Dat is absoluut waar.quote:Op maandag 7 april 2014 22:15 schreef hoink581 het volgende:
Als hij ook fatsoenlijk kan filmen hoef je ook geen tientallen verouderde kut camcorders te verslijten, Braddie.
Haha Braddie is de enige die normaal is in dat filmpje. Alhoewel het me er wel herinnert waarom ik mijn online PR goed manage...quote:
Jouw reputatie is helaas ook niet veel beter, RoadTrip.quote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha Braddie is de enige die normaal is in dat filmpje. Alhoewel het me er wel herinnert waarom ik mijn online PR goed manage...
quote:Op maandag 7 april 2014 21:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Check wat mijn iPad kan
Een op zich al briljante foto
[ afbeelding ]
Verander ik met een paar tikken in dit pareltje
[ afbeelding ]
Dat zie ik een DSLR nog niet doen!
quote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef NieuweNier het volgende:
Haha Braddie is de enige die normaal is in dat filmpje. Alhoewel het me er wel herinnert waarom ik mijn online PR goed manage...
quote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef o.us2.0 het volgende:
Jouw reputatie is helaas ook niet veel beter, RoadTrip.
Ik wil mezelf nou niet echt een stempel geven, en zeker niet de stempel "normaal" maar vergeleken met die andere 2 ben ik dat zekerquote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet over je vrienden.quote:Op maandag 7 april 2014 23:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wil mezelf nou niet echt een stempel geven, en zeker niet de stempel "normaal" maar vergeleken met die andere 2 ben ik dat zeker
Die gast met dat korte haar, met dat aziatische uiterlijk is nooit echt een goede vriend geweest.quote:Op maandag 7 april 2014 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet over je vrienden.
Maar je gaat er wel mee om. En allemaal maar leut hebben. Dit kan gewoon niet Braddie.quote:Op maandag 7 april 2014 23:25 schreef Braddie het volgende:
Die gast met dat korte haar, met dat aziatische uiterlijk is nooit echt een goede vriend geweest.
Die andere kerel (Die kasthomo, zo noem ik hem altijd.. want naja, kijk maar naar z`n bewegingen, en let op hoe hij praat) is echt énorm aandachtsgeil, ik ben aandachtsgeil, maar die gozer is net even een tikkeltje erger (Hitler groet doen midden op straat, siegheil schreeuwen midden op straat, constant in het middelpunt van de belangstelling willen staan en aandacht op eisen door te schreeuwen en dingen te doen zoals een slok aftershave nemen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |