspireerd op de trends van de catwalk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
de meeste high fashion collecties komen dan ook niet in winkels terecht
Ja klopt maar de meeste catwalk stukken zijn niet bedoelt als draagbare kleding maar als kunst, ik snap dan wel dat een model met weinig vormen het minst afleid.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:10 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee, maar de mode die in de winkels hangt is wel geïnspireerd op de trends van de catwalk.
Mijn vriendin heeft ook een lichaamsbouw zoals de rechter vrouw in de foto en ik vind haar prachtig! Ze is mega uber sexy.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |