SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, natuurlijk.. Maar het ligt er aan.quote:Op maandag 7 april 2014 21:47 schreef Zeetakje het volgende:
Prachtig stukje fotografie in de OP, Bradster.
Onterechte klacht wel verder want met een DSLR maak je wel degelijk betere foto's dan met dat chinese mobieltje van je.
Aquarelfotoquote:Op maandag 7 april 2014 21:49 schreef Catch22- het volgende:
Braddie die denk dat hij met een aquarelfoto een goede indruk maakt
quote:Op maandag 7 april 2014 21:46 schreef jatochneetoch het volgende:
Met een dure camera maak je niet meteen goede foto's.
Maar met een telefoon camera maak je nooit goede foto's.
Oke oke, maar wat is nou de klacht? Dat mensen denken dat dat niet zo is?quote:Op maandag 7 april 2014 21:50 schreef Braddie het volgende:
[..]![]()
Wat een grapjurk is deze.
Camera`s in de nieuwste smartphones kunnen écht wel goede foto`s maken hoor
Met een dure camera maak je inderdaad niet meteen goede foto`s.
Deze kwaliteitquote:Op maandag 7 april 2014 21:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Check wat mijn iPad kan
Een op zich al briljante foto
[ afbeelding ]
Verander ik met een paar tikken in dit pareltje
[ afbeelding ]
Dat zie ik een DSLR nog niet doen!
Dit inderdaad. Een goede fotograaf kan met iedere camera een goede foto maken, maar met een DLSR hoogstwaarschijnlijk beter dan met een telefoon. Dat telefoons tegenwoordig redelijk scherpe foto's kunnen maken met aardige belichting betekent niet dat de foto's an sich interessant zijn om naar te kijken.quote:Op maandag 7 april 2014 21:54 schreef Mr.Ping het volgende:
Maar wat vind je goed aan deze foto, zijn het de kleuren, compositie de vorm?
Ik zie een bos bloemen van dichtbij, kleurtjes zijn wel mooi maar dat heb je met bloemetjes.
quote:Op maandag 7 april 2014 21:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Check wat mijn iPad kan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi net alsof het een echte oude foto is met discolampen erbij!quote:Op maandag 7 april 2014 21:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Check wat mijn iPad kan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga eens 's nachts foto's maken. Dan zul je zien dat er nogal een verschil zit in kwaliteit. Een beetje DSLR kan ISO 6400 gebruiken met relatief weinig noise, een telefoon heeft vaak al rond de ISO 800 enorm veel noise.quote:Op maandag 7 april 2014 21:50 schreef Braddie het volgende:
[..]![]()
Wat een grapjurk is deze.
Camera`s in de nieuwste smartphones kunnen écht wel goede foto`s maken hoor
Met een dure camera maak je inderdaad niet meteen goede foto`s.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |