Helemaal volyoghurten!quote:Op maandag 7 april 2014 16:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik wil Cersei en Sansa geven (die pic van Sansa in de spoiler)
Daarom hebben ze Emilia ook gecast, nu blijven we alsnog gefascineerd!quote:Op maandag 7 april 2014 17:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Best leuke aflevering. Arya is echt een bazig vrouwtje.Ik vind overigens die hele Khaleesi-verhaallijn geen donder aan/niet interessant. Behalve Khaleesi zelf natuurlijk.
Zeker doen. Anders is het zonde.quote:Op maandag 7 april 2014 09:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Eerst maar eens alle seizoenen terug gaan kijken voordat ik aan 4 begin.
Die zou ik ook nog postenquote:Op maandag 7 april 2014 17:50 schreef Skillstorm het volgende:
Ik moest echt keihard lachen.
'What the fuck's a Lonny'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van de aflevering
V.Ja inderdaad, V. ja.
quote:Op maandag 7 april 2014 17:50 schreef Skillstorm het volgende:
Dat is gewoon een ouwe afgestompte baas.quote:Op maandag 7 april 2014 18:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die zou ik ook nog posten![]()
The Hound wordt echt elk seizoen leuker
quote:Op maandag 7 april 2014 18:08 schreef Verbal het volgende:
Idd ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van de aflevering
V.![]()
Ik vind hem eerlijk gezegd een bijzonder tragisch personagequote:Op maandag 7 april 2014 18:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is gewoon een ouwe afgestompte baas.
*Lommyquote:Op maandag 7 april 2014 17:50 schreef Skillstorm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |