abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 april 2014 @ 19:24:28 #151
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138837567
quote:
2s.gif Op zondag 13 april 2014 19:22 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Vrouwen zijn het vruchtbaarst rond hun 30-35ste?
Het gaat er om dat ze dan lang vruchtbaar zijn. Een 16-jarige gaat langer mee dan een 30-jarige, bijvoorbeeld.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_138837595
quote:
2s.gif Op zondag 13 april 2014 19:24 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

:')

Mooie borsten ook man.
Smaken verschillen waarom is dat nou weer een " :') " waard?
pi_138837599
quote:
2s.gif Op zondag 13 april 2014 19:24 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

:')

Mooie borsten ook man.
smaken verschillen lijkt me? Ik zie dit liever dan van die hangjetsers
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zondag 13 april 2014 @ 19:27:18 #154
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_138837703
quote:

[..]

om er een plantje op te groeien ja... :')
pi_138837722
quote:
7s.gif Op zondag 13 april 2014 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het gaat er om dat ze dan lang vruchtbaar zijn. Een 16-jarige gaat langer mee dan een 30-jarige, bijvoorbeeld.
Maar een meisje van 16 is minder vruchtbaar... En het is toch een moment opname?

quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 19:27 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

om er een plantje op te groeien ja... :')
zie bovenstaande grafiek.
  zondag 13 april 2014 @ 19:28:55 #156
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_138837767
quote:
2s.gif Op zondag 13 april 2014 19:27 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Maar een meisje van 16 is minder vruchtbaar... En het is toch een moment opname?
[ afbeelding ]

[..]

lijkt mij gezien het aantal tienerzwangerschappen biologisch geen beperkende factor :D
  zondag 13 april 2014 @ 19:29:23 #157
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138837789
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Lange termijn heb ik het toch over?
Een 16-jarige kan makkelijk nog veel kinderen krijgen.
pi_138837859
quote:
10s.gif Op zondag 13 april 2014 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Lange termijn heb ik het toch over?
Een 16-jarige kan makkelijk nog veel kinderen krijgen.
Ja maar het gaat toch om aantrekkelijkheid? :?
Een 16 jarig meisje aantrekkelijk vinden omdat ze over 15 jaar vrouwelijke vormen krijgt klinkt heel raar in mijn oren...
  zondag 13 april 2014 @ 19:32:23 #159
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138837945
quote:
2s.gif Op zondag 13 april 2014 19:30 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ja maar het gaat toch om aantrekkelijkheid? :?
Een 16 jarig meisje aantrekkelijk vinden omdat ze over 15 jaar vrouwelijke vormen krijgt klinkt heel raar in mijn oren...
Omdat het niet gaat om vrouwelijke vormen.

Het is dusdanig ingewikkeld, met veel verschillende theorieën, dat er niet veel over te zeggen valt.
Daarnaast weet ik niet of je de afgelopen jaren in een middelbare school bent geweest, maar de gemiddelde 16-jarige heeft stukken meer vrouwelijke vormen als toen ik op school zat.
  zondag 13 april 2014 @ 19:37:13 #160
426085 Typfaut
Life is Romanticism
pi_138838200
Zouden dat niet doen, omdat een mager lichaam de kledingstukken beter uit laten komen? Ik ben ook geen voorstander van ondergewicht (of van overgewicht) nota bene.
Succes is niet het einde, falen is niet fataal het is de moed om door te gaan die telt.
  zondag 13 april 2014 @ 19:41:04 #161
244933 trovey
Nachtoele
pi_138838380
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 19:15 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Ja, maar die veel te dunne VS-modellen met neppe borsten worden wel voorgeschoteld als "ideale vrouwen". En daar heb ik het vooral over.
Ik vind die modellen nog wel meevallen, de meesten hebben kont en borst, ik denk meer aan die graatmagere dames die haute couture dragen op de catwalk als verkeerd voorbeeld.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_138840800
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 19:41 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik vind die modellen nog wel meevallen, de meesten hebben kont en borst, ik denk meer aan die graatmagere dames die haute couture dragen op de catwalk als verkeerd voorbeeld.
Ze lopen kleding te showen, ze functioneren niet als rolmodellen voor tienermeisjes. En laat nu eerst maar eens aangetoond worden (als dat wederom weer eens de issue hier zou moeten zijn) dat dit idd als direct gevolg heeft dat er een toenemend aantal meisjes met anorexia rondloopt. (terwijl al lang is aangetoond dat anorexia vooral draait om het onder controle te hebben van je lichaam en niet voornamelijk met beelden van anderen). Dus of je het nu mooi vindt of niet, wat is dan hier eigenlijk het probleem?
pi_138841932
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 19:19 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Again: dat heet push up
[ afbeelding ]
Waar zie jij siliconen???
[ afbeelding ]
Niet allemaal hebben ze siliconen. En wat maakt het uit? Als ze push-up met vullingen hebben, laat dat nog steeds zien dat ze veel te dun zijn om van nature ronde vrouwelijke vormen te kunnen hebben.
pi_138842029
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Niet allemaal hebben ze siliconen. En wat maakt het uit? Als ze push-up met vullingen hebben, laat dat nog steeds zien dat ze veel te dun zijn om van nature ronde vrouwelijke vormen te kunnen hebben.
Noem er 1 met silliconen dan? En iemand met een b cup heeft dus volgens jou geen vrouwelijke vormen? Gast :')
pi_138842084
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 20:46 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Ja, want echt ELKE vollere vrouw heeft standaard ook volle borsten :{
  zondag 13 april 2014 @ 21:18:12 #166
244933 trovey
Nachtoele
pi_138844151
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 20:28 schreef Samson het volgende:

[..]

Ze lopen kleding te showen, ze functioneren niet als rolmodellen voor tienermeisjes. En laat nu eerst maar eens aangetoond worden (als dat wederom weer eens de issue hier zou moeten zijn) dat dit idd als direct gevolg heeft dat er een toenemend aantal meisjes met anorexia rondloopt. (terwijl al lang is aangetoond dat anorexia vooral draait om het onder controle te hebben van je lichaam en niet voornamelijk met beelden van anderen). Dus of je het nu mooi vindt of niet, wat is dan hier eigenlijk het probleem?
Hoe je het ook draait of keert, meisjes van die leeftijd spiegelen zich nou eenmaal wat ze in de bladen en andere media zien, zeker als hun leeftijdsgenoten dat ook nog eens bevestigen omdat ze net zo beïnvloedbaar zijn en dat duidelijk maken aan die vriendinnen die niet aan het beeld voldoen wat ze in de media zien. Als die leeftijdsgenoten maar al te vaak zeggen dat ze te dik zijn dan is het begin er al en dan komt dat onder controle hebben van het lichaam er vanzelf bij.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_138845006
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 21:18 schreef trovey het volgende:

[..]

Hoe je het ook draait of keert, meisjes van die leeftijd spiegelen zich nou eenmaal wat ze in de bladen en andere media zien, zeker als hun leeftijdsgenoten dat ook nog eens bevestigen omdat ze net zo beïnvloedbaar zijn en dat duidelijk maken aan die vriendinnen die niet aan het beeld voldoen wat ze in de media zien. Als die leeftijdsgenoten maar al te vaak zeggen dat ze te dik zijn dan is het begin er al en dan komt dat onder controle hebben van het lichaam er vanzelf bij.
Jij maakt er een algemeen verhaal van. Maar hoe is de invloed hiervan nu aantoonbaar in de realiteit en hoeveel meisjes ondervinden hier hinder van? Wat ik zal zeg, overgewicht is (zeker ook bij de jeugd) een veel groter probleem lijkt me.....Waarom moet er dan altijd op "te dunne" modellen worden gefocust? Ik zou het juist veel erger vinden als het de trend was dat er allemaal dikke modellen rondliepen en ze zich daaraan zouden gaan spiegelen....
pi_138846931
Voor mij is het ideale model ongeveer 1,80 lang, niet zwaarder dan 50 kg en heeft héél lang haar. :)

Deze voorkeur geeft te maken dat ik zelf ook lang, vrij slank ben en lang haar heb. :)

Soort zoekt soort. :Y)
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_138847426
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 21:29 schreef Samson het volgende:

[..]

Jij maakt er een algemeen verhaal van. Maar hoe is de invloed hiervan nu aantoonbaar in de realiteit en hoeveel meisjes ondervinden hier hinder van? Wat ik zal zeg, overgewicht is (zeker ook bij de jeugd) een veel groter probleem lijkt me.....Waarom moet er dan altijd op "te dunne" modellen worden gefocust? Ik zou het juist veel erger vinden als het de trend was dat er allemaal dikke modellen rondliepen en ze zich daaraan zouden gaan spiegelen....
Dit idd, obesitas is een veel groter probleem dan anorexia.
Hoe veel meisjes volgen die haute couture mode nou op de voet en laten zich er vervolgens ook nog door beïnvloed worden? Dat is waarschijnlijk de minderheid van de vrouwen met anorexia.
Dus waarom dit nu elke keer alle aandacht krijgt en de aandacht niet naar een groter probleem (obesitas, groter hihi) gaat is mij niet echt duidelijk.
Faka G
pi_138847533
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 21:54 schreef -Hakuna- het volgende:
Voor mij is het ideale model ongeveer 1,80 lang, niet zwaarder dan 50 kg en heeft héél lang haar. :)

Deze voorkeur geeft te maken dat ik zelf ook lang, vrij slank ben en lang haar heb. :)

_O- heb je hem weer
pi_138847700
quote:

[..]

23e.
pi_138847930
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 21:54 schreef -Hakuna- het volgende:

Ja lekker een vrouw die bijna op sterven ligt. 8)7
pi_138848075
quote:
2s.gif Op zondag 13 april 2014 22:08 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ja lekker een vrouw die bijna op sterven ligt. 8)7
1,80 lang, niet zwaarder dan 50 kg is toch bijna terminaal :@
pi_138848250
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

1,80 lang, niet zwaarder dan 50 kg is toch bijna terminaal :@
Heb het even uitgerekend.. ik kom op 15.5 bmi uit.
Vanaf 18.5 is ondergewicht.

Best wel ernstig ja :N
pi_138848280
quote:
2s.gif Op zondag 13 april 2014 22:13 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Heb het even uitgerekend.. ik kom op 15.5 bmi uit.
Vanaf 18.5 is ondergewicht.
Gratenpakhuis dus :+
pi_138849201
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:55 schreef Yalesa het volgende:

Sorry hoor, maar denken dat die graatmagere catwalkmodellen aantrekkelijk zijn voor de meeste mannen. :')
Ze scoren in ieder geval beter dan die fat fucks...

quote:
We hebben het niet over de Victoria Secret, he (die eigenlijk al veeeel te dun zijn met siliconen borsten). De meeste catwalkmodellen zijn planken, en planken zijn voor de meeste mannen niet aantrekkelijk.
Wat jij wil.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_138849555
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:57 schreef Yalesa het volgende:

Laat ik het zo zeggen: de meeste mannen vinden gezond slanke vrouwen met vrouwelijke rondingen het aantrekkelijkst, ik neem aan dat ik hierbij geen bron hoef te vermelden. Net als dat ik aanneem dat jij ook wel snapt dat vrouwen veel vaker als lustobject worden neergezet in de media dan mannen.

Ik zou graag links en bronnen willen posten hier, maar bij sommige dingen denk ik toch wel dat jij dat ook wel moet weten.
Volgens mij is het een feit van algemene bekendheid dat veel vrouwen heel erg bezig zijn met hun uiterlijk en ook vooral in vergelijk met andere vrouwen.

Misschien is dat wel het probleem...
pi_138849723
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 18:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Je bent gek :') die eerste is te mager, twee en drie zijn goed :D
3 is te dik.

2 prefereer ik, maar 1 zou ik het bed ook niet uit trappen.
pi_138850019
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 10:25 schreef ergernis het volgende:
Waarom zouden er volgens jullie meer volslanke modellen op de catwalk moeten zijn?
Een lichaam moet zoveel mogelijk op een plank lijken, dit alles zodat het 'kunstwerk' van betreffende designer het beste naar voren komt. Graag gedaan.
  zondag 13 april 2014 @ 23:04:34 #180
426085 Typfaut
Life is Romanticism
pi_138851575
Gaat het nu echt nog steeds over de mager/dik discussie? Heb zo het gevoel dat er veel onzekerheid speelt... Wees gewoon trots op jezelf! :)
Succes is niet het einde, falen is niet fataal het is de moed om door te gaan die telt.
pi_138855729
Omdat als je kleding wilt verkopen en je je product om een leuk volslank dinnetje stopt en de concurrent pakt wel een graatmager mokkeltje jouw ontwerpen matig uitkomen t.o.v. de ontwerpen van de concurrent.
  maandag 14 april 2014 @ 07:03:04 #182
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_138856721
Reagerend op de OP: omdat de kleding meestal ook ontworpen wordt voor wandelende kleerhangers en vaak ook beter op zulke meiskes staat. De kunst is je niet blind te staren op dat soort vrouwen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_138859479
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 22:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

3 is te dik.

2 prefereer ik, maar 1 zou ik het bed ook niet uit trappen.
ach 3 is helemaal niet dik :')
  maandag 14 april 2014 @ 10:38:14 #184
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_138859654
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Een hoog estrogen niveau is niet hetzelfde als vruchtbaarheid. Het is gerelateerd maar niet direct een gevolg. Hormonen hebben vele functies en het samenspel van hormonen en de maandelijkse cyclus is vele malen belangrijker.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_138860065
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

ach 3 is helemaal niet dik :')
Wel waar.

Ik weet dat het politiek correct is om dikkertjes op te hemelen en slanke meiden aan te vallen, maar m.i. is dat veel destructiever dan het schoonheidsideaal van slank zijn. Obesitas is een groot probleem in onze samenleving, veel groter dan anorexia.
pi_138860213
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wel waar.

Ik weet dat het politiek correct is om dikkertjes op te hemelen en slanke meiden aan te vallen, maar m.i. is dat veel destructiever dan het schoonheidsideaal van slank zijn. Obesitas is een groot probleem in onze samenleving, veel groter dan anorexia.
Nah... nummer 3 is toch geen obestitas geval.

Dat vind ik nou weer zwaar overdreven hoor.
pi_138860552
quote:
15s.gif Op maandag 14 april 2014 10:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Ze is weldegelijk dik en zal m.i. een BMI van meer dan 25 hebben. Op zich is ze wel strak en is alles in verhouding, waardoor ze er nog steeds goed uitziet, maar daar zit meteen het verraderlijke...

Sowieso lijkt het mij dat het plaatje is gemaakt als voorbeeld dat dik zijn helemaal niet hoeft te betekenen dat je lelijk bent. Erg representatief voor vrouwen met overgewicht is ze dus bepaald niet. Meestal blubbert er dan het een en het ander. Hell, dat gebeurt vaak al voordat er sprake is van overgewicht...
pi_138860648
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:12 schreef DS4 het volgende:
Sowieso lijkt het mij dat het plaatje is gemaakt als voorbeeld dat dik zijn helemaal niet hoeft te betekenen dat je lelijk bent.
Slank zijn betekent ook niet automatisch dat je ''mooi'' bent, dus dat klopt wel.

Voor de rest, tja, je hebt té dik, en een béétje mollig, ik vind nummer 3 in elk geval niet té dik,
maar goed, jij dus wel, en misschien de ''statistieken'' ook wel, maar ik heb geen idee wat
haar gewicht is en of dat dan ook direct ''overgewicht'' zou zijn. Kan ik zo niet inschatten hoor
vanaf die foto...
pi_138861386
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Slank zijn betekent ook niet automatisch dat je ''mooi'' bent, dus dat klopt wel.
Natuurlijk kun je extreem lelijk zijn en slank. Maar dat is niet de issue hier. Volgens mij hebben we het hier over slank vs heel erg dun vs dik.

quote:
Voor de rest, tja, je hebt té dik, en een béétje mollig, ik vind nummer 3 in elk geval niet té dik,
maar goed, jij dus wel, en misschien de ''statistieken'' ook wel, maar ik heb geen idee wat
haar gewicht is en of dat dan ook direct ''overgewicht'' zou zijn. Kan ik zo niet inschatten hoor
vanaf die foto...
Ze is dik, maar voor haar niet te dik. Met alle respect, maar zij heeft nu eenmaal deze brede bouw en gelet op die basis ziet ze er zelfs fantastisch uit.

Dus ik druk mij wellicht wat ongelukkig uit als ik zeg dat ze te dik is, ik bedoel daarmee meer aan te geven dat ik liever minder volle dames prefereer. Desondanks, omdat bij haar alles geweldig in verhouding is en ze ook een heel mooi gezicht heeft en iig op deze foto een geweldige uitstraling vind ik haar op zich nog wel aantrekkelijk ook.

Maar daar zit dus het verraderlijke... veel mannen zullen haar wel aantrekkelijk vinden, maar vrouwen met ruwweg dezelfde maten die net wat minder strak in hun vel zitten, en net een wat minder mooi koppie hebben... die worden dus zonder meer onaantrekkelijk gevonden.

Niemand is perfect. Zij is "te dik", alleen is dat nu bij haar net die ene imperfectie (op die foto dan). Op al het andere scoort ze bijzonder hoog. Slimme foto dus, maar niet heel erg realistisch.

De meeste mannen zullen toch meer kiezen voor model 2, dan 1 en dan 3 schat ik zo in. En sommigen zien liever 3, sommigen prefereren 1... en dan heb je er ook nog die 3 een beetje te dun vinden.

Zo zijn er ook mensen die van ruïnes houden... ;)
pi_138861684
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:45 schreef DS4 het volgende:

[..]

Natuurlijk kun je extreem lelijk zijn en slank. Maar dat is niet de issue hier. Volgens mij hebben we het hier over slank vs heel erg dun vs dik.

[..]

Ze is dik, maar voor haar niet te dik. Met alle respect, maar zij heeft nu eenmaal deze brede bouw en gelet op die basis ziet ze er zelfs fantastisch uit.

Dus ik druk mij wellicht wat ongelukkig uit als ik zeg dat ze te dik is, ik bedoel daarmee meer aan te geven dat ik liever minder volle dames prefereer. Desondanks, omdat bij haar alles geweldig in verhouding is en ze ook een heel mooi gezicht heeft en iig op deze foto een geweldige uitstraling vind ik haar op zich nog wel aantrekkelijk ook.

Maar daar zit dus het verraderlijke... veel mannen zullen haar wel aantrekkelijk vinden, maar vrouwen met ruwweg dezelfde maten die net wat minder strak in hun vel zitten, en net een wat minder mooi koppie hebben... die worden dus zonder meer onaantrekkelijk gevonden.

Niemand is perfect. Zij is "te dik", alleen is dat nu bij haar net die ene imperfectie (op die foto dan). Op al het andere scoort ze bijzonder hoog. Slimme foto dus, maar niet heel erg realistisch.

De meeste mannen zullen toch meer kiezen voor model 2, dan 1 en dan 3 schat ik zo in. En sommigen zien liever 3, sommigen prefereren 1... en dan heb je er ook nog die 3 een beetje te dun vinden.

Ze is helemaal niet te dik :') Ze heeft amper een buik en ze heeft prachtige vrouwelijke rondingen t.o.v. die andere 2 latten.

Die eerste ziet er echt ongezond uit. Kan je ook aan haar haar zien. Net touw.

Maar inderdaad. Over smaak valt niet te twisten :)
pi_138861879
quote:
2s.gif Op maandag 14 april 2014 11:55 schreef dopfles1 het volgende:

Ze is helemaal niet te dik :') Ze heeft amper een buik en ze heeft prachtige vrouwelijke rondingen t.o.v. die andere 2 latten.
Lees mijn reactie nog eens aandachtig door...

quote:
Wat knap dat jij dat in deze resolutie kan beoordelen...

quote:
Het is duidelijk dat jij van vollere vrouwen houdt. Op zich prima voor jou, want minder concurrentie... ;)
pi_138864625
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:45 schreef DS4 het volgende:

[..]

[..]

óke
pi_138873171
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 19:20 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Oke nu ben je gewoon aan het trollen :')
Nee, dat noem je natuurlijke selectie. Dat je dat niet snapt betekent nog niet dat ik aan het trollen ben.
  maandag 14 april 2014 @ 17:49:41 #194
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_138873254
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 17:46 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Nee, dat noem je natuurlijke selectie. Dat je dat niet snapt betekent nog niet dat ik aan het trollen ben.
Het schijnt iets biologisch te zijn idd.
(Un)masking for the greater good.
pi_138873270
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 22:31 schreef DS4 het volgende:

[..]

Volgens mij is het een feit van algemene bekendheid dat veel vrouwen heel erg bezig zijn met hun uiterlijk en ook vooral in vergelijk met andere vrouwen.

Misschien is dat wel het probleem...
Als dat een steek onder water is naar mij toe: ik vergelijk mezelf niet met iemand, ik heb nog niks over mijn eigen lichaam gezegd. Vanuit de evolutie is het handiger voor mannen om op gezond slanke vrouwen met vrouwelijke rondingen te vallen en volgens mij weten de meeste mensen dit ook gewoon.
pi_138873287
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 22:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ze scoren in ieder geval beter dan die fat fucks...

[..]

Wat jij wil.
Die "fat fucks" zijn weer een ander, evengoed ongezond, uiterste.
pi_138873321
quote:
2s.gif Op maandag 14 april 2014 11:55 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Haar tailleomvang is hetzelfde als die van de middelste of zelfs smaller, als je goed kijkt. Ze heeft alleen meer rondingen dan die andere twee.
pi_138873357
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 20:48 schreef Samson het volgende:

[..]

Ja, want echt ELKE vollere vrouw heeft standaard ook volle borsten :{
Nee, maar dan moeten ze ook niet doen alsof die VS-modellen zo ideaal zijn.
pi_138873502
quote:
15s.gif Op maandag 14 april 2014 10:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik vind haar figuur mooi, goede rondingen enzo, maar denk ook wel dat ze tegen overgewicht aan zit.
Als ze trouwens niet zulke grote borsten zou hebben zou ik haar figuur veel minder vinden, denk ook dat ze dan dikker zou lijken.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_138874286
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 17:50 schreef Yalesa het volgende:

Als dat een steek onder water is naar mij toe: ik vergelijk mezelf niet met iemand, ik heb nog niks over mijn eigen lichaam gezegd.
Ik vind het leuk dat je jezelf aangesproken voelt, maar verder zie ik niet in waarom je dit denkt...

quote:
Vanuit de evolutie is het handiger voor mannen om op gezond slanke vrouwen met vrouwelijke rondingen te vallen en volgens mij weten de meeste mensen dit ook gewoon.
Die selectie lijkt meer mbv geur dan het zicht te gebeuren. Maar als het zo in steen is geschreven als jij nu beweert... hoe komt het dan dat mannen in het verleden veel meer dan nu op vollere vrouwen vielen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')