Waarom raken vrouwen zo snel van het padje als ze een vrouw met een mooi lichaam zien vraag ik mij eigenlijk af.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:25 schreef ergernis het volgende:
Ik vroeg me altijd af he. Waarom heeft haute couture alleen maar graatmagere modellen die op de catwalk lopen. Waarom geen volslanke modellen? Dat zou toch een gezonder ideale beeld zijn voor jonge vrouwen? Wat vinden jullie ervan? En wie kan mij uitleg geven waarom er alleen anorectia modellen op de catwalk lopen?
Gewoon je OP gebruiken.quote:Op zondag 13 april 2014 09:27 schreef ergernis het volgende:
Wat fijn. Ik heb dit nodig voor mijn betoog. Alleen kan ik geen goede inleiding vinden. Weten jullie eentje?
dit zijn mijn gedachtenquote:Op zaterdag 12 april 2014 08:31 schreef Dven het volgende:
Nee. Er lopen niet enkel 'anorexiameisjes' op de catwalk. En nee, volslank is de eerste obesite stap naar moddervet en gewoon vies. Ik vind het walgelijk dat jij zeugen gezond vind ogen. Zegt genoeg over jezelf. Viespeukik walg van je
![]()
![]()
Gewoon maatje 38 op de catwalkquote:Op zaterdag 12 april 2014 08:31 schreef SpecialK het volgende:
Waarom is de tweestelling altijd; of anorexia of volslanke modellen. Kunnen we weer gewoon postuur terug halen?
Het heeft volgens mij vaak wel met vrouwenhaat te maken, ja. Hier op FOK! zie je vaak ook dat graatmagere vrouwen zonder ook maar enige vrouwelijke vormen worden gepost. Hier op FOK! worden vrouwen ook niet bepaald vereerd. Dikke zeugen, hoeren etc. (Er zitten veel gefrustreerde mannen op FOK!)quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:32 schreef dopfles1 het volgende:
De mannen die daar werken haten vaak vrouwen (omdat ze homo zijn).
Daarom proberen ze de vrouwen op deze manier te verpesten.
Die vrouwen op de Catwalk hebben bijna nooit een mooi lichaam.quote:Op zondag 13 april 2014 10:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom raken vrouwen zo snel van het padje als ze een vrouw met een mooi lichaam zien vraag ik mij eigenlijk af.
Je ziet maar zelden zo veel aantoonbare onzin in 1 post. Ben je een feminist ofzo?quote:Op zondag 13 april 2014 12:04 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Het heeft volgens mij vaak wel met vrouwenhaat te maken, ja. Hier op FOK! zie je vaak ook dat graatmagere vrouwen zonder ook maar enige vrouwelijke vormen worden gepost. Hier op FOK! worden vrouwen ook niet bepaald vereerd. Dikke zeugen, hoeren etc. (Er zitten veel gefrustreerde mannen op FOK!)
Als je vrouwen haat, haat je vrouwelijkheid ook. Als je vrouwelijkheid haat, houd je meer van lichamen met heel weinig vrouwelijkheid.
Ook in de media kom je veel vrouwenhaat tegen: vrouwen worden neergezet als lustobjecten en er worden vrouwen allemaal onrealistische idealen getoond.
Ik maak voor het gemak even onderscheid tussen twee typen vrouwenhaters:
1. De, vaak waarschijnlijk heteroseksuele, vrouwenhaters. Zij buiten vrouwelijkheid vaak uit. Extreem grote (neppe) borsten en billen, geplakt op een supersportief lijf, dat van nature waarschijnlijk maar heel weinig borst en bil heeft. Ze maken vrouwen onzeker door ze een onrealistisch lichaam te tonen en ze proberen mannen vaak te manipuleren, zodat ze gaan denken dat een vrouwenlichaam er zo uit hoort te zien.
2. De, bijna altijd homoseksuele, vrouwenhaters. Ze haten vrouwelijke vormen en hebben liever vrouwen met het lichaam van een prepuberaal jongetje. In de media laten ze zich vaak negatief uit over vrouwen die "de hele dag op de bank zitten en chips eten", terwijl ze zelf wel weten dat dit het andere uiterste is. Gezonde vrouwen met een slank postuur voldoen ook niet, die zijn te dik.
Argumenten zijn blijkbaar ook uit de mode of zo.quote:Op zondag 13 april 2014 12:08 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je ziet maar zelden zo veel aantoonbare onzin in 1 post. Ben je een feminist ofzo?
Laten we hier eens mee beginnen (slechts het topje van de ijsberg wat betreft de onzin die je typte maar even kijken hoe vatbaar je bent voordat ik een hele macht aan tijd aan je ga verspillen)quote:Op zondag 13 april 2014 12:12 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Argumenten zijn blijkbaar ook uit de mode of zo.
Het is een beetje kinderachtig om niet behind the surface te kijken. In het Westen zijn vrouwen meer gelijk aan mannen dan in de rest van de wereld, maar dit betekent nog niet dat er niks mis is met het portretteren van vrouwen in de media. Achter de objectificatie van vrouwen schuilt iets, dat wordt niet voor de lol gedaan.
Willen we meer of minder Vera?quote:Op zondag 13 april 2014 11:34 schreef vera166 het volgende:
Maar dit is gewoon een kut discussie.
Er zijn zooooveel mensen te dik maar zo gauw iemand een beetje ondergewicht heeft of nog
niet eens ondergewicht breekt de hel los en heeft IEDEREEN er wel wat op aan te merken
Als die meisjes 20 kilo willen wegen, laat ze dan gewoon. Wat hebben wij daar over te zeggen.
Ze zitten niet in kelders met hun mond dichtgenaaid zodat ze niks kunnen eten hoor. Damn![]()
En anorexia is kut ja. Maar obesitas is veel smeriger en een groter probleem dan ondergewicht.
En nee dit zijn geen feiten maar mijn mening. Toedels
Een pondje meer om van te houdenquote:Op zondag 13 april 2014 12:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Willen we meer of minder Vera?
MEERMEER
MEER
![]()
Nou, dan gaan we dat regelen
Je gaat me toch niet vertellen dat vrouwen niet 20x keer zo vaak als lustobjecten worden neergezet.quote:Op zondag 13 april 2014 12:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Laten we hier eens mee beginnen (slechts het topje van de ijsberg wat betreft de onzin die je typte maar even kijken hoe vatbaar je bent voordat ik een hele macht aan tijd aan je ga verspillen)
Niet vatbaar dus. Doei professioneel slachtoff. ahem ik bedoel feministje.quote:Op zondag 13 april 2014 13:18 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat vrouwen niet 20x keer zo vaak als lustobjecten worden neergezet.
En wanneer mannen überhaupt als lustobject worden neergezet, dan is het vooral voor een homoseksueel (dus een mannelijk) publiek.
Dan is het gezeur helemaal idioot.quote:Op zondag 13 april 2014 12:07 schreef Yalesa het volgende:
Die vrouwen op de Catwalk hebben bijna nooit een mooi lichaam.
Overtollig vet is niet vrouwelijk, maar gewoon overtollig.quote:Op zondag 13 april 2014 12:04 schreef Yalesa het volgende:
Het heeft volgens mij vaak wel met vrouwenhaat te maken, ja. Hier op FOK! zie je vaak ook dat graatmagere vrouwen zonder ook maar enige vrouwelijke vormen worden gepost. Hier op FOK! worden vrouwen ook niet bepaald vereerd. Dikke zeugen, hoeren etc. (Er zitten veel gefrustreerde mannen op FOK!)
Als je vrouwen haat, haat je vrouwelijkheid ook. Als je vrouwelijkheid haat, houd je meer van lichamen met heel weinig vrouwelijkheid.
Ook in de media kom je veel vrouwenhaat tegen: vrouwen worden neergezet als lustobjecten en er worden vrouwen allemaal onrealistische idealen getoond.
Ik maak voor het gemak even onderscheid tussen twee typen vrouwenhaters:
1. De, vaak waarschijnlijk heteroseksuele, vrouwenhaters. Zij buiten vrouwelijkheid vaak uit. Extreem grote (neppe) borsten en billen, geplakt op een supersportief lijf, dat van nature waarschijnlijk maar heel weinig borst en bil heeft. Ze maken vrouwen onzeker door ze een onrealistisch lichaam te tonen en ze proberen mannen vaak te manipuleren, zodat ze gaan denken dat een vrouwenlichaam er zo uit hoort te zien.
2. De, bijna altijd homoseksuele, vrouwenhaters. Ze haten vrouwelijke vormen en hebben liever vrouwen met het lichaam van een prepuberaal jongetje. In de media laten ze zich vaak negatief uit over vrouwen die "de hele dag op de bank zitten en chips eten", terwijl ze zelf wel weten dat dit het andere uiterste is. Gezonde vrouwen met een slank postuur voldoen ook niet, die zijn te dik.
Ieder zijn ding, maar voor mij ziet het er gewoon ongezond uit.quote:
Niet vatbaar? Je kunt er niet tegen dat ik niet dezelfde mening deel als jij.quote:Op zondag 13 april 2014 13:19 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Niet vatbaar dus. Doei professioneel slachtoff. ahem ik bedoel feministje.
Jawel, want jonge vrouwen weten vaak niet dat die modellen er niet bepaald aantrekkelijk uitzien. Ze denken vaak dat dat juist mooi is. Mede dankzij de mode-industrie.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |