Kind slavenquote:Op maandag 7 april 2014 20:08 schreef Scorpie het volgende:
Wie hingen er nou aan de kant van de weg gekruisigd ?
Nee, natuurlijk niet. Maar ik verbaas me wel over de wens om mee te rijden in een hype, maar het vervolgens af te zaniken omdat het niet uit Volendam komt.quote:Op maandag 7 april 2014 20:09 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jij neemt de mening RTL Boulevard serieus?
Dan wordt iig de Indy 500 gereden. Maar of dat de reden is.....quote:Op maandag 7 april 2014 20:09 schreef Evertjan het volgende:
ik zat vooruit te kijken in het uitzendschema en het viel me op dat ze 25 mei overslaan? Is er dan een feestdag ofzo in the USA?
quote:Op maandag 7 april 2014 20:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar ik verbaas me wel over de wens om mee te rijden in een hype, maar het vervolgens af te zaniken omdat het niet uit Volendam komt.
V.
Zeker. TIjdens het koken. Favoriete haat-tv.quote:
True.quote:Op maandag 7 april 2014 20:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar ik verbaas me wel over de wens om mee te rijden in een hype, maar het vervolgens af te zaniken omdat het niet uit Volendam komt.
V.
26e is Memorial Day. Dat is het enige grote 'feest' wat ik kan vinden.quote:Op maandag 7 april 2014 20:09 schreef Evertjan het volgende:
ik zat vooruit te kijken in het uitzendschema en het viel me op dat ze 25 mei overslaan? Is er dan een feestdag ofzo in the USA?
a oke zat net te googlen en de maandag na 25 mei is het Memorial Day dus misschien heeft dat er ook me te maken. Alhoewel hier in NL GTST gewoon doorgaat op 4 meiquote:Op maandag 7 april 2014 20:11 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dan wordt iig de Indy 500 gereden. Maar of dat de reden is.....
quote:Op maandag 7 april 2014 20:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Alhoewel hier in NL GTST gewoon doorgaat op 4 mei
zie net dit staan:quote:Op maandag 7 april 2014 20:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke zat net te googlen en de maandag na 25 mei is het Memorial Day dus misschien heeft dat er ook me te maken. Alhoewel hier in NL GTST gewoon doorgaat op 4 mei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.preview van E02
Hij is baasquote:Op maandag 7 april 2014 18:09 schreef Barbusse het volgende:
Goede seizoensopenerHet laatste shot laat trouwens goed zien wat voor vernieling er is aangericht in Westeros.
Oh, en Oberyn Martell. PRINCE Oberyn Martell![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig met pasen wel een afleveringquote:Op maandag 7 april 2014 20:15 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
zie net dit staan:
Here’s the viewing schedule:
Sunday, April 6: Season 4, Episode 1 “Two Swords” at 7 p.m. (Which premiered in Denver last week!)
Sunday, April 13: Season 4, Episode 2
Sunday, April 20: Season 4, Episode 3
Sunday, April 27: Season 4, Episode 4
Sunday, May 4: Season 4, Episode 5
Sunday, May 11: Season 4, Episode 6
Sunday, May 18: Season 4, Episode 7
Sunday, May 25: MEMORIAL DAY WEEKEND (NO EPISODE)
Sunday, June 1: Season 4, Episode 8
Sunday, June 8: Season 4, Episode 9
Sunday, June 15: Season 4, Episode 10
quote:Op maandag 7 april 2014 20:16 schreef Evertjan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.preview van E02SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Da's nóg hypocrieter dan 'sorry' zeggen.quote:Op maandag 7 april 2014 20:44 schreef Isabeau het volgende:
Je kan uiteraard gewoon je eigen posts leeg halen
quote:Op maandag 7 april 2014 20:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de neiging om alle posts met een spoilertag er in gewoon te deletenMaar, niet mijn subforum.
De woorden van onze glorieuze leider hemzelf. Doe je best zou ik zeggenquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Moderators hebben op alle forums modrechten. Elk forum heeft wel moderators die specifiek op dat forum gezet zijn, maar dat is uit praktisch oogpunt om zeker te zijn dat elk forum gedekt is en er moderators zijn met enige affiniteit met het onderwerp. Echter heeft elke andere moderator gewoon modrechten in alle forums en diens instructies dienen dan ook gewoon te worden opgevolgd.
Wat fucking kinderachtig geschrevenquote:Op maandag 7 april 2014 20:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Uit de Spits van vandaag. Help me even; slaat ´ongezellige grot´ op Carice d'r foef of Dragonstone?
Het is de gratis versie van de Telegraaf. Meer dan kinderachtig mag je haast niet verwachten. Overigens hadden ze vorig jaar op dit tijdstip een afschuwelijk stuk gepubliceerd, dat opperde dat alle vrouwelijke protagonisten in Keem ouf troons heel erg stoer en zelfstandig waren en dat je als je een vrouw bent Keem ouf troons zou moeten kijken.quote:Op maandag 7 april 2014 20:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat fucking kinderachtig geschreven
Jamie
Onze daenerys targaryenquote:Op maandag 7 april 2014 21:03 schreef yvonne het volgende:
Ik heb wat zut verwijderd hoor, als je je post kwijt bent, pech.
quote:Op maandag 7 april 2014 21:07 schreef Scorpie het volgende:
Even het hoofd van Yvonne photoshoppen op het lichaam van Daenerys brb
Wat een ontzettend slecht artikelquote:Op maandag 7 april 2014 20:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Uit de Spits van vandaag. Help me even; slaat ´ongezellige grot´ op Carice d'r foef of Dragonstone?
Dat vind ik dan nog wel een interessant weetjequote:Op maandag 7 april 2014 21:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar wacht er is meer.
[ afbeelding ]
Carice stond op het punt ontslagen te worden... garpje.quote:Op maandag 7 april 2014 21:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat vind ik dan nog wel een interessant weetje
Het wordt een beetje vermoeiend ja. Leuk dat mensen de boeken gelezen hebben, maar dat houden ze maar lekker voor zich.quote:Op maandag 7 april 2014 21:11 schreef Khaleesi het volgende:
Lekker sfeertje hier weer met al dat gespoiler en daaropvolgend gezeur over spoilers.
Ik denk dat ik hem maar vroegtijdig aftaai hier. Toch jammer...
Is er geen regel dat zulke mensen een ban krijgen ofzo?quote:Op maandag 7 april 2014 21:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het wordt een beetje vermoeiend ja. Leuk dat mensen de boeken gelezen hebben, maar dat houden ze maar lekker voor zich.
Vind het wel prettig, even kijken hoe het met iedereen gaat en op stoom komen.quote:Op maandag 7 april 2014 21:25 schreef Monolith het volgende:
Vond het wel een aardige aflevering trouwens. Ietwat traag, maar dat is voor een eerste aflevering niet zo erg omdat je er zelf ook even weer in moet komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er een speciale reden waarom je het telkens zo typt?quote:Op maandag 7 april 2014 21:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
En het laatste gedeelte van het artikel in de Spits over Keem ouf troons [ afbeelding ]
Ik vind het wel passen bij de toon van de artikelen.quote:Op maandag 7 april 2014 21:33 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Is er een speciale reden waarom je het telkens zo typt?
HET SPIJT MIJquote:Op maandag 7 april 2014 21:14 schreef TwyLight het volgende:
Iets te fanatiek geweest yvonne. Die post van mij als reactie op DevilsWhore was gewoon ontopic
Neukenquote:Op maandag 7 april 2014 21:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat is Shae trouwens een jaloerse kut![]()
Ben benieuwd wat Cersei met dr gaat doen nu ze van haar bestaan afweet
Staat op mijn lijstje van mensen die wel onthoofd mogen worden.quote:Op maandag 7 april 2014 21:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat is Shae trouwens een jaloerse kut![]()
Ben benieuwd wat Cersei met dr gaat doen nu ze van haar bestaan afweet
Ik gun het haar ook. Zonde van Rosquote:Op maandag 7 april 2014 21:52 schreef iAvani het volgende:
[..]
Dan laat ze vast Joffrey zijn letterlijke pijl in Shea stoppen.
Zullen we samen een eigen topic beginnen?quote:Op maandag 7 april 2014 21:11 schreef Khaleesi het volgende:
Lekker sfeertje hier weer met al dat gespoiler en daaropvolgend gezeur over spoilers.
Ik denk dat ik hem maar vroegtijdig aftaai hier. Toch jammer...
Kan niet wachten!quote:Op maandag 7 april 2014 21:07 schreef Scorpie het volgende:
Even het hoofd van Yvonne photoshoppen op het lichaam van Daenerys brb
Dat wordt nog wel een leuk duo dit seizoen, hoop ik.quote:Op maandag 7 april 2014 21:59 schreef Silv het volgende:
Redelijk begin van het nieuwe seizoen. Vooral het einde was mooi.
"If I have to hear one more word out of your cunt mouth, I'm going to have to eat every fuckin' chicken in this room."
En als iets je spijt schreeuw je meestal niet.quote:Op maandag 7 april 2014 22:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Je zei: als je iets kwijt bent, pech.
V.
Wel als de gene waar je spijt aan betuigt aan de andere kant van een ravijn staat. Of als hij/zij in het ravijn ligt en je sorry wilt zeggen omdat je hem/haar net geduwd hebt.quote:Op maandag 7 april 2014 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En als iets je spijt schreeuw je meestal niet.
Recastquote:Op maandag 7 april 2014 22:21 schreef Asgard het volgende:
Vette ep, die prince Oberyn is wel een baasje hoor.
Kan iemand mijn geheugen weer opfrissen mbt Daario Nahaaris, hoezo heeft die ineens een ander uiterlijk?
Andere acteur. (Nederlander)quote:Op maandag 7 april 2014 22:21 schreef Asgard het volgende:
Kan iemand mijn geheugen weer opfrissen mbt Daario Nahaaris, hoezo heeft die ineens een ander uiterlijk?
Hij is een faceless man net als Jaqen H'ghar.quote:Op maandag 7 april 2014 22:21 schreef Asgard het volgende:
Precies. Ik vind het hoogst verdacht.quote:Op maandag 7 april 2014 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En als iets je spijt schreeuw je meestal niet.
Oh ja! Elke week weer in een deuk liggenquote:Op maandag 7 april 2014 21:23 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Waarom houden we er niet gewoon over op.Fuck spoilers.
![]()
Komen er weer leuke Facebook recaps zoals vorig jaar?
Bedoel je mensen die sinds seizoen 1 na elke aflevering een week moesten wachten?quote:Op maandag 7 april 2014 22:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh ja! Elke week weer in een deuk liggen
Wat een episode mensen, ik heb genoten
Wie zijn er nog over van de vanaf-het-1e-seizoen-kijkers eigenlijk?
Nee, die al meeposten vanaf het eerste seizoenquote:Op maandag 7 april 2014 22:32 schreef iAvani het volgende:
[..]
Bedoel je mensen die sinds seizoen 1 na elke aflevering een week moesten wachten?
Ik
Ik heb alle GoT users van het eerste uur verdreven met mijn zee aan kutgifjes tijdens seizoen 2. Ik was toen tevens de eerste met een GoT username en UI.quote:Op maandag 7 april 2014 22:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee, die al meeposten vanaf het eerste seizoen
Maar kan m'n eigen post niet vinden, dus weet het ineens niet meer zo zeker
hij speelde ook in Tremes en daar was zijn Engels ook perfect hoor. Hij speelde geloof ik wel een import-Nederlander, maar dat klonk ook een stuk acceptabeler dan dat van Carice.quote:Op maandag 7 april 2014 22:42 schreef kwakz0r het volgende:
Zeg, heb t vorige topic niet teruggelezen, maar werd michiel huisman nou nagesynchroniseerd? Of is zijn Engels echt zoveel beter dan dat van Carice?
Jouw gifjes waren geweldigquote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik heb alle GoT users van het eerste uur verdreven met mijn zee aan kutgifjes tijdens seizoen 2. Ik was toen tevens de eerste met een GoT username.
Nee, de vorige die de rol speelde die hij nu speelt werd gedubbed in de studioquote:Op maandag 7 april 2014 22:42 schreef kwakz0r het volgende:
Zeg, heb t vorige topic niet teruggelezen, maar werd michiel huisman nou nagesynchroniseerd? Of is zijn Engels echt zoveel beter dan dat van Carice?
Ikke.quote:Op maandag 7 april 2014 22:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh ja! Elke week weer in een deuk liggen
Wat een episode mensen, ik heb genoten
Wie zijn er nog over van de vanaf-het-1e-seizoen-kijkers eigenlijk?
quote:Op maandag 7 april 2014 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou helaas resulteren in spoilers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hear hear, zeg ik ook steeds tegen haar maar ze trekt zich veel te veel aan van verzuurde kutusers. Hoop dat deze khaleesi ook ballen gaat krijgen zoals de khaleesi uit de serie.quote:
Neuh, maar bij mij liep t beeld en geluid ook niet mooi samen, maar dat zal dan de download zijn geweest. Ik heb Treme niet gezien.quote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
hij speelde ook in Tremes en daar was zijn Engels ook perfect hoor. Hij speelde geloof ik wel een import-Nederlander, maar dat klonk ook een stuk acceptabeler dan dat van Carice.
Hij speelt al heel lang in allerlei Amerikaanse producties en woont er geloof ik ook al tijden. Laten we eerlijk zijn, zo lastig is goed Engels praten nu ook weer niet.
ik snap m nietquote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee, de vorige die de rol speelde die hij nu speelt werd gedubbed in de studio
Ben ik het niet mee eens. Echt "accentloos" Engels praten is echt wel lastig.quote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
hij speelde ook in Tremes en daar was zijn Engels ook perfect hoor. Hij speelde geloof ik wel een import-Nederlander, maar dat klonk ook een stuk acceptabeler dan dat van Carice.
Hij speelt al heel lang in allerlei Amerikaanse producties en woont er geloof ik ook al tijden. Laten we eerlijk zijn, zo lastig is goed Engels praten nu ook weer niet.
Maar wat is dan accentloos? Ik denk dat wanneer je in Amerika bent, niemand dat spreekt?quote:Op maandag 7 april 2014 22:55 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Echt "accentloos" Engels praten is echt wel lastig.
De oude:quote:Op maandag 7 april 2014 22:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Neuh, maar bij mij liep t beeld en geluid ook niet mooi samen, maar dat zal dan de download zijn geweest. Ik heb Treme niet gezien.
[..]
ik snap m nietis dit de stem van de oude, of werd de oude gedubbed door iemand anders?
thanks, mijn pregnancy brain snapt t eindelijkquote:Op maandag 7 april 2014 22:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
De oude:
[ afbeelding ]
werd schijnbaar in de studio gedubbed/nagesynchroniseerd. De nieuwe
[ afbeelding ]
heeft gewoon zijn eigen stem
Nou ja, ik schreef het al expres tussen aanhalingstekens, maar ik bedoel dat je in ieder geval bij Nederlanders (en dat zal neem ik aan ook bij anderen zo zijn) bijna altijd goed blijft horen dat het hun eigen (moeder)taal niet is, hoe goed ze het Engels verder ook machtig zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar wat is dan accentloos? Ik denk dat wanneer je in Amerika bent, niemand dat spreekt?
Hij spreekt bovendien een soort gemiddeld-Brits in de serie, dus dat scheeltquote:Op maandag 7 april 2014 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar wat is dan accentloos? Ik denk dat wanneer je in Amerika bent, niemand dat spreekt?
Timmerfrans is het hier niet mee eens.quote:Op maandag 7 april 2014 22:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nou ja, ik schreef het al expres tussen aanhalingstekens, maar ik bedoel dat je in ieder geval bij Nederlanders (en dat zal neem ik aan ook bij anderen zo zijn) bijna altijd goed blijft horen dat het hun eigen (moeder)taal niet is, hoe goed ze het Engels verder ook machtig zijn.
OH echtquote:Op maandag 7 april 2014 22:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
De oude werd schijnbaar in de studio gedubbed/nagesynchroniseerd. De nieuwe heeft gewoon zijn eigen stem
Britten horen het vaak wel (anders denken ze dat we Canadees zijn), Amerikanen denken dat we Schotten of Ieren zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 22:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nou ja, ik schreef het al expres tussen aanhalingstekens, maar ik bedoel dat je in ieder geval bij Nederlanders (en dat zal neem ik aan ook bij anderen zo zijn) bijna altijd goed blijft horen dat het hun eigen (moeder)taal niet is, hoe goed ze het Engels verder ook machtig zijn.
Dat zou al wel een duidelijke hint zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 23:08 schreef Forbry het volgende:
Ik ben benieuwd aan wie Tywin dat tweede zwaard gaat geven... die was wat kleiner toch?
Ja, ik vermoed Tyrion dus.quote:Op maandag 7 april 2014 23:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zou al wel een duidelijke hint zijn.
Prachtig vind ik het. Ook de niet-instrumentele versie. Loop het hier al weer de hele tijd te neuriënquote:
Omdat hij klein is en het een klein(er) zwaard wasquote:Op maandag 7 april 2014 23:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Waarom? Tywin haat Tyrion, die zie ik hem nog niet zo'n groot cadeau geven..
Ja zo.. nee ik zie het niet gebeuren. Tywin heeft al duidelijk gemaakt dat hij hem alleen ''accepteert'' omdat het een Lannister is (en omdat hij het tegendeel niet kan bewijzen..)quote:Op maandag 7 april 2014 23:13 schreef Forbry het volgende:
[..]
Omdat hij klein is en het een klein(er) zwaard was
1. Jamiequote:Op maandag 7 april 2014 20:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je ziet hem dus wel een klein cadeau geven?quote:Op maandag 7 april 2014 23:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Waarom? Tywin haat Tyrion, die zie ik hem nog niet zo'n groot cadeau geven..
Tja, dan zal het zwaard wel voor Joffrey zijn hè...quote:Op maandag 7 april 2014 23:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja zo.. nee ik zie het niet gebeuren. Tywin heeft al duidelijk gemaakt dat hij hem alleen ''accepteert'' omdat het een Lannister is (en omdat hij het tegendeel niet kan bewijzen..)
quote:Op maandag 7 april 2014 23:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Maar je ziet hem dus wel een klein cadeau geven?
Dat klopt wel, maar ik ga vooralsnog toch voor Tyrion.quote:Op maandag 7 april 2014 23:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja zo.. nee ik zie het niet gebeuren. Tywin heeft al duidelijk gemaakt dat hij hem alleen ''accepteert'' omdat het een Lannister is (en omdat hij het tegendeel niet kan bewijzen..)
quote:Op maandag 7 april 2014 23:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Maar je ziet hem dus wel een klein cadeau geven?
Huwelijkscadeau? Zou best kunnen. Maar ik weet zeker dat hij Tyrion dit niet gunt. Tenminste geen Valeryen steel zwaard.quote:Op maandag 7 april 2014 23:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Tja, dan zal het zwaard wel voor Joffrey zijn hè...
Hij heeft ook een ontiegelijke hekel aan Joffrey, toch?quote:Op maandag 7 april 2014 23:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[..]
Huwelijkscadeau? Zou best kunnen. Maar ik weet zeker dat hij Tyrion dit niet gunt. Tenminste geen Valeryen steel zwaard.
Volgens mij heeft hij daar nog een grotere hekel aan inderdaad. Eigenlijk mag hij überhaupt niemand.quote:Op maandag 7 april 2014 23:19 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hij heeft ook een ontiegelijke hekel aan Joffrey, toch?
Cersei wel hoor, toch?quote:Op maandag 7 april 2014 23:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij daar nog een grotere hekel aan inderdaad. Volgens mij mag hij überhaupt niemand.
An sich best plausibel, aangezien Joffrey gaat trouwen.quote:Op maandag 7 april 2014 23:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Tja, dan zal het zwaard wel voor Joffrey zijn hè...
Was toch overduidelijk dat het 1 klein zwaard was en 1 groot zwaard?quote:Op maandag 7 april 2014 23:22 schreef Vlindur het volgende:
Volgens mij waren de zwaarden even groot?
Nope.quote:Op maandag 7 april 2014 23:22 schreef Vlindur het volgende:
Joffrey poept zowat in zijn broek bij een tegenstander dat wat weerstand biedt ipv dat zwaard ooit te gebruiken, Tyrion zou een betere keuze zijn aangezien ie wel wat vechtlust heeft.quote:Op maandag 7 april 2014 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
An sich best plausibel, aangezien Joffrey gaat trouwen.
Kijk nog een keerquote:Op maandag 7 april 2014 23:22 schreef Vlindur het volgende:
Ik kan zo niemand opnoemenquote:Op maandag 7 april 2014 23:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij daar nog een grotere hekel aan inderdaad. Eigenlijk mag hij überhaupt niemand.
Ik meende te zien dat zij zijn lievelingetje was, nu ff niet meer zo omdat ze minder doet wat hij wilt.quote:
Carice d'r Engels is zeker niet het beste, maar wat we in de serie laat horen is inderdaad gemaakt "slecht"quote:Op maandag 7 april 2014 23:26 schreef ace_eleven het volgende:
Mensen die denken dat Carice geen engels kan![]()
Dat accent is gewoon gevraagd, ze moesteen 'far-away-accent' opzetten, en amerikaanse users vinden het allemaal zeer geslaagd. Klinkt voor ons een beetje karig engels, maar dat is echt niet omdat ze t niet zuiverder spreekt hoor.
Verder een heerlijke eerste aflevering, ik was bang dat het verhaal traag zou gaan en tevens dat ik er misschien een beetje in moest komen, maar nee, heerlijke opzet![]()
De draken zijn inderdaad al groot, en mooi symbolisch hoe de wolvenvacht verbrand wordt maar er toch nog iets vervormds overblijft van de Starks, 1 iets grotere en 1 iets kleinere, staat ook wel mooi symbool voor Rickon en Brandon (en Arya heeft haar Needle weer terug).
Ook mooi om te zien hoe Jamie zijn papa wel kan tegenspreken en hoe hij en zijn zus uit elkaar gedreven zijn
Kortom, genieten
Jamie spreekt pappa tegen en wordt gelijk onterft.quote:Op maandag 7 april 2014 23:26 schreef ace_eleven het volgende:
Mensen die denken dat Carice geen engels kan![]()
Dat accent is gewoon gevraagd, ze moesteen 'far-away-accent' opzetten, en amerikaanse users vinden het allemaal zeer geslaagd. Klinkt voor ons een beetje karig engels, maar dat is echt niet omdat ze t niet zuiverder spreekt hoor.
Verder een heerlijke eerste aflevering, ik was bang dat het verhaal traag zou gaan en tevens dat ik er misschien een beetje in moest komen, maar nee, heerlijke opzet![]()
De draken zijn inderdaad al groot, en mooi symbolisch hoe de wolvenvacht verbrand wordt maar er toch nog iets vervormds overblijft van de Starks, 1 iets grotere en 1 iets kleinere, staat ook wel mooi symbool voor Rickon en Brandon (en Arya heeft haar Needle weer terug).
Ook mooi om te zien hoe Jamie zijn papa wel kan tegenspreken en hoe hij en zijn zus uit elkaar gedreven zijn
Kortom, genieten
Ja, dit dus (ook).quote:Op maandag 7 april 2014 23:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Joffrey poept zowat in zijn broek bij een tegenstander dat wat weerstand biedt ipv dat zwaard ooit te gebruiken, Tyrion zou een betere keuze zijn aangezien ie wel wat vechtlust heeft.
Dat is niet de manier van redeneren van Tywin denk ik.quote:Op maandag 7 april 2014 23:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Joffrey poept zowat in zijn broek bij een tegenstander dat wat weerstand biedt ipv dat zwaard ooit te gebruiken, Tyrion zou een betere keuze zijn aangezien ie wel wat vechtlust heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |