SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, natuurlijk.. Maar het ligt er aan.quote:Op maandag 7 april 2014 21:47 schreef Zeetakje het volgende:
Prachtig stukje fotografie in de OP, Bradster.
Onterechte klacht wel verder want met een DSLR maak je wel degelijk betere foto's dan met dat chinese mobieltje van je.
Aquarelfotoquote:Op maandag 7 april 2014 21:49 schreef Catch22- het volgende:
Braddie die denk dat hij met een aquarelfoto een goede indruk maakt
quote:Op maandag 7 april 2014 21:46 schreef jatochneetoch het volgende:
Met een dure camera maak je niet meteen goede foto's.
Maar met een telefoon camera maak je nooit goede foto's.
Oke oke, maar wat is nou de klacht? Dat mensen denken dat dat niet zo is?quote:Op maandag 7 april 2014 21:50 schreef Braddie het volgende:
[..]![]()
Wat een grapjurk is deze.
Camera`s in de nieuwste smartphones kunnen écht wel goede foto`s maken hoor
Met een dure camera maak je inderdaad niet meteen goede foto`s.
Deze kwaliteitquote:Op maandag 7 april 2014 21:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Check wat mijn iPad kan
Een op zich al briljante foto
[ afbeelding ]
Verander ik met een paar tikken in dit pareltje
[ afbeelding ]
Dat zie ik een DSLR nog niet doen!
Dit inderdaad. Een goede fotograaf kan met iedere camera een goede foto maken, maar met een DLSR hoogstwaarschijnlijk beter dan met een telefoon. Dat telefoons tegenwoordig redelijk scherpe foto's kunnen maken met aardige belichting betekent niet dat de foto's an sich interessant zijn om naar te kijken.quote:Op maandag 7 april 2014 21:54 schreef Mr.Ping het volgende:
Maar wat vind je goed aan deze foto, zijn het de kleuren, compositie de vorm?
Ik zie een bos bloemen van dichtbij, kleurtjes zijn wel mooi maar dat heb je met bloemetjes.
quote:Op maandag 7 april 2014 21:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Check wat mijn iPad kan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi net alsof het een echte oude foto is met discolampen erbij!quote:Op maandag 7 april 2014 21:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Check wat mijn iPad kan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga eens 's nachts foto's maken. Dan zul je zien dat er nogal een verschil zit in kwaliteit. Een beetje DSLR kan ISO 6400 gebruiken met relatief weinig noise, een telefoon heeft vaak al rond de ISO 800 enorm veel noise.quote:Op maandag 7 april 2014 21:50 schreef Braddie het volgende:
[..]![]()
Wat een grapjurk is deze.
Camera`s in de nieuwste smartphones kunnen écht wel goede foto`s maken hoor
Met een dure camera maak je inderdaad niet meteen goede foto`s.
Dat is absoluut waar.quote:Op maandag 7 april 2014 22:15 schreef hoink581 het volgende:
Als hij ook fatsoenlijk kan filmen hoef je ook geen tientallen verouderde kut camcorders te verslijten, Braddie.
Haha Braddie is de enige die normaal is in dat filmpje. Alhoewel het me er wel herinnert waarom ik mijn online PR goed manage...quote:
Jouw reputatie is helaas ook niet veel beter, RoadTrip.quote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha Braddie is de enige die normaal is in dat filmpje. Alhoewel het me er wel herinnert waarom ik mijn online PR goed manage...
quote:Op maandag 7 april 2014 21:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Check wat mijn iPad kan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef NieuweNier het volgende:
Haha Braddie is de enige die normaal is in dat filmpje. Alhoewel het me er wel herinnert waarom ik mijn online PR goed manage...
quote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef o.us2.0 het volgende:
Jouw reputatie is helaas ook niet veel beter, RoadTrip.
Ik wil mezelf nou niet echt een stempel geven, en zeker niet de stempel "normaal" maar vergeleken met die andere 2 ben ik dat zekerquote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet over je vrienden.quote:Op maandag 7 april 2014 23:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wil mezelf nou niet echt een stempel geven, en zeker niet de stempel "normaal" maar vergeleken met die andere 2 ben ik dat zeker
Die gast met dat korte haar, met dat aziatische uiterlijk is nooit echt een goede vriend geweest.quote:Op maandag 7 april 2014 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet over je vrienden.
Maar je gaat er wel mee om. En allemaal maar leut hebben. Dit kan gewoon niet Braddie.quote:Op maandag 7 april 2014 23:25 schreef Braddie het volgende:
Die gast met dat korte haar, met dat aziatische uiterlijk is nooit echt een goede vriend geweest.
Die andere kerel (Die kasthomo, zo noem ik hem altijd.. want naja, kijk maar naar z`n bewegingen, en let op hoe hij praat) is echt énorm aandachtsgeil, ik ben aandachtsgeil, maar die gozer is net even een tikkeltje erger (Hitler groet doen midden op straat, siegheil schreeuwen midden op straat, constant in het middelpunt van de belangstelling willen staan en aandacht op eisen door te schreeuwen en dingen te doen zoals een slok aftershave nemen)
Ik ga er niet meer mee om.. Die filmpjes zijn echt al minimaal 1 jaar oudquote:Op maandag 7 april 2014 23:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar je gaat er wel mee om. En allemaal maar leut hebben. Dit kan gewoon niet Braddie.
Maar hoezo ga je met die kerel om dan?quote:Op maandag 7 april 2014 23:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die gast met dat korte haar, met dat aziatische uiterlijk is nooit echt een goede vriend geweest.
Die andere kerel (Die kasthomo, zo noem ik hem altijd.. want naja, kijk maar naar z`n bewegingen, en let op hoe hij praat) is echt énorm aandachtsgeil, ik ben aandachtsgeil, maar die gozer is net even een tikkeltje erger (Hitler groet doen midden op straat, siegheil schreeuwen midden op straat, constant in het middelpunt van de belangstelling willen staan en aandacht op eisen door te schreeuwen en dingen te doen zoals een slok aftershave nemen)
Maar toch laat je het staan?quote:Op maandag 7 april 2014 23:27 schreef Braddie het volgende:
Ik ga er niet meer mee om.. Die filmpjes zijn echt al minimaal 1 jaar oud
Als ik een van die vrienden was en dit zou lezen zou ik je per direct verwijderen op Facebookquote:Op maandag 7 april 2014 23:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat kanaal is niet van mij.quote:
Dan heb ik niets gezegd. Maar ik kan me topics wel herinneren. Wat een fucking drama was dat joh.quote:Op maandag 7 april 2014 23:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat kanaal is niet van mij.
NoSense is opgericht door die twee gasten, althans dat kanaal...
En ik heb YouTube al meerdere malen gevraagd beelden te verwijderen, maar dat gaat nog al traag, ik heb er welgeteld 3 beelden af kunnen krijgen...
Jaquote:Op maandag 7 april 2014 23:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd. Maar ik kan me topics wel herinneren. Wat een fucking drama was dat joh.
en toen hebben ze mij 3x kort in 1 filmpje gegooid, en een paar keer mijn kanaal vermeld, en toen dacht ik ja... Sodemieter op mensen, en heb ik niks meer met ze gedaan op dat vlak en is het contact ook verwaterd.quote:Luister, ik maak wel heel leuk de muziek voor jullie, maar ik zit in geen enkel filmpje en ik kom ook nooit in de beschrijving voor, je verandert dat, of ik doe niks meer voor jullie
quote:Op maandag 7 april 2014 23:34 schreef Hondenpenis het volgende:
Braddie het boeit me allemaal geen reet wat je doet, zolang je maar geen foto van jezelf maakt lelijke speknek.
"Lelijke speknek" foto van jouw kop gaarnequote:Op maandag 7 april 2014 23:34 schreef Hondenpenis het volgende:
Braddie het boeit me allemaal geen reet wat je doet, zolang je maar geen foto van jezelf maakt lelijke speknek.
Je verdient beter goed gedaan Braddie.quote:Op maandag 7 april 2014 23:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
JaDat kan ik me ook nog wel herinneren, holy shit.. Ik heb toen zo`n ruzie gehad met allebei die klanten, achteraf hebben we er om kunnen lachen, totdat ik zei
[..]
en toen hebben ze mij 3x kort in 1 filmpje gegooid, en een paar keer mijn kanaal vermeld, en toen dacht ik ja... Sodemieter op mensen, en heb ik niks meer met ze gedaan op dat vlak en is het contact ook verwaterd.
Ik vind het absoluut niet erg dat het niet meer is, het was grappig om te doen, maar ik ben blij dat het over is.
Geef nou maar toe dat jij al dat dikgedrukte zelf hebt gedaan.quote:Op maandag 7 april 2014 23:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Is inderdaad al een half leven geleden.quote:Op maandag 7 april 2014 23:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer mee om.. Die filmpjes zijn echt al minimaal 1 jaar oud
Hahaha nee schijnt best een goede telefoon te zijn tochquote:
Absoluut.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Is inderdaad al een half leven geleden.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:40 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Braddie waarom negeer je me altijd?
Baas.quote:Op maandag 7 april 2014 21:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Check wat mijn iPad kan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n vriend moet je niet willen. Sla je hem ook weleens midden op straat? Heeft hij ook zijn aandacht.quote:Op maandag 7 april 2014 23:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vond de foto zelf ook niet heel mooi, maar ik vond het de scherpte diepte verhouding wel goed, voor een telefoon, Depth Of Field weet je wel?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:44 schreef snakelady het volgende:
heel eerlijk, dat is geen aardige foto.
Het is een mooie bloem maar de foto is op sommige plekken overbelicht en op andere zijn juist onderbelicht.
En de achtergrond is lelijk, het is gewoon een kiekje, meer niet.
Daarnaast helpt een goede spiegelreflex wel, al is het maar om in RAW te kunnen fotograferen wat de nabewerking beter maakt.
Zo ook de lenzen die je kan wisselen zijn belangrijk en alle instellingen die je zelf kan aanpassen.
Maar ik moet je gelijk geven, je bent nog niet meteen fotograaf als je een dure DSLR hebt.
Een scherp onderwerp maakt nog geen mooie foto, daar komt veel meer bij kijken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vond de foto zelf ook niet heel mooi, maar ik vond het de scherpte diepte verhouding wel goed, voor een telefoon, Depth Of Field weet je wel?
RAW fotografie is wel heel fijn ja, jammer dat ik zelfs "Professionele fotografen" zie die in JPEG schieten
Als je weinig nabewerkt kan je net zo goed in jpeg schieten hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vond de foto zelf ook niet heel mooi, maar ik vond het de scherpte diepte verhouding wel goed, voor een telefoon, Depth Of Field weet je wel?
RAW fotografie is wel heel fijn ja, jammer dat ik zelfs "Professionele fotografen" zie die in JPEG schieten
Nee, dat doe ik absoluut niet, ik lok hem alleen op Facebook wel eens uit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo'n vriend moet je niet willen. Sla je hem ook weleens midden op straat? Heeft hij ook zijn aandacht.
En dan `issie altijd heel erg op z`n tenen getraptquote:Wanneer kom je nou eens uit de kast, homo
En dat hij in zn eentje groepskorting krijgt bij de lokale snackbarquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:41 schreef Hondenpenis het volgende:
Braddie, jij bent zo dik dat toen je laatst een trui aan had met een H erop, er een helicopter op je wou landen. En daar ook in slaagde.
Wat is dit nou weer?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:41 schreef Hondenpenis het volgende:
Braddie, jij bent zo dik dat toen je laatst een trui aan had met een H erop, er een helicopter op je wou landen. En daar ook in slaagde.
Hihi, wat ondeugend van je.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik absoluut niet, ik lok hem alleen op Facebook wel eens uit.
Hij loopt "Mode Shows" en is "Model" (Lees: Amateur model bij een een mans bedrijfje) en blijft wel constant volhouden dat hij gewoon hetero is.
Dus op élke status waarin hij meld dat hij een shoot heeft gedaan of een show heeft gelope, en bij elke foto van zo`n shoot of show zet ik:
[..]
En dan `issie altijd heel erg op z`n tenen getrapt
Wauw, jij bent echt kanker stoer.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik absoluut niet, ik lok hem alleen op Facebook wel eens uit.
Hij loopt "Mode Shows" en is "Model" (Lees: Amateur model bij een een mans bedrijfje) en blijft wel constant volhouden dat hij gewoon hetero is.
Dus op élke status waarin hij meld dat hij een shoot heeft gedaan of een show heeft gelope, en bij elke foto van zo`n shoot of show zet ik:
[..]
En dan `issie altijd heel erg op z`n tenen getrapt
Stumpertquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:41 schreef Hondenpenis het volgende:
Dankjequote:Op dinsdag 8 april 2014 13:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wauw man, je gebruikt kanker als krachtterm, hier heb je een sticker.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dankje
Hoe gaat t dan met t afvallen? Want jij bent natuurlijk super gezond toch, geef mij eens wat tips!
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:40 schreef Toto69 het volgende:
"Mensen die kanker als krachtterm gebruiken mogen uit een palmboom vallen."
(c) Braddie/TheBradge
Ja jij weet alles beter enzoquote:
Moet je zoekenquote:
Vervelendquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, godverdomme, die zie ik élke dag voor bij komen
Doe jij ook serieus aan sport, ipv gewoon een beetje wandelen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Uitgeprint, maar die plakt helemaal niet. Jij bent geen haar beter!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wauw man, je gebruikt kanker als krachtterm, hier heb je een sticker.
[ afbeelding ]
Ik ben gister naar de sportschool gegaan, wilde vandaag ook.. Maar ik moet van Basic Fit wachten tot ik mijn pasje heb ontvangen voordat ik weer mag sportenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe jij ook serieus aan sport, ipv gewoon een beetje wandelen?
Goed bezig, maar het zegt natuurlijk weinig. Met welke intensiteit? Wil je tot het gaatje, of is het meer lichaamsbeweging..quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben gister naar de sportschool gegaan, wilde vandaag ook.. Maar ik moet van Basic Fit wachten tot ik mijn pasje heb ontvangen voordat ik weer mag sportenEn ik beweeg op muziek, doe thuis krachttraining, fiets 10 km per dag minimaal, doe squats, wandelen, hardlopen.
Dat zegt wat over jouw internetgeschiedenis.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Met dat bewegen op muziek wil ik wel tot het gaatje, en met hardlopen ook tot zo ver ik mezelf kan krijgen qua afstandquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goed bezig, maar het zegt natuurlijk weinig. Met welke intensiteit? Wil je tot het gaatje, of is het meer lichaamsbeweging..
SPT / [Bodybuilding] #434 - The mind is the limitquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben gister naar de sportschool gegaan, wilde vandaag ook.. Maar ik moet van Basic Fit wachten tot ik mijn pasje heb ontvangen voordat ik weer mag sportenEn ik beweeg op muziek, doe thuis krachttraining, fiets 10 km per dag minimaal, doe squats, wandelen, hardlopen.
En als je thuis komt zeker meteen een vette hap eten?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Met dat bewegen op muziek wil ik wel tot het gaatje, en met hardlopen ook tot zo ver ik mezelf kan krijgen qua afstandEn bij het fietsen/wandelen zie ik het puur als lichaamsbeweging.
Ah oke, dan gaat het goed komen. Kan jij overigens nou echt niet mountainbiken? Of heb je gewoon geen fiets.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Met dat bewegen op muziek wil ik wel tot het gaatje, en met hardlopen ook tot zo ver ik mezelf kan krijgen qua afstandEn bij het fietsen/wandelen zie ik het puur als lichaamsbeweging.
Nee, als ik thuis kom en ik heb een beetje trek neem ik een kop koffie (Dat vult namelijk ook) of een appel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
En als je thuis komt zeker meteen een vette hap eten?
Niks mis met vette hapquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
En als je thuis komt zeker meteen een vette hap eten?
Niet voor ons nee, want wij zijn gezonde mensen, itt bradjjquote:
Ik heb een saaie oma fietsquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah oke, dan gaat het goed komen. Kan jij overigens nou echt niet mountainbiken? Of heb je gewoon geen fiets.
aka je bent niet sportiefquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb een saaie oma fietsMountainbike heb ik niet, ik ben ook niet het type voor een mountain bike eerlijk gezegd.
Ik ben best sportief, alleen vind ik mountainbiken echt 3x niks, dan ga ik liever met een paar vrienden het bos in om te "Survivalen" stuk toffer.quote:
Survivalen in de zin van wildkamperen met krat bier?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben best sportief, alleen vind ik mountainbiken echt 3x niks, dan ga ik liever met een paar vrienden het bos in om te "Survivalen" stuk toffer.
Fietsen is voor mij puur recreatief.
Vertel me eens wat voor'n type je daarvoor moet zijn? Voor wielrennen oké, dat zijn vaak ecto's, maar mountainbiken is voor die stoere boiis.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb een saaie oma fietsMountainbike heb ik niet, ik ben ook niet het type voor een mountain bike eerlijk gezegd.
Neequote:Op dinsdag 8 april 2014 13:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Survivalen in de zin van wildkamperen met krat bier?
In Nederland heb je niet echt bergjes. De modder in? Daar word je vies van, niet slankquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee
Survivalen is niet het goede woord volgens mij, ehh....
Gewoon het bos in, en constant bergjes op, de modder in, met een paar man een boomstam een paar 100 meter dragen, dat soort dingen.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
In Nederland heb je niet echt bergjes. De modder in? Daar word je vies van, niet slankOf je bent een vetzeug die het fijn vindt om te rollen in de modder, ieder zn fetish!
Ga nou eens elke dag een rondje om de hei lopenquote:
Vertel me eens wat voor'n type je daarvoor moet zijn? Voor wielrennen oké, dat zijn vaak ecto's, maar mountainbiken is voor die stoere boiis.quote:
Hij ontwijkt de vragenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vertel me eens wat voor'n type je daarvoor moet zijn? Voor wielrennen oké, dat zijn vaak ecto's, maar mountainbiken is voor die stoere boiis.
Antwoord eens man.
Dat vond ik mezelf ook niet, totdat ik gewoon dacht, fuck it! Ik ga het gewoon DOEN.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik vind jou met je postuur ook zeker geen type om te gaan hardlopen, maar goed.
Mountainbiken vind IK gewoon niets, heb er geen reden voor, ik vind het gewoon niets.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vertel me eens wat voor'n type je daarvoor moet zijn? Voor wielrennen oké, dat zijn vaak ecto's, maar mountainbiken is voor die stoere boiis.
Antwoord eens man.
Dus dat kan dan ook gelden voor de mtb? Het lijkt mij vooral niet verstandig voor je gewrichten, dat hardlopen. Fietsen is veel veiliger.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat vond ik mezelf ook niet, totdat ik gewoon dacht, fuck it! Ik ga het gewoon DOEN.
Precies, elke keer 100+ kilo op 1 knie, gaat helemaal verkeerd jungquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dus dat kan dan ook gelden voor de mtb? Het lijkt mij vooral niet verstandig voor je gewrichten, dat hardlopen. Fietsen is veel veiliger.
Meer, 3a4 keer je lichaamsgewicht op de gewrichten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Precies, elke keer 100+ kilo op 1 knie, gaat helemaal verkeerd jung
...en dan er ook op spelen, extra training!quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:02 schreef bobbernaut het volgende:
Neem je keyboard mee terwijl je rent!!! extra gewicht!!!
En dan vervolgens kapot slaan bij de lokale basisschoolquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:23 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...en dan er ook op spelen, extra training!
Jij kent Braddie in 't echt zeg maar?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
En dan vervolgens kapot slaan bij de lokale basisschool
BRADDIE JE HEBT ME EEN TRAUMA GEGEVEN GVD
Pfff even de post zoekenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:27 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jij kent Braddie in 't echt zeg maar?
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Braddie geen dikke (en toch ook vrij geniale) troll is.quote:
ONZ / [PAINT included] Niemand wil mijn schilderij kopenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Braddie geen dikke (en toch ook vrij geniale) troll is.![]()
De oude banner was veel mooier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja naam is drama maar die telefoon is echt facking goed voor die 200 piek. En daar bovenop is zelfs nog 50eu cashbackquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hahaha nee schijnt best een goede telefoon te zijn toch
Maar die naam doet me denken alsof het van een Aziatische rommelmarkt komt
Hoelaat gaan wij vechten?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:42 schreef Hondenpenis het volgende:
Braddie, jij bent zo dik dat ze toen laatst dachten dat ze dat vermiste vliegtuig terug hadden gevonden, ze eigenlijk jou op de radar zagen.
Ik moest even kort grinniken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:42 schreef Hondenpenis het volgende:
Braddie, jij bent zo dik dat ze toen laatst dachten dat ze dat vermiste vliegtuig terug hadden gevonden, ze eigenlijk jou op de radar zagen.
quote:
geen HTC hebbenquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niks mis met Huawei.
Mensen die 800 euro willen betalen voor een telefoon met een appel er op
Get your facts together nerdquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niks mis met Huawei.
Ik hád een HTC, een Sensation XE.quote:
Moet je maar niet veel porno downloaden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hád een HTC, een Sensation XE.
Op papier een lekker snel toestel (Dualcore 1,5ghz, 768ram)
Maar in de praktijk nog trager dan mijn oude Galaxy Ace...
Samsung > Nokia > HTC > Huawei > Applequote:Op dinsdag 8 april 2014 21:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Moet je maar niet veel porno downloaden.
HTC > Samsung > Huawaei
Hangt er vanaf waar je waarde aan hechtquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Samsung > Nokia > HTC > Huawei > Apple
Als een muziek liefhebber ga ik juist NIET voor de HTC, dat Beats Audio is zeker waar je op doelt?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:16 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je waarde aan hecht
Als een muziek liefhebber kan je beter voor de HTC gaan. En ik dacht nog dat jij een pianist was
Hou gewoon een keer je bek over die gadgets joh. Jij had laatst nog een iPhone, meen ik me te herinneren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niks mis met Huawei.
Nee los van Beats Audio.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als een muziek liefhebber ga ik juist NIET voor de HTC, dat Beats Audio is zeker waar je op doelt?
Dat is bagger.
Ik HAD ook een iPhone ja, klopt... Heb ik 10 maanden lang gebruikt, maar het is gewoon 3x niks, althans... voor mij niet, er valt NIKS te customizen, je moet voor alles betalen, een beltoon instellen kan niet eens, ja... dan moet je hem óf jailbreaken, óf via iTunes een fragment van 30 seconden uitkiezen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou gewoon een keer je bek over die gadgets joh. Jij had laatst nog een iPhone, meen ik me te herinneren.
Dat zeker, speakertjes in de One zijn verschrikkelijk goed voor een telefoon.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee los van Beats Audio.
Is gewoon beter dan andere telefoons. De speakertjes
Als ware muziekliefhebber is Apple natuurlijk de juiste keuze. De rijkelijk gevulde iTunes bibliotheek biedt een enorme selecte aan legale muziek. En thuis stream je dat draadloos over Airplay naar je speakers.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:16 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je waarde aan hecht
Als een muziek liefhebber kan je beter voor de HTC gaan. En ik dacht nog dat jij een pianist was
Behalve dat de DAC van een Apple apparaat poep is, daarom Samsung.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als ware muziekliefhebber is Apple natuurlijk de juiste keuze. De rijkelijk gevulde iTunes bibliotheek biedt een enorme selecte aan legale muziek. En thuis stream je dat draadloos over Airplay naar je speakers.
Tegenwoordig heb je spotify.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als ware muziekliefhebber is Apple natuurlijk de juiste keuze. De rijkelijk gevulde iTunes bibliotheek biedt een enorme selecte aan legale muziek. En thuis stream je dat draadloos over Airplay naar je speakers.
Ook in een apple kan een wolfson zitten braadmans. Je praat harde keuteltjes.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Behalve dat de DAC van een Apple apparaat poep is, daarom Samsung.
WOLFSON
Dat is mooi.quote:
deze battieboiquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij is morgen toch weer terug.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:58 schreef BlueMage het volgende:
Dadelijk gaat Braddie weer weg, doe dit nou niet.![]()
Geen probleemquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |