SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2014 18:30:32 ]
quote:Op zondag 30 maart 2014 14:19 schreef gargamelnl het volgende:
Altijd al braddie aan de muur wil hebben hangen. Ik bied 35 euro.
Staan beide genoteerd jongens!quote:
Goed idee, momentyquote:Op zondag 30 maart 2014 14:16 schreef Pharkus het volgende:
Ik print gewoon je paint uit. Gratis kunst!
Het is Brad, je weet toch dat die jongen alles kanquote:Op zondag 30 maart 2014 14:33 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Dan staat hij dus aan de verkeerde kant van het keyboard !!
Aan de verkeerde kant gaan staan kan iedereen. Ik ben niet onder de indrukquote:Op zondag 30 maart 2014 14:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is Brad, je weet toch dat die jongen alles kan
Ik ga morgen naar een of ander museum in Hilversum met dat ding.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:34 schreef Blue_Night het volgende:
Print effect is erg leuk =) waarom ga je niet eens langs bij het museum?
Jammer. Het is een icoon. Men kan over 500 jaar nog steeds veel van hem leren.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:35 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Aan de verkeerde kant gaan staan kan iedereen. Ik ben niet onder de indruk
quote:Op zondag 30 maart 2014 14:51 schreef Starm het volgende:
Het Rijksmuseum heeft al een tentoonstelling over hem
[ afbeelding ]
Misschien moet je eerst zelfmoord plegen. Dan wordt het schilderij meer waard.quote:
Ik heb veel voor de Brad over, maar dat niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:56 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst zelfmoord plegen. Dan wordt het schilderij meer waard.
Bij van Gogh heeft het ook geholpen.
Ok. Snap ik, maar als je nou "The Brad" wat laat overkomen? Grote kans dat het schilderij dan ook meer oplevert. Zo niet, heb je in ieder geval een goede daad verricht.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb veel voor de Brad over, maar dat niet.
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:03 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ok. Snap ik, maar als je nou "The Brad" wat laat overkomen? Grote kans dat het schilderij dan ook meer oplevert. Zo niet, heb je in ieder geval een goede daad verricht.
The Hoff?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Je weet toch hopelijk wel wie zijn familie is?
Zeker niet, Braddie is een topper, ik steun hem door dik en dun (quote:Op zondag 30 maart 2014 15:08 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Daar kan die man ook niets aan doen.
Alleen als je een Nigeriaanse prins bentquote:Op zondag 30 maart 2014 15:13 schreef Ezio het volgende:
Ik bied 400 euro, verzend je ook naar het buitenland?
Ben ik. Dus kun je hem naar Indonesië sturen? Daar heb je namelijk een paar mooie vulkanen en daar wil ik het schilderij graag ingooien.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alleen als je een Nigeriaanse prins bent
Alleen als niemand hoger biedt voor vanavond 23:59quote:Op zondag 30 maart 2014 15:17 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ben ik. Dus kun je hem naar Indonesië sturen? Daar heb je namelijk een paar mooie vulkanen en daar wil ik het schilderij graag ingooien.
Volgens mij beeld het een onbegrepen, jongeman. Je kunt aan zijn houding zien dat hij veel tegenslagen en frustraties te verwerken heeft maar dat het spelen op zijn keyboard nog dat beetje levensvreugde bij hem naar boven brengt.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:50 schreef chroestjov het volgende:
Wat is het verhaal dat je met dit kunstwerk wilt vertellen.
twitter:toto6911 twitterde op zondag 30-03-2014 om 15:42:06@BradgeVanDijk http://t.co/mpI2NF61Sq reageer retweet
Vertel!quote:Op zondag 30 maart 2014 16:06 schreef bobbernaut het volgende:
IK HEB NOG EEN MOOI VERHAAL OVER BRADDIE!
even zoeken, is nog van de basisschool enzo
quote:
Voorproefjequote:Op woensdag 11 december 2013 22:26 schreef bobbernaut het volgende:
Ga anders naar de lokale basisschool en smijt je keyboard op de grond
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:40 schreef bobbernaut het volgende:
OMG BEN JIJ DIE GOZER DIE ALTIJD BIJ SCHOOL OP KEYBOARD GING SPELEN? EN DAN ALS EEN MONGOOL JE KEYBOARD OP DE GROND GOOIDE?! BEN JIJ DIE BRAD?!?!
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:08 schreef bobbernaut het volgende:
Toen ik een Braddie topic op FOK! zag
[..]
Zoek en gij zult vinden.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:09 schreef bobbernaut het volgende:
Verdomme het was zo'n mooi verhaal maar kan m niet vinden
Geen dank mijn zoon.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hij hangt nu ingelijst in mijn WC. Thanks TS
Dit is de korte versie, had ooit een lange versie getypt maar die is wss verwijderd door modjesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:21 schreef bobbernaut het volgende:
Als we pauze hadden kwam er dus soms zo gozer, beetje rare gozer..
Hij had dan zijn keyboard mee, ging wat spelen, en OPEENS werd ie HE-LE-MAAL gek!
Helemaal schreeuwen en zn keyboard op de grond gooien!
Kwam ik laatst achter dat ie ook op FOK! zit, hoi Braddie!
True story!
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dit is de korte versie, had ooit een lange versie getypt maar die is wss verwijderd door modjes
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:24 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Of wil jij soms ook een schilderij van je bakkes?![]()
Gewoon vragen is voldoende hoor.
Ik denk niet dat toto dat kanquote:Op zondag 30 maart 2014 16:24 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Of wil jij soms ook een schilderij van je bakkes?![]()
Gewoon vragen is voldoende hoor.
quote:
Wacht maar. Yo ToTo maak jij eens een schilderij van Mortaxx zijn meesterlijke bordje nasi.quote:
Ik was zowat met hetzelfde bezigquote:
BREKEND: BRADLEY COOPER VERVANGEN IN DE NIEUWSTE HANGOVER FILMquote:
Godverdommequote:Op zondag 30 maart 2014 17:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
BREKEND: BRADLEY COOPER VERVANGEN IN DE NIEUWSTE HANGOVER FILM
[ afbeelding ]
Niet echt nodig zo te zienquote:Op zondag 30 maart 2014 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan je nog andere paints maken en andere paintbazen hierheen lokken?
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:42 schreef Toto69 het volgende:
Dan doe ik het weltwitter:toto6911 twitterde op zondag 30-03-2014 om 15:42:06@BradgeVanDijk http://t.co/mpI2NF61Sq reageer retweet
Hij negeert me, maar klaagt wel weer over smattiesquote:
twitter:BradgeVanDijk twitterde op zondag 30-03-2014 om 18:35:10Ik geef mijn mening, jij gooit mij van alle social media en uit je telefoon, prima. Einde omgang. reageer retweet
Hij heeft al 2 potentieele topics aan zich voorbij laten gaan. Echt zonde. Zijn platform hier op Fok! is vele malen groter dan zijn twitter.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij negeert me, maar klaagt wel weer over smattiestwitter:BradgeVanDijk twitterde op zondag 30-03-2014 om 18:35:10Ik geef mijn mening, jij gooit mij van alle social media en uit je telefoon, prima. Einde omgang. reageer retweet
Geloof mij nu maar, die komen vanavond nog welquote:Op zondag 30 maart 2014 18:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij heeft al 2 potentieele topics aan zich voorbij laten gaan. Echt zonde. Zijn platform hier op Fok! is vele malen groter dan zijn twitter.
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat moet je anders met worstvingers?
quote:Three Chords And The Truth, Fanny Beaver Snatch Clit.
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:06 schreef hoink581 het volgende:
Wat is de achterliggende gedachte van zijn ondertitel?
[..]
KLB / Mening word niet gewaardeerdquote:Op zondag 30 maart 2014 19:26 schreef gargamelnl het volgende:
Maar waar is "The Brad"? Ik hoor niets van hem, ik zie niets vliegen, ik ruik niets, waar is braddie?
YESquote:Op zondag 30 maart 2014 19:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB / Mening word niet gewaardeerd
SNEL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |