zeker de trap af getrapt?quote:Op maandag 31 maart 2014 23:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb een tijdje terug een dikke vrouw met koffer de roltrap afgeholpen
quote:
met je flubberquote:
"je praat wel goed nederlands hoor, voor een marokkaan"quote:Op maandag 31 maart 2014 23:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
MFW ze van iedereen uitgerekend mij vragen of ik kan helpen tillen/vasthouden/whatever
[ afbeelding ]
Lel, een keer in Rivierenbuurt (veteranen alles) kwam er zo'n opa me aanspreken over het bontje dat ik over m'n kraag had (toen nogquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:00 schreef Chocolatebear het volgende:
"je praat wel goed nederlands hoor, voor een marokkaan"
Nee jij dan met je wokgarnaaltje.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
met je flubber
[..]
"je praat wel goed nederlands hoor, voor een marokkaan"
Toen ik nog in de AH werktequote:Op dinsdag 1 april 2014 00:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lel, een keer in Rivierenbuurt (veteranen alles) kwam er zo'n opa me aanspreken over het bontje dat ik over m'n kraag had (toen nog). Dat 'ie hem keimooi vond enzo, en ook iets met bont en oorlog, maar dunno meer
.
Maakte ik mij ooit wel schuldig aan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:02 schreef Murdera het volgende:
Moet altijd lachen als mwnsen een neger of mocro zien en gelijk checken of ze hun portemonnee nog hebbem
ja nou het is tenminste wel MIJN wokgarnaaltje met knoflook en oliequote:
kk racist, uit mijn KLBSCquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maakte ik mij ooit wel schuldig aan.
Doe ik ook altijd, haha.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:02 schreef Murdera het volgende:
Moet altijd lachen als mwnsen een neger of mocro zien en gelijk checken of ze hun portemonnee nog hebbem
Komt door je lekkere kontjequote:Op dinsdag 1 april 2014 00:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alleen als iemand 5 cm van me af stond en ik wat aan mijn broek voelde hough
Weet niet wat erger is, blanken die voelen of ze hun portemonnee nog hebben of een blanke stinkhillbillie die omloopt.quote:
het maakt me geen fuck uit al zijn ze paarsquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet wat erger is, blanken die voelen of ze hun portemonnee nog hebben of een blanke stinkhillbillie die omloopt.
hou niet van bozigheid enzo. Kan Niet tegenquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet wat erger is, blanken die voelen of ze hun portemonnee nog hebben of een blanke stinkhillbillie die omloopt.
Haha supergrappig niet gelezen.quote:
he chloro ik heb een grote piemelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
As if, fucking duivelsgebroed dat je er rondloopt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
hou niet van bozigheid enzo. Kan Niet tegen
quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
he chloro ik heb een grote piemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Jij, jij flubberende droge vagina!quote:
love and peace babe, love and peace. Jah blessquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
As if, fucking duivelsgebroed dat je er rondloopt.
Mur2.014?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
love and peace babe, love and peace. Jah bless
die attitude van die chickquote:
die tandenquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wifey-material. Maar de cuteness van die azn-selfiesma wint het weer van haar
.
Ditquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit. Lord of the Rings ook
. Alles met die rare fantasie
. Of ridders
. Of van die andere dooie thema's
.
Daarom A Song of Ice and Firequote:Op dinsdag 1 april 2014 00:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
. Of ridders
.
Lotr vond ik wel oke. De enige in z'n soort trouwens die ik heb gekeken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
. Of ridders
.
haten op fantasyquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lotr vond ik wel oke. De enige in z'n soort trouwens die ik heb gekeken.
Al die kutfilms over draken en fatasie en al die mmropgroflmaolol gare gamesmensen zijn echt op tegenwoordig
Wow, wat goed van je.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:57 schreef Chloroform het volgende:
Harry Potter nog nooit gezien of gelezen.
praat nederlands, kk allochtoonquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:57 schreef Chloroform het volgende:
Harry Potter nog nooit gezien of gelezen.
Wats er met je moer?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
praat nederlands, kk allochtoon
watser met je kksnorquote:
Haten op "gaye draken shit" maar wel je drakenshirt dragenquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Dit.
Of nouja, volgens mij in de brugklas oid wel 's een deel van LoTR en/of HP gezien omdat de meerderheid van douchelords koos om die te kijken. Gewoon chicks gevingerd terwijl de Panzers en CB's keken, no biggie.
Hahahahhaquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gewoon chicks gevingerd terwijl de Panzers en CB's keken, no biggie.
Japanse ninjadraak vs. WoW-draakje.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:02 schreef Chocolatebear het volgende:
Haten op "gaye draken shit" maar wel je drakenshirt dragen
en onyxiaquote:
LotR heb ik wel allemaal gezien. Daarom ben ik ook nooit gevingerd in de klas, zeker?quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Dit.
Of nouja, volgens mij in de brugklas oid wel 's een deel van LoTR en/of HP gezien omdat de meerderheid van douchelords koos om die te kijken. Gewoon chicks gevingerd terwijl de Panzers en CB's keken, no biggie.
picsquote:
En the hobbitquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
LotR heb ik wel allemaal gezien. Daarom ben ik ook nooit gevingerd in de klas, zeker?
zeker zo een fundamentalistenbaardjequote:
Nee, maar moet wel boek lezen daarvan.quote:
Die lange, maar keidunne zijn de smerigste ever.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zeker zo een fundamentalistenbaardje
quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:14 schreef Chloroform het volgende:
Che vorig jaar op het strand:
[ afbeelding ]
Zijn die bescheiden?quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zeker zo een fundamentalistenbaardje
quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar moet wel boek lezen daarvan.
Kun je zo doen.quote:
een beginnende welquote:
jouw neus is viesquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die lange, maar keidunne zijn de smerigste ever.
Hmm k mis iets in je postsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:22 schreef Che_ het volgende:
Gezondheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm k mis iets in je postsik mis de Nederlandse taal, kutallochtoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
haten op knoflook 😂quote:
👉👌👉👌👉👌quote:
pumquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rewind selecta, badman pullup, yadunno, mo fiyah mo fiyah, pum!
[..]
#kijkieks
insinuerenquote:
En modus.quote:
Hahaquote:
sit pon da cocky wid da pum pumquote:
Nee, hij vangt vaak bot, dat is wat anders.quote:
Dj Khaled - We takin' over (one city at a time, red.)quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Overdag geen werk hè, 's nachts op roverstocht.
Wat is daar leuk aan in een Apu nahasapeemapetilon-accent?quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
sit pon da cocky wid da pum pum
Wil vaseline deze horen zeggen in d'r accentje.
kkgrappig, jij hebt echt humorquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan in een Apu nahasapeemapetilon-accent?
Dan klinkt het ineens wel als een nigga uit BX/YOquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
sit pon da cocky wid da pum pum
Wil vaseline deze horen zeggen in d'r accentje.
Shiit zit je nog steeds daar. Move on, womanquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Shiit zit je nog steeds daar. Move on, woman
Nee man, spannend juist. Alleen kut dat het teringlang duurt voordat het weer begintquote:
Oke vrouw.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee man, spannend juist. Alleen kut dat het teringlang duurt voordat het weer begint
Wanneer begint seizoen 5 dan? Zeker pas eind dit jaar.quote:
Zal wel weer september zijn toch?quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wanneer begint seizoen 5 dan? Zeker pas eind dit jaar.
ik vond de final eerlijk gezegd niet spannend genoeg om nou elke dag te gaan markeren op de kalender tot het begint.quote:
Nee klopt maar het was wel een toffe episode. Maar alsnog duurt het lang dus sjadapquote:Op dinsdag 1 april 2014 02:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik vond de final eerlijk gezegd niet spannend genoeg om nou elke dag te gaan markeren op de kalender tot het begint.
Dadelijk de final kijken van How I met your mother.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee klopt maar het was wel een toffe episode. Maar alsnog duurt het lang dus sjadap
'Ik ben geen slet, ik ben gewoon vaak gebruikt.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:23 schreef lovely_sunset het volgende:
Wat is dat toch met mannen dat ze eerst neuken en daarna bedenken dat ze niks willen met het meisje.... gevolg: meisje voelt zich gebruikt.
wie zegt dat ze zich dat daarna bedenken?quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:21 schreef Chai het volgende:
[..]
'Ik ben geen slet, ik ben gewoon vaak gebruikt.'
Meisjesquote:Op dinsdag 1 april 2014 08:21 schreef Chai het volgende:
[..]
'Ik ben geen slet, ik ben gewoon vaak gebruikt.'
Meeste mensen zijn niet echt een van de twee, die kunnen gewoon kiezen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:20 schreef gianni61 het volgende:
alsof ik er voor gekozen heb om een ochtendmens te zijn
Beter, kunnen wij jullie weer poppenquote:
Ik wil ook wajong voor mijn autisme.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat doe je al door een wajong te incasseren
Hahaquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beter, kunnen wij weer ons aangevallen voelen en nog meer ov'tjes zetten
quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:46 schreef Salatrel het volgende:
http://www.speld.nl/2014/03/31/overvallers-preventief-bewapend/
quote:“In de tijd dat ik begon, was er nog respect voor ons. We vroegen om geld of juwelen en kregen het. Tegenwoordig kun je een grote bek, een druk op een alarmknop of zelfs openlijke agressie verwachten. Het is triest dat het zo ver moet komen dat we nu met een dienstwapen naar ons werk moeten. Waar moet dit eindigen als je nota bene op je eigen werkplek niet meer veilig bent?”
Anti-ochtendmensen. Van die lui die in het weekend vrijwillig om half 8 uit bed gaan.quote:
quote:
dat lukt mij nooit zonder wekkerquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Anti-ochtendmensen. Van die lui die in het weekend vrijwillig om half 8 uit bed gaan.![]()
Zij kunnen dat moeiteloos.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hebben ze wel wat aan hun vrije dagquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zij kunnen dat moeiteloos.En dan om vijf voor acht bij de ingang van de supermarkt wachten tot ie opengaat.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zij kunnen dat moeiteloos.En dan om vijf voor acht bij de ingang van de supermarkt wachten tot ie opengaat.
Oh sala pls, jij moet een wekker zetten om 10.30 omdat je je anders verslaapt, doe niet zo.quote:
tis gewoon waarquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh sala pls, jij moet een wekker zetten om 10.30 omdat je je anders verslaapt, doe niet zo.
Hoezo is het waar? Ik kan net zo veel aan m'n dag hebben als ik om 10.00 uur uit bed ga. Zo'n achterhaalde gedachte.quote:
ook leuk die mensen die dan gaan zeggen: 8 uur is uitslapen als je kinderen hebt..quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo is het waar? Ik kan net zo veel aan m'n dag hebben als ik om 10.00 uur uit bed ga. Zo'n achterhaalde gedachte.
Ja precies.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook leuk die mensen die dan gaan zeggen: 8 uur is uitslapen als je kinderen hebt..
ja, dan had je maar niet van die etterbakken moeten uitpoepen he
Waaromquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Anti-ochtendmensen. Van die lui die in het weekend vrijwillig om half 8 uit bed gaan.![]()
oh, maar dat doe ik ook welquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies.Of mensen die 's ochtends vroeg al fluitend door het huis lopen.
Snap je.quote:
Nee, totaal niet. Bed = gvd lekker dan ga je die toch niet vrijwilllig zo vroeg verlatenquote:
Maar jij woont alleen toch? De pa van een vriendin van mij deed dat altijd. Als ik daar bleef logeren vroeger, liep hij 's ochtends fluitend door het huis.quote:
ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jij woont alleen toch? De pa van een vriendin van mij deed dat altijd. Als ik daar bleef logeren vroeger, liep hij 's ochtends fluitend door het huis.
Zou het een 360 no scope kill zijn?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:06 schreef Salatrel het volgende:
Britse sniper doodt zes Taliban met één kogel
M M M M M MONSTERKILLL KILL KILL
Ja precies.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Bed = gvd lekker dan ga je die toch niet vrijwilllig zo vroeg verlatenmensen
vrouwen die geen kinderen willenquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies.Er zijn voor mij ook echt duizend redenen om geen kinderen te nemen, vroeg op moeten staan om te gaan opvoeden staat wel hoog.
nja, als ik echt wakker ben sta ik ook op. maar dat gebeurt meestal niet zo vroegquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Bed = gvd lekker dan ga je die toch niet vrijwilllig zo vroeg verlatenmensen
Ik heb nog wel een leuke blowjob voor jequote:Op dinsdag 1 april 2014 11:01 schreef VeerEli het volgende:
dWc kom je vanavond naar me toe? Krijg je een blowjob van mij ik ben er eindelijk klaar voor om te geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Daarom altijd wat muffins toevoegenquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:04 schreef VeerEli het volgende:
Godsamme man.. Eigen spinaziesalade gemaakt zoals laatst gevraagd hier met feta, parmezaanse, tomaatjes, komkommer, courgette, avocado, ei en een beetje honingmosterdsaus en die shit vult gewoon nog steeds voor geen meter he. Net een half uur geleden gegeven en alweer trek. Zelfs nog een geroosterd broodje bij gegeten. En hij was ook niet zo lekker
Tot zo ver The Veertje Diaries
Bijna zo goed als een garpjequote:
Die combinaties ook.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:04 schreef VeerEli het volgende:
Godsamme man.. Eigen spinaziesalade gemaakt zoals laatst gevraagd hier met feta, parmezaanse, tomaatjes, komkommer, courgette, avocado, ei en een beetje honingmosterdsaus en die shit vult gewoon nog steeds voor geen meter he. Net een half uur geleden gegeven en alweer trek. Zelfs nog een geroosterd broodje bij gegeten. En hij was ook niet zo lekker
Tot zo ver The Veertje Diaries
Ja weet ik veel ik denk ik pleur gewoon alles wat ik lekker vind bij elkaar. Hoezo kan dat niet danquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die combinaties ook.Courgette? Feta én parmezaan? Avocado en ei? Really?
Avocado en ei zijn complementair aan elkaar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die combinaties ook.Courgette? Feta én parmezaan? Avocado en ei? Really?
Niet? jij leek mij echt zo'n voor dag en dauw op mannetje.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrouwen die geen kinderen willen
zouden er meer van moeten zijn
[..]
nja, als ik echt wakker ben sta ik ook op. maar dat gebeurt meestal niet zo vroeg
Wil best nutzje jr.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies.Er zijn voor mij ook echt duizend redenen om geen kinderen te nemen, vroeg op moeten staan om te gaan opvoeden staat wel hoog.
Smerig man.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Avocado en ei zijn complementair aan elkaar.
alleen als de wekker gaat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? jij leek mij echt zo'n voor dag en dauw op mannetje.
Verarm de oven voor op 200 gradenquote:
6uur?quote:
Mwah, snap die ook niet zo. Ik bak ook vet vaak ei en die doe ik dan op stokbrood en dan gooi ik er ook avocado bovenop. Fokking spang is dat.quote:
verarmquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Verarm de oven voor op 200 graden
Snij de avocado langs de pit in twee helften
Wip met het puntje van het mes de pit eruit
Maak met een eetlepel het holletje van de pit wat groter
Leg de avocadohelften op een bakplaat met bakpapier
Tik een eitje open en giet het voorzichtig in het kuiltje (het loopt er een beetje uit, gewoon laten liggen)
Plaats de bakplaat voorzichtig in de oven voor 15 minuten
Serveer met wat vers gemalen peper en zout.
Net als kaas en jamquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
Aparte mixen iddechter, jam en pindakaas schijnt ook lekker te zijn.
Jezus, dan was je die dag wel heel productief op culinair gebiedquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, snap die ook niet zo. Ik bak ook vet vaak ei en die doe ik dan op stokbrood en dan gooi ik er ook avocado bovenop. Fokking spang is dat.
Wacht op schimmel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:11 schreef VeerEli het volgende:
Kutte is wel dat ik nu een enorme schaal in de koelkast heb staan die ik waarschijnlijk niet op ga eten
Dven. Wil je klappen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Jezus, dan was je die dag wel heel productief op culinair gebied
Denk ook wel dat jij een leuke papa zou zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? jij leek mij echt zo'n voor dag en dauw op mannetje.
[..]
Wil best nutzje jr.
Is je maar geraden ook, de gemiddelde maag is niet glasbestendig.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:11 schreef VeerEli het volgende:
Kutte is wel dat ik nu een enorme schaal in de koelkast heb staan die ik waarschijnlijk niet op ga eten
JE moer ahahaaaahaahahahah grapje hoor 1 april xDquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:11 schreef gianni61 het volgende:
Chlo,
ik wil straks wraps maken. wat moet ik er in stoppen?
Voor avondeten of lunch?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:11 schreef gianni61 het volgende:
Chlo,
ik wil straks wraps maken. wat moet ik er in stoppen?
Moest lachenquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Is je maar geraden ook, de gemiddelde maag is niet glasbestendig.
daar zit nauwelijks vlees aanquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JE moer ahahaaaahaahahahah grapje hoor 1 april xD
Ik zal niet meer de naam van de zoon van onze lieve Heer bezigen. Excuses.quote:
Haha gvd, moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, snap die ook niet zo. Ik bak ook vet vaak ei en die doe ik dan op stokbrood en dan gooi ik er ook avocado bovenop. Fokking spang is dat.
Pikante kip, pestomayo, sla, komkommer en tomaat.quote:
Ohh probeer het een keertje Chlor echt het is nice. Ik kreeg het ook voor het eerst van een vriendin als ontbijt en daarna al vet vaak zelf gemaaktquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha gvd, moet er niet aan denken.
Met als reactie op het gerechtquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Verarm de oven voor op 200 graden
Snij de avocado langs de pit in twee helften
Wip met het puntje van het mes de pit eruit
Maak met een eetlepel het holletje van de pit wat groter
Leg de avocadohelften op een bakplaat met bakpapier
Tik een eitje open en giet het voorzichtig in het kuiltje (het loopt er een beetje uit, gewoon laten liggen)
Plaats de bakplaat voorzichtig in de oven voor 15 minuten
Serveer met wat vers gemalen peper en zout.
quote:Zeer lekkere combinatie helaas heeft mijn oven geen voorverwarm stand. Dus duurde het zeer lang voordat het gerecht klaar was. Ik dacht dat ik genoeg tijd zou hebben maar het duurde dus zeer lang. Steeds leek het bijna goed te komen en wachte ik toch nog maar 5 minuten af.
Toen het eenmaal klaar was was de smaak verrukelijk!!! Helaas was ik door de onbetrouwbare bereidingstij inmiddels veels te laat op mijn werk. Ik was vorige week al een keer dronken op werk gekomen en had al een waarschuwing.
En nu dus door dit onbetrouwbare recept te laat gekomen en ontslagen. Erg jammer.
Het was eigenlijk niet zo’n leuk werk maar nu heb ik een uitkering en verveel ik me heel erg gedurende dag. Gelukkig is mijn buurman ook werkloos en kunnen we nu veel tijd besteden aan onze passie van koken.
Ondanks dat het mijn baan heeft gekost maak ik dit gerecht nog wel vaak als ontbijt. Ik heb ik nu natuurlijk ook de tijd voor.
en als ik geen tomaat wil en geen kip?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pikante kip, pestomayo, sla, komkommer en tomaat.
Geen voorverwarmstand.quote:
Lust je geen tomaat?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en als ik geen tomaat wil en geen kip?
Awwwwwquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk ook wel dat jij een leuke papa zou zijn.
lust het wel, maar liever niet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lust je geen tomaat?
Dan weenie. Gewoon met gehakt?
Ja sorry, als ik wraps maak, maak ik ze altijd met kip.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lust het wel, maar liever niet.
had meer van jou verwacht
HAHAHAH EINZ!!!1!!11quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:18 schreef Chloroform het volgende:
Komt een gabber bij de slager, vraagt ie: "Hey slager, heeft u ook gehakt?!"
HAHAHAHA SNAP JE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook. Vind bijvoorbeeld gehaktsaus voor pasta ook helemaal niet meer lekker eigenlijk.quote:
oke, zal het overwegenquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja sorry, als ik wraps maak, maak ik ze altijd met kip.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:18 schreef Chloroform het volgende:
Komt een gabber bij de slager, vraagt ie: "Hey slager, heeft u ook gehakt?!"
HAHAHAHA SNAP JE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
;squote:Op dinsdag 1 april 2014 11:19 schreef VeerEli het volgende:
Zegt de slager ja man zostraks 15 koeien XD XD XD
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwwww![]()
Denk het ook wel, meeste dagen van de week
Dat was echt een van m'n grootste 'angsten' toen ik nog leste.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik stond vandaag in 15 km file en aan de andere kant was een lesauto op de snelweg gechrasht__
Hoe dan.
door tegen iemand anders aan te rijden?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik stond vandaag in 15 km file en aan de andere kant was een lesauto op de snelweg gechrasht__
Hoe dan.
Die van mij per ongeluk de versnellingsbak in zijn achteruit zetten op de snelwegquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was echt een van m'n grootste 'angsten' toen ik nog leste.Crashen op de snelweg tijdens invoegen.
Ik zal dit nooit vergeten:quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was echt een van m'n grootste 'angsten' toen ik nog leste.Crashen op de snelweg tijdens invoegen.
Zou ook wel knap zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die van mij per ongeluk de versnellingsbak in zijn achteruit zetten op de snelwegnooit gebeurd
Wat zei je, trek het touwtje maar aan die uit de brievenbus hangt?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:27 schreef Chloroform het volgende:
Ze moeten bij mij m'n aanrechtblad nog fixen, bellen ze net: "Dinsdagochtend tussen half 8 en 8 zijn we bij u."
Kk.![]()
Jaquote:
Jij wegpiraat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal dit nooit vergeten:
tijdens het invoegen .. hoe een renault clio () dezelfde snelheid bleef rijden en mij niet liet invoegen tijdense rijles
Sindsdien rijd ik ze altijd van de weg
kaktijd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:27 schreef Chloroform het volgende:
Ze moeten bij mij m'n aanrechtblad nog fixen, bellen ze net: "Dinsdagochtend tussen half 8 en 8 zijn we bij u."
Kk.![]()
zo eentje heb ik ook gehad tijdens de rijles.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal dit nooit vergeten:
tijdens het invoegen .. hoe een renault clio () dezelfde snelheid bleef rijden en mij niet liet invoegen tijdense rijles
Sindsdien rijd ik ze altijd van de weg
Heb geen brievenbus in m'n deur.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat zei je, trek het touwtje maar aan die uit de brievenbus hangt?
Met jouw auto maak je gemakkelijk een handstand overslag met als afsluiter een arabier.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jadat je dan gelijk een salto maakt met je auto
Ik vloek nooit tijdens het rijdenquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo eentje heb ik ook gehad tijdens de rijles.
vloekend en tierend achter het stuur
Kan ook een eenzijdig ongeluk zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door tegen iemand anders aan te rijden?
ik wel soms.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vloek nooit tijdens het rijden![]()
nee, srsforeal
kan allemaalquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ook een eenzijdig ongeluk zijn.
Maar volgens mij waren er meer auto's bij betrokken.
En interessant dat mensen dit vinden
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met jouw auto maak je gemakkelijk een handstand overslag met als afsluiter een arabier.
quote:
Rij gewoon door ofzo en anders help ik je een handjequote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rij gewoon door ofzo en anders help ik je een handje
Ik vloek echt heel veel tijdens het rijden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vloek nooit tijdens het rijden![]()
nee, srsforeal
Vis of vlees ?quote:
Hardop om ochtendkut, gvd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]hoe?
[..]dat word dus rondbanjeren tussen de klusjesmannen in je badjas en ochtendkut
Oh zulk soort 'vloeken'quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vloek echt heel veel tijdens het rijden.![]()
"OPTIEFEN ALS JE NIET GAAT INHALEN"
"RIJ GVD DOOR"
"WAAROM REM JE, MONGOOL"
zoiets jaquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vloek echt heel veel tijdens het rijden.![]()
"OPTIEFEN ALS JE NIET GAAT INHALEN"
"RIJ GVD DOOR"
"WAAROM REM JE, MONGOOL"
hmm, met vis nog nooit gehad..quote:
Kan bijvoorbeeld met garnalenquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoiets ja
en andere keren ben ik de rust zelve, geef ik voorrang, wuif ik op de andere bestuurders
[..]
hmm, met vis nog nooit gehad..
harde vloeken?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh zulk soort 'vloeken'
Ja dat dan weer wel, ik dacht echt van die harde vloeken![]()
Mja, ik vloek nu wel minder nu ik niet meer in Agga woon en door de de schilderswijk heen moet.
Op andere bestuurders wuiven? Wat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoiets ja
en andere keren ben ik de rust zelve, geef ik voorrang, wuif ik op de andere bestuurders
[..]
hmm, met vis nog nooit gehad..
wat?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op andere bestuurders wuiven? Wat.
Ja hallo,quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
harde vloeken?
gewoon door je open raampje schreeuwen: gebruik je knipperlicht, dikke hondenkut!!!
Naar andere bestuurders wuiven ja, niet op. Gekke limbo.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat?
als je bij een wegversmalling ofzo komt en een geeft de ander voorrang, dan steek je toch even je hand op ofzo?
Opwuivenquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat?
als je bij een wegversmalling ofzo komt en een geeft de ander voorrang, dan steek je toch even je hand op ofzo?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo,
we zijn hier niet in Limburg he
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Naar andere bestuurders wuiven ja, niet op. Gekke limbo.
quote:
Hoezo? Kreeg je klappen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een keer mn middelvinger opgestoken, maar dat doe ik ook maar niet meer__
Wat dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een keer mn middelvinger opgestoken, maar dat doe ik ook maar niet meer__
Maar ik hou eigenlijk niet zo heel erg van wraps, dus ja.quote:
ach, is eens wat anders dan aardappelsquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ik hou eigenlijk niet zo heel erg van wraps, dus ja.
Aardappel anders.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, is eens wat anders dan aardappels
quote:
Ik zat op de snelweg en toen zat er zo'n golfje zowat achter in mijn kofferbak.quote:
Wat een mongool.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik zat op de snelweg en toen zat er zo'n golfje zowat achter in mijn kofferbak.
Dus ik zwaar geirriteerd, want hij kon er gewoon langs.
* steekt middelvinger op.
Hij reed me snel voorbij en reed me bijna de weg af (zwaar afsnijden, moest in de ankers), ging voor me rijden en remmen en dat voor zo'n paar km.
Op de snelwegLevensgevaarlijk.
Rijst, meergranen/zilvervlies/notenquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, is eens wat anders dan aardappels
ja, dat is ook anders dan aardappels, behalve zoete aardappels danquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rijst, meergranen/zilvervlies/noten
Couscous
Brood
Pasta
Quinoa
Zoete aardappels
Ja, dat durf ik niet meer hoor..quote:
Krieltjes, rosti, aardappelschotel, aardappelgratin, gepofte aardappels, gebakken aardapels.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat is ook anders dan aardappels, behalve zoete aardappels dan
okequote:Op dinsdag 1 april 2014 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krieltjes, rosti, aardappelschotel, aardappelgratin, gepofte aardappels, gebakken aardapels.
Genoeg variatie dusquote:
en vandaag eet ik wraps godverdommequote:Op dinsdag 1 april 2014 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Genoeg variatie dus
Gepofte aardappels kan met roomboter of kruidenboter.
Een variant met zure room is ook mogelijk.
Lekker met wat bieslook.
Ja, met wat dan?quote:
Komkommer.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:48 schreef Chloroform het volgende:
Dit is wel een mooi tijdstip om met een schuurmachine aan de slag te gaan toch? Moet m'n kozijnen schuren maar geen zin om met de hand te schuren.
quote:
quote:
Vond ik wel passen bij zijn angst voor gaten.quote:
Shots firedquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond ik wel passen bij zijn angst voor gaten.
vind het niet uitzien als een gat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond ik wel passen bij zijn angst voor gaten.
Haha Obama be like piewpiewquote:
Nee, maar ik welquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind het niet uitzien als een gat.
maar doelde eigenlijk op norafok.com
Dat programmaquote:
ooh yes i alsow doe cardio but dat is banging gurlsquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat programmaDie gasten
hoe onwetend en vrouwonvriendelijk ben je dan
Varkens.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ooh yes i alsow doe cardio but dat is banging gurls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |