Dat vond ik ook al opmerkelijk.quote:Op maandag 7 april 2014 19:55 schreef TwyLight het volgende:
En Beau die het alleen maar over "veel sex" kan hebben. Kneus
 _! Zonde van het moment.
_! Zonde van het moment.

Wat.quote:Op maandag 7 april 2014 19:56 schreef TwyLight het volgende:
Die domme blonde toen ze de vraag kreeg waar de throne staat. "Weet ik eigenlijk niet"
Ugh

Die hebben wel wat beters te doen denk ikquote:Op maandag 7 april 2014 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom nodigen ze dan niet een Michiel Huisman of Carice v. Houten uit.

Die zitten nu eerder bij een show in de VS voor wat meer centen.quote:Op maandag 7 april 2014 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom nodigen ze dan niet een Michiel Huisman of Carice v. Houten uit.

Kind slavenquote:Op maandag 7 april 2014 20:08 schreef Scorpie het volgende:
Wie hingen er nou aan de kant van de weg gekruisigd ?

Nee, natuurlijk niet. Maar ik verbaas me wel over de wens om mee te rijden in een hype, maar het vervolgens af te zaniken omdat het niet uit Volendam komt.quote:Op maandag 7 april 2014 20:09 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jij neemt de mening RTL Boulevard serieus?

Dan wordt iig de Indy 500 gereden. Maar of dat de reden is.....quote:Op maandag 7 april 2014 20:09 schreef Evertjan het volgende:
ik zat vooruit te kijken in het uitzendschema en het viel me op dat ze 25 mei overslaan? Is er dan een feestdag ofzo in the USA?

quote:Op maandag 7 april 2014 20:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar ik verbaas me wel over de wens om mee te rijden in een hype, maar het vervolgens af te zaniken omdat het niet uit Volendam komt.
V.

Zeker. TIjdens het koken. Favoriete haat-tv.quote:

True.quote:Op maandag 7 april 2014 20:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar ik verbaas me wel over de wens om mee te rijden in een hype, maar het vervolgens af te zaniken omdat het niet uit Volendam komt.
V.
26e is Memorial Day. Dat is het enige grote 'feest' wat ik kan vinden.quote:Op maandag 7 april 2014 20:09 schreef Evertjan het volgende:
ik zat vooruit te kijken in het uitzendschema en het viel me op dat ze 25 mei overslaan? Is er dan een feestdag ofzo in the USA?

a oke zat net te googlen en de maandag na 25 mei is het Memorial Day dus misschien heeft dat er ook me te maken. Alhoewel hier in NL GTST gewoon doorgaat op 4 meiquote:Op maandag 7 april 2014 20:11 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dan wordt iig de Indy 500 gereden. Maar of dat de reden is.....

quote:Op maandag 7 april 2014 20:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Alhoewel hier in NL GTST gewoon doorgaat op 4 mei

zie net dit staan:quote:Op maandag 7 april 2014 20:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke zat net te googlen en de maandag na 25 mei is het Memorial Day dus misschien heeft dat er ook me te maken. Alhoewel hier in NL GTST gewoon doorgaat op 4 mei

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.preview van E02

Hij is baasquote:Op maandag 7 april 2014 18:09 schreef Barbusse het volgende:
Goede seizoensopenerHet laatste shot laat trouwens goed zien wat voor vernieling er is aangericht in Westeros.
Oh, en Oberyn Martell. PRINCE Oberyn Martell
[ afbeelding ]
 in de trailer zag je hem ook al voorbij komen met een paar zieke moves.
 in de trailer zag je hem ook al voorbij komen met een paar zieke moves.

Gelukkig met pasen wel een afleveringquote:Op maandag 7 april 2014 20:15 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
zie net dit staan:
Here’s the viewing schedule:
Sunday, April 6: Season 4, Episode 1 “Two Swords” at 7 p.m. (Which premiered in Denver last week!)
Sunday, April 13: Season 4, Episode 2
Sunday, April 20: Season 4, Episode 3
Sunday, April 27: Season 4, Episode 4
Sunday, May 4: Season 4, Episode 5
Sunday, May 11: Season 4, Episode 6
Sunday, May 18: Season 4, Episode 7
Sunday, May 25: MEMORIAL DAY WEEKEND (NO EPISODE)
Sunday, June 1: Season 4, Episode 8
Sunday, June 8: Season 4, Episode 9
Sunday, June 15: Season 4, Episode 10

quote:Op maandag 7 april 2014 20:16 schreef Evertjan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.preview van E02SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(

Beetje kinderachtig dit.
  Beetje kinderachtig dit.  

Maar, niet mijn subforum.
 Maar, niet mijn subforum.

Spoilers en/of suggestief taalgebruik moet niet geplaatst worden. Interessant doen over wat er gaat komen doen we maar in het boekspoilers topic
 Spoilers en/of suggestief taalgebruik moet niet geplaatst worden. Interessant doen over wat er gaat komen doen we maar in het boekspoilers topic  

Da's nóg hypocrieter dan 'sorry' zeggen.quote:Op maandag 7 april 2014 20:44 schreef Isabeau het volgende:
Je kan uiteraard gewoon je eigen posts leeg halen

quote:Op maandag 7 april 2014 20:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de neiging om alle posts met een spoilertag er in gewoon te deletenMaar, niet mijn subforum.
De woorden van onze glorieuze leider hemzelf. Doe je best zou ik zeggenquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Moderators hebben op alle forums modrechten. Elk forum heeft wel moderators die specifiek op dat forum gezet zijn, maar dat is uit praktisch oogpunt om zeker te zijn dat elk forum gedekt is en er moderators zijn met enige affiniteit met het onderwerp. Echter heeft elke andere moderator gewoon modrechten in alle forums en diens instructies dienen dan ook gewoon te worden opgevolgd.

Wat fucking kinderachtig geschrevenquote:Op maandag 7 april 2014 20:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Uit de Spits van vandaag. Help me even; slaat ´ongezellige grot´ op Carice d'r foef of Dragonstone?

Het is de gratis versie van de Telegraaf. Meer dan kinderachtig mag je haast niet verwachten. Overigens hadden ze vorig jaar op dit tijdstip een afschuwelijk stuk gepubliceerd, dat opperde dat alle vrouwelijke protagonisten in Keem ouf troons heel erg stoer en zelfstandig waren en dat je als je een vrouw bent Keem ouf troons zou moeten kijken.quote:Op maandag 7 april 2014 20:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat fucking kinderachtig geschreven
Jamie

Onze daenerys targaryenquote:Op maandag 7 april 2014 21:03 schreef yvonne het volgende:
Ik heb wat zut verwijderd hoor, als je je post kwijt bent, pech.
 schone jonge blonde godin
 schone jonge blonde godin  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |