quote:
Op maandag 14 april 2014 18:26 schreef DS4 het volgende:[..]
Ik vind het leuk dat je jezelf aangesproken voelt, maar verder zie ik niet in waarom je dit denkt...
[..]
Die selectie lijkt meer mbv geur dan het zicht te gebeuren. Maar als het zo in steen is geschreven als jij nu beweert... hoe komt het dan dat mannen in het verleden veel meer dan nu op vollere vrouwen vielen?
Nee, die selectie gebeurt niet meer m.b.v. geur dan kleur, De mens, en dan vooral de man, is visueel ingesteld. Ik zal niet zeggen dat geur geen rol speelt, maar als geur belangrijker was geweest dan uiterlijk, had de Playboy volgestaan met geurstrookjes i.p.v. met foto's. Als je wilt weten of een vrouw in staat is te baren, zul je toch echt op je ogen moeten vertrouwen, die zien die heupen namelijk.
En als je kijkt op schilderijen van vroeger, zie je vrouwen met een in verhouding smalle taille en brede heupen. Op bijna alle schilderijen van vroeger kom je bij vrouwen een taille-heupratio van 0,7 tegen, deze ratio is volgens onderzoek ook de ratio waarbij vrouwen het gezondst en het vruchtbaarst zijn en die mannen op foto's aanwijzen als het aantrekkelijkst.
Dit ondersteunt mijn punt: mannen vallen op vrouwen met een smalle taille en hele duidelijke vrouwelijke rondingen.
http://www.eersteindruk.nl/indrukvormen/tailleheup