gestolen goed, functioneert meestal goed.quote:
Stelletje fucking josti's met hun knipperlichten.quote:Op maandag 7 april 2014 11:07 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge! vandaag actiedag van chauffeurs, druk dagje voor mij dusheerlijk
wie wat waar?quote:Op maandag 7 april 2014 14:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Stelletje fucking josti's met hun knipperlichten.
Op de A2, ik was op weg naar Utrecht en daar kwam ik middenin die bende terecht.quote:
ook geen slot op t hek vanochtend?quote:Op maandag 7 april 2014 15:09 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb het hier even nagevraagd, niemand wil gaan staken. Hopelijk de wegen richting rotterdam gewoon vrij....
Jawel, ieder weekend en iedere avond.quote:
maar das een eigen slot en niet een van FNVquote:Op maandag 7 april 2014 15:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jawel, ieder weekend en iedere avond.
Nee, als de FNV hier een slot op de poort hangt denk ik dat het hooguit een kras op de bumper van mijn Jeep oplevert. En eventueel een personeelsadvertentie in de lokale krant.quote:Op maandag 7 april 2014 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar das een eigen slot en niet een van FNV
goh dat je durft uit te spreken in deze scquote:Op maandag 7 april 2014 15:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, als de FNV hier een slot op de poort hangt denk ik dat het hooguit een kras op de bumper van mijn Jeep oplevert. En eventueel een personeelsadvertentie in de lokale krant.
21,5 x 17,5 x 19cm ongeveer.quote:
Oh da's best een aardige. Maar waarom heb je 'm gekocht?!quote:
Dat vraag ik me ook nog steeds afquote:Op maandag 7 april 2014 20:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh da's best een aardige. Maar waarom heb je 'm gekocht?!
* lipje houdt handen uit elkaarquote:
op een defecte brug na welquote:Op maandag 7 april 2014 15:09 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb het hier even nagevraagd, niemand wil gaan staken. Hopelijk de wegen richting rotterdam gewoon vrij....
Wat heb je met Rotjeknor? Geboren?quote:
en getogenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |