quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:57 schreef Chloroform het volgende:
Harry Potter nog nooit gezien of gelezen.
Wats er met je moer?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
praat nederlands, kk allochtoon
watser met je kksnorquote:
Haten op "gaye draken shit" maar wel je drakenshirt dragenquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Dit.
Of nouja, volgens mij in de brugklas oid wel 's een deel van LoTR en/of HP gezien omdat de meerderheid van douchelords koos om die te kijken. Gewoon chicks gevingerd terwijl de Panzers en CB's keken, no biggie.
Hahahahhaquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gewoon chicks gevingerd terwijl de Panzers en CB's keken, no biggie.
Japanse ninjadraak vs. WoW-draakje.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:02 schreef Chocolatebear het volgende:
Haten op "gaye draken shit" maar wel je drakenshirt dragen
en onyxiaquote:
LotR heb ik wel allemaal gezien. Daarom ben ik ook nooit gevingerd in de klas, zeker?quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Dit.
Of nouja, volgens mij in de brugklas oid wel 's een deel van LoTR en/of HP gezien omdat de meerderheid van douchelords koos om die te kijken. Gewoon chicks gevingerd terwijl de Panzers en CB's keken, no biggie.
picsquote:
En the hobbitquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
LotR heb ik wel allemaal gezien. Daarom ben ik ook nooit gevingerd in de klas, zeker?
zeker zo een fundamentalistenbaardjequote:
Nee, maar moet wel boek lezen daarvan.quote:
Die lange, maar keidunne zijn de smerigste ever.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zeker zo een fundamentalistenbaardje
quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:14 schreef Chloroform het volgende:
Che vorig jaar op het strand:
[ afbeelding ]
Zijn die bescheiden?quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zeker zo een fundamentalistenbaardje
quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar moet wel boek lezen daarvan.
Kun je zo doen.quote:
een beginnende welquote:
jouw neus is viesquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die lange, maar keidunne zijn de smerigste ever.
Hmm k mis iets in je postsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:22 schreef Che_ het volgende:
Gezondheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm k mis iets in je postsik mis de Nederlandse taal, kutallochtoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
haten op knoflook 😂quote:
👉👌👉👌👉👌quote:
pumquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rewind selecta, badman pullup, yadunno, mo fiyah mo fiyah, pum!
[..]
#kijkieks
insinuerenquote:
En modus.quote:
Hahaquote:
sit pon da cocky wid da pum pumquote:
Nee, hij vangt vaak bot, dat is wat anders.quote:
Dj Khaled - We takin' over (one city at a time, red.)quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Overdag geen werk hè, 's nachts op roverstocht.
Wat is daar leuk aan in een Apu nahasapeemapetilon-accent?quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
sit pon da cocky wid da pum pum
Wil vaseline deze horen zeggen in d'r accentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |