" Je staat niet op de gastenlijst "quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is maar goed dat er geen bewaker bij de ingang van ikea staat anders zou die niet eens binnenkomen
Washed up is retro.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
there's no such thing as a dresscode 'stoner chique'
door wat zou dat komenżquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is maar goed dat er geen bewaker bij de ingang van ikea staat anders zou die niet eens binnenkomen
quote:
tegen de tijd wat ik gevonden heb wat ik zoek dwaal ik daar al 3 dagen rond dus meer een korte vakantiequote:Op vrijdag 4 april 2014 18:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
BurgerlulIkea zien als een " uitje ".
waar ben je naar op zoek?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
tegen de tijd wat ik gevonden heb wat ik zoek dwaal ik daar al 3 dagen rond dus meer een korte vakantie
spiegels, tafeltje voor buiten, klein krukje, gordijnen. Misschien nog andere dingen maar dat wil me niet te binnen schietenquote:
Er schiet je genoeg te binnen als je daar bentquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
spiegels, tafeltje voor buiten, klein krukje, gordijnen. Misschien nog andere dingen maar dat wil me niet te binnen schieten
Basic Bitch.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
spiegels, tafeltje voor buiten, klein krukje, gordijnen. Misschien nog andere dingen maar dat wil me niet te binnen schieten
kapot arrogant deze boiquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga mijn pohi maar doorlezen, daar staat het vast wel ergens.
sorry broquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |