Ziet er kkspang uit wat is ditquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat mo'fuckin' zilvervliesrijst.
Kip gemarineerd met knoflook/gember eerst eventjes aangebakken, in de tussentijd in een andere pan een beetje tomatenpuree met een geblenderde mix van tomaat/ui/knoflook/gember opgebakken, water erbij, daarna die kip daarin laten stoven samen met stukjes aardappel en wat gehakte peterselie. Laten indikken tot het ongeveer de dikte had van kerriekipquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ziet er kkspang uit wat is dit![]()
En je vind het toch wel chill ja?
Godkkquote:
Geef me.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kip gemarineerd met knoflook/gember eerst eventjes aangebakken, in de tussentijd in een andere pan een beetje tomatenpuree met een geblenderde mix van tomaat/ui/knoflook/gember opgebakken, water erbij, daarna die kip daarin laten stoven samen met stukjes aardappel en wat gehakte peterselie. Laten indikken tot het ongeveer de dikte had van kerriekip. En snijbonen in knoflookpasta geroerbakt d'rbij.
En ja, toch wel oké idd.
[..]
Godkk.
Wat precies?quote:
Moest teruglezen en godkkquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij had je bij het eerste woord al he?
quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat lifequote:
Nice. En met mij is het rustig. Geen werk en zo, dus even kalm aan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat lifezon
![]()
Wel een aardig katertje vanmorgenmaar verder chill! Ook op werk wel fijner nu gelukkig
En bij jou?
nog wel geld om rond te Komen enzo? En zicht op een baan of zoek je nog niet Echt?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nice. En met mij is het rustig. Geen werk en zo, dus even kalm aan.
Mwa, niet echt. En op het geld wat ik verdiend heb met mijn vorige baan kan ik nog lang genoeg teren. En zo niet, dan is er nog een jaar ww, dus ik maak me niet druk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
nog wel geld om rond te Komen enzo? En zicht op een baan of zoek je nog niet Echt?
dat levenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, niet echt. En op het geld wat ik verdiend heb met mijn vorige baan kan ik nog lang genoeg teren. En zo niet, dan is er nog een jaar ww, dus ik maak me niet druk.
Daar kwam ik ook pas kortgeleden achter.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat levendan heb je wel goede reserves opgebouwd. Netjes man!
toch wel gelijk ww aangevraagd he? Geloof het of niet ze gaan zeuren als je daar te lang mee wachtquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, niet echt. En op het geld wat ik verdiend heb met mijn vorige baan kan ik nog lang genoeg teren. En zo niet, dan is er nog een jaar ww, dus ik maak me niet druk.
ja jezusquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook pas kortgeleden achter.Maar is inderdaad wel nice. Een jaar lang gewerkt zonder vakanties en de hele zomer gewerkt in het weekend. Ik doe nu even rustig aan.
Ja, daar ben ik inmiddels ook achter.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch wel gelijk ww aangevraagd he? Geloof het of niet ze gaan zeuren als je daar te lang mee wacht
echt hequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik inmiddels ook achter.Ik pas na een maand of zo aanvragen. "Ja ho dat is niet de bedoeling." Wist ik veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |