Je was gisteren niet op het CPZquote:Op zondag 6 april 2014 11:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was gsiter ineens bij een Ferrari meeting![]()
http://alexmiedema.nl/201(...)ondrit-ferrari-club/
Waren daar Verhaaries?quote:Op zondag 6 april 2014 13:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je was gisteren niet op het CPZ
Althans, ik heb je niet gezien
en andere Italiaanse perenbakkenquote:
Vandaar dat gewone burgers in mijn facebook opduiken in verharies.quote:
och een drietand is leukerquote:Op zondag 6 april 2014 15:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vandaar dat gewone burgers in mijn facebook opduiken in verharies.
nee, daar ben ik rond het pinksterweekend een weekquote:Op zondag 6 april 2014 13:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je was gisteren niet op het CPZ
Althans, ik heb je niet gezien
Nee, die waren allemaal bij Lexquote:
Zover ik weet heeft BoJo helemaal geen Alfa meer........... races rijden doet hij in ieder geval helemaal niet meer maar verder heb ik ook geen idee, heb hem al maaaaaanden niet meer gesproken.quote:Op zondag 6 april 2014 16:48 schreef lipje het volgende:
rijdt Bojo nog races? of is hij weer volledig aan het tennisarmen?
Moest kiezen tussen broodje hamburger eten of de MX5 cup rijden, ik vond de hamburger interessanterquote:Op zondag 6 april 2014 17:19 schreef Paladijn het volgende:
Mooi kleurtje op de guiletta, maar waarom geen pix van de mx5jes?
Nog slecht een startveld van 14 auto's over....... de rest is inmiddels kort gereden door idioten met hun kamikaze acties.quote:Op zondag 6 april 2014 17:40 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom geen pics van de 360's (geen modena) is de vraag
Bo's racemonster is nu bij H&S voor zover ik weet, in een ander kleurtjequote:Op zondag 6 april 2014 16:48 schreef lipje het volgende:
rijdt Bojo nog races? of is hij weer volledig aan het tennisarmen?
Correct, wit om precies te zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bo's racemonster is nu bij H&S voor zover ik weet, in een ander kleurtje
stonden die 360's niet bekend om hun lekkere staal, met name roestkevers waren er erg dol opquote:Op zondag 6 april 2014 20:36 schreef Paladijn het volgende:
Het is ook niet alsof je die 360's nog op elke straathoek/marktplaats.nl ziet staan
944/mx-5 zijn qua betaalbaarheid van de raceklasse prima overstapjes
Vandaar dat de alfa's op CPZ nog rijdenquote:Op zondag 6 april 2014 21:17 schreef lipje het volgende:
[..]
stonden die 360's niet bekend om hun lekkere staal, met name roestkevers waren er erg dol op
die racen niet voor de eerste plaats, maar om de roestkevers voor te zijnquote:Op zondag 6 april 2014 21:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vandaar dat de alfa's op CPZ nog rijden
/flauw.
Je stofzuiger langzamer laten draaien.quote:Op zondag 6 april 2014 22:51 schreef 2cv het volgende:
Ik heb een variac gekocht. Ik weet wat het is en wat het doet, maar ik heb er nog geen toffe toepassing voor gevonden. Heeft iemand een idee ?
gestolen goed, functioneert meestal goed.quote:
Stelletje fucking josti's met hun knipperlichten.quote:Op maandag 7 april 2014 11:07 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge! vandaag actiedag van chauffeurs, druk dagje voor mij dusheerlijk
wie wat waar?quote:Op maandag 7 april 2014 14:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Stelletje fucking josti's met hun knipperlichten.
Op de A2, ik was op weg naar Utrecht en daar kwam ik middenin die bende terecht.quote:
ook geen slot op t hek vanochtend?quote:Op maandag 7 april 2014 15:09 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb het hier even nagevraagd, niemand wil gaan staken. Hopelijk de wegen richting rotterdam gewoon vrij....
Jawel, ieder weekend en iedere avond.quote:
maar das een eigen slot en niet een van FNVquote:Op maandag 7 april 2014 15:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jawel, ieder weekend en iedere avond.
Nee, als de FNV hier een slot op de poort hangt denk ik dat het hooguit een kras op de bumper van mijn Jeep oplevert. En eventueel een personeelsadvertentie in de lokale krant.quote:Op maandag 7 april 2014 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar das een eigen slot en niet een van FNV
goh dat je durft uit te spreken in deze scquote:Op maandag 7 april 2014 15:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, als de FNV hier een slot op de poort hangt denk ik dat het hooguit een kras op de bumper van mijn Jeep oplevert. En eventueel een personeelsadvertentie in de lokale krant.
21,5 x 17,5 x 19cm ongeveer.quote:
Oh da's best een aardige. Maar waarom heb je 'm gekocht?!quote:
Dat vraag ik me ook nog steeds afquote:Op maandag 7 april 2014 20:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh da's best een aardige. Maar waarom heb je 'm gekocht?!
* lipje houdt handen uit elkaarquote:
op een defecte brug na welquote:Op maandag 7 april 2014 15:09 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb het hier even nagevraagd, niemand wil gaan staken. Hopelijk de wegen richting rotterdam gewoon vrij....
Wat heb je met Rotjeknor? Geboren?quote:
en getogenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |