Op andere bestuurders wuiven? Wat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoiets ja
en andere keren ben ik de rust zelve, geef ik voorrang, wuif ik op de andere bestuurders
[..]
hmm, met vis nog nooit gehad..
wat?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op andere bestuurders wuiven? Wat.
Ja hallo,quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
harde vloeken?
gewoon door je open raampje schreeuwen: gebruik je knipperlicht, dikke hondenkut!!!
Naar andere bestuurders wuiven ja, niet op. Gekke limbo.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat?
als je bij een wegversmalling ofzo komt en een geeft de ander voorrang, dan steek je toch even je hand op ofzo?
Opwuivenquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat?
als je bij een wegversmalling ofzo komt en een geeft de ander voorrang, dan steek je toch even je hand op ofzo?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo,
we zijn hier niet in Limburg he
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Naar andere bestuurders wuiven ja, niet op. Gekke limbo.
quote:
Hoezo? Kreeg je klappen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een keer mn middelvinger opgestoken, maar dat doe ik ook maar niet meer__
Wat dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een keer mn middelvinger opgestoken, maar dat doe ik ook maar niet meer__
Maar ik hou eigenlijk niet zo heel erg van wraps, dus ja.quote:
ach, is eens wat anders dan aardappelsquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ik hou eigenlijk niet zo heel erg van wraps, dus ja.
Aardappel anders.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, is eens wat anders dan aardappels
quote:
Ik zat op de snelweg en toen zat er zo'n golfje zowat achter in mijn kofferbak.quote:
Wat een mongool.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik zat op de snelweg en toen zat er zo'n golfje zowat achter in mijn kofferbak.
Dus ik zwaar geirriteerd, want hij kon er gewoon langs.
* steekt middelvinger op.
Hij reed me snel voorbij en reed me bijna de weg af (zwaar afsnijden, moest in de ankers), ging voor me rijden en remmen en dat voor zo'n paar km.
Op de snelwegLevensgevaarlijk.
Rijst, meergranen/zilvervlies/notenquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, is eens wat anders dan aardappels
ja, dat is ook anders dan aardappels, behalve zoete aardappels danquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rijst, meergranen/zilvervlies/noten
Couscous
Brood
Pasta
Quinoa
Zoete aardappels
Ja, dat durf ik niet meer hoor..quote:
Krieltjes, rosti, aardappelschotel, aardappelgratin, gepofte aardappels, gebakken aardapels.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat is ook anders dan aardappels, behalve zoete aardappels dan
okequote:Op dinsdag 1 april 2014 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krieltjes, rosti, aardappelschotel, aardappelgratin, gepofte aardappels, gebakken aardapels.
Genoeg variatie dusquote:
en vandaag eet ik wraps godverdommequote:Op dinsdag 1 april 2014 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Genoeg variatie dus
Gepofte aardappels kan met roomboter of kruidenboter.
Een variant met zure room is ook mogelijk.
Lekker met wat bieslook.
Ja, met wat dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |