Op elke hoek een coffeeshop etceteraquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet even niet wie je bedoelt, die ene met die hipsterbril?
Was na een optreden, ik had even met hem en die bassist staan chillen omdat mijn vriendin en nog wat andere wijven hun wilden ontmoeten en hij wilde graag een joint voor na het draaien in een of ander café.quote:
ja die jaquote:
Hij heeft een bazen kopquote:
Hoeveel heeft hij betaaldquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Was na een optreden, ik had even met hem en die bassist staan chillen omdat mijn vriendin en nog wat andere wijven hun wilden ontmoeten en hij wilde graag een joint voor na het draaien in een of ander café.
Rutger is inderdaad de enige van al die achterlijke kneuzen die nog enigszins vermakelijk is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:39 schreef DuchessHerzen het volgende:
[..]
Rutger daarentegen vind ik dan wel weer een eindbaas
5 euro geloof ikquote:
Pics van je vriendin, trouwens?quote:
Maar doe je wel eens iets met haar? Wat vind zij er van dat je niks doet de hele dag?quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:28 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Die wil ik ook slaan, met z'n blije kut kop.
Tfoe, ik word echt agressief door dit rot forum.
Gaat je geen fuck aanquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Maar doe je wel eens iets met haar? Wat vind zij er van dat je niks doet de hele dag?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah, die is vooral irritant, heeft niet echt een kop om op te slaan vind ik.quote:
Hahaha gevoelig snaartjequote:
Ga mijn pohi maar doorlezen, daar staat het vast wel ergens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |