Er zijn zeer veel mannen die onzeker worden bij het zien van supergespierde mannenlichamen, maar de aanwezigheid van plaatjes van supergespierde mannenlichamen is minder. Er is in de media minder objectificatie van mannen, hierdoor hebben ze ook minder de drang "om te voldoen".quote:Op zondag 13 april 2014 13:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Overtollig vet is niet vrouwelijk, maar gewoon overtollig.
En nogmaals: waarom worden vrouwen wel onzeker, waar mannen bij het zien van een supergespierd lichaam niet van de leg raken?
Ik vind velen weldegelijk aantrekkelijk en veel mannen met mij.quote:Op zondag 13 april 2014 13:40 schreef Yalesa het volgende:
Jawel, want jonge vrouwen weten vaak niet dat die modellen er niet bepaald aantrekkelijk uitzien. Ze denken vaak dat dat juist mooi is. Mede dankzij de mode-industrie.
Bron?quote:Op zondag 13 april 2014 13:41 schreef Yalesa het volgende:
Er zijn zeer veel mannen die onzeker worden bij het zien van supergespierde mannenlichamen,
Ik 'hoor' het je zeggen...quote:maar de aanwezigheid van plaatjes van supergespierde mannenlichamen is minder.
Kun je ook wat objectiever zijn?quote:Er is in de media minder objectificatie van mannen, hierdoor hebben ze ook minder de drang "om te voldoen".
Jij mag mooi vinden wat je mooi vindt, maar ik hanteer niet één vaste norm: ik vind verhoudingen veel belangrijker.quote:En met vrouwelijk bedoel ik een gezond slank lichaam met volheid op de juiste plekken.
Zo dik is ze toch ook weer niet?quote:Op zondag 13 april 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar voor mij ziet het er gewoon ongezond uit.
Het meest verbazende is dan ook dat er zo veel vrouwen zijn die denken dat dat een dankbaar klusje is en daar grote moeite voor doen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:14 schreef Natalie het volgende:
Denk dat het een verkeerde opvatting is dat modellen voornamelijk mooi zijn. Het gaat niet om het model, het gaat om de kleding. Ze hebben in feite gewoon levende kledinghangers nodig. En da's precies wat die modellen op de catwalk dus zijn.
Hoogstwaarschijnlijk omdat die modellen precies de juiste maten hebben om hun kleding te showen (want daar gaat het om, niet om de modellen).quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:25 schreef ergernis het volgende:
Ik vroeg me altijd af he. Waarom heeft haute couture alleen maar graatmagere modellen die op de catwalk lopen. Waarom geen volslanke modellen? Dat zou toch een gezonder ideale beeld zijn voor jonge vrouwen? Wat vinden jullie ervan? En wie kan mij uitleg geven waarom er alleen anorectia modellen op de catwalk lopen?
Denk je nu werkelijk dat mannen niet onzeker worden als iets wat zij niet zijn als " normaal" wordt afgebeeld?quote:Op zondag 13 april 2014 13:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Ik 'hoor' het je zeggen...
[..]
Kun je ook wat objectiever zijn?
[..]
Jij mag mooi vinden wat je mooi vindt, maar ik hanteer niet één vaste norm: ik vind verhoudingen veel belangrijker.
Denk dat jij toch echt de essentie van het verschil tussen hoe mannen en vrouwen denken volledig mist als je deze reactie serieus meent.....quote:Op zondag 13 april 2014 14:22 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat mannen niet onzeker worden als iets wat zij niet zijn als " normaal" wordt afgebeeld?
Sorry hoor, maar denken dat die graatmagere catwalkmodellen aantrekkelijk zijn voor de meeste mannen.quote:Op zondag 13 april 2014 13:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vind velen weldegelijk aantrekkelijk en veel mannen met mij.
Ze zijn iig slank, dat is tegenwoordig al een hele plus met al die dikkertjes...
Laat ik het zo zeggen: de meeste mannen vinden gezond slanke vrouwen met vrouwelijke rondingen het aantrekkelijkst, ik neem aan dat ik hierbij geen bron hoef te vermelden. Net als dat ik aanneem dat jij ook wel snapt dat vrouwen veel vaker als lustobject worden neergezet in de media dan mannen.quote:Op zondag 13 april 2014 13:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Ik 'hoor' het je zeggen...
[..]
Kun je ook wat objectiever zijn?
[..]
Jij mag mooi vinden wat je mooi vindt, maar ik hanteer niet één vaste norm: ik vind verhoudingen veel belangrijker.
quote:Op zondag 13 april 2014 14:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Zo dik is ze toch ook weer niet?
Die linkse vind ik er veel ongezonder uit zien.
Je loopt veel risico op gezondheidsklachten, wanneer je tailleomtrek te groot is. Als je goed kijkt, zie je dat de tailleomtrek van de rechtse ongeveer hetzelfde is als die van de middelste. Ze zijn bij hun taille ongeveer even dun. Alleen heeft die rechtse molligere armen, benen en borsten.quote:Op zondag 13 april 2014 14:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Zo dik is ze toch ook weer niet?
Die linkse vind ik er veel ongezonder uit zien.
VS modellen te dun noemen..... en beoordeel jij nu even in je eentje wat alle mannen nu wel of niet mooi vinden? Het moet niet gekker wordenquote:Op zondag 13 april 2014 15:55 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar denken dat die graatmagere catwalkmodellen aantrekkelijk zijn voor de meeste mannen.
We hebben het niet over de Victoria Secret, he (die eigenlijk al veeeel te dun zijn met siliconen borsten). De meeste catwalkmodellen zijn planken, en planken zijn voor de meeste mannen niet aantrekkelijk.
Er staat dat vrouwen met een bmi van 24.3 het laagste overlijdingsrisico hebben. Ik denk dat de meest rechtse daar nog het meest bij in de buurt zit. Links schat ik op zo'n 17/18/19 max en midden 21 +/- .quote:Op zondag 13 april 2014 16:00 schreef Yalesa het volgende:
[..]
[..]
Je loopt veel risico op gezondheidsklachten, wanneer je tailleomtrek te groot is. Als je goed kijkt, zie je dat de tailleomtrek van de rechtse ongeveer hetzelfde is als die van de middelste. Ze zijn bij hun taille ongeveer even dun. Alleen heeft die rechtse molligere armen, benen en borsten.
Bronnen:
http://gewichtsconsulentleiden.nl/?page_id=110
https://www.hartstichting(...)-hart-en-vaatziekten
http://www.mydailylifesty(...)-gezond-gewicht.html
VS modellen hebben echt geen silliconen hoorquote:Op zondag 13 april 2014 15:55 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar denken dat die graatmagere catwalkmodellen aantrekkelijk zijn voor de meeste mannen.
We hebben het niet over de Victoria Secret, he (die eigenlijk al veeeel te dun zijn met siliconen borsten). De meeste catwalkmodellen zijn planken, en planken zijn voor de meeste mannen niet aantrekkelijk.
Mja, iedereen heeft andere doelen, zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 13 april 2014 14:11 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het meest verbazende is dan ook dat er zo veel vrouwen zijn die denken dat dat een dankbaar klusje is en daar grote moeite voor doen.
Waarschijnlijk denken ze dat ze aandacht krijgen maar de aandacht is volledig voor de kleding.
Waar zijn die percentages op gebaseerd, enkel dat stukje van die gewichtsconsulent?quote:Op zondag 13 april 2014 16:25 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Er staat dat vrouwen met een bmi van 24.3 het laagste overlijdingsrisico hebben. Ik denk dat de meest rechtse daar nog het meest bij in de buurt zit. Links schat ik op zo'n 17/18/19 max en midden 21 +/- .
Ja, die zijn zeker weten veel te dun. Laatst was er zelfs ophef over dat Candice Swanepoel veel te dun zou zijn. Dit bedoel ik nou met het effect dat het heeft op mannen: ze krijgen een verwrongen beeld van hoe een vrouwenlichaam eruit hoort te zien.quote:Op zondag 13 april 2014 16:18 schreef Samson het volgende:
[..]
VS modellen te dun noemen..... en beoordeel jij nu even in je eentje wat alle mannen nu wel of niet mooi vinden? Het moet niet gekker worden
Ook dat minder vet op de taille voor minder gezondheidsklachten zorgt.quote:Op zondag 13 april 2014 16:25 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Er staat dat vrouwen met een bmi van 24.3 het laagste overlijdingsrisico hebben. Ik denk dat de meest rechtse daar nog het meest bij in de buurt zit. Links schat ik op zo'n 17/18/19 max en midden 21 +/- .
Nou nog beter.quote:Op zondag 13 april 2014 16:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
VS modellen hebben echt geen silliconen hoorDat heet push-up bh's met vulling.
Welk model heeft siliconen volgens jou? Ze hebben allemaal een A/B cupquote:Op zondag 13 april 2014 17:57 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Nou nog beter.
Nee, ze hebben gewoon siliconen borsten, dat is gewoon te zien aan de vorm.
En dat kun jij anders zien, maar ze zijn hoe dan ook niet natuurlijk.
Dat zijn weer andere modellen, niet degene voor haute couture, die moeten gewoon een kapstok zijn voor de kleding.quote:Op zondag 13 april 2014 17:57 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Nou nog beter.
Nee, ze hebben gewoon siliconen borsten, dat is gewoon te zien aan de vorm.
En dat kun jij anders zien, maar ze zijn hoe dan ook niet natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |