Denk je? Ziet ze er niet ongezond uit dan? Ik vind haar er echt onaantrekkelijk en ongezond uit zien, en haar lichaam ziet er uit als dat van een 12 jarige... In mijn ogen.quote:Op zondag 13 april 2014 19:00 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ondertussen krijgt vrouw nummer 1 negentig procent van de aandacht op het strand / in de club of waar dan ook van de mannen. Op het moment dat mannen een vollere vriendin krijgen krijgen ze vaak een bord voor hun hoofd.
Oftewel, ik zou je mening niet afschilderen als een feit
Er bestaat een verschil tussen BMI en gewicht/massa.quote:Op zondag 13 april 2014 18:51 schreef D.D.W. het volgende:
Ik vraag me af waarom zo veel vrouwen volslank als een norm voor "normaal" willen afschilderen. Zou eht gemakzucht zijn? Over 't algemeen vinden mannen gewoon slank veel mooier (dus niet mager) in plaats van mollig (volslank).
Veel modellen hebben gewoon een strak en slank lichaam. Als je "voldoende" eet en sport kom je al heel ver.
Over een gezonde bmi kun je ook twisten. Voor vrouwen is een gezonde BMI tussen 55 t/m 70 kg bij een lengte van 170. Dat is nogal een verschil. Gemiddeld ligt het op 70 kg voor die lengte bij vrouwen in NL.
Ik denk dat het gewoon verschilt van persoon tot persoon hoor, genoeg mannen die van molligquote:Op zondag 13 april 2014 19:03 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Denk je? Ziet ze er niet ongezond uit dan? Ik vind haar er echt onaantrekkelijk en ongezond uit zien, en haar lichaam ziet er uit als dat van een 12 jarige... In mijn ogen.
Maar goed, smaken verschillen inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 april 2014 19:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon verschilt van persoon tot persoon hoor, genoeg mannen die van mollig
houdenmisschien jij toevallig niet maar ik ken ze zéker wel
Ik houd ook van mollig... Mooie vrouwelijke vormenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mager daar in tegen![]()
Daar zou ik maar niet vanuit gaan. En anders is de reden dat mannen minder snel op een vrouw met meer vormen afstappen, volgens mij dat ze bang zijn om afgewezen te worden.quote:Op zondag 13 april 2014 19:00 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ondertussen krijgt vrouw nummer 1 negentig procent van de aandacht op het strand / in de club of waar dan ook van de mannen. Op het moment dat mannen een vollere vriendin krijgen krijgen ze vaak een bord voor hun hoofd.
Oftewel, ik zou je mening niet afschilderen als een feit
Nou zie je wel!quote:Op zondag 13 april 2014 19:07 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik houd ook van mollig... Mooie vrouwelijke vormen
mager daar in tegen![]()
quote:Op zondag 13 april 2014 19:08 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet vanuit gaan. De reden dat mannen minder snel op een vrouw met meer vormen afstappen, is denk ik meer uit angst om afgewezen te worden.
Nee, ik ben niet aan het trollen. Het is natuurlijk dat mannen vallen op vrouwen die er het vruchtbaarst uitzien (lees: smalle taille, hele vrouwelijke rondingen), als ze genoegen nemen met minder, is dat vooral uit angst. Hun brein wil namelijk de vruchtbaarste vrouw.quote:
Ah, gaan we op de evolutionaire toer.quote:Op zondag 13 april 2014 19:11 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet aan het trollen. Het is natuurlijk dat mannen vallen op vrouwen die er het vruchtbaarst uitzien (lees: smalle taille, hele vrouwelijke rondingen), als ze genoegen nemen met minder, is dat vooral uit angst. Hun brein wil namelijk de vruchtbaarste vrouw.
Je tailleomtrek wordt in verhouding groter naarmate je ouder wordt. De linkervrouw heeft in verhouding tot de rest van haar smalle lichaam een grotere tailleomtrek dan een vrouw met een zandloperfiguur (smalle taille en hele volle, vrouwelijke vormen). Dus als we het over jeugd gaan hebben, wint de zandloperfiguur het. Borsten worden trouwens ook minder vol naarmate je ouder wordt, dus grote borsten staan ook voor jeugdigheid.quote:Op zondag 13 april 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, gaan we op de evolutionaire toer.
Dun staat voor jong, jonge vrouwen zijn vruchtbaarder.
Troll harder.
Ja, maar die veel te dunne VS-modellen met neppe borsten worden wel voorgeschoteld als "ideale vrouwen". En daar heb ik het vooral over.quote:Op zondag 13 april 2014 17:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat zijn weer andere modellen, niet degene voor haute couture, die moeten gewoon een kapstok zijn voor de kleding.
Lees eens een keer terug wat je plaatst. Het is weer 100% jouw interpretatie......quote:Op zondag 13 april 2014 18:56 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ok. Als jij beweert dat mannen vallen op vrouwen zonder vrouwelijke vormen die veel te dun zijn
Gaat tegen de natuur in, mannen zoeken naar vruchtbare vrouwen en vrouwen die veel te dun zijn, zijn niet vruchtbaar. Vrouwelijke vormen hebben is toch echt een teken dat je vruchtbaar bent.
Als ze blij zijn met hoe ze eruit zien waarom zouden ze dan keihard moeten werken om aan te komenquote:Op zondag 13 april 2014 18:51 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Mensen die dun zijn eten te weinig.
Ik spreek uit ervaring.
vertel dat maar aan hitsige vlotte wijven die tbatbsex in the city kijkenquote:Op zondag 13 april 2014 13:18 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat vrouwen niet 20x keer zo vaak als lustobjecten worden neergezet.
En wanneer mannen überhaupt als lustobject worden neergezet, dan is het vooral voor een homoseksueel (dus een mannelijk) publiek.
Lees "vooral".quote:Op zondag 13 april 2014 19:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
vertel dat maar aan hitsige vlotte wijven die tbatbsex in the city kijken
Again: dat heet push upquote:Op zondag 13 april 2014 18:55 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Op sommige foto's hebben ze toch echt meer dan een A/B-cup.
Oke nu ben je gewoon aan het trollenquote:Op zondag 13 april 2014 19:11 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet aan het trollen. Het is natuurlijk dat mannen vallen op vrouwen die er het vruchtbaarst uitzien (lees: smalle taille, hele vrouwelijke rondingen), als ze genoegen nemen met minder, is dat vooral uit angst. Hun brein wil namelijk de vruchtbaarste vrouw.
je hersenen, if any, gebruiken dan ook enorm veel energiequote:Op zondag 13 april 2014 18:59 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Tienermeisjes vaak te dik??? Op het vmbo/MBO hebben de meisjes misschien wat vaker last van overgewicht, maar op het havo en vwo zie ik vaak juist erg dunne meisjes.
Dit is toch prachtig? helemaal niet te magerquote:Op zondag 13 april 2014 19:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Again: dat heet push up
[ afbeelding ]
Waar zie jij siliconen???
[ afbeelding ]
Vrouwen zijn het vruchtbaarst rond hun 30-35ste?quote:Op zondag 13 april 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, gaan we op de evolutionaire toer.
Dun staat voor jong, jonge vrouwen zijn vruchtbaarder.
Troll harder.
Victoria secret staat juist bekend om haar niet te dunne modellenquote:Op zondag 13 april 2014 19:21 schreef Samson het volgende:
[..]
Dit is toch prachtig? helemaal niet te mager
quote:Op zondag 13 april 2014 19:21 schreef Samson het volgende:
[..]
Dit is toch prachtig? helemaal niet te mager
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |