Helemaal volyoghurten!quote:Op maandag 7 april 2014 16:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik wil Cersei en Sansa geven (die pic van Sansa in de spoiler)
Daarom hebben ze Emilia ook gecast, nu blijven we alsnog gefascineerd!quote:Op maandag 7 april 2014 17:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Best leuke aflevering. Arya is echt een bazig vrouwtje.Ik vind overigens die hele Khaleesi-verhaallijn geen donder aan/niet interessant. Behalve Khaleesi zelf natuurlijk.
Zeker doen. Anders is het zonde.quote:Op maandag 7 april 2014 09:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Eerst maar eens alle seizoenen terug gaan kijken voordat ik aan 4 begin.
Die zou ik ook nog postenquote:Op maandag 7 april 2014 17:50 schreef Skillstorm het volgende:
Ik moest echt keihard lachen.
'What the fuck's a Lonny'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van de aflevering
V.Ja inderdaad, V. ja.
quote:Op maandag 7 april 2014 17:50 schreef Skillstorm het volgende:
Dat is gewoon een ouwe afgestompte baas.quote:Op maandag 7 april 2014 18:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die zou ik ook nog posten![]()
The Hound wordt echt elk seizoen leuker
quote:Op maandag 7 april 2014 18:08 schreef Verbal het volgende:
Idd ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van de aflevering
V.![]()
Ik vind hem eerlijk gezegd een bijzonder tragisch personagequote:Op maandag 7 april 2014 18:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is gewoon een ouwe afgestompte baas.
*Lommyquote:Op maandag 7 april 2014 17:50 schreef Skillstorm het volgende:
Daarom juist. Hij heeft na Blackwater Bay voor zichzelf gekozen en dat siert hem. Het is blijkbaar een hele lieve kerel onder dat enge uiterlijk van 'emquote:Op maandag 7 april 2014 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind hem eerlijk gezegd een bijzonder tragisch personage
dat was een goede quote voor de TT geweest!quote:
Een hele lieve kerel die het leuk vind om mensen doormidden te hakkenquote:Op maandag 7 april 2014 18:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Daarom juist. Hij heeft na Blackwater Bay voor zichzelf gekozen en dat siert hem. Het is blijkbaar een hele lieve kerel onder dat enge uiterlijk van 'em
quote:Op maandag 7 april 2014 18:08 schreef Verbal het volgende:
hoeft niet in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van de aflevering
V.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Dat zijn ze toch allemaal in Westerosquote:Op maandag 7 april 2014 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een hele lieve kerel die het leuk vind om mensen doormidden te hakken![]()
Ik bedenk me nu, als hij en Arya een stel worden en kinderen zouden krijgen, wat voor hellspawn zou dat zijn?![]()
Nee, er zijn ook aardige mensen in Westeros.quote:Op maandag 7 april 2014 18:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch allemaal in Westeros
sam is lief!quote:Op maandag 7 april 2014 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, er zijn ook aardige mensen in Westeros.Misschien wel 10.
waarschijnlijk na 4 nog 3quote:Op maandag 7 april 2014 18:41 schreef TwenteFC het volgende:
Blij dat het nieuwe seizoen weer is begonnen, ben benieuwd hoeveel erbij komen.
En wie zijn de andere 9? De enige die ik kan bedenken is Sansaquote:
Tyrion.quote:Op maandag 7 april 2014 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wie zijn de andere 9? De enige die ik kan bedenken is Sansa
Vijf fans met een mening.quote:
Was waarschijnlijk leuker geweestquote:Op maandag 7 april 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vijf fans met een mening.
Vijf fans ja.
Zet dan gewoon een afvaardiging van het FOK!forum neer.
Dat was sluikreclame voor Peijnenburg.quote:Op maandag 7 april 2014 19:01 schreef Buitendam het volgende:
Wat was dat nou met die eerste scene met die draken? Die draak hapte naar Kaleeshi, is het een voorbode voor later dat ze de regie over die beesten aan het kwijtraken is?
quote:Op maandag 7 april 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was sluikreclame voor Peijnenburg.
quote:Op maandag 7 april 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was sluikreclame voor Peijnenburg.
Om aan te tonen dat het geen knuffelige konijntjes zijn die altijd lief en aaibaar blijven (niet dat konijnen zo lief zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 19:01 schreef Buitendam het volgende:
Wat was dat nou met die eerste scene met die draken? Die draak hapte naar Kaleeshi, is het een voorbode voor later dat ze de regie over die beesten aan het kwijtraken is?
Dat snap ik, maar waarom? Het was me iets te duidelijk neergezet.quote:Op maandag 7 april 2014 19:05 schreef DevilsWhore het volgende:
Om aan te tonen dat het geen knuffelige konijntjes zijn die altijd lief en aaibaar blijven (niet dat konijnen zo lief zijn.)
Ik kan deze vraag niet beantwoorden zonder te spoilen, dus ik beroep me op mijn zwijgrecht.quote:Op maandag 7 april 2014 19:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom? Het was me iets te duidelijk neergezet.
Ik zou het zo in mijn eentje kunnen vullenquote:Op maandag 7 april 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zet dan gewoon een afvaardiging van het FOK!forum neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |