Vervelendquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, godverdomme, die zie ik élke dag voor bij komen
Doe jij ook serieus aan sport, ipv gewoon een beetje wandelen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Uitgeprint, maar die plakt helemaal niet. Jij bent geen haar beter!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wauw man, je gebruikt kanker als krachtterm, hier heb je een sticker.
[ afbeelding ]
Ik ben gister naar de sportschool gegaan, wilde vandaag ook.. Maar ik moet van Basic Fit wachten tot ik mijn pasje heb ontvangen voordat ik weer mag sportenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe jij ook serieus aan sport, ipv gewoon een beetje wandelen?
Goed bezig, maar het zegt natuurlijk weinig. Met welke intensiteit? Wil je tot het gaatje, of is het meer lichaamsbeweging..quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben gister naar de sportschool gegaan, wilde vandaag ook.. Maar ik moet van Basic Fit wachten tot ik mijn pasje heb ontvangen voordat ik weer mag sportenEn ik beweeg op muziek, doe thuis krachttraining, fiets 10 km per dag minimaal, doe squats, wandelen, hardlopen.
Dat zegt wat over jouw internetgeschiedenis.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Met dat bewegen op muziek wil ik wel tot het gaatje, en met hardlopen ook tot zo ver ik mezelf kan krijgen qua afstandquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goed bezig, maar het zegt natuurlijk weinig. Met welke intensiteit? Wil je tot het gaatje, of is het meer lichaamsbeweging..
SPT / [Bodybuilding] #434 - The mind is the limitquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben gister naar de sportschool gegaan, wilde vandaag ook.. Maar ik moet van Basic Fit wachten tot ik mijn pasje heb ontvangen voordat ik weer mag sportenEn ik beweeg op muziek, doe thuis krachttraining, fiets 10 km per dag minimaal, doe squats, wandelen, hardlopen.
En als je thuis komt zeker meteen een vette hap eten?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Met dat bewegen op muziek wil ik wel tot het gaatje, en met hardlopen ook tot zo ver ik mezelf kan krijgen qua afstandEn bij het fietsen/wandelen zie ik het puur als lichaamsbeweging.
Ah oke, dan gaat het goed komen. Kan jij overigens nou echt niet mountainbiken? Of heb je gewoon geen fiets.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Met dat bewegen op muziek wil ik wel tot het gaatje, en met hardlopen ook tot zo ver ik mezelf kan krijgen qua afstandEn bij het fietsen/wandelen zie ik het puur als lichaamsbeweging.
Nee, als ik thuis kom en ik heb een beetje trek neem ik een kop koffie (Dat vult namelijk ook) of een appel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
En als je thuis komt zeker meteen een vette hap eten?
Niks mis met vette hapquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
En als je thuis komt zeker meteen een vette hap eten?
Niet voor ons nee, want wij zijn gezonde mensen, itt bradjjquote:
Ik heb een saaie oma fietsquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah oke, dan gaat het goed komen. Kan jij overigens nou echt niet mountainbiken? Of heb je gewoon geen fiets.
aka je bent niet sportiefquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb een saaie oma fietsMountainbike heb ik niet, ik ben ook niet het type voor een mountain bike eerlijk gezegd.
Ik ben best sportief, alleen vind ik mountainbiken echt 3x niks, dan ga ik liever met een paar vrienden het bos in om te "Survivalen" stuk toffer.quote:
Survivalen in de zin van wildkamperen met krat bier?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben best sportief, alleen vind ik mountainbiken echt 3x niks, dan ga ik liever met een paar vrienden het bos in om te "Survivalen" stuk toffer.
Fietsen is voor mij puur recreatief.
Vertel me eens wat voor'n type je daarvoor moet zijn? Voor wielrennen oké, dat zijn vaak ecto's, maar mountainbiken is voor die stoere boiis.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb een saaie oma fietsMountainbike heb ik niet, ik ben ook niet het type voor een mountain bike eerlijk gezegd.
Neequote:Op dinsdag 8 april 2014 13:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Survivalen in de zin van wildkamperen met krat bier?
In Nederland heb je niet echt bergjes. De modder in? Daar word je vies van, niet slankquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee
Survivalen is niet het goede woord volgens mij, ehh....
Gewoon het bos in, en constant bergjes op, de modder in, met een paar man een boomstam een paar 100 meter dragen, dat soort dingen.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
In Nederland heb je niet echt bergjes. De modder in? Daar word je vies van, niet slankOf je bent een vetzeug die het fijn vindt om te rollen in de modder, ieder zn fetish!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |