Nou, ik ben helaas niet zo'n chatter, maar je kunt iedereen heerheen quoten hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:28 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ga jij met mij chatten tot er anderen zijn dan, Frankie?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
BT hosselt wel chicks, WM niet. Daar zit het verschil.
quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kom jij weerDenk je dat je verdomme alles gehad hebt op z'n dag, komt
john-hert
nog even ongevraagd zijn mening verkondigen.
Frank regelt die shit.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik ben helaas niet zo'n chatter, maar je kunt iedereen heerheen quoten hoor.
Voorbeeldje:
[..]
[..]
[..]
Wie zit er nou weer op wenfer te wachten?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik ben helaas niet zo'n chatter, maar je kunt iedereen heerheen quoten hoor.
Voorbeeldje:
[..]
[..]
[..]
haten op keuning wenferquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:31 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wie zit er nou weer op Wenfer te wachten?
hij is gewoon een haterquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:32 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar Frank wil ons (lees: mij) stil houden dus zet hij ons hier neer.
fuck dat gewoon revolutie up in dezenquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:33 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
SOms wel stoer, maar hij moet ook gewoon zijn werk doen enzo
quote:
weet ik tochquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:33 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
SOms wel stoer, maar hij moet ook gewoon zijn werk doen enzo
Als het " ingebouwd " is en dus niet meer in verpakking is het gewoon 2dehands.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:34 schreef Kloonhommel het volgende:
Kent 1 van jullie "marge factuur op naam"? Gaat hier niet om 2ehandse autos maar om een gloednieuw gadget.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |