waarom pass je m dan niet gelijk een euro zodat hij t lekker ruim heeftquote:Op maandag 31 maart 2014 23:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Hmm, nou is 20 cent wel 2x zoveel als 10 cent.
Gewoon door het midden.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
waarom pass je m dan niet gelijk een euro zodat hij t lekker ruim heeft
Wesh denk je is fissa ouleh?quote:Op maandag 31 maart 2014 23:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vieze gierigaard dat ie is.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb laatst een bejaarde man de trap op geholpen bij Amstelstation. Toen ik aanbod om hem te helpen dacht hij waarschijnlijk eerst dat ik hem zijn geld afhandig wilde makenquote:
volgens mij heb jij echt zo een flubberpoesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Groot gelijk, heel verstandig!!quote:Op maandag 31 maart 2014 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Ik ging vorige week iets ophalen bij m'n broer en zag op de heenweg zo'n Mocrojongen bij bushalte zitten. En ik herkende 'm want zat kkvaak met hen in de bus. Zat op de terug te twijfelen of ik zou vragen of hij mee wilde rijden. Uiteindelijk niet gedaan natuurlijk, straks steekt-ie me neer.
Interesseert me niet, klapkaak.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik gaf 30 ct. Hoe lief ben ik Chloro?
Srs de reden dat ik vaak maar gewoon geen hulp aanbied terwijl ik eigenlijk wel wil wanneer ik in Trayvon Martin-outfit over straat loopquote:Op maandag 31 maart 2014 23:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb laatst een bejaarde man de trap op geholpen bij Amstelstation. Toen ik aanbod om hem te helpen dacht hij waarschijnlijk eerst dat ik hem zijn geld afhandig wilde maken
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
volgens mij heb jij echt zo een flubberpoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
[..]
volgens mij heb jij echt zo een flubberpoesLekker likken toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Goed gehandeldquote:Op maandag 31 maart 2014 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Ik ging vorige week iets ophalen bij m'n broer en zag op de heenweg zo'n Mocrojongen bij bushalte zitten. En ik herkende 'm want zat kkvaak met hen in de bus. Zat op de terug te twijfelen of ik zou vragen of hij mee wilde rijden. Uiteindelijk niet gedaan natuurlijk, straks steekt-ie me neer.
HAHAquote:
[..]
volgens mij heb jij echt zo een flubberpoesZie nu pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die nigga errna
![]()
Niets mis met een replay jeans.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:34 schreef Gridlok het volgende:
Wat heeft " dat " volk toch met Italië vraag ik me altijd af.
Sowieso als bejaarden me iets op straat vragen ben ik KAPOT beleefd. Hirlak om dan die lichte verbazing te zien.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs de reden dat ik vaak maar gewoon geen hulp aanbied terwijl ik eigenlijk wel wil wanneer ik in Trayvon Martin-outfit over straat loop.
je kan iemand doodslaan met die dingenquote:
Welnee, mijn poes is gewoon strak hoor, geen overboord hangende flensjes.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sowieso als bejaarden me iets op straat vragen ben ik KAPOT beleefd. Hirlak om dan die lichte verbazing te zien.
[..]
je kan iemand doodslaan met die dingen
paarse gordijnen met gouden roedequote:Op maandag 31 maart 2014 23:55 schreef Chloroform het volgende:
Welnee, mijn poes is gewoon strak hoor, geen overboord hangende flensjes.
MFW ze van iedereen uitgerekend mij vragen of ik kan helpen tillen/vasthouden/whateverquote:Op maandag 31 maart 2014 23:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sowieso als bejaarden me iets op straat vragen ben ik KAPOT beleefd. Hirlak om dan die lichte verbazing te zien.
Godkk.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
paarse gordijnen met gouden roede
soso persian
ik heb een tijdje terug een dikke vrouw met koffer de roltrap afgeholpenquote:Op maandag 31 maart 2014 23:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb laatst een bejaarde man de trap op geholpen bij Amstelstation. Toen ik aanbod om hem te helpen dacht hij waarschijnlijk eerst dat ik hem zijn geld afhandig wilde maken
Ik vind dit aandoenlijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
MFW ze van iedereen uitgerekend mij vragen of ik kan helpen tillen/vasthouden/whatever
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |