Ga nou eens elke dag een rondje om de hei lopenquote:
Vertel me eens wat voor'n type je daarvoor moet zijn? Voor wielrennen oké, dat zijn vaak ecto's, maar mountainbiken is voor die stoere boiis.quote:
Hij ontwijkt de vragenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vertel me eens wat voor'n type je daarvoor moet zijn? Voor wielrennen oké, dat zijn vaak ecto's, maar mountainbiken is voor die stoere boiis.
Antwoord eens man.
Dat vond ik mezelf ook niet, totdat ik gewoon dacht, fuck it! Ik ga het gewoon DOEN.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik vind jou met je postuur ook zeker geen type om te gaan hardlopen, maar goed.
Mountainbiken vind IK gewoon niets, heb er geen reden voor, ik vind het gewoon niets.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vertel me eens wat voor'n type je daarvoor moet zijn? Voor wielrennen oké, dat zijn vaak ecto's, maar mountainbiken is voor die stoere boiis.
Antwoord eens man.
Dus dat kan dan ook gelden voor de mtb? Het lijkt mij vooral niet verstandig voor je gewrichten, dat hardlopen. Fietsen is veel veiliger.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat vond ik mezelf ook niet, totdat ik gewoon dacht, fuck it! Ik ga het gewoon DOEN.
Precies, elke keer 100+ kilo op 1 knie, gaat helemaal verkeerd jungquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dus dat kan dan ook gelden voor de mtb? Het lijkt mij vooral niet verstandig voor je gewrichten, dat hardlopen. Fietsen is veel veiliger.
Meer, 3a4 keer je lichaamsgewicht op de gewrichten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Precies, elke keer 100+ kilo op 1 knie, gaat helemaal verkeerd jung
...en dan er ook op spelen, extra training!quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:02 schreef bobbernaut het volgende:
Neem je keyboard mee terwijl je rent!!! extra gewicht!!!
En dan vervolgens kapot slaan bij de lokale basisschoolquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:23 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...en dan er ook op spelen, extra training!
Jij kent Braddie in 't echt zeg maar?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
En dan vervolgens kapot slaan bij de lokale basisschool
BRADDIE JE HEBT ME EEN TRAUMA GEGEVEN GVD
Pfff even de post zoekenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:27 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jij kent Braddie in 't echt zeg maar?
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Braddie geen dikke (en toch ook vrij geniale) troll is.quote:
ONZ / [PAINT included] Niemand wil mijn schilderij kopenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Braddie geen dikke (en toch ook vrij geniale) troll is.![]()
De oude banner was veel mooier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja naam is drama maar die telefoon is echt facking goed voor die 200 piek. En daar bovenop is zelfs nog 50eu cashbackquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hahaha nee schijnt best een goede telefoon te zijn toch
Maar die naam doet me denken alsof het van een Aziatische rommelmarkt komt
Hoelaat gaan wij vechten?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:42 schreef Hondenpenis het volgende:
Braddie, jij bent zo dik dat ze toen laatst dachten dat ze dat vermiste vliegtuig terug hadden gevonden, ze eigenlijk jou op de radar zagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |