Ik ga er niet meer mee om.. Die filmpjes zijn echt al minimaal 1 jaar oudquote:Op maandag 7 april 2014 23:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar je gaat er wel mee om. En allemaal maar leut hebben. Dit kan gewoon niet Braddie.
Maar hoezo ga je met die kerel om dan?quote:Op maandag 7 april 2014 23:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die gast met dat korte haar, met dat aziatische uiterlijk is nooit echt een goede vriend geweest.
Die andere kerel (Die kasthomo, zo noem ik hem altijd.. want naja, kijk maar naar z`n bewegingen, en let op hoe hij praat) is echt énorm aandachtsgeil, ik ben aandachtsgeil, maar die gozer is net even een tikkeltje erger (Hitler groet doen midden op straat, siegheil schreeuwen midden op straat, constant in het middelpunt van de belangstelling willen staan en aandacht op eisen door te schreeuwen en dingen te doen zoals een slok aftershave nemen)
Maar toch laat je het staan?quote:Op maandag 7 april 2014 23:27 schreef Braddie het volgende:
Ik ga er niet meer mee om.. Die filmpjes zijn echt al minimaal 1 jaar oud
Als ik een van die vrienden was en dit zou lezen zou ik je per direct verwijderen op Facebookquote:Op maandag 7 april 2014 23:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die gast met dat korte haar, met dat aziatische uiterlijk is nooit echt een goede vriend geweest.
Die andere kerel (Die kasthomo, zo noem ik hem altijd.. want naja, kijk maar naar z`n bewegingen, en let op hoe hij praat) is echt énorm aandachtsgeil, ik ben aandachtsgeil, maar die gozer is net even een tikkeltje erger (Hitler groet doen midden op straat, siegheil schreeuwen midden op straat, constant in het middelpunt van de belangstelling willen staan en aandacht op eisen door te schreeuwen en dingen te doen zoals een slok aftershave nemen)
Dat kanaal is niet van mij.quote:
Dan heb ik niets gezegd. Maar ik kan me topics wel herinneren. Wat een fucking drama was dat joh.quote:Op maandag 7 april 2014 23:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat kanaal is niet van mij.
NoSense is opgericht door die twee gasten, althans dat kanaal...
En ik heb YouTube al meerdere malen gevraagd beelden te verwijderen, maar dat gaat nog al traag, ik heb er welgeteld 3 beelden af kunnen krijgen...
Jaquote:Op maandag 7 april 2014 23:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd. Maar ik kan me topics wel herinneren. Wat een fucking drama was dat joh.
en toen hebben ze mij 3x kort in 1 filmpje gegooid, en een paar keer mijn kanaal vermeld, en toen dacht ik ja... Sodemieter op mensen, en heb ik niks meer met ze gedaan op dat vlak en is het contact ook verwaterd.quote:Luister, ik maak wel heel leuk de muziek voor jullie, maar ik zit in geen enkel filmpje en ik kom ook nooit in de beschrijving voor, je verandert dat, of ik doe niks meer voor jullie
quote:Op maandag 7 april 2014 23:34 schreef Hondenpenis het volgende:
Braddie het boeit me allemaal geen reet wat je doet, zolang je maar geen foto van jezelf maakt lelijke speknek.
"Lelijke speknek" foto van jouw kop gaarnequote:Op maandag 7 april 2014 23:34 schreef Hondenpenis het volgende:
Braddie het boeit me allemaal geen reet wat je doet, zolang je maar geen foto van jezelf maakt lelijke speknek.
Je verdient beter goed gedaan Braddie.quote:Op maandag 7 april 2014 23:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
JaDat kan ik me ook nog wel herinneren, holy shit.. Ik heb toen zo`n ruzie gehad met allebei die klanten, achteraf hebben we er om kunnen lachen, totdat ik zei
[..]
en toen hebben ze mij 3x kort in 1 filmpje gegooid, en een paar keer mijn kanaal vermeld, en toen dacht ik ja... Sodemieter op mensen, en heb ik niks meer met ze gedaan op dat vlak en is het contact ook verwaterd.
Ik vind het absoluut niet erg dat het niet meer is, het was grappig om te doen, maar ik ben blij dat het over is.
Geef nou maar toe dat jij al dat dikgedrukte zelf hebt gedaan.quote:Op maandag 7 april 2014 23:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Is inderdaad al een half leven geleden.quote:Op maandag 7 april 2014 23:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer mee om.. Die filmpjes zijn echt al minimaal 1 jaar oud
Hahaha nee schijnt best een goede telefoon te zijn tochquote:
Absoluut.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Is inderdaad al een half leven geleden.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:40 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Braddie waarom negeer je me altijd?
Baas.quote:Op maandag 7 april 2014 21:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Check wat mijn iPad kan
Een op zich al briljante foto