Ja zo.. nee ik zie het niet gebeuren. Tywin heeft al duidelijk gemaakt dat hij hem alleen ''accepteert'' omdat het een Lannister is (en omdat hij het tegendeel niet kan bewijzen..)quote:Op maandag 7 april 2014 23:13 schreef Forbry het volgende:
[..]
Omdat hij klein is en het een klein(er) zwaard was

1. Jamiequote:Op maandag 7 april 2014 20:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Uit de Spits van vandaag. Help me even; slaat ´ongezellige grot´ op Carice d'r foef of Dragonstone?

Maar je ziet hem dus wel een klein cadeau geven?quote:Op maandag 7 april 2014 23:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Waarom? Tywin haat Tyrion, die zie ik hem nog niet zo'n groot cadeau geven..

Tja, dan zal het zwaard wel voor Joffrey zijn hè...quote:Op maandag 7 april 2014 23:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja zo.. nee ik zie het niet gebeuren. Tywin heeft al duidelijk gemaakt dat hij hem alleen ''accepteert'' omdat het een Lannister is (en omdat hij het tegendeel niet kan bewijzen..)

quote:Op maandag 7 april 2014 23:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Maar je ziet hem dus wel een klein cadeau geven?

Dat klopt wel, maar ik ga vooralsnog toch voor Tyrion.quote:Op maandag 7 april 2014 23:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja zo.. nee ik zie het niet gebeuren. Tywin heeft al duidelijk gemaakt dat hij hem alleen ''accepteert'' omdat het een Lannister is (en omdat hij het tegendeel niet kan bewijzen..)

quote:Op maandag 7 april 2014 23:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Maar je ziet hem dus wel een klein cadeau geven?

Huwelijkscadeau? Zou best kunnen. Maar ik weet zeker dat hij Tyrion dit niet gunt. Tenminste geen Valeryen steel zwaard.quote:Op maandag 7 april 2014 23:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Tja, dan zal het zwaard wel voor Joffrey zijn hè...

Hij heeft ook een ontiegelijke hekel aan Joffrey, toch?quote:Op maandag 7 april 2014 23:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[..]
Huwelijkscadeau? Zou best kunnen. Maar ik weet zeker dat hij Tyrion dit niet gunt. Tenminste geen Valeryen steel zwaard.

Volgens mij heeft hij daar nog een grotere hekel aan inderdaad. Eigenlijk mag hij überhaupt niemand.quote:Op maandag 7 april 2014 23:19 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hij heeft ook een ontiegelijke hekel aan Joffrey, toch?

Cersei wel hoor, toch?quote:Op maandag 7 april 2014 23:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij daar nog een grotere hekel aan inderdaad. Volgens mij mag hij überhaupt niemand.

An sich best plausibel, aangezien Joffrey gaat trouwen.quote:Op maandag 7 april 2014 23:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Tja, dan zal het zwaard wel voor Joffrey zijn hè...

Was toch overduidelijk dat het 1 klein zwaard was en 1 groot zwaard?quote:Op maandag 7 april 2014 23:22 schreef Vlindur het volgende:
Volgens mij waren de zwaarden even groot?

Nope.quote:Op maandag 7 april 2014 23:22 schreef Vlindur het volgende:

Joffrey poept zowat in zijn broek bij een tegenstander dat wat weerstand biedt ipv dat zwaard ooit te gebruiken, Tyrion zou een betere keuze zijn aangezien ie wel wat vechtlust heeft.quote:Op maandag 7 april 2014 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
An sich best plausibel, aangezien Joffrey gaat trouwen.

Kijk nog een keerquote:Op maandag 7 april 2014 23:22 schreef Vlindur het volgende:

Ik kan zo niemand opnoemenquote:Op maandag 7 april 2014 23:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij daar nog een grotere hekel aan inderdaad. Eigenlijk mag hij überhaupt niemand.
 Misschien Cersei en Jamie nog wel een beetje? Hij heeft wel meer respect voor Tyrion dan voor Joffrey volgens mij
 Misschien Cersei en Jamie nog wel een beetje? Hij heeft wel meer respect voor Tyrion dan voor Joffrey volgens mij  

Ik meende te zien dat zij zijn lievelingetje was, nu ff niet meer zo omdat ze minder doet wat hij wilt.quote:

Carice d'r Engels is zeker niet het beste, maar wat we in de serie laat horen is inderdaad gemaakt "slecht"quote:Op maandag 7 april 2014 23:26 schreef ace_eleven het volgende:
Mensen die denken dat Carice geen engels kan
Dat accent is gewoon gevraagd, ze moesteen 'far-away-accent' opzetten, en amerikaanse users vinden het allemaal zeer geslaagd. Klinkt voor ons een beetje karig engels, maar dat is echt niet omdat ze t niet zuiverder spreekt hoor.
Verder een heerlijke eerste aflevering, ik was bang dat het verhaal traag zou gaan en tevens dat ik er misschien een beetje in moest komen, maar nee, heerlijke opzet
De draken zijn inderdaad al groot, en mooi symbolisch hoe de wolvenvacht verbrand wordt maar er toch nog iets vervormds overblijft van de Starks, 1 iets grotere en 1 iets kleinere, staat ook wel mooi symbool voor Rickon en Brandon (en Arya heeft haar Needle weer terug).
Ook mooi om te zien hoe Jamie zijn papa wel kan tegenspreken en hoe hij en zijn zus uit elkaar gedreven zijn
Kortom, genieten

Jamie spreekt pappa tegen en wordt gelijk onterft.quote:Op maandag 7 april 2014 23:26 schreef ace_eleven het volgende:
Mensen die denken dat Carice geen engels kan
Dat accent is gewoon gevraagd, ze moesteen 'far-away-accent' opzetten, en amerikaanse users vinden het allemaal zeer geslaagd. Klinkt voor ons een beetje karig engels, maar dat is echt niet omdat ze t niet zuiverder spreekt hoor.
Verder een heerlijke eerste aflevering, ik was bang dat het verhaal traag zou gaan en tevens dat ik er misschien een beetje in moest komen, maar nee, heerlijke opzet
De draken zijn inderdaad al groot, en mooi symbolisch hoe de wolvenvacht verbrand wordt maar er toch nog iets vervormds overblijft van de Starks, 1 iets grotere en 1 iets kleinere, staat ook wel mooi symbool voor Rickon en Brandon (en Arya heeft haar Needle weer terug).
Ook mooi om te zien hoe Jamie zijn papa wel kan tegenspreken en hoe hij en zijn zus uit elkaar gedreven zijn
Kortom, genieten

Ja, dit dus (ook).quote:Op maandag 7 april 2014 23:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Joffrey poept zowat in zijn broek bij een tegenstander dat wat weerstand biedt ipv dat zwaard ooit te gebruiken, Tyrion zou een betere keuze zijn aangezien ie wel wat vechtlust heeft.

Dat is niet de manier van redeneren van Tywin denk ik.quote:Op maandag 7 april 2014 23:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Joffrey poept zowat in zijn broek bij een tegenstander dat wat weerstand biedt ipv dat zwaard ooit te gebruiken, Tyrion zou een betere keuze zijn aangezien ie wel wat vechtlust heeft.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |