Dat vond ik ook al opmerkelijk.quote:Op maandag 7 april 2014 19:55 schreef TwyLight het volgende:
En Beau die het alleen maar over "veel sex" kan hebben. Kneus
 _! Zonde van het moment.
_! Zonde van het moment.

Wat.quote:Op maandag 7 april 2014 19:56 schreef TwyLight het volgende:
Die domme blonde toen ze de vraag kreeg waar de throne staat. "Weet ik eigenlijk niet"
Ugh

Die hebben wel wat beters te doen denk ikquote:Op maandag 7 april 2014 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom nodigen ze dan niet een Michiel Huisman of Carice v. Houten uit.

Die zitten nu eerder bij een show in de VS voor wat meer centen.quote:Op maandag 7 april 2014 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom nodigen ze dan niet een Michiel Huisman of Carice v. Houten uit.

Kind slavenquote:Op maandag 7 april 2014 20:08 schreef Scorpie het volgende:
Wie hingen er nou aan de kant van de weg gekruisigd ?

Nee, natuurlijk niet. Maar ik verbaas me wel over de wens om mee te rijden in een hype, maar het vervolgens af te zaniken omdat het niet uit Volendam komt.quote:Op maandag 7 april 2014 20:09 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jij neemt de mening RTL Boulevard serieus?

Dan wordt iig de Indy 500 gereden. Maar of dat de reden is.....quote:Op maandag 7 april 2014 20:09 schreef Evertjan het volgende:
ik zat vooruit te kijken in het uitzendschema en het viel me op dat ze 25 mei overslaan? Is er dan een feestdag ofzo in the USA?

quote:Op maandag 7 april 2014 20:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar ik verbaas me wel over de wens om mee te rijden in een hype, maar het vervolgens af te zaniken omdat het niet uit Volendam komt.
V.

Zeker. TIjdens het koken. Favoriete haat-tv.quote:

True.quote:Op maandag 7 april 2014 20:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar ik verbaas me wel over de wens om mee te rijden in een hype, maar het vervolgens af te zaniken omdat het niet uit Volendam komt.
V.
26e is Memorial Day. Dat is het enige grote 'feest' wat ik kan vinden.quote:Op maandag 7 april 2014 20:09 schreef Evertjan het volgende:
ik zat vooruit te kijken in het uitzendschema en het viel me op dat ze 25 mei overslaan? Is er dan een feestdag ofzo in the USA?

a oke zat net te googlen en de maandag na 25 mei is het Memorial Day dus misschien heeft dat er ook me te maken. Alhoewel hier in NL GTST gewoon doorgaat op 4 meiquote:Op maandag 7 april 2014 20:11 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dan wordt iig de Indy 500 gereden. Maar of dat de reden is.....

quote:Op maandag 7 april 2014 20:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Alhoewel hier in NL GTST gewoon doorgaat op 4 mei

zie net dit staan:quote:Op maandag 7 april 2014 20:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke zat net te googlen en de maandag na 25 mei is het Memorial Day dus misschien heeft dat er ook me te maken. Alhoewel hier in NL GTST gewoon doorgaat op 4 mei

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.preview van E02

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |