quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn gewoon onwetenden. Dit is geen SC waar we onvoorwaardelijk de hand boven elkaars hoofd houden of zointegendeel.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alsof je elders op FOK! geen groepjes hebt. Als ik voor mezelf praat reageer ik uberhaupt amper buiten de SC. En bashen alleen in Braddie topics want Braddie
Verder ben ik een heel lief, braaf fok meisje![]()
Daar is niet per se een SC voor nodig. Alleen hier is het toevallig zichtbaar. Er wordt nooit 'back-up' gegeven omdat SC-matties of zo.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als 1 iemand van de sc ergens commentaar op heeft dan wordt meestal ook een link hier geplaatst waardoor de rest er vaak ook nog eens overheen vliegt
Oh?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:07 schreef VeerEli het volgende:
Wat haat heel FOK! ons KLB SC'ers trouwens![]()
Zulke gemene dingen gezegd weer in Userfoto's
nee, als we de kans krijgen om elkaar onderuit te halen doen we dat ook welquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar is niet per se een SC voor nodig. Alleen hier is het toevallig zichtbaar. Er wordt nooit 'back-up' gegeven omdat SC-matties of zo.
Precies, integendeel soms zelfs.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar is niet per se een SC voor nodig. Alleen hier is het toevallig zichtbaar. Er wordt nooit 'back-up' gegeven omdat SC-matties of zo.
Nee.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alsof je elders op FOK! geen groepjes hebt. Als ik voor mezelf praat reageer ik uberhaupt amper buiten de SC. En bashen alleen in Braddie topics want Braddie
Verder ben ik een heel lief, braaf fok meisje![]()
Doel op Veer en aardig.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zat jij niet bij die TURK-SC? Turken op Fok oid.
Dus heb ik gelijk kutjequote:Op vrijdag 4 april 2014 14:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wel hoor. Alleen niet voor jou want jij
Lieve schat.. het komt van 2 kanten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:27 schreef VeerEli het volgende:
En ook voor jou was ik eerst vet lief. Maar je hebt het zelf verpest met je verzuurde gedrag en beledigingen jegens mij en vele anderen hier![]()
Ja in m'n grotje gestopt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus heb ik gelijk kutje
Had je nog iets gedaan met die courgette?
Ja hoor. Dus het is iedereens schuld hier dat ze op hun flikker krijgen van jou? Dacht 't niet moppie. It's all on you. Ik ben lief voor iedereen tot iemand niet meer lief is voor mij.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lieve schat.. het komt van 2 kanten.
De kk dan kan je wel wat hebben denk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja in m'n grotje gestopt.
Nee heb uiteindelijk pannenkoeken gebakken.
Niemand krijgt op zn flikker nerdquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja hoor. Dus het is iedereens schuld hier dat ze op hun flikker krijgen van jou? Dacht 't niet moppie. It's all on you. Ik ben lief voor iedereen tot iemand niet meer lief is voor mij.![]()
KLB SC HOOLIGANS!quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:07 schreef VeerEli het volgende:
Wat haat heel FOK! ons KLB SC'ers trouwens![]()
Zulke gemene dingen gezegd weer in Userfoto's
niet?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niemand krijgt op zn flikker nerdben geen juf.
Wow. Wil jij zeggen dat je mn back niet hebt? :squote:Op vrijdag 4 april 2014 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weinig vertrouwen in danquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:58 schreef Rodawa het volgende:
Niks van die gemene mensen in US aantrekken hoor jongens. Meisjes ook niet trouwens. Mocht het uit de klauwen escaleren, dan zal Chai jullie beschermen.
Ik heb toevallig een foto gezien van die spierballen, daar is een man op anabolen nog van onder de indruk.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een foto gezien van die spierballen, daar is een man op anabolen nog van onder de indruk.
Godverdommequote:Op vrijdag 4 april 2014 15:01 schreef Rodawa het volgende:
Ook niet geheel onlogisch als je dagelijks kalfjes uit een koeienanus moet trekken natuurlijk, maar dat terzijde.
ik nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:10 schreef Chloroform het volgende:
Ik word een beetje depri van dit weer.
Oké Grinch.quote:
Agree.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:10 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:10 schreef Chloroform het volgende:
Zin in pasta.quote:
voor (links en rechts)quote:
als die zich had geschoren had ik op de eerste foto al geloofd dat het een vrouw wasquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:25 schreef wise het volgende:
[..]
voor (links en rechts)
[ afbeelding ]
na (links en rechts)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekker ventjequote:Op vrijdag 4 april 2014 15:25 schreef wise het volgende:
[..]
voor (links en rechts)