kanniewachtensrsforealquote:
Ik zie jou ook meer als duitser.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er ook niet voor gekozen om bij nederland te horen
Schnietzulquote:
Daar zijn meningen over verdeeld.quote:
Hangt er vanaf hoe die zijn bereid.quote:
hoe had je ze graag?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe die zijn bereid.
Niet gekookt, voor de rest maakt het me niet uit.quote:
waarom zou je friet (ja, patat ja) koken?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet gekookt, voor de rest maakt het me niet uit.
Ik neem aan dat het vet kookt.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zou je friet (ja, patat ja) koken?
ik neem aan dat dit een grap is?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het vet kookt.
Je gaat toch niet in koud vet frituren of doen ze dat wel in Limburg?quote:
nee, 180/190 graden ongeveer..quote:Op maandag 31 maart 2014 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je gaat toch niet in koud vet frituren of doen ze dat wel in Limburg?
Dit wordt niet net zo'n "staat aan het stoplicht- discussie" hoor.
oke, chef.quote:
nee, zo makkelijk kom je er niet van af.quote:
Hoe?quote:
Patatten zijn toch gewoon aardappelen?quote:Op maandag 31 maart 2014 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, zo makkelijk kom je er niet van af.
je snapt dat vet niet kookt als je er in aan het frituren bent?
quote:Op maandag 31 maart 2014 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Patatten zijn toch gewoon aardappelen?
Dus die zou je gewoon kunnen koken.
Yoloquote:Op maandag 31 maart 2014 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, je hebt gelijk.
discussies met vrouwen zijn toch zinloos
Oke,quote:
oke. niet dus.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke,
de nieuwe mc flurry kitkat white is best te doen
als je van mierzoet houdt.
Wat zit je nou te huillachen ?quote:
Mc Flurry Oreo was best lekker, de rest is maar mwah.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke. niet dus.
overigens nooit een mcflurry besteld..
als ik al bij de mac ben en ik wil nog wat eten bestel ik nog een hamburger en geen mcflurry.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zit je nou te huillachen ?
[..]
Mc Flurry Oreo was best lekker, de rest is maar mwah.
En ik vind het teveel![]()
Hoor je dat..? Een 4e die iets eetbaars teveel vindt.
Oh door het onderwerpquote:Op maandag 31 maart 2014 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zit je nou te huillachen ?
[..]
Mc Flurry Oreo was best lekker, de rest is maar mwah.
En ik vind het teveel![]()
Hoor je dat..? Een 4e die iets eetbaars teveel vindt.
Mja, ik vind het wel triest worden eigenlijk... alsof ie om van alles een verhaaltje verzint.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
knap staaltje Djeez journalistiek weer
net als deze Puber neukt doos: piemel in tweeënquote:Op maandag 31 maart 2014 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja, ik vind het wel triest worden eigenlijk... alsof ie om van alles een verhaaltje verzint.
* knortquote:
Nou, het is wel toevallig zo dat er maar 1 gezicht ontbreekt in de smoelenboek van mijn werk en laat dat nou toevallig een Surinaams vrouwtje zijn.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 14:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nou, het is wel toevallig zo dat er maar 1 gezicht ontbreekt in de smoelenboek van mijn werk en laat dat nou toevallig een Surinaams vrouwtje zijn.
Binnenkort ff vragen aan haar of ze 4ebe heet op een vage forum ergens op het internet
Jaquote:Op maandag 31 maart 2014 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net als deze Puber neukt doos: piemel in tweeën
quote:
Waar is jouw laatste slaaf aan overleden?quote:
"blunt force trauma"quote:Op maandag 31 maart 2014 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar is jouw laatste slaaf aan overleden?
die luisterde nietquote:Op maandag 31 maart 2014 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar is jouw laatste slaaf aan overleden?
quote:
quote:
Het was een retorische vraag.. wie is hier nou dom?quote:
iemand die denkt dat gefrituurd word in kokend vetquote:Op maandag 31 maart 2014 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag.. wie is hier nou dom?
Wordt.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand die denkt dat gefrituurd word in kokend vet
maar normaal ben ik best aardig hoor
zal ik doen als ze weer op fok is.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt.
En maak dat de kat maar wijs
Als de kat van fok is dansen de bikermice.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:41 schreef Robophatt het volgende:
Braddie![]()
Nooit iemand meegemaakt die zo weinig begrijpt van hoe de wereld in elkaar steekt.
Zou zo graag zijn biografie schrijven. Oneindig veel plezier tijdens de interviews.
alsof hij een woord zegt als jij tegenover hem zitquote:Op maandag 31 maart 2014 15:41 schreef Robophatt het volgende:
Braddie![]()
Nooit iemand meegemaakt die zo weinig begrijpt van hoe de wereld in elkaar steekt.
Zou zo graag zijn biografie schrijven. Oneindig veel plezier tijdens de interviews.
Nee nee ben heel goed in mentorgesprekkenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alsof hij een woord zegt als jij tegenover hem zit
de bradster zou haar uiteraard proberen te verleidenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alsof hij een woord zegt als jij tegenover hem zit
misschien kunnen ze samen liedje spelen.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de bradster zou haar uiteraard proberen te verleiden
Wel echt beauty & the beast style.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien kunnen ze samen liedje spelen.
normaal doen trollen op internet alsof ze een lekker wijf zijn, misschien is het bij braddie wel andersom..quote:
Braddie is eigenlijk het gebruikte object in dit topicquote:Op maandag 31 maart 2014 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normaal doen trollen op internet alsof ze een lekker wijf zijn, misschien is het bij braddie wel andersom..
Zou echt een mooi duet zijnquote:Op maandag 31 maart 2014 16:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien kunnen ze samen liedje spelen.
Link/pics/postduif?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
KLB / Mensen die intens laag gaan voor een weddenschap
Wil je? check je dmquote:
HAHAquote:Op maandag 31 maart 2014 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
Hoop dat je je pasteitje op hebt en je kip reeds afgekluifd is.
Haha np man. Er is ook nog filmmateriaal van maar heb mij zelf daar niet aangewaagd.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHA!
Godtering man. Thanks 4 actually delivering
.
Serieus, hoe regel je die erectie? ik snap het niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Zou het niet eens kunnen op zo'n lelijk wijf.
Eerlijk, regel jij alleen maar 8-9 of ook gewoon een 6-7 somsquote:Op maandag 31 maart 2014 16:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Zou het niet eens kunnen op zo'n lelijk wijf.
Ja, lijn 6 hahahahaha ;Dquote:
Probeer mijn average wel heel hoog te houden ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eerlijk, regel jij alleen maar 8-9 of ook gewoon een 6-7 soms?
just... go home..quote:
NIGGERquote:
Nee, haat alles.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
NIGGER
Oh en hoop dat je op mij haat in plaats van dat cult stukje aan muziek?
gymnummerquote:
spalkenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus, hoe regel je die erectie? ik snap het niet.
Trouwens, op zich kan het wel als je echt zo lam bent dat je niet meer scherp ziet. Ik heb ook wel eens in Barca met 2 chicks aan m'n zijde gevraagd aan de gasten met wie ik was of, en welke van die chicks lekker was. Kon gewoon echt niet meer scherp zien. Had er 1 moeten dismissenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus, hoe regel je die erectie? ik snap het niet.
Als ik die state of mind ben kan ik sowieso niet meer optimaal performen.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Trouwens, op zich kan het wel als je echt zo lam bent dat je niet meer scherp ziet. Ik heb ook wel eens in Barca met 2 chicks aan m'n zijde gevraagd aan de gasten met wie ik was of, en welke van die chicks lekker was. Kon gewoon echt niet meer scherp zien. Had er 1 moeten dismissen. Maar, zo dus, denk ik
.
Tryna fall asleep, too much Henny and Patronquote:Op maandag 31 maart 2014 17:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als ik die state of mind ben kan ik sowieso niet meer optimaal performen.
Morning after altijd on top form.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tryna fall asleep, too much Henny and Patron
But.. can I hit it in the morning?
Verschilt bij mij, soms hopeloos, soms een dekhengst. Beste vind ik altijd even pitten om die scherpe randjes eraf te krijgen en daarna gaan
.
Soms echt blij met odol. Aderen nog vol whiskey en sos, maar toch knallenquote:Op maandag 31 maart 2014 17:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Morning after altijd on top form.
Ging net slapenquote:Op maandag 31 maart 2014 17:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moest lachen. Was je toen al wakker of ging je rond die tijd slapen?
Ik vind het gewoon stoer.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lijkt best wel gay eigenlijk. Homomuisjes.
Die Marokkaanse overvallers kwamen toch uit Eindhoven?quote:Op maandag 31 maart 2014 18:32 schreef Salatrel het volgende:
Toepasselijk ook dat de grote schurk Limburger was
Heb ik dvd vanquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 18:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Die Marokkaanse overvallers kwamen toch uit Eindhoven?
Nicequote:Op maandag 31 maart 2014 18:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Jaloers, ik had er vroeger eentje op de motor. Weet niet meer welke.
Ik heb woensdagavond wel tijdquote:Op maandag 31 maart 2014 18:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
NiceIk heb die dvd eigenlijk nog nooit gekeken kwam erachter dat hij in het Nederlands was alleen
Stagequote:
Hoe kom je daar nou weer bijquote:
echt nog nooit gehadquote:Op maandag 31 maart 2014 17:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Trouwens, op zich kan het wel als je echt zo lam bent dat je niet meer scherp ziet. Ik heb ook wel eens in Barca met 2 chicks aan m'n zijde gevraagd aan de gasten met wie ik was of, en welke van die chicks lekker was. Kon gewoon echt niet meer scherp zien. Had er 1 moeten dismissen. Maar, zo dus, denk ik
.
Blurred vision + horny as fuck + lowered standards = [ afbeelding ]
Nee nee, je zat er zo ver vanaf dat ik eerst wilde weten hoe je aan zulke informatie kwam.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Hey, ik hoef maar iets te raden toch. Normaal krijg je dan altijd het goede antwoord retour.
Als wat? En waar?quote:Op maandag 31 maart 2014 18:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee nee, je zat er zo ver vanaf dat ik eerst wilde weten hoe je aan zulke informatie kwam.
In een museum hihoha
Dus alle mannen zo ipv naar de kunst kijken gewoon kijken naar de bewaakster die er naast zit op een stoel.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee nee, je zat er zo ver vanaf dat ik eerst wilde weten hoe je aan zulke informatie kwam.
In een museum hihoha
het was nog nooit zo druk in het museumquote:Op maandag 31 maart 2014 18:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus alle mannen zo ipv naar de kunst kijken gewoon kijken naar de bewaakster die er naast zit op een stoel.
In Heerlen, SCHUNCK op de educatieve afdeling. Dus vooral workshops, rondleidingen en andere programma's ontwikkelen voor verschillende doelgroepen.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Als wat? En waar?
Moest even aan die film denken waarin alles tot leven komt.
Denken dat ik suppoost benquote:Op maandag 31 maart 2014 18:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus alle mannen zo ipv naar de kunst kijken gewoon kijken naar de bewaakster die er naast zit op een stoel.
Leuk voor je! Krijg je daar wel volle werkdagen mee gevuld?quote:Op maandag 31 maart 2014 18:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
In Heerlen, SCHUNCK op de educatieve afdeling. Dus vooral workshops, rondleidingen en andere programma's ontwikkelen voor verschillende doelgroepen.
[..]
Denken dat ik suppoost ben
Hihiquote:Op maandag 31 maart 2014 18:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
In Heerlen, SCHUNCK op de educatieve afdeling. Dus vooral workshops, rondleidingen en andere programma's ontwikkelen voor verschillende doelgroepen.
[..]
Denken dat ik suppoost ben
Ja kom tijd tekortquote:Op maandag 31 maart 2014 19:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Leuk voor je! Krijg je daar wel volle werkdagen mee gevuld?
Oh, ik dacht 5quote:Op maandag 31 maart 2014 19:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kom tijd tekortHet rondleidingen geven enzo kost niet zoveel tijd maar die dingen ontwikkelen gaat wel veel werk inzitten. Ben nu een interactieve rondleiding voor kutkoters aan het maken van 6-8 jaar en daar moet dus van allerlei materiaal bij komen en dat is echt veel werk. Maar heb meestal 2 dagen per week stage.
Dawwwwwwquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wordt verworpen. Veer is mijn beste (e)-vriendin
Haha nee sherlockquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veer be like "awwwhhh"
I be like "haha, teruglezer"
She be like "nee, tab was nog open echt waar"
Tegen Vasquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks ten nadele van dwc, maar als ie jou goed zou aansteken zou je zwarter zijn dan je nu bent
Spetter ijs op m'n schermquote:Op maandag 31 maart 2014 19:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ging mezelf sherlocken, kwam die kk bobit van jou tegen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ging mezelf sherlocken, kwam die kk bobit van jou tegen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hahaha, ook even dWc gesherlockt;
[..]
Tegen Vas![]()
![]()
.
Dude heb heel beeldarchief van die zeebodem vriendjesquote:Op maandag 31 maart 2014 19:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Clearly weet jij niet van het terreur genaamd bobbit, godse chtulu van de mediterraan.
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Málaga.
Ik stop niet tot ik dronken ben.
Toedelsquote:Op maandag 31 maart 2014 19:50 schreef Gridlok het volgende:
Ik ben weg, vermoed dat er zo weer gifjes opduiken, tata.
Omdat jij er bent, feestbeest.quote:
Ahhwww so so lief o mi got. :$$$$quote:
Nu huilen. Kon eerst bijna op de KFC tuffen maar nu is het te ver weg.quote:
had je niet moeten verhuizen.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu huilen. Kon eerst bijna op de KFC tuffen maar nu is het te ver weg.
Ja echt, slechtste idee ooit.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je niet moeten verhuizen.
Laatste keer kfc is 3 jaar geleden denk ik
Hey lekker kippetje..quote:
ben ik te blank voorquote:Op maandag 31 maart 2014 21:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt, slechtste idee ooit.
Waaaaaattttt.!
Ook blanken mogen KFC eten hoor.quote:
Not sure if wow-worthyquote:Op maandag 31 maart 2014 21:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey lekker kippetje..
Zou ik zeggen als ik nu hotwings in m'n handen had.
Zou je buns grillen.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:47 schreef Chloroform het volgende:
Heb ook wel zin in een dubbele cheeseburger.
Why?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Not sure if wow-worthy.
Liep vanmiddag langs KFC, geen idee waarom ik niks heb gehaald.
Of nouja, misschien omdat ik al een long chicken had gehaald begin v/d middag.
Gvd harde zin in een Zinger-burger nu.quote:
Ja kweenie, zag er een subtiele diss in met m'n hatoradequote:
Deze chickquote:Hahaha shiit. Ik zou niet twee keer op een dag KFC kunnen eten maar kan wel hele dag door kip eten. Overal beetje kip halen toch.
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Why?
Hahaha shiit. Ik zou niet twee keer op een dag KFC kunnen eten maar kan wel hele dag door kip eten. Overal beetje kip halen toch.
Hatorade.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja kweenie, zag er een subtiele diss in met m'n hatorade.
[..]
Deze chick. Kip-reference alles, zou je ei fertilizen
.
Bek houden kandelaarkop.quote:
Dat is echt jouw ding.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Why?
Hahaha shiit. Ik zou niet twee keer op een dag KFC kunnen eten maar kan wel hele dag door kip eten. Overal beetje kip halen toch.
Ja, random scheldwoorden zijn echt beste.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
!
Altijd stuk om je scheldwoorden.
Bezemquote:Op maandag 31 maart 2014 21:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, random scheldwoorden zijn echt beste.Wie verwacht dat nou.
Nou ...quote:Op maandag 31 maart 2014 21:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent niet zo eenkennig he? Als het maar eetbaar is
Staat in de kast, aan het werk jij.quote:
inb4: jou dusquote:Op maandag 31 maart 2014 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ...
Er zijn wel dingen die ik ronduit walgelijk vind
Jij zit ook in de kast tochquote:Op maandag 31 maart 2014 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Staat in de kast, aan het werk jij.
Dit was grappiger als ik een vent zou zijn.quote:
o no doe niet zoquote:Op maandag 31 maart 2014 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit was grappiger als ik een vent zou zijn.
Oh nee, dan ook niet.
Sorry askim, doe even grappig dan.quote:
Zomaarquote:Op maandag 31 maart 2014 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry askim, doe even grappig dan.
Voor mij toch.quote:
Hoorde ik laatst op funx dezequote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoorde ik laatst op funx deze
puff daddy
Ooooo mii gottt A_F, bby, what's up? :$quote:
Verkrachting van een classicquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ooooo mii gottt A_F, bby, what's up? :$
Wat moet je?quote:
Je praatte daarnet ineens heel gek, zeker een moment van zwakzinnigheid?quote:
Ja, dat heb ik soms bij hete boys als A_F.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je praatte daarnet ineens heel gek, zeker een moment van zwakzinnigheid?
Moment van hitsigheidquote:Op maandag 31 maart 2014 22:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je praatte daarnet ineens heel gek, zeker een moment van zwakzinnigheid?
Is toch geen gangsterimago, meer een boss imago. En dat is hij ook hoe je het ook wendt of keertquote:Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Verkrachting van een classic
maar ik stoor me sws aan diddy die probeert een gangsterimago te zetten
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
En dat is hij ook hoe je het ook wendt of keert.
Liever P Diddy dan Kneus Kanye.quote:
Mja, je hebt wel een punt eigenlijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is toch geen gangsterimago, meer een boss imago. En dat is hij ook hoe je het ook wendt of keert.
Hij is echt loco hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kanye na Through The Wire, Jesus Walks enz.
Bucket.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:33 schreef 2NutZ het volgende:
Kfc. 2 keuzes
- twister met kaas, 6 filet bites en 4 chickenstrips.
Of
Bucket hotwings.
Gr.
Tosti
true, so fuckin true...quote:
quote:
Omdat.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
wha..
wat heeft dat er mee te maken
sws kanye west
Wat doe je zelf stoer.quote:
Bek houden.quote:
Heb je je telefoon weer terug ja?quote:
Dat is jouw cadeau voor dat stuk zeevrucht van je ja?quote:Op maandag 31 maart 2014 23:10 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb nog inktvis ringen liggen.
Cadeau?quote:Op maandag 31 maart 2014 23:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is jouw cadeau voor dat stuk zeevrucht van je ja?
Een corrigerende tik zou je niet mistaan.quote:
Zal jou eens een corrigerende tik geven.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Een corrigerende tik zou je niet mistaan.
Doe dat maar bij de crew.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal jou eens een corrigerende tik geven.
Jij houdt niet op eh?quote:
Valt weinig nectar te halen bij deze uitgedroogde pruim.quote:
heb n nieuwequote:Op maandag 31 maart 2014 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je je telefoon weer terug ja?
Waarom lach jij.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Shi wahed vieze nectar"
Hahaha godver.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Shi wahed vieze nectar"
So fuckin true...quote:Op maandag 31 maart 2014 23:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Valt weinig nectar te halen bij deze uitgedroogde pruim.
Schattig dit.quote:
Jezus.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:34 schreef Gridlok het volgende:
Wat heeft " dat " volk toch met Italië vraag ik me altijd af.
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:34 schreef Gridlok het volgende:
italianen zijn ook zwakzinnigquote:Op maandag 31 maart 2014 23:34 schreef Gridlok het volgende:
Onnodig dit, Mussolini was anders wel de voorganger van jouw helden.quote:
Nee hoor griddie.quote:
Als je het los van die outfit vroeg niet, als je er vanuit ging dat die outfit de Italiaanse vlag was wel.quote:
Haha, shitquote:Op maandag 31 maart 2014 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Onnodig dit, Mussolini was anders wel de voorganger van jouw helden.
Lekker briesjequote:Op maandag 31 maart 2014 23:38 schreef Chocolatebear het volgende:
FAKA MI PEEPS HOE HANGEN DE PENISSEN EN CLITTEN VANDAAG?
Beide.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als je het los van die outfit vroeg niet, als je er vanuit ging dat die outfit de Italiaanse vlag was wel.
dat knowledgequote:Op maandag 31 maart 2014 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Onnodig dit, Mussolini was anders wel de voorganger van jouw helden.
Italiëquote:Op maandag 31 maart 2014 23:42 schreef Gridlok het volgende:
Zie " ze " wel eens vaker rondlopen met Italiaanse vlag op hun kleding, help me eens even, ben Nederlander, snap al dit soort dingen uiteraard niet.
Vreemde logica, maar plausibel.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Italië
Giorgio Armani
Roberto Cavalli
Domenico Dolce
Gianfranco Ferré
Stefano Gabbana
Valentino Garavani
Guccio Gucci
Miuccia Prada
Elsa Schiaparelli
Donatella Versace
Gianni Versace
Italië = modeland = swag when Italiaanse vlag. Althans, dat is de logica erachter denk ik.
Dus dat was de geur van honing en pizza wat ik steeds rook.quote:
naar links of rechtsquote:
MINDER MINDERquote:Op maandag 31 maart 2014 23:45 schreef Chloroform het volgende:
ag gisteren trouwens een Mocro die 20 cent gaf aan twee meisjes die voor hem stonden bij de kassa en 20 cent tekort kwamen.
Ik heb een semester Fascism and Dictatorship als vak gehad.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik zag gisteren trouwens een Mocro die 20 cent gaf aan twee meisjes die voor hem stonden bij de kassa en 20 cent tekort kwamen.
Hmm, nou is 20 cent wel 2x zoveel als 10 centquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Net bij de kassa 10 cent gegeven aan een bejaarde man voor me in de rij, type vogelspotter/postzegelverzamelaar, nadat hij dat tekort kwam voor een pakje AH basic roomboter (enige wat hij afrekende). Stond een Nederlandse chimeid samen met d'r boy achter me, aan wie hij het eigenlijk vroeg terwijl hij eigenlijk bij voorbaat al langs mij heen keek. Zij bleken skeer en ik was zo attent
. Goed voor m'n karma, kreeg nog net geen staande ovatie en ja, dit is m'n dagboek <3.
Love,
MMG
Aahhww.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Hmm, nou is 20 cent wel 2x zoveel als 10 cent.
waarom pass je m dan niet gelijk een euro zodat hij t lekker ruim heeftquote:Op maandag 31 maart 2014 23:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Hmm, nou is 20 cent wel 2x zoveel als 10 cent.
Gewoon door het midden.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
waarom pass je m dan niet gelijk een euro zodat hij t lekker ruim heeft
Wesh denk je is fissa ouleh?quote:Op maandag 31 maart 2014 23:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vieze gierigaard dat ie is.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb laatst een bejaarde man de trap op geholpen bij Amstelstation. Toen ik aanbod om hem te helpen dacht hij waarschijnlijk eerst dat ik hem zijn geld afhandig wilde makenquote:
volgens mij heb jij echt zo een flubberpoesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Groot gelijk, heel verstandig!!quote:Op maandag 31 maart 2014 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Ik ging vorige week iets ophalen bij m'n broer en zag op de heenweg zo'n Mocrojongen bij bushalte zitten. En ik herkende 'm want zat kkvaak met hen in de bus. Zat op de terug te twijfelen of ik zou vragen of hij mee wilde rijden. Uiteindelijk niet gedaan natuurlijk, straks steekt-ie me neer.
Interesseert me niet, klapkaak.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik gaf 30 ct. Hoe lief ben ik Chloro?
Srs de reden dat ik vaak maar gewoon geen hulp aanbied terwijl ik eigenlijk wel wil wanneer ik in Trayvon Martin-outfit over straat loopquote:Op maandag 31 maart 2014 23:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb laatst een bejaarde man de trap op geholpen bij Amstelstation. Toen ik aanbod om hem te helpen dacht hij waarschijnlijk eerst dat ik hem zijn geld afhandig wilde maken
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
volgens mij heb jij echt zo een flubberpoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
[..]
volgens mij heb jij echt zo een flubberpoesLekker likken toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Goed gehandeldquote:Op maandag 31 maart 2014 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Ik ging vorige week iets ophalen bij m'n broer en zag op de heenweg zo'n Mocrojongen bij bushalte zitten. En ik herkende 'm want zat kkvaak met hen in de bus. Zat op de terug te twijfelen of ik zou vragen of hij mee wilde rijden. Uiteindelijk niet gedaan natuurlijk, straks steekt-ie me neer.
HAHAquote:
[..]
volgens mij heb jij echt zo een flubberpoesZie nu pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die nigga errna
![]()
Niets mis met een replay jeans.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:34 schreef Gridlok het volgende:
Sowieso als bejaarden me iets op straat vragen ben ik KAPOT beleefd. Hirlak om dan die lichte verbazing te zien.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs de reden dat ik vaak maar gewoon geen hulp aanbied terwijl ik eigenlijk wel wil wanneer ik in Trayvon Martin-outfit over straat loop.
je kan iemand doodslaan met die dingenquote:
Welnee, mijn poes is gewoon strak hoor, geen overboord hangende flensjes.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sowieso als bejaarden me iets op straat vragen ben ik KAPOT beleefd. Hirlak om dan die lichte verbazing te zien.
[..]
je kan iemand doodslaan met die dingen
paarse gordijnen met gouden roedequote:Op maandag 31 maart 2014 23:55 schreef Chloroform het volgende:
Welnee, mijn poes is gewoon strak hoor, geen overboord hangende flensjes.
MFW ze van iedereen uitgerekend mij vragen of ik kan helpen tillen/vasthouden/whateverquote:Op maandag 31 maart 2014 23:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sowieso als bejaarden me iets op straat vragen ben ik KAPOT beleefd. Hirlak om dan die lichte verbazing te zien.
Godkk.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
paarse gordijnen met gouden roede
soso persian
ik heb een tijdje terug een dikke vrouw met koffer de roltrap afgeholpenquote:Op maandag 31 maart 2014 23:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb laatst een bejaarde man de trap op geholpen bij Amstelstation. Toen ik aanbod om hem te helpen dacht hij waarschijnlijk eerst dat ik hem zijn geld afhandig wilde maken
Ik vind dit aandoenlijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
MFW ze van iedereen uitgerekend mij vragen of ik kan helpen tillen/vasthouden/whatever
[ afbeelding ]
Las "met koffer en al"quote:Op maandag 31 maart 2014 23:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb een tijdje terug een dikke vrouw met koffer de roltrap afgeholpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |