Misschien moet die andere persoon niet als een bejaarde door een rietje eten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:42 schreef deadprez het volgende:
Misschien moet jij gewoon niet als een varken eten.
Als ik langer dan 5 minuten moet wachten pak ik mijn telefoon erbij, ik snap niet wat daar nou zo leuk aan is voor die andere persoon.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:46 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Normaal eten die mensen op normale snelheid maar als jij erbij bent doen ze het met opzet om jou op te naaien.
Ach, het schijnt wel gezonder te zijn...quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik voel mij aangesproken, ik ben een langzame eter en ook kauw ik volgens mij meer dan gemiddeld.
Mensen die uren zitten te vreten waardoor er niet snel gezellig gediscussieerd kan worden en er niet lekker gezopen kan wordenquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:04 schreef Stratotanker het volgende:
Personen welke snel eten zijn ongezellig, hebben niets te vertellen en zijn oninteressant.
ONTERECHTE KALCHT
Ik wil daar nog even aan toevoegen dat die ranzige haastige prakkers niet over de hand-oog/kauw-mond-slikmotoriek beschikken om tegelijkertijd een goed gesprek te voeren. Smakken en kauwen met de bakkes wagenwijd open. Beesten zijn het.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:06 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Mensen die uren zitten te vreten waardoor er niet snel gezellig gediscussieerd kan worden en er niet lekker gezopen kan worden
Zeker wel, ik neem een hap, kauw zo'n 5 keer, slik het door, dan kan ik even wat zeggen en dan weer een hap, best mogelijk dus.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:09 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ik wil daar nog even aan toevoegen dat die ranzige haastige prakkers niet over de hand-oog/kauw-mond-slikmotoriek beschikken om tegelijkertijd een goed gesprek te voeren. Smakken en kauwen met de bakkes wagenwijd open. Beesten zijn het.
Ik zie daar geen probleem in. Zodra jij je eten op hebt, ga je verder met wat je van plan bent. De langzame eter komt je wel na of, in het mooiste geval: ze gaan sneller eten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:41 schreef spambot31 het volgende:
Je hebt mensen die wat langer over hun maaltijd doen, dat is prima.![]()
Je hebt ook mensen die uren over hun maaltijd doen, dit vind ik altijd erg vervelend, dit leid namelijk bijvoorbeeld tot ongemakkelijke situaties, waar jij allang klaar bent en de persoon waarmee je aan het eten bent, nog lekker een beetje dom aan het doorkauwen is, als klara de koe in de wei.
Een snel patatje voor de film zit er met deze mensen niet in, de tram komt over 10 minuten en je wil nog snel even een hapje eten? dat zit er ook niet in.
Ik snap niet hoe het 'langzaam-eten-gen' ooit evolutionair is doorgebroken, dat slaat toch nergens op? Wie te langzaam at in de oertijd werd opgevroten door een beer. Toch is anno 2014 deze eigenschap nog steeds bij veel mensen aanwezig, jammer genoeg.
Klacht: Sommige mensen eten te traag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |