quote:
ด็็็็็้้้้้็็็็้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้༼◉Д◉༽ด็็็็็้้้้้็็็็้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:41 schreef VeerEli het volgende:
Hahahaha losers ik maak maar een graje hueheuheuehe xD XD
Jij zemelige Delena.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:43 schreef Modus het volgende:
[..].
En je bent ook zo snel klaar, bij mij duurt die scan vaak 4 tot 5 uur. Standaard doet ie Quick Scan geloof ik maar je kan ook Full System doen. Doe eerst maar eens al die shit proberen te fixen, daarna laptop opnieuw opstarten en dezelfde scan nog een keer doen.
Had die links ook wel aan iemand anders gegeven hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
lekker moeite doen voor je droomvrouw en dan ook nog genaaid worden
op de verkeerde manier
Hahahahaquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Had die links ook wel aan iemand anders gegeven hoor.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Had die links ook wel aan iemand anders gegeven hoor.
Aan Robo ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Aan Robo ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poging van sarcasme doorzienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is namelijk de waarheid.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Oké.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Poging van sarcasme doorzienhet is namelijk de waarheid.
Ja.quote:
die witte is zulks een lelijke hondquote:
Hij zou toch niet meer posten?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:27 schreef Modus het volgende:
Braddie koopt gewoon alvast een auto PTA / Niet cliché auto`s voor beginner.. (budget: 1500 euro).
mwa, ik snap ze welquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:07 schreef VeerEli het volgende:
Wat haat heel FOK! ons KLB SC'ers trouwens![]()
Zulke gemene dingen gezegd weer in Userfoto's
Zijn gewoon onwetenden. Dit is geen SC waar we onvoorwaardelijk de hand boven elkaars hoofd houden of zoquote:
nou, ik denk dat de haat eerder veroorzaakt wordt door gedrag buiten de de scquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn gewoon onwetenden. Dit is geen SC waar we onvoorwaardelijk de hand boven elkaars hoofd houden of zointegendeel.
als 1 iemand van de sc ergens commentaar op heeft dan wordt meestal ook een link hier geplaatst waardoor de rest er vaak ook nog eens overheen vliegtquote:
Alsof je elders op FOK! geen groepjes hebt. Als ik voor mezelf praat reageer ik uberhaupt amper buiten de SC. En bashen alleen in Braddie topics want Braddiequote:Op vrijdag 4 april 2014 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als 1 iemand van de sc ergens commentaar op heeft dan wordt meestal ook een link hier geplaatst waardoor de rest er vaak ook nog eens overheen vliegt
care. Lekker laten lullen daarquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:07 schreef VeerEli het volgende:
Wat haat heel FOK! ons KLB SC'ers trouwens![]()
Zulke gemene dingen gezegd weer in Userfoto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |