quote:
ด็็็็็้้้้้็็็็้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้༼◉Д◉༽ด็็็็็้้้้้็็็็้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:41 schreef VeerEli het volgende:
Hahahaha losers ik maak maar een graje hueheuheuehe xD XD
Jij zemelige Delena.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:43 schreef Modus het volgende:
[..].
En je bent ook zo snel klaar, bij mij duurt die scan vaak 4 tot 5 uur. Standaard doet ie Quick Scan geloof ik maar je kan ook Full System doen. Doe eerst maar eens al die shit proberen te fixen, daarna laptop opnieuw opstarten en dezelfde scan nog een keer doen.
Had die links ook wel aan iemand anders gegeven hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
lekker moeite doen voor je droomvrouw en dan ook nog genaaid worden
op de verkeerde manier
Hahahahaquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Had die links ook wel aan iemand anders gegeven hoor.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Had die links ook wel aan iemand anders gegeven hoor.
Aan Robo ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Aan Robo ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poging van sarcasme doorzienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is namelijk de waarheid.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Oké.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Poging van sarcasme doorzienhet is namelijk de waarheid.
Ja.quote:
die witte is zulks een lelijke hondquote:
Hij zou toch niet meer posten?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:27 schreef Modus het volgende:
Braddie koopt gewoon alvast een auto PTA / Niet cliché auto`s voor beginner.. (budget: 1500 euro).
mwa, ik snap ze welquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:07 schreef VeerEli het volgende:
Wat haat heel FOK! ons KLB SC'ers trouwens![]()
Zulke gemene dingen gezegd weer in Userfoto's
Zijn gewoon onwetenden. Dit is geen SC waar we onvoorwaardelijk de hand boven elkaars hoofd houden of zoquote:
nou, ik denk dat de haat eerder veroorzaakt wordt door gedrag buiten de de scquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn gewoon onwetenden. Dit is geen SC waar we onvoorwaardelijk de hand boven elkaars hoofd houden of zointegendeel.
als 1 iemand van de sc ergens commentaar op heeft dan wordt meestal ook een link hier geplaatst waardoor de rest er vaak ook nog eens overheen vliegtquote:
Alsof je elders op FOK! geen groepjes hebt. Als ik voor mezelf praat reageer ik uberhaupt amper buiten de SC. En bashen alleen in Braddie topics want Braddiequote:Op vrijdag 4 april 2014 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als 1 iemand van de sc ergens commentaar op heeft dan wordt meestal ook een link hier geplaatst waardoor de rest er vaak ook nog eens overheen vliegt
care. Lekker laten lullen daarquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:07 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn gewoon onwetenden. Dit is geen SC waar we onvoorwaardelijk de hand boven elkaars hoofd houden of zointegendeel.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alsof je elders op FOK! geen groepjes hebt. Als ik voor mezelf praat reageer ik uberhaupt amper buiten de SC. En bashen alleen in Braddie topics want Braddie
Verder ben ik een heel lief, braaf fok meisje![]()
Daar is niet per se een SC voor nodig. Alleen hier is het toevallig zichtbaar. Er wordt nooit 'back-up' gegeven omdat SC-matties of zo.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als 1 iemand van de sc ergens commentaar op heeft dan wordt meestal ook een link hier geplaatst waardoor de rest er vaak ook nog eens overheen vliegt
Oh?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:07 schreef VeerEli het volgende:
nee, als we de kans krijgen om elkaar onderuit te halen doen we dat ook welquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar is niet per se een SC voor nodig. Alleen hier is het toevallig zichtbaar. Er wordt nooit 'back-up' gegeven omdat SC-matties of zo.
Precies, integendeel soms zelfs.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar is niet per se een SC voor nodig. Alleen hier is het toevallig zichtbaar. Er wordt nooit 'back-up' gegeven omdat SC-matties of zo.
Nee.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alsof je elders op FOK! geen groepjes hebt. Als ik voor mezelf praat reageer ik uberhaupt amper buiten de SC. En bashen alleen in Braddie topics want Braddie
Verder ben ik een heel lief, braaf fok meisje![]()
Doel op Veer en aardig.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zat jij niet bij die TURK-SC? Turken op Fok oid.
Dus heb ik gelijk kutjequote:Op vrijdag 4 april 2014 14:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wel hoor. Alleen niet voor jou want jij
Lieve schat.. het komt van 2 kanten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:27 schreef VeerEli het volgende:
En ook voor jou was ik eerst vet lief. Maar je hebt het zelf verpest met je verzuurde gedrag en beledigingen jegens mij en vele anderen hier![]()
Ja in m'n grotje gestopt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus heb ik gelijk kutje
Had je nog iets gedaan met die courgette?
Ja hoor. Dus het is iedereens schuld hier dat ze op hun flikker krijgen van jou? Dacht 't niet moppie. It's all on you. Ik ben lief voor iedereen tot iemand niet meer lief is voor mij.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lieve schat.. het komt van 2 kanten.
De kk dan kan je wel wat hebben denk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja in m'n grotje gestopt.
Nee heb uiteindelijk pannenkoeken gebakken.
Niemand krijgt op zn flikker nerdquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja hoor. Dus het is iedereens schuld hier dat ze op hun flikker krijgen van jou? Dacht 't niet moppie. It's all on you. Ik ben lief voor iedereen tot iemand niet meer lief is voor mij.![]()
KLB SC HOOLIGANS!quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:07 schreef VeerEli het volgende:
niet?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niemand krijgt op zn flikker nerdben geen juf.
Wow. Wil jij zeggen dat je mn back niet hebt? :squote:Op vrijdag 4 april 2014 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weinig vertrouwen in danquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:58 schreef Rodawa het volgende:
Niks van die gemene mensen in US aantrekken hoor jongens. Meisjes ook niet trouwens. Mocht het uit de klauwen escaleren, dan zal Chai jullie beschermen.
Ik heb toevallig een foto gezien van die spierballen, daar is een man op anabolen nog van onder de indruk.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een foto gezien van die spierballen, daar is een man op anabolen nog van onder de indruk.
Godverdommequote:Op vrijdag 4 april 2014 15:01 schreef Rodawa het volgende:
Ook niet geheel onlogisch als je dagelijks kalfjes uit een koeienanus moet trekken natuurlijk, maar dat terzijde.
ik nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:10 schreef Chloroform het volgende:
Ik word een beetje depri van dit weer.
Oké Grinch.quote:
Agree.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:10 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:10 schreef Chloroform het volgende:
Zin in pasta.quote:
voor (links en rechts)quote:
als die zich had geschoren had ik op de eerste foto al geloofd dat het een vrouw wasquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:25 schreef wise het volgende:
[..]
voor (links en rechts)
[ afbeelding ]
na (links en rechts)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekker ventjequote:Op vrijdag 4 april 2014 15:25 schreef wise het volgende:
[..]
voor (links en rechts)
[ afbeelding ]
na (links en rechts)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf is wrong with youĦżĦquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
samenvatting? youtube werkt hier niet
wat romantischquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:35 schreef Chloroform het volgende:
WAAROM KOM JE HEIR AS JE NIET NASTY BENT GODKK JEZUS ECHT IK STEEK JULLIE OGEN ER NOG EEN KEER UIT GODKK
quote:
fck yeah babyquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:35 schreef Chloroform het volgende:
WAAROM KOM JE HEIR AS JE NIET NASTY BENT GODKK JEZUS ECHT IK STEEK JULLIE OGEN ER NOG EEN KEER UIT GODKK
ariana grande or summatquote:
Ik ben niet nastyquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:35 schreef Chloroform het volgende:
Jawel.quote:
Ja.quote:
Het wordt tijd dat je met een joint in je bek stage gaat lopen op de kinderboerderij. Wat heb jij nog veel te leren, jonge cadet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Sinds wanneer komen kalfjes uit een anus trouwens.
Mwa, ik vond dat rawdoggen gisterenavond toch net wat te ver gaan.quote:
Ik poep soms met de deur open.quote:
That's what she saidquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik had al het vermoeden dat je maar wat deed.
Shemale?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb zo'n vaag vermoeden dat er bij rawdoggen geen she betrokken is
quote:
denk het ook niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Zullen ze nu ook niet meer sturen, denk ik. Bijna 4 uur, challas, weekend.
en wat is challas?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Zullen ze nu ook niet meer sturen, denk ik. Bijna 4 uur, challas, weekend.
koop of huur?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bier drinken, huizen kijken, bier drinken en bier drinken denk ik
Net als jij toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Net als jij toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goei0n garpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
Waarom zou ik stage gaan lopen op een kinderboerderij, doe geen mbo 1quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:44 schreef Rodawa het volgende:
Sinds wanneer komen kalfjes uit een anus trouwens.![]()
![]()
1 is toch het beste? :SSSSquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik stage gaan lopen op een kinderboerderij, doe geen mbo 1![]()
Ja ik! Ik ga geen reet doen dit weekend. En jij?quote:Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
Gelijk na de middelbare gestopt?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik stage gaan lopen op een kinderboerderij, doe geen mbo 1∞![]()
Mhehehequote:Op vrijdag 4 april 2014 18:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja ik! Ik ga geen reet doen dit weekend. En jij?
Feestje, bios, ikea, trainen, chillen![]()
![]()
Burgerlulquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mhehehe
Feestje, bios, ikea, trainen, chillenIkea zien als een " uitje ".
![]()
het is maar goed dat er geen bewaker bij de ingang van ikea staat anders zou die niet eens binnenkomenquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
BurgerlulIkea zien als een " uitje ".
![]()
" Je staat niet op de gastenlijst "quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is maar goed dat er geen bewaker bij de ingang van ikea staat anders zou die niet eens binnenkomen![]()
Washed up is retro.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
there's no such thing as a dresscode 'stoner chique'![]()
door wat zou dat komenżquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is maar goed dat er geen bewaker bij de ingang van ikea staat anders zou die niet eens binnenkomenI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
quote:
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
tegen de tijd wat ik gevonden heb wat ik zoek dwaal ik daar al 3 dagen rond dus meer een korte vakantiequote:Op vrijdag 4 april 2014 18:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
BurgerlulIkea zien als een " uitje ".
![]()
![]()
waar ben je naar op zoek?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
tegen de tijd wat ik gevonden heb wat ik zoek dwaal ik daar al 3 dagen rond dus meer een korte vakantie![]()
spiegels, tafeltje voor buiten, klein krukje, gordijnen. Misschien nog andere dingen maar dat wil me niet te binnen schietenquote:![]()
Er schiet je genoeg te binnen als je daar bentquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
spiegels, tafeltje voor buiten, klein krukje, gordijnen. Misschien nog andere dingen maar dat wil me niet te binnen schieten![]()
![]()
Basic Bitch.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
spiegels, tafeltje voor buiten, klein krukje, gordijnen. Misschien nog andere dingen maar dat wil me niet te binnen schieten![]()
kapot arrogant deze boiquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga mijn pohi maar doorlezen, daar staat het vast wel ergens.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.![]()
sorry broquote:Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Nou, ik ben helaas niet zo'n chatter, maar je kunt iedereen heerheen quoten hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:28 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ga jij met mij chatten tot er anderen zijn dan, Frankie?
Voorbeeldje:quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
BT hosselt wel chicks, WM niet. Daar zit het verschil.quote:quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kom jij weerDenk je dat je verdomme alles gehad hebt op z'n dag, komt
john-hert
nog even ongevraagd zijn mening verkondigen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Frank regelt die shit.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik ben helaas niet zo'n chatter, maar je kunt iedereen heerheen quoten hoor.
Voorbeeldje:
[..]
[..]
[..]
Lobi.![]()
hoiStop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Dit voelt zo geforceerd altijd.Stop the violence
Down with the hate
Wie zit er nou weer op wenfer te wachten?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik ben helaas niet zo'n chatter, maar je kunt iedereen heerheen quoten hoor.
Voorbeeldje:
[..]
[..]
[..]![]()
haten op keuning wenferquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:31 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wie zit er nou weer op Wenfer te wachten?
Stop the violence
Down with the hate
hij is gewoon een haterquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:32 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar Frank wil ons (lees: mij) stil houden dus zet hij ons hier neer.
Stop the violence
Down with the hate
fuck dat gewoon revolutie up in dezenquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:33 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
SOms wel stoer, maar hij moet ook gewoon zijn werk doen enzoStop the violence
Down with the hate
quote:Stop the violence
Down with the hate
Kent 1 van jullie "marge factuur op naam"? Gaat hier niet om 2ehandse autos maar om een gloednieuw gadget.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
weet ik tochquote:Stop the violence
Down with the hate
quote:quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:33 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
SOms wel stoer, maar hij moet ook gewoon zijn werk doen enzo![]()
Als het " ingebouwd " is en dus niet meer in verpakking is het gewoon 2dehands.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:34 schreef Kloonhommel het volgende:
Kent 1 van jullie "marge factuur op naam"? Gaat hier niet om 2ehandse autos maar om een gloednieuw gadget.![]()
Ik stop je even uit bescherming hier, anders ga je je weer vervelen en dan loop je forumbreed, zoals jij in je topic zei, weer tegen allerlei ellende en misère op.quote:Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Ik had het al door dat je me hier parkeerdequote:Op vrijdag 4 april 2014 22:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik stop je even uit bescherming hier, anders ga je je weer vervelen en dan loop je forumbreed, zoals jij in je topic zei, weer tegen allerlei ellende en misère op.![]()
![]()
Is in gesealde verpakking. http://link.marktplaats.nl/m795272835quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als het " ingebouwd " is en dus niet meer in verpakking is het gewoon 2dehands.
Dit kan toch niet kloppen?Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Daarbij doe ik modus graag een pleziertje. Die vindt het te rustig hier.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:36 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik had het al door dat je me hier parkeerdequote:Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarbij doe ik modus graag een pleziertje. Die vindt het te rustig hier.
[..]![]()
alsof hij op ons zit te wachtenquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Modus is net een vrouw, je moet je juist zorgen maken als ze niet meer gaan klagen.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Stop the violence
Down with the hate
Iedereen is gelijkquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:39 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
alsof hij op ons zit te wachten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
het is watquote:Stop the violence
Down with the hate
kick tegen je rotkopStop the violence
Down with the hate
homoquote:Op zaterdag 5 april 2014 04:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga een topic openen speciaal voor jou![]()
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
niet aan het werkżquote:
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
quote:
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
ik voel je pijnquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nog te brak om even een petit pain filet americain en gezond te halen bij Bakker Bart.
Gewoon laten halen toch![]()
![]()
2 Uur later toch maar aan gewaagd, net weer thuisquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik voel je pijn
Gewoon laten halen toch.
![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2 Uur later toch maar aan gewaagd, net weer thuis.
![]()
smakelijk
![]()
Lig nog in bed. Geen zin om op te staan maar hongerquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2 Uur later toch maar aan gewaagd, net weer thuis.
![]()
![]()
quote:
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Plus haargroeimiddel voor haar wenkbrauwen die ineens meer haar hebben.quote:Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
kleurpotloodje wrsquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Plus haargroeimiddel voor haar wenkbrauwen die ineens meer haar hebben.![]()
Gwn nog steeds cutequote:Op zaterdag 5 april 2014 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goh hoe denk je dat die wijven die jij post met 100 lagen makeup eruitzien zonder.
![]()
![]()
Ja goh nu post je een goedequote:Op zaterdag 5 april 2014 16:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gwn nog steeds cute.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zometeen kapot vreten aan spareribs
En morgen doen we het dunnetjes overBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En morgen doen we het dunnetjes over![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En morgen doen we het dunnetjes over
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
hoi vasquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ken 'm al maar toch sportief dat ie meedoet, gemiddelde persoon zou dat niet doen![]()
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
gvd wat een achterlijke gladiool.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Ziet er kkspang uit wat is ditquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat mo'fuckin' zilvervliesrijst.
![]()
En je vind het toch wel chill ja?![]()
![]()
Kip gemarineerd met knoflook/gember eerst eventjes aangebakken, in de tussentijd in een andere pan een beetje tomatenpuree met een geblenderde mix van tomaat/ui/knoflook/gember opgebakken, water erbij, daarna die kip daarin laten stoven samen met stukjes aardappel en wat gehakte peterselie. Laten indikken tot het ongeveer de dikte had van kerriekipquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ziet er kkspang uit wat is dit![]()
En je vind het toch wel chill ja?. En snijbonen in knoflookpasta geroerbakt d'rbij.
En ja, toch wel oké idd.
Godkkquote:.
[ Bericht 9% gewijzigd door MMGYMCMB op 05-04-2014 19:52:54 ]![]()
Geef me.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kip gemarineerd met knoflook/gember eerst eventjes aangebakken, in de tussentijd in een andere pan een beetje tomatenpuree met een geblenderde mix van tomaat/ui/knoflook/gember opgebakken, water erbij, daarna die kip daarin laten stoven samen met stukjes aardappel en wat gehakte peterselie. Laten indikken tot het ongeveer de dikte had van kerriekip. En snijbonen in knoflookpasta geroerbakt d'rbij.
En ja, toch wel oké idd.
[..]
Godkk.
![]()
Wat precies?quote:Moest teruglezen en godkkquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij had je bij het eerste woord al he?.
![]()
quote:quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij had je bij het eerste woord al he?Guys
![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij had je bij het eerste woord al he?![]()
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
![]()
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
dat lifequote:zon
![]()
Wel een aardig katertje vanmorgenmaar verder chill! Ook op werk wel fijner nu gelukkig
En bij jou?![]()
Nice. En met mij is het rustig. Geen werk en zo, dus even kalm aan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat lifezon
![]()
Wel een aardig katertje vanmorgenmaar verder chill! Ook op werk wel fijner nu gelukkig
En bij jou?With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
nog wel geld om rond te Komen enzo? En zicht op een baan of zoek je nog niet Echt?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nice. En met mij is het rustig. Geen werk en zo, dus even kalm aan.![]()
Mwa, niet echt. En op het geld wat ik verdiend heb met mijn vorige baan kan ik nog lang genoeg teren. En zo niet, dan is er nog een jaar ww, dus ik maak me niet druk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
nog wel geld om rond te Komen enzo? En zicht op een baan of zoek je nog niet Echt?With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
dat levenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, niet echt. En op het geld wat ik verdiend heb met mijn vorige baan kan ik nog lang genoeg teren. En zo niet, dan is er nog een jaar ww, dus ik maak me niet druk.dan heb je wel goede reserves opgebouwd. Netjes man!
![]()
Daar kwam ik ook pas kortgeleden achter.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat levendan heb je wel goede reserves opgebouwd. Netjes man!
Maar is inderdaad wel nice. Een jaar lang gewerkt zonder vakanties en de hele zomer gewerkt in het weekend. Ik doe nu even rustig aan.
toch wel gelijk ww aangevraagd he? Geloof het of niet ze gaan zeuren als je daar te lang mee wachtquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, niet echt. En op het geld wat ik verdiend heb met mijn vorige baan kan ik nog lang genoeg teren. En zo niet, dan is er nog een jaar ww, dus ik maak me niet druk.![]()
![]()
ja jezusquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook pas kortgeleden achter.Maar is inderdaad wel nice. Een jaar lang gewerkt zonder vakanties en de hele zomer gewerkt in het weekend. Ik doe nu even rustig aan.
dan zou ik het er ook even van nemen ja
![]()
![]()
Ja, daar ben ik inmiddels ook achter.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch wel gelijk ww aangevraagd he? Geloof het of niet ze gaan zeuren als je daar te lang mee wachtIk pas na een maand of zo aanvragen. "Ja ho dat is niet de bedoeling." Wist ik veel.
echt hequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik inmiddels ook achter.Ik pas na een maand of zo aanvragen. "Ja ho dat is niet de bedoeling." Wist ik veel.
ze straffen gewoon af dat je eerst op eigen kracht wil leven
![]()
Dat was ook het idee wat ik had.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echt heze straffen gewoon af dat je eerst op eigen kracht wil leven
Zolang ik genoeg geld heb om te overleven heb ik geen ww nodig. En krijg ik dit gedoe ineens.
With my pack on my back, down the road I will stray.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: