quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:31 schreef Jahr00n het volgende:
Liever zo'n slanke dan vieze volslanken mokkels.
kan je net zo goed mannen laten lopen in vrouwen kleren ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
De reden dat die modellen zo weinig vormen hebben is omdat anders mensen alleen denken 'mooie borsten, aardig jurkje', nu zijn er geen borsten om door afgeleid te worden van de kleding.
Ik vind rechts eigenlijk niks, om eerlijk te zijn. De andere twee vind ik wel heel mooi.quote:
Is ook al eens gedaan. Bijvoorbeeld door Andrej Pejic.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
kan je net zo goed mannen laten lopen in vrouwen kleren ja.
ja?quote:
Ik vind rechts veel vrouwelijker dan links en midden. Veel mooiere vormen, dat vind ik juist mooi. Die 2 anderen zijn net mannen (vooral de linker).quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind rechts eigenlijk niks, om eerlijk te zijn. De andere twee vind ik wel heel mooi.
Ik vind dat er aan links bijna geen vorm zit buiten de knokige knietjes, om eerlijk te zijn. Ik vind ze alledrie onmiskenbaar vrouwelijk, maar ik denk dat als je bij de linkerdame d'r lange haren af zou scheren, dan zou het net een man zijn in een vrouwelijke pose.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:22 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ja?
[..]
Ik vind rechts veel vrouwelijker dan links en midden. Veel mooiere vormen, dat vind ik juist mooi. Die 2 anderen zijn net mannen (vooral de linker).
die linkse lijkt trouwens 12.
Ziek eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Op Nederland 2 is er nu een programma dat heet Bloed, Zweet en Blaren. Daarin worden de dansers en danseressen van het Nationaal Ballet gevolgd. Allemaal prima ballerina's, geen grammetje vet, je kent het wel.
Op een gegeven moment werden de ballerina's gevraagd om de show van Victor en Rolf te lopen, die wilden iets leuks met meisjes op spitzen. Nou ja, prima, dus alle meisjes naar Parijs.
Ik vond het echt schokkend dat zij, met hun ranke hertenlijfjes, gewoon bijna niet in de ontwerpen kwamenvoor wie ontwerp je dan kleding, vraag ik me af?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |