Ah, okequote:Op maandag 7 april 2014 19:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan deze vraag niet beantwoorden zonder te spoilen, dus ik beroep me op mijn zwijgrecht.
Ze stoppen zo'n scene er niet in bij bijvoorbeeld de dire wolves van de Starks, die gewoon altijd lievv zijn tegenover hun baasjes. Dus ik denk dat je er niet ver naast zit.quote:Op maandag 7 april 2014 19:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom? Het was me iets te duidelijk neergezet.
Die zijn niet lief. Ze moorden net zo makkelijk als the Houndquote:
Dat, mijn beste, zal resulteren in spoilers.quote:Op maandag 7 april 2014 19:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom? Het was me iets te duidelijk neergezet.
Tyrion moordt niet makkelijk. En Jon ook niet zomaar.quote:Op maandag 7 april 2014 19:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die zijn niet lief. Ze moorden net zo makkelijk als the Hound
Ja, sorry je hebt gelijk. Maar dat is niet mijn bedoeling. Juist omdat ik de boeken niet heb gelezen vind ik het leuk om gewoon een beetje te speculeren. Niet om spoilers uit te lokken, natuurlijkquote:Op maandag 7 april 2014 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat, mijn beste, zal resulteren in spoilers.
Voor Westerosi begrippen misschienquote:Op maandag 7 april 2014 19:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tyrion moordt niet makkelijk. En Jon ook niet zomaar.
V.
De boeken zijn geweldig, en ik hou niet eens van fantasyquote:Op maandag 7 april 2014 19:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, sorry je hebt gelijk. Maar dat is niet mijn bedoeling. Juist omdat ik de boeken niet heb gelezen vind ik het leuk om gewoon een beetje te speculeren. Niet om spoilers uit te lokken, natuurlijk
Geef eens een voorbeeld van iemand die Tyrion achteloos om het leven brengt.quote:
Konijnen zijn rotbeestjes.quote:
Technisch gezien was Shaggydog dat niet.quote:Op maandag 7 april 2014 19:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze stoppen zo'n scene er niet in bij bijvoorbeeld de dire wolves van de Starks, die gewoon altijd lievv zijn tegenover hun baasjes. Dus ik denk dat je er niet ver naast zit.
Ik zit nu wel een beetje vast in A Feast for Crows. Ik vind de characters die ze eruit gepikt hebben niet zo bijzonder. Ik misquote:Op maandag 7 april 2014 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De boeken zijn geweldig, en ik hou niet eens van fantasySpeculeren mag altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou helaas resulteren in spoilers.quote:Op maandag 7 april 2014 19:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van iemand die Tyrion achteloos om het leven brengt.
V.
Ik weet twee hele mooie te noemen maar dat zijn spoilers.quote:Op maandag 7 april 2014 19:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van iemand die Tyrion achteloos om het leven brengt.
V.
GMTAquote:Op maandag 7 april 2014 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou helaas resulteren in spoilers.
Daar heb je een punt. Al gaven ze bij hem ook wel al met kleine dingetjes aan dat hij wel eens gek zou kunnen gaan doen toch?quote:Op maandag 7 april 2014 19:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Technisch gezien was Shaggydog dat niet.
We hebben het in dit topic dan ook over de serie TOT NU TOE!quote:Op maandag 7 april 2014 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou helaas resulteren in spoilers.
quote:Op maandag 7 april 2014 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zit nu wel een beetje vast in A Feast for Crows. Ik vind de characters die ze eruit gepikt hebben niet zo bijzonder. Ik misIk vond het juist wel erg mooi dat hij een heel boek besteedt aan de "kleinere" karakters, zoals Brienne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ja, een paar er tussen vind ik niet erg maar nu mis ik de grotere characters. Zit rond bladzijde 350 en ben er nu even klaar mee.quote:Op maandag 7 april 2014 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel erg mooi dat hij een heel boek besteedt aan de "kleinere" karakters, zoals Brienne.
Maar dat stond niet vermeld IN JE VRAAG!quote:Op maandag 7 april 2014 19:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
We hebben het in dit topic dan ook over de serie TOT NU TOE!
FFS
V.
Officieel leken ze op hun baasjes. Grey Wind was de roedelleider en vechter, Ghost het buitenbeentje, Lady was ook echt een dame, Nymeria een ongeleid projectiel, net als Shaggydog.quote:Op maandag 7 april 2014 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Al gaven ze bij hem ook wel al met kleine dingetjes aan dat hij wel eens gek zou kunnen gaan doen toch?
ffs v?quote:Op maandag 7 april 2014 19:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
We hebben het in dit topic dan ook over de serie TOT NU TOE!
FFS
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |