quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:57 schreef Chloroform het volgende:
Harry Potter nog nooit gezien of gelezen.
Wats er met je moer?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
praat nederlands, kk allochtoon
watser met je kksnorquote:
Haten op "gaye draken shit" maar wel je drakenshirt dragenquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Dit.
Of nouja, volgens mij in de brugklas oid wel 's een deel van LoTR en/of HP gezien omdat de meerderheid van douchelords koos om die te kijken. Gewoon chicks gevingerd terwijl de Panzers en CB's keken, no biggie.
Hahahahhaquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gewoon chicks gevingerd terwijl de Panzers en CB's keken, no biggie.
Japanse ninjadraak vs. WoW-draakje.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:02 schreef Chocolatebear het volgende:
Haten op "gaye draken shit" maar wel je drakenshirt dragen
en onyxiaquote:
LotR heb ik wel allemaal gezien. Daarom ben ik ook nooit gevingerd in de klas, zeker?quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Dit.
Of nouja, volgens mij in de brugklas oid wel 's een deel van LoTR en/of HP gezien omdat de meerderheid van douchelords koos om die te kijken. Gewoon chicks gevingerd terwijl de Panzers en CB's keken, no biggie.
picsquote:
En the hobbitquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
LotR heb ik wel allemaal gezien. Daarom ben ik ook nooit gevingerd in de klas, zeker?
zeker zo een fundamentalistenbaardjequote:
Nee, maar moet wel boek lezen daarvan.quote:
Die lange, maar keidunne zijn de smerigste ever.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zeker zo een fundamentalistenbaardje
quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:14 schreef Chloroform het volgende:
Che vorig jaar op het strand:
[ afbeelding ]
Zijn die bescheiden?quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zeker zo een fundamentalistenbaardje
quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar moet wel boek lezen daarvan.
Kun je zo doen.quote:
een beginnende welquote:
jouw neus is viesquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die lange, maar keidunne zijn de smerigste ever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |