nope knaken machientje wat bij elke gamma of praxis ligt en echt niet te vergelijken met een echte makitaquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:31 schreef Dingest het volgende:
[..]
Makita staat iig wat betreft hun machines toch wel bekend als aardig kwaliteitsspul, zeker voor 'particulier' gebruik.
Als ik jou was zou ik doorsparen voor een Ferrari California T.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:33 schreef Braddie het volgende:
Goh, het onvermijdelijke is gebeurd hoor, mijn opa belde op met het nieuws dat de garage het toch geen goed idee vond om een auto achter te houden voor iemand die zijn rijbewijs nog niet eens heeft, dus hij is verkocht.
Nu ik er zo over na denk is het ook gewoon veel beter om te wachten tot ik mijn rijbewijs heb, dan kan ik tenminste voorlopig eerst in het autootje van mijn moeder rond rijden (Scheelt mij verzekering/belasting, benzine moet ik wel betalen)
En tegelijkertijd gewoon sparen tot ik een fatsoenlijk bedrag heb en een goede eigen auto kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die zijn niet zo duur als schaalmodelquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik doorsparen voor een Ferrari California T.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
944quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:50 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb van de schoonpapa een 997 GT3 gekregen, ik rij er alleen nooit in
Porkers.
Behalve de 944/928 dan.
Het zijn in ieder geval niet de allerslechtste auto's die er rondrijden.quote:
Fiat Seicento S is een prima auto om te zien hoor, hij is absoluut niet comfortabel, en heeft 0,0 comfort, maar daar tegenover staat wél dat ie op de snelweg 1 op 19 doet, en gewoon van A>B rijd.quote:
Ik was gsiter ineens bij een Ferrari meetingquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is dat niet de enige op NL kenteken? (De tweede is tijdens een proefrit platgeredenquote:Op zondag 6 april 2014 11:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was gsiter ineens bij een Ferrari meeting![]()
http://alexmiedema.nl/201(...)ondrit-ferrari-club/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |