quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
Gisteravond dus een bijeenkomst van de buurt/woningbouwvereniging gehad. Eigenlijk willen ze begin 2015 beginnen met deze woningen tegen de vlakte te smijten. Nou had ik dat nieuws al verwacht. De woningen zijn 55 jaar oud en voldoen gewoon niet aan moderne eisen als ze ze weer willen verhuren (geen CV, beperkte isolatie en ventilatie met alle bijkomende problemen, klein van stuk), en de woningbouwvereniging wil in 2018 alleen nog maar maximaal (of minimaal) C-label woningen hebben (dit zijn allemaal E-G). Dus als je dan hoort dat ze een bijeenkomst 'over de toekomst van uw woning' regelen was het voor mij vrij duidelijkquote:
de surfer was down toen je dat posttequote:Op woensdag 2 april 2014 08:23 schreef Anne het volgende:
Je plaatjes doen het niet.
En als ik niet nu naar mijn werk moest gaan, had ik een nieuwe gemaakt.
Heftig, maar herkenbaar. Hier in het dorp staan ook enkele woningen van na de oorlog die gesloopt gaan worden. Iedereen die erin zit is hier natuurlijk ook op tegen. Maar die huizen zijn ook echt krotten, en daar betalen ze ook maar 200 euro huur per maand. Ze hebben een aantal petities opgestart, waar niemand aan meewerkt, en ze hebben zelfs mensen van de Tweede Kamer op bezoek gehad.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:15 schreef Dingest het volgende:
[..]
Gisteravond dus een bijeenkomst van de buurt/woningbouwvereniging gehad. Eigenlijk willen ze begin 2015 beginnen met deze woningen tegen de vlakte te smijten. Nou had ik dat nieuws al verwacht. De woningen zijn 55 jaar oud en voldoen gewoon niet aan moderne eisen als ze ze weer willen verhuren (geen CV, beperkte isolatie en ventilatie met alle bijkomende problemen, klein van stuk), en de woningbouwvereniging wil in 2018 alleen nog maar maximaal (of minimaal) C-label woningen hebben (dit zijn allemaal E-G). Dus als je dan hoort dat ze een bijeenkomst 'over de toekomst van uw woning' regelen was het voor mij vrij duidelijk![]()
En hoewel er best wel voordelen aan nieuwe woningen zitten, zijn er ook nadelen. De huurprijs gaat fors omhoog tot in mijn geval waarschijnlijk zelfs het dubbele (zonder aftrek huurtoeslag, netto gaat het dan mogelijk 80-100 euro omhoog per maand maar dat kan ik eigenlijk al niet missen). Andere vaste lasten zullen waarschijnlijk ook stijgen. En je moet verhuizen, permanent of toch een klein jaar in een tussenwoning tot de nieuwe woning er staat (krijg je wel een vergoeding voor), wat altijd een gedoe is en helemaal niet fijn als je erg tevreden bent op de locatie waar je woont. En ik woon hier 'maar' 7 jaar, er was één 'buur'vrouw van 85 die daar al 60 jaar woonde![]()
Volgens mij gaan we een petitie tekenen en bezwaar indienen, want wil niemand echt nu weg uit hun huis... De meesten zijn senioren en wonen er te lang, en kunnen de extra lasten niet trekken (ik niet in ieder geval), en nemen de ouderdomsproblemen maar voor lief.
als ik door slotjes heen kon posten, had ik dat ook gedaanquote:Op woensdag 2 april 2014 08:23 schreef Anne het volgende:
Je plaatjes doen het niet.
En als ik niet nu naar mijn werk moest gaan, had ik een nieuwe gemaakt.
Jammer dat mensen met een baan hier niet mogen posten. We zullen je missenquote:
en mensen zonder baan zitten aan de ketting in de kelder van het uwv, die gaan we ook missen.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jammer dat mensen met een baan hier niet mogen posten. We zullen je missen
Vandaar dat er geen nieuwe SC kwam.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en mensen zonder baan zitten aan de ketting in de kelder van het uwv, die gaan we ook missen.
Dattum.quote:
Dat zuigtquote:Op woensdag 2 april 2014 10:15 schreef Dingest het volgende:
[..]
Gisteravond dus een bijeenkomst van de buurt/woningbouwvereniging gehad. Eigenlijk willen ze begin 2015 beginnen met deze woningen tegen de vlakte te smijten. Nou had ik dat nieuws al verwacht. De woningen zijn 55 jaar oud en voldoen gewoon niet aan moderne eisen als ze ze weer willen verhuren (geen CV, beperkte isolatie en ventilatie met alle bijkomende problemen, klein van stuk), en de woningbouwvereniging wil in 2018 alleen nog maar maximaal (of minimaal) C-label woningen hebben (dit zijn allemaal E-G). Dus als je dan hoort dat ze een bijeenkomst 'over de toekomst van uw woning' regelen was het voor mij vrij duidelijk![]()
En hoewel er best wel voordelen aan nieuwe woningen zitten, zijn er ook nadelen. De huurprijs gaat fors omhoog tot in mijn geval waarschijnlijk zelfs het dubbele (zonder aftrek huurtoeslag, netto gaat het dan mogelijk 80-100 euro omhoog per maand maar dat kan ik eigenlijk al niet missen). Andere vaste lasten zullen waarschijnlijk ook stijgen. En je moet verhuizen, permanent of toch een klein jaar in een tussenwoning tot de nieuwe woning er staat (krijg je wel een vergoeding voor), wat altijd een gedoe is en helemaal niet fijn als je erg tevreden bent op de locatie waar je woont. En ik woon hier 'maar' 7 jaar, er was één 'buur'vrouw van 85 die daar al 60 jaar woonde![]()
Volgens mij gaan we een petitie tekenen en bezwaar indienen, want wil niemand echt nu weg uit hun huis... De meesten zijn senioren en wonen er te lang, en kunnen de extra lasten niet trekken (ik niet in ieder geval), en nemen de ouderdomsproblemen maar voor lief.
Ik weet niet of dit nou echt krotten te noemen zijn, maar ze voldoen duidelijk niet meer aan moderne 'eisen' - dus wat een consument van een moderne woning verwacht. Dat zorgt voor een lage puntenscore waar de huur op gebaseerd is en dat maakt ze aantrekkelijk voor mensen met een laag inkomen zoals ik of WAOers (de restquote:Op woensdag 2 april 2014 11:56 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Heftig, maar herkenbaar. Hier in het dorp staan ook enkele woningen van na de oorlog die gesloopt gaan worden. Iedereen die erin zit is hier natuurlijk ook op tegen. Maar die huizen zijn ook echt krotten, en daar betalen ze ook maar 200 euro huur per maand. Ze hebben een aantal petities opgestart, waar niemand aan meewerkt, en ze hebben zelfs mensen van de Tweede Kamer op bezoek gehad.Gaat hier behoorlijk ver.
Overal staan borden in de tuin dat de bewoners tegen zijn en de gemeente nergens voor opkomt.
Ik snap je situatie wel. Succes en sterkte
Het zijn 2x6 woningen (of 2x3 gebouwen; twee-onder-één-kap-woningen) van twee verschillende typen. Mijn rijtje is uit '59, het andere waar zij woont is uit '53quote:Op woensdag 2 april 2014 18:05 schreef Barcaconia het volgende:
Knap dat de buurvrouw al 60 jaar in een huis woont wat er 55 jaar staat. Inhoudelijk verder geen opmerkingen behalve dat het klote is.
Yep, zo'n 5.700e verhuisvergoedingquote:Op woensdag 2 april 2014 19:19 schreef Paladijn het volgende:
En sux @ je huisje Dingest. Op zich krijg je wel vergoedingen e.d., maar je moet inderdaad naar een ander huis met hogere huur. Voor een verhuurder zijn mensen die ergens lang huren ook helemaal niet praktisch gezien ze de kosten amper mogen verhogen.
De 121 is ten dode opgeschreven begrijp ik?
Ik ben nog steeds parttime werkloos, helaasquote:Op woensdag 2 april 2014 20:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jammer dat mensen met een baan hier niet mogen posten. We zullen je missen
Nope. Huurprijs is afhankelijk van een soort puntenstelsel, op basis van kwaliteit, comfort en gemak. Hoe meer punten, hoe meer huurprijs ze mogen vragen. En ze willen een woning neerzetten die ze over 50 jaar ook nog eens kunnen verhuren, dus ze zullen behoorlijk modern uitgerust worden. Dankzij dat stelsel zijn de huidige woningen zo goedkoop in huurquote:Op woensdag 2 april 2014 20:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat zuigt![]()
Kan de hogere huurprijs van de nieuw te bouwen woning niet gezien worden als een te grote huurverhoging waardoor deze illegaal is ? Want dan zit je goedkoop in een nieuw huis.
Dat zuigtquote:Op woensdag 2 april 2014 20:51 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nope. Huurprijs is afhankelijk van een soort puntenstelsel, op basis van kwaliteit, comfort en gemak. Hoe meer punten, hoe meer huurprijs ze mogen vragen. En ze willen een woning neerzetten die ze over 50 jaar ook nog eens kunnen verhuren, dus ze zullen behoorlijk modern uitgerust worden. Dankzij dat stelsel zijn de huidige woningen zo goedkoop in huur
Nou, nee. Vandaag was een fulltime dag. Maar ik mag niet klagen:quote:
Neequote:Op woensdag 2 april 2014 20:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat zuigt![]()
Maar is er dan nergens iets/iemand die beseft dat wij luie uitkeringstrekkers die de hele dag uit hun neus vreten en al moe worden bij het de gedachte aan werk alleen al niet plotseling ons inkomen kunnen verhogen en dat een hogere huurprijs derhalve een probleem is ?
I love sarcasm.
heeft sd problemen met de taxi?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, nee. Vandaag was een fulltime dag. Maar ik mag niet klagen:
SD was vanochtend een uurtje of 2 eerder de deur uit dan ik en is nu nog steeds niet onderweg naar huis.
Die zal straks wel thuis komen en meteen door naar bed kunnen.
Zo ongeveer de halve wereldbevolking is aftrekbaar.quote:
Doen ! Je leert er altijd iets van. En zelfs al strandt je opleiding, dan heb je nog altijd wel IETS geleerd.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:12 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nee![]()
Woningbouw is uiteindelijk gewoon een bedrijf. Dat wil centjes maken en moet dus wel (kunnen) investeren. Als huurder kan je dat vroeg of laat gewoon verwachten.
De nieuwe woningen zijn dan wel energievriendelijker en in sommige gevallen zijn mensen in totaal lager uitgekomen in hun woonlasten, maar dat zal voor deze cheap-ass woningen niet lukkenOverigens weet de woningbouw nog niets over wat er daadwerkelijk komt te staan, dus het is nu moeilijk om iets exacts te zeggen over de toekomstige financiële situatie.
Wel zit ik al een paar maanden met het idee te spelen eens te kijken wat een opleiding autotechniek zou kosten, aangezien dat het enige is waar ik de wat interesse en (een beetje) kunde in op heb gebouwd de laatste jaren. Maar door dit geintje word ik daar financieel wel weer erg onzeker van....
ja de kosten van een opleiding zijn voor het grootste deel aftrekbaar met een drempel van 500 euro meen ik,quote:
Ja, dat is wel een nadeel.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:26 schreef densmee het volgende:
[..]
ja de kosten van een opleiding zijn voor het grootste deel aftrekbaar met een drempel van 500 euro meen ik,
maar je moet ook wel iets verdienen om ergens iets van af te kunnen trekken
250 euro. En dan 42% denk ik?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:26 schreef densmee het volgende:
[..]
ja de kosten van een opleiding zijn voor het grootste deel aftrekbaar met een drempel van 500 euro meen ik,
maar je moet ook wel iets verdienen om ergens iets van af te kunnen trekken
Taxi's will be taxi's, vandaag om 06.00 de deur uit, en rond 22.15 weer thuis, that pays the billsquote:
dat!quote:Op woensdag 2 april 2014 20:51 schreef Dingest het volgende:
En parttime felicitaties voor Anne natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:34 schreef Paladijn het volgende:
Ondertussen, bij Anne en SD:
[ afbeelding ]
Ondertussen, bij Neovoquote:Op woensdag 2 april 2014 23:34 schreef Paladijn het volgende:
Ondertussen, bij Anne en SD:
[ afbeelding ]
Interessante kwestie indeedquote:Op donderdag 3 april 2014 14:34 schreef Jaapzijnzoon het volgende:
Misschien een interessante kwestie voor de autoliefhebbers alhier:
http://forum.fok.nl/user/history/425434
Als het ruit breekt, komen er scherfjes vrij. En met een stanleymes krijg je het ruit er niet uit, tenzij je onder een hoek kan snijden. En met alleen snijdraad kom je er niet, dat snijdt n.l. ook in je vingers/handenquote:Op donderdag 3 april 2014 20:49 schreef Dingest het volgende:
Mja, ik zit dus niet op stukjes glas te wachten. Liever in één geheel eruit - al hoeft dat niet perfect want zowel voorruit als achterruit wil ik niet bewaren. Volgens mij kan ik bij een automaterialenzaak daar toch ook snijdraad voor kopen - of gewoon met veel geduld met een stanleymes die kit wegsnijden?
Nadeel: ze zijn minder nauwkeurig dan een haakse slijper en op dik staal (laten we zeggen meer dan 3mm) doen ze het wat slechter. Maar volgens mij verslijten de zaagjes minder snel (tip: koop lange zaagjes van zo'n 280mm lang zodat je in één keer door de dorpels heen kan zagen) dan slijpschijven. Maar ook dit heeft weer wat te maken met de materiaaldikte.quote:Reciprozaag zat ik ook aan te denken. Wat is het nadeel ten opzichte van een haakse slijper? Want die moet ik ook nog steeds hebben - ook met het oog op auto's die ik wél wil herstellen - en daar wil ik meteen een goede van halen.
Voor 35e heb ik er ook wel een reciprozaag van de Gamma of zo bij, maar of dat lang meegaat is een tweede
Zo laag?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:03 schreef 2cv het volgende:
Overigens heb ik vanmiddag m'n conditie laten meten. Die was onmeetbaar
zo laag dat de hometrainer na 5 minuten nog steeds zegt "begin met trappen voor de test"?quote:
Nee. Die test vond plaats op een fiets. Zo'n ding waarop je je lens trapt zonder ook maar een millimeter vooruit te komen. De fiets draaide een programma af met als doel mijn hartslag op de 150 te krijgen. Maar m'n pacemaker is begrensd op 140 (zeg ik uit mijn hoofd) en omdat het ding reageert op beweging i.p.v. inspanning kwam m'n hartslag niet boven de 100.quote:
En dat wisten ze niet toen ze gingen testen? FAIL.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee. Die test vond plaats op een fiets. Zo'n ding waarop je je lens trapt zonder ook maar een millimeter vooruit te komen. De fiets draaide een programma af met als doel mijn hartslag op de 150 te krijgen. Maar m'n pacemaker is begrensd op 140 (zeg ik uit mijn hoofd) en omdat het ding reageert op beweging i.p.v. inspanning kwam m'n hartslag niet boven de 100.
Nopz. Maar bij die fysiotherapeut komen er schijnbaar niet veel mensen met pacemakers en zelf had ik er vantevoren ook niet bij stil gestaan.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
En dat wisten ze niet toen ze gingen testen? FAIL.
Paar scherven is niet erg, die liggen er nu ook maar dan in roestvorm. Een hele ruit in diggelen ben ik minder enthousiast over en zie ik liever als laatste optiequote:Op donderdag 3 april 2014 21:01 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als het ruit breekt, komen er scherfjes vrij. En met een stanleymes krijg je het ruit er niet uit, tenzij je onder een hoek kan snijden. En met alleen snijdraad kom je er niet, dat snijdt n.l. ook in je vingers/handen
[..]
Nadeel: ze zijn minder nauwkeurig dan een haakse slijper en op dik staal (laten we zeggen meer dan 3mm) doen ze het wat slechter. Maar volgens mij verslijten de zaagjes minder snel (tip: koop lange zaagjes van zo'n 280mm lang zodat je in één keer door de dorpels heen kan zagen) dan slijpschijven. Maar ook dit heeft weer wat te maken met de materiaaldikte.
Maar ik ben ERG blij met mijn reciprozaag. Geen idee wat voor merk het is, maar hij doet het nog steeds.
Ik gok dat 125mm het meest gebruikt is. Tip: kijk eerst ook waar je goedkoop slijpschijfjes van de juiste diameter kan kopen. Bij de Lidl was er laatst een haakse slijper in de aanbieding: 25 euro. Geen idee hoe goed/slecht het ding is, ik heb hem nog niet getestquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:25 schreef Dingest het volgende:
Mogelijk, al moet ik er dus wel een minder veelzijdige aparte zaag voor kopen voor misschien maar eenmalig gebruik. Ipv een veelzijdiger apparaat wat ik eerder verwacht vaker te gebruiken. Ik heb namelijk nog geen enkel machinegereedschap dus dan lijkt het mij niet direct het meest praktisch![]()
Ik heb mij er verder ook nooit zo in verdiept. Zijn de 115 mm slijpers de meest gebruikelijke keuze voor slijp- en afbraamwerk? En nu ik toch aan het informeren ben, valt er nog iets in het bijzonder aan te raden qua gehoorbescherming?
Metabo hoor ik ook veel positieve ervaringen overquote:Op vrijdag 4 april 2014 07:54 schreef daNpy het volgende:
Ik heb een Metabo haakse slijper, 125mm, was in de aanbieding voor 80 euro dacht ik.
Goed dingetje, erg blij mee
Hij staat nog op de naam van het bedrijf, ze houden hem apart, en ik mag hem komen ophalen zodra ik mijn TTT heb gehaald.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:29 schreef .Neovo. het volgende:
Gefeliciteerd. Wat ik wel zou doen is je kenteken even onzichtbaar maken, er zijn mensen die kunnen zien op wie z'n naam de auto staat.
Een QQ!quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:06 schreef Braddie het volgende:
Na een lange zoektocht naar een compact zuinig maar toch comfortabel en ruim autootje heb ik vanochtend samen met mijn opa de knoop doorgehakt.
[ afbeelding ]
`99er Matiz 83k gelopen, geen roest, motorisch perfect, strak in de lak, klein sterretje in de voorruit, nog nooit in gerookt, echt een hele fijne auto, verrassend veel been ruimte achterin, veel hoofdruimte, en een redelijke kofferbak, en hij loopt gemiddeld 1 op 17, ook niet onbelangrijk, het is weliswaar slechts de 0,8 3cylinder, maar goed... Hij loopt alsnog 150, en ik zocht ook absoluut geen scheurijzer, dus deze auto is voor mij prima!
En dan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:29 schreef .Neovo. het volgende:
Gefeliciteerd. Wat ik wel zou doen is je kenteken even onzichtbaar maken, er zijn mensen die kunnen zien op wie z'n naam de auto staat.
Lekker boeiend, ik heb twee kvk inschrijvingen en meerdere sites geregistreerd, elke aap kan dan ook al opzoeken waar je woontquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:29 schreef .Neovo. het volgende:
Alleen je stichting staat op googleh maps en +quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lekker boeiend, ik heb twee kvk inschrijvingen en meerdere sites geregistreerd, elke aap kan dan ook al opzoeken waar je woont
Mensen moeten dat natuurlijk ook zelf weten, maar op een openbaar forum heb zou ik mijn gegevens liever verbergen alsd dat valt te traceren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat alleen posers en bezitters van unieke en serieus dure auto's dat deden
En die laatsten zijn sowieso al het bokje door autogespot.com waar keurig bijgehouden wordt waar auto x staat/rondrijdt.
de eenmanszaak bestaat ook nog maar netquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Alleen je stichting staat op googleh maps en +
Ben je al bij godzilla geweest voor foto's?
[ afbeelding ]
Ik zie niks, er staat een kwijlende, poepende, stinkbaby voor het beeldquote:
SD'ertquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:00 schreef Sounddragon het volgende:
Goedenavond vanuit het rookhok. Easy money.
Fristiquote:
Nu weet ik waar je woont.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:07 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn kenteken is 88-xb-bk lekker boeiend dat mensen dat weten
Gerepareerd door een Aziaat (?) in een Citroën-overall, vermoedelijk in een Citroëngarage en zelfs met een Citroënonderdeeltjequote:Op vrijdag 4 april 2014 12:27 schreef Dingest het volgende:
http://www.daewooclub.co.uk/forums/showthread.php?tid=7801 Succes!
Sommige mensen kauwen hun eten voor ze het doorslikken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
2cv topic KLB / Mensen die heel traag eten
Kost je je eigen risico.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:00 schreef Sounddragon het volgende:
Goedenavond vanuit het rookhok. Easy money.
en dan nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en en dan slikken ze het door. Vijf minuten later nemen ze het volgende muizenhapje en herhaalt dit proces zich.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sommige mensen kauwen hun eten voor ze het doorslikken.
Wees blij dat ik geen grotere happen neem. Dan gaat het nog langzamer.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dan nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer en en dan slikken ze het door. Vijf minuten later nemen ze het volgende muizenhapje en herhaalt dit proces zich.
is allang op jonguuuhh.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gerepareerd door een Aziaat (?) in een Citroën-overall, vermoedelijk in een Citroëngarage en zelfs met een Citroënonderdeeltje
Gaat dit goed?quote:New heas bolts in their retail box packaging. Turns out we simply didnt use the new ones, all we did was clean and re-use the old head bolts.
Yep, ik sta niet voor de garp zo vroeg op op de zaterdagquote:
Tjeumig. Wat goed dat sommige elementen van onze samenleving het oosten hebben bereikt. Wat jammer dat er geluid bij zit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:15 schreef Paladijn het volgende:
En voor de mensen die zich afvloegen wat er gebeult als Chinezen intelnet hitjes na gaan maken:
(zal vast binnenkort wel op het fok weblog voorbij komen)
niet doen is zonde van de centen, accessoires is pisbakkenspul en machine is ook maar hobbyquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:56 schreef Paladijn het volgende:
En misschien een rare vraag, maar weet iemand zo hoe lang de kortingsacties op wehkamp duren (alleen dit weekend of heb ik nog wel een weekje tijd om verder te zoeken)?
Zie toevallig een mooie accuboormachine voor een leuke bedrag staan en scheelt toch weer even
Op de reesbaan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:26 schreef densmee het volgende:
Overigens vandaag weer eens internationaal gewerkt in Lommel
nope bij iemes in de tuin.quote:
Het is puur voor huis/tuin gebruik inderdaad, voor 30 euro minder heb ik hetzelfde apparaat maar dan met een kleine koffer waar niets inpast en zonder die accessoiresquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:26 schreef densmee het volgende:
[..]
niet doen is zonde van de centen, accessoires is pisbakkenspul en machine is ook maar hobby
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:56 schreef Duvel het volgende:
Kut, nu heb ik Makita/Wehkamp advertenties op FOK.
Makita staat iig wat betreft hun machines toch wel bekend als aardig kwaliteitsspul, zeker voor 'particulier' gebruik.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:26 schreef densmee het volgende:
[..]
niet doen is zonde van de centen, accessoires is pisbakkenspul en machine is ook maar hobby
en voor een paar tientjes meer heb je een echt kwaliteitsproduct.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:31 schreef Dingest het volgende:
[..]
Makita staat iig wat betreft hun machines toch wel bekend als aardig kwaliteitsspul, zeker voor 'particulier' gebruik.
nope knaken machientje wat bij elke gamma of praxis ligt en echt niet te vergelijken met een echte makitaquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:31 schreef Dingest het volgende:
[..]
Makita staat iig wat betreft hun machines toch wel bekend als aardig kwaliteitsspul, zeker voor 'particulier' gebruik.
Als ik jou was zou ik doorsparen voor een Ferrari California T.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:33 schreef Braddie het volgende:
Goh, het onvermijdelijke is gebeurd hoor, mijn opa belde op met het nieuws dat de garage het toch geen goed idee vond om een auto achter te houden voor iemand die zijn rijbewijs nog niet eens heeft, dus hij is verkocht.
Nu ik er zo over na denk is het ook gewoon veel beter om te wachten tot ik mijn rijbewijs heb, dan kan ik tenminste voorlopig eerst in het autootje van mijn moeder rond rijden (Scheelt mij verzekering/belasting, benzine moet ik wel betalen)
En tegelijkertijd gewoon sparen tot ik een fatsoenlijk bedrag heb en een goede eigen auto kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die zijn niet zo duur als schaalmodelquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik doorsparen voor een Ferrari California T.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
944quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:50 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb van de schoonpapa een 997 GT3 gekregen, ik rij er alleen nooit in
Porkers.
Behalve de 944/928 dan.
Het zijn in ieder geval niet de allerslechtste auto's die er rondrijden.quote:
Fiat Seicento S is een prima auto om te zien hoor, hij is absoluut niet comfortabel, en heeft 0,0 comfort, maar daar tegenover staat wél dat ie op de snelweg 1 op 19 doet, en gewoon van A>B rijd.quote:
Ik was gsiter ineens bij een Ferrari meetingquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is dat niet de enige op NL kenteken? (De tweede is tijdens een proefrit platgeredenquote:Op zondag 6 april 2014 11:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was gsiter ineens bij een Ferrari meeting![]()
http://alexmiedema.nl/201(...)ondrit-ferrari-club/
Je was gisteren niet op het CPZquote:Op zondag 6 april 2014 11:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was gsiter ineens bij een Ferrari meeting![]()
http://alexmiedema.nl/201(...)ondrit-ferrari-club/
Waren daar Verhaaries?quote:Op zondag 6 april 2014 13:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je was gisteren niet op het CPZ
Althans, ik heb je niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |