zeker de trap af getrapt?quote:Op maandag 31 maart 2014 23:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb een tijdje terug een dikke vrouw met koffer de roltrap afgeholpen
quote:
met je flubberquote:
"je praat wel goed nederlands hoor, voor een marokkaan"quote:Op maandag 31 maart 2014 23:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
MFW ze van iedereen uitgerekend mij vragen of ik kan helpen tillen/vasthouden/whatever
[ afbeelding ]
Lel, een keer in Rivierenbuurt (veteranen alles) kwam er zo'n opa me aanspreken over het bontje dat ik over m'n kraag had (toen nogquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:00 schreef Chocolatebear het volgende:
"je praat wel goed nederlands hoor, voor een marokkaan"
Nee jij dan met je wokgarnaaltje.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
met je flubber
[..]
"je praat wel goed nederlands hoor, voor een marokkaan"
Toen ik nog in de AH werktequote:Op dinsdag 1 april 2014 00:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lel, een keer in Rivierenbuurt (veteranen alles) kwam er zo'n opa me aanspreken over het bontje dat ik over m'n kraag had (toen nog). Dat 'ie hem keimooi vond enzo, en ook iets met bont en oorlog, maar dunno meer
.
Maakte ik mij ooit wel schuldig aan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:02 schreef Murdera het volgende:
Moet altijd lachen als mwnsen een neger of mocro zien en gelijk checken of ze hun portemonnee nog hebbem
ja nou het is tenminste wel MIJN wokgarnaaltje met knoflook en oliequote:
kk racist, uit mijn KLBSCquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maakte ik mij ooit wel schuldig aan.
Doe ik ook altijd, haha.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:02 schreef Murdera het volgende:
Moet altijd lachen als mwnsen een neger of mocro zien en gelijk checken of ze hun portemonnee nog hebbem
Komt door je lekkere kontjequote:Op dinsdag 1 april 2014 00:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alleen als iemand 5 cm van me af stond en ik wat aan mijn broek voelde hough
Weet niet wat erger is, blanken die voelen of ze hun portemonnee nog hebben of een blanke stinkhillbillie die omloopt.quote:
het maakt me geen fuck uit al zijn ze paarsquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet wat erger is, blanken die voelen of ze hun portemonnee nog hebben of een blanke stinkhillbillie die omloopt.
hou niet van bozigheid enzo. Kan Niet tegenquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet wat erger is, blanken die voelen of ze hun portemonnee nog hebben of een blanke stinkhillbillie die omloopt.
Haha supergrappig niet gelezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |