Dat is natuurlijk hartstikke leuk lief en aardig, maar dan moet ik hem alsnog afkopen want de 2 jaar is tenslotte voorbij..quote:Als je daar heen gaat zeg je gewoon dat je je abbonement wilt verlengen, maar zonder telefoon, dan hou je jouw iPhone
Eigen schuld.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:25 schreef Braddie het volgende:
ik wist niets af van een leasecontract, en ze hebben mij er ook niets over verteld...
Waarom heb je het dan ondertekend?quote:Een kleine 22 maanden geleden heb ik een abbonement afgesloten i.c.m een iPhone 5, ik wist niets af van een leasecontract, en ze hebben mij er ook niets over verteld...
Je hebt zojuist een dure levensles gehad: lees de voorwaarden voordat je ergens je handtekening onder zet of een abonnement afsluit.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:25 schreef Braddie het volgende:
Een kleine 22 maanden geleden heb ik een abbonement afgesloten i.c.m een iPhone 5, ik wist niets af van een leasecontract, en ze hebben mij er ook niets over verteld...[...]
Kan iemand mij helpen hoe ik hier onderuit kom / dit fatsoenlijk kan oplossen?
Sja..... Niet goed gelezenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan ondertekend?
Dat kunnen ze en dat zullen ze.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:25 schreef Braddie het volgende:
maar ze kunnen mij toch niet dwingen om even 300-350 euro af te tikken bovenop een andere telefoon ?
Hufters zijn hetquote:Op donderdag 10 april 2014 22:53 schreef drahcir058 het volgende:
Hi toestellease is inderdaad een mooie geldklopperij en ze zijn er nu dan ook alweer op teruggekomen. Helaas voor de mensen die wel een leasetoestel hebben
Je hebt dus gewoon een contract getekend zonder te lezen?quote:
Dat is wel de bedoeling ja.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom dan?
Wil je nu weer een nieuw abonnement met nieuwe telefoon?
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
Je geheugen is niet heel sterk hè? V&A / [TK] iPhone 5 32GB wit, Gesealed inclusief hoesje
En dan alsnog verkopen later en nu klagen dat je het niet wist...
Tering zeg.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
Je geheugen is niet heel sterk hè? V&A / [TK] iPhone 5 32GB wit, Gesealed inclusief hoesje
waarom lieg jij altijd alles bij elkaar Braddie?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Fout.
Dat leasen is alweer voorbij.
Had zelf eind 2012 een abonnement bij HI afgesloten, die deden dus toestellease.... En 3 maanden na het afsluiten van dat contract was dat toestellease al opgehevenMaar alsnog moet ik kosten betalen omdat ik de telefoon heb verkocht toendertijd
Anders had ik hem inderdaad moeten inleveren.
Maar je kan hem gewoon verkopen, en dan moet je 50-100 euro betalen, nou woohoo..
Dat kan je juist positief zien, stel jij wilt niet meer dan .... 40 euro per maand betalen voor je abbo maar de telefoon die je daarbij wilt kost 79 euro bijbetaling, dan kan jij zeggen
[..]
Dan is dat ook weer opgelost.
Want zo coulant zijn ze bij HI/KPN wel
December 2012 is geen 22 maanden geleden, Braddie. Misschien je het nog maar een keer uitrekenen.quote:
Graag nog antwoord op deze vraag.quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:25 schreef Rectum het volgende:
[..]
waarom lieg jij altijd alles bij elkaar Braddie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |