Shemale?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb zo'n vaag vermoeden dat er bij rawdoggen geen she betrokken is
quote:
denk het ook niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Zullen ze nu ook niet meer sturen, denk ik. Bijna 4 uur, challas, weekend.
en wat is challas?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Zullen ze nu ook niet meer sturen, denk ik. Bijna 4 uur, challas, weekend.
koop of huur?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bier drinken, huizen kijken, bier drinken en bier drinken denk ik
Net als jij toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Net als jij toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goei0n garpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
Waarom zou ik stage gaan lopen op een kinderboerderij, doe geen mbo 1quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:44 schreef Rodawa het volgende:
Sinds wanneer komen kalfjes uit een anus trouwens.![]()
![]()
1 is toch het beste? :SSSSquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik stage gaan lopen op een kinderboerderij, doe geen mbo 1![]()
Ja ik! Ik ga geen reet doen dit weekend. En jij?quote:Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
Gelijk na de middelbare gestopt?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik stage gaan lopen op een kinderboerderij, doe geen mbo 1∞![]()
Mhehehequote:Op vrijdag 4 april 2014 18:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja ik! Ik ga geen reet doen dit weekend. En jij?
Feestje, bios, ikea, trainen, chillen![]()
![]()
Burgerlulquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mhehehe
Feestje, bios, ikea, trainen, chillenIkea zien als een " uitje ".
![]()
het is maar goed dat er geen bewaker bij de ingang van ikea staat anders zou die niet eens binnenkomenquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
BurgerlulIkea zien als een " uitje ".
Forum Opties Forumhop: Hop naar: