Ik stop je even uit bescherming hier, anders ga je je weer vervelen en dan loop je forumbreed, zoals jij in je topic zei, weer tegen allerlei ellende en misère op.quote:
Ik had het al door dat je me hier parkeerdequote:Op vrijdag 4 april 2014 22:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik stop je even uit bescherming hier, anders ga je je weer vervelen en dan loop je forumbreed, zoals jij in je topic zei, weer tegen allerlei ellende en misère op.
Is in gesealde verpakking. http://link.marktplaats.nl/m795272835quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als het " ingebouwd " is en dus niet meer in verpakking is het gewoon 2dehands.
Daarbij doe ik modus graag een pleziertje. Die vindt het te rustig hier.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:36 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik had het al door dat je me hier parkeerde
quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarbij doe ik modus graag een pleziertje. Die vindt het te rustig hier.
[..]
alsof hij op ons zit te wachtenquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Iedereen is gelijkquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:39 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
alsof hij op ons zit te wachten
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
het is watquote:
homoquote:Op zaterdag 5 april 2014 04:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga een topic openen speciaal voor jou
niet aan het werk¿quote:
quote:
ik voel je pijnquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nog te brak om even een petit pain filet americain en gezond te halen bij Bakker Bart.
2 Uur later toch maar aan gewaagd, net weer thuisquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik voel je pijn
Gewoon laten halen toch
quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2 Uur later toch maar aan gewaagd, net weer thuis.
Lig nog in bed. Geen zin om op te staan maar hongerquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2 Uur later toch maar aan gewaagd, net weer thuis.
quote:
Plus haargroeimiddel voor haar wenkbrauwen die ineens meer haar hebben.quote:
kleurpotloodje wrsquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Plus haargroeimiddel voor haar wenkbrauwen die ineens meer haar hebben.
Gwn nog steeds cutequote:Op zaterdag 5 april 2014 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goh hoe denk je dat die wijven die jij post met 100 lagen makeup eruitzien zonder
Ja goh nu post je een goedequote:Op zaterdag 5 april 2014 16:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gwn nog steeds cute.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zometeen kapot vreten aan spareribs
En morgen doen we het dunnetjes over
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zometeen kapot vreten aan spareribs
En morgen doen we het dunnetjes over
hoi vasquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ken 'm al maar toch sportief dat ie meedoet, gemiddelde persoon zou dat niet doen
Ziet er kkspang uit wat is ditquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat mo'fuckin' zilvervliesrijst.
Kip gemarineerd met knoflook/gember eerst eventjes aangebakken, in de tussentijd in een andere pan een beetje tomatenpuree met een geblenderde mix van tomaat/ui/knoflook/gember opgebakken, water erbij, daarna die kip daarin laten stoven samen met stukjes aardappel en wat gehakte peterselie. Laten indikken tot het ongeveer de dikte had van kerriekipquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ziet er kkspang uit wat is dit![]()
En je vind het toch wel chill ja?
Godkkquote:
Geef me.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kip gemarineerd met knoflook/gember eerst eventjes aangebakken, in de tussentijd in een andere pan een beetje tomatenpuree met een geblenderde mix van tomaat/ui/knoflook/gember opgebakken, water erbij, daarna die kip daarin laten stoven samen met stukjes aardappel en wat gehakte peterselie. Laten indikken tot het ongeveer de dikte had van kerriekip. En snijbonen in knoflookpasta geroerbakt d'rbij.
En ja, toch wel oké idd.
[..]
Godkk.
Wat precies?quote:
Moest teruglezen en godkkquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij had je bij het eerste woord al he?
quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat lifequote:
Nice. En met mij is het rustig. Geen werk en zo, dus even kalm aan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat lifezon
![]()
Wel een aardig katertje vanmorgenmaar verder chill! Ook op werk wel fijner nu gelukkig
En bij jou?
nog wel geld om rond te Komen enzo? En zicht op een baan of zoek je nog niet Echt?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nice. En met mij is het rustig. Geen werk en zo, dus even kalm aan.
Mwa, niet echt. En op het geld wat ik verdiend heb met mijn vorige baan kan ik nog lang genoeg teren. En zo niet, dan is er nog een jaar ww, dus ik maak me niet druk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
nog wel geld om rond te Komen enzo? En zicht op een baan of zoek je nog niet Echt?
dat levenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, niet echt. En op het geld wat ik verdiend heb met mijn vorige baan kan ik nog lang genoeg teren. En zo niet, dan is er nog een jaar ww, dus ik maak me niet druk.
Daar kwam ik ook pas kortgeleden achter.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat levendan heb je wel goede reserves opgebouwd. Netjes man!
toch wel gelijk ww aangevraagd he? Geloof het of niet ze gaan zeuren als je daar te lang mee wachtquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, niet echt. En op het geld wat ik verdiend heb met mijn vorige baan kan ik nog lang genoeg teren. En zo niet, dan is er nog een jaar ww, dus ik maak me niet druk.
ja jezusquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook pas kortgeleden achter.Maar is inderdaad wel nice. Een jaar lang gewerkt zonder vakanties en de hele zomer gewerkt in het weekend. Ik doe nu even rustig aan.
Ja, daar ben ik inmiddels ook achter.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch wel gelijk ww aangevraagd he? Geloof het of niet ze gaan zeuren als je daar te lang mee wacht
echt hequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik inmiddels ook achter.Ik pas na een maand of zo aanvragen. "Ja ho dat is niet de bedoeling." Wist ik veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |