quote:Op maandag 7 april 2014 21:07 schreef Scorpie het volgende:
Even het hoofd van Yvonne photoshoppen op het lichaam van Daenerys brb
Wat een ontzettend slecht artikelquote:Op maandag 7 april 2014 20:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Uit de Spits van vandaag. Help me even; slaat ´ongezellige grot´ op Carice d'r foef of Dragonstone?
Dat vind ik dan nog wel een interessant weetjequote:Op maandag 7 april 2014 21:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar wacht er is meer.
[ afbeelding ]
Carice stond op het punt ontslagen te worden... garpje.quote:Op maandag 7 april 2014 21:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat vind ik dan nog wel een interessant weetje
Het wordt een beetje vermoeiend ja. Leuk dat mensen de boeken gelezen hebben, maar dat houden ze maar lekker voor zich.quote:Op maandag 7 april 2014 21:11 schreef Khaleesi het volgende:
Lekker sfeertje hier weer met al dat gespoiler en daaropvolgend gezeur over spoilers.
Ik denk dat ik hem maar vroegtijdig aftaai hier. Toch jammer...
Is er geen regel dat zulke mensen een ban krijgen ofzo?quote:Op maandag 7 april 2014 21:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het wordt een beetje vermoeiend ja. Leuk dat mensen de boeken gelezen hebben, maar dat houden ze maar lekker voor zich.
Vind het wel prettig, even kijken hoe het met iedereen gaat en op stoom komen.quote:Op maandag 7 april 2014 21:25 schreef Monolith het volgende:
Vond het wel een aardige aflevering trouwens. Ietwat traag, maar dat is voor een eerste aflevering niet zo erg omdat je er zelf ook even weer in moet komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er een speciale reden waarom je het telkens zo typt?quote:Op maandag 7 april 2014 21:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
En het laatste gedeelte van het artikel in de Spits over Keem ouf troons [ afbeelding ]
Ik vind het wel passen bij de toon van de artikelen.quote:Op maandag 7 april 2014 21:33 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Is er een speciale reden waarom je het telkens zo typt?
HET SPIJT MIJquote:Op maandag 7 april 2014 21:14 schreef TwyLight het volgende:
Iets te fanatiek geweest yvonne. Die post van mij als reactie op DevilsWhore was gewoon ontopic
Neukenquote:Op maandag 7 april 2014 21:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat is Shae trouwens een jaloerse kut![]()
Ben benieuwd wat Cersei met dr gaat doen nu ze van haar bestaan afweet
Staat op mijn lijstje van mensen die wel onthoofd mogen worden.quote:Op maandag 7 april 2014 21:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat is Shae trouwens een jaloerse kut![]()
Ben benieuwd wat Cersei met dr gaat doen nu ze van haar bestaan afweet
Ik gun het haar ook. Zonde van Rosquote:Op maandag 7 april 2014 21:52 schreef iAvani het volgende:
[..]
Dan laat ze vast Joffrey zijn letterlijke pijl in Shea stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |