Kan je iets herproduceren voor het idee?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:26 schreef Rectum het volgende:
Jammer, het was zeer vermakelijke leesstof.
Braddie die zich druk maakt over dingen waar hij zich niet mee hoort te bemoeien en motivational fitness retweets.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:26 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Kan je iets herproduceren voor het idee?
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
Tja Braddie, dat heb je toch echt grotendeels aan jezelf te danken, lijkt me zo. Trek er lering uit.
Ik heb jouw nummer ook.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:27 schreef vera166 het volgende:
Gozer ik had zelfs je nummer
Je doet het allemaal jezelf aan man..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel FOK!kers hadden mijn nummer, en dat kwam door 1 persoon die ik mijn nummer toen heb gegeven en mij toen had toegevoegd aan een groepschatquote:Op maandag 31 maart 2014 15:27 schreef vera166 het volgende:
Gozer ik had zelfs je nummer
Je doet het allemaal jezelf aan man..
Ik heb zelfs je adres.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heel veel FOK!kers hadden mijn nummer, en dat kwam door 1 persoon die ik mijn nummer toen heb gegeven en mij toen had toegevoegd aan een groepschat
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb jouw nummer ook.hihihihihi dat is mijn leeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owwww dat is wel kut jaquote:Op maandag 31 maart 2014 15:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heel veel FOK!kers hadden mijn nummer, en dat kwam door 1 persoon die ik mijn nummer toen heb gegeven en mij toen had toegevoegd aan een groepschat
Heb je gelijk in, maar aan de andere kant, wat geeft die users het recht om foto`s / filmpjes van mij/mijn familie te posten? En wat geeft die users het recht om mijn tweets en facebook posts te openbaren?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
Tja Braddie, dat heb je toch echt grotendeels aan jezelf te danken, lijkt me zo. Trek er lering uit.
Halve Duitser zekerquote:Op maandag 31 maart 2014 15:30 schreef vera166 het volgende:
[..]
Jaaaaa alleen ben ik een ekte Kaaskop helaas
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |