Huiliequote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar omdat ik het ben moet het nog eens extra benoemd worden.
I know right, stoners sws al een hele tijdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarvan er 2 aan het afsterven zijn
welke 2?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarvan er 2 aan het afsterven zijn
Blow je?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Stoners sowieso en onz sc begint ook al langzaam leeg te lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, elke sc lijkt wel een beetje leeg te lopenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
deze niet, altijd vol.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, elke sc lijkt wel een beetje leeg te lopen
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Blow je?Nee, paar keer gedaan maar niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klb sc niet te stoppenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
deze niet, altijd vol.
[ afbeelding ]
Niet meer into guys?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee, paar keer gedaan maar niet meer.
Junk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Uhm.. Gaat het?quote:
Had 'm al onder Ctrl + C staanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:25 schreef Modus het volgende:
KLB / "Wat, wij 2? Is dat wel een goed idee? ".
Ik keek net in haar pohi en daar zag ik dat ze in een transgender topic had gepost dusjaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:28 schreef Robophatt het volgende:
Met alle respect maar is dit nou een man of een vrouw
US / Userfoto's #318
Hij gaat ons niet vertellen dat ie elke x dit soort dingen heeft met verschillende personen, volgensmij hangt ie zwaar aan die gasten ofzoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:25 schreef Modus het volgende:
KLB / "Wat, wij 2? Is dat wel een goed idee? ".
Ohquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik keek net in haar pohi en daar zag ik dat ze in een transgender topic had gepost dusja
Denk dat hij het gewoon steeds over z'n moeder heeft.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij gaat ons niet vertellen dat ie elke x dit soort dingen heeft met verschillende personen, volgensmij hangt ie zwaar aan die gasten ofzo
HEHEHEHEHEHE HEB JE JE CLOWSNEUS OP ROBO XDquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat hij het gewoon steeds over z'n moeder heeft.
Lijkt me ook ja. En het lijkt me (srs) ook onwaarschijnlijk dat er niet een paar mensen te vinden zijn die het wel met hem kunnen vinden en v.v.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij gaat ons niet vertellen dat ie elke x dit soort dingen heeft met verschillende personen, volgensmij hangt ie zwaar aan die gasten ofzo
AHAHA nee heb m'n lolbroek aan XDDDquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HEHEHEHEHEHE HEB JE JE CLOWSNEUS OP ROBO XD
NWS / Faceboek gaat 58 geslachtsvormen invoeren vandaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ohneem dan gvd een vrouwelijk account
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja. En het lijkt me (srs) ook onwaarschijnlijk dat er niet een paar mensen te vinden zijn die het wel met kunnen vinden en v.v.
Vraag me af of er veel mensen van zijn type zijn eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja inderdaadNouja als je steeds dezelfde types uitkiest dan niet nee, moet ie meer iets van z'n eigen gros hebben maar dat vind ie wsl niet goed genoeg voor zichzelf, Braddie kennende.
Zitten er reteveel van op FOK!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vraag me af of er veel mensen van zijn type zijn eerlijk gezegd.
Zelfs hier is hij een buitenbeentje.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zitten er reteveel van op FOK!
Gaat hij nooit naar FOK!meetings dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zitten er reteveel van op FOK!
True, maar dat is meer omdat ie ervoor uitkomt. Geen idee eigenlijk, hij speelt toch in een band die houden het toch ook op de een of andere manier vol met hem?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zelfs hier is hij een buitenbeentje.
Geen idee johquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gaat hij nooit naar FOK!meetings dan?
Ja het probleem is dat je wel veel idioten hebt, maar dat ze allemaal zo van elkaar verschillen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zelfs hier is hij een buitenbeentje.
Hij zit niet meer in een band zei 'ie laatst.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True, maar dat is meer omdat ie ervoor uitkomt. Geen idee eigenlijk, hij speelt toch in een band die houden het toch ook op de een of andere manier vol met hem?
Daar zit zeker wat in.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja het probleem is dat je wel veel idioten hebt, maar dat ze allemaal zo van elkaar verschillen.
Denk bvb niet dat Braddie en F38940 matties4life zouden worden.
jawel maar stiekem zijn die meest dan op een andere plek hihihiquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gaat hij nooit naar FOK!meetings dan?
Oh wat zijn jullie ook een stel boefjes bij elkaar hequote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jawel maar stiekem zijn die meest dan op een andere plek hihihi
Ahw.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:46 schreef LudoSanders het volgende:
Hij zit niet meer in een band zei 'ie laatst.
ik ben mij er eendje iddquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh wat zijn jullie ook een stel boefjes bij elkaar he
Ohja, dat Stairway to heaven debacle toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jawel maar stiekem zijn die meest dan op een andere plek hihihi
Is ook nog gewoon echt gebeurd ook?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja, dat Stairway to heaven debacle toch?
alsof ik ooit wel eens onzin uitkraamquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is ook nog gewoon echt gebeurd ook?
Ja is wel gebeurd maar ik weet bij god niet meer welke user dat nou precies was.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is ook nog gewoon echt gebeurd ook?
Wie is MMG nou weer :squote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Net bij de kassa 10 cent gegeven aan een bejaarde man voor me in de rij, type vogelspotter/postzegelverzamelaar, nadat hij dat tekort kwam voor een pakje AH basic roomboter (enige wat hij afrekende). Stond een Nederlandse chimeid samen met d'r boy achter me, aan wie hij het eigenlijk vroeg terwijl hij eigenlijk bij voorbaat al langs mij heen keek. Zij bleken skeer en ik was zo attent
. Goed voor m'n karma, kreeg nog net geen staande ovatie en ja, dit is m'n dagboek <3.
Love,
MMG
Hey, ben nieuw hier in deze SC. Kwam via m'n kameraad Braddie hier, zei dat er hier vet veel chicks posten enzo dus ik dacht even registreren kan geen kwaadquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wie is MMG nou weer :s
Wel lief van je hoor je bent een voorbeeld voor ons Nederlanders
Wow 10 kkcentjes.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Net bij de kassa 10 cent gegeven aan een bejaarde man voor me in de rij, type vogelspotter/postzegelverzamelaar, nadat hij dat tekort kwam voor een pakje AH basic roomboter (enige wat hij afrekende). Stond een Nederlandse chimeid samen met d'r boy achter me, aan wie hij het eigenlijk vroeg terwijl hij eigenlijk bij voorbaat al langs mij heen keek. Zij bleken skeer en ik was zo attent
. Goed voor m'n karma, kreeg nog net geen staande ovatie en ja, dit is m'n dagboek <3.
Love,
MMG
Oh dan zou ik als ik jou was maar even geen KLB topics van hem lezen als jij een van z'n kameraden bentquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey, ben nieuw hier in deze SC. Kwam via m'n kameraad Braddie hier, zei dat er hier vet veel chicks posten enzo dus ik dacht even registreren kan geen kwaad. Alles goed, Robophatt? Waar kom je vandaan
?
Vast niet zo lief als jijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wie is MMG nou weer :s
Wel lief van je hoor je bent een voorbeeld voor ons Nederlanders
Vandaag een pakje chocolademuffins aan een vrouw gegeven die er niet bijkon en een pakje smeerkaas en melk die te ver achter in het schap lagenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:12 schreef Modus het volgende:
Ik heb paar dagen terug een tasje boodschappen van een oud gammel vrouwtje gedragen tot aan haar voordeur dat me aansprak toen ik haar inhaalde. Daarna toch maar even al mijn jas/broekzakken gecheckt maar alles zat er nog in..
Vandaag nog een brood gesneden voor een klant en vroeg of ze hem in een papieren zak wilde of toch liever plastic want die papieren kunnen niet in de diepvries maar ze wilde toch gewoon papierquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vandaag een pakje chocolademuffins aan een vrouw gegeven die er niet bijkon en een pakje smeerkaas en melk die te ver achter in het schap lagen
De liefde en passie druipen van deze post af.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vandaag nog een brood gesneden voor een klant en vroeg of ze hem in een papieren zak wilde of toch liever plastic want die papieren kunnen niet in de diepvries maar ze wilde toch gewoon papier
Het zal niet veel schelenquote:
Ja was inderdaad een L&P broodquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:16 schreef Modus het volgende:
[..]
De liefde en passie druipen van deze post af.
Vraag je dat standaard of?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vandaag nog een brood gesneden voor een klant en vroeg of ze hem in een papieren zak wilde of toch liever plastic want die papieren kunnen niet in de diepvries maar ze wilde toch gewoon papier
ffs komt ze nu mee...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
want die papieren kunnen niet in de diepvries maar ze wilde toch gewoon papier
hjb heb 2 winters terug ook een opa geholpen die was gevallen op het trottoir vanwege de sneeuw/gladheid en niet meer kon opkrabbelen. Stelletje forensflikkers stonden vanaf de tramhalte gewoon het bystander effect in de praktijk te brengenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow 10 kkcentjes.
[ afbeelding ]
Ha ha, je maakt me nu wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh dan zou ik als ik jou was maar even geen KLB topics van hem lezen als jij een van z'n kameraden bent
Ik kom van het internet![]()
dat zeggen we hier niet hardop he, maar dat moet je natuurlijk nog leren. Mijn dm staat open als je e-tips nodig hebt
![]()
Dit verhaal had je al een keer verteld dushi. Vond het toen ook al kklief van je.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
hjb heb 2 winters terug ook een opa geholpen die was gevallen op het trottoir vanwege de sneeuw/gladheid en niet meer kon opkrabbelen. Stelletje forensflikkers stonden vanaf de tramhalte gewoon het bystander effect in de praktijk te brengen. Het is dat ik haast voor m'n werk, anders had ik een legit reden om spazz out te gaan
.
Ja klopt, ben normaal een rustige jongen, maar er zijn dingen die me pis- en pislink makenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit verhaal had je al een keer verteld dushi. Vond het toen ook al kklief van je.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja klopt, ben normaal een rustige jongen, maar er zijn dingen die me pis- en pislink maken.
Oudjes die niet over durven steken bij het zebrapad en iedereen die maar doorrijdt ipv even netjes stopt, sterf stelletje aso'squote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja klopt, ben normaal een rustige jongen, maar er zijn dingen die me pis- en pislink maken.
Ja aan iedere klant die zo'n brood gesneden moet hebbenquote:
We zijn allemaal ooit nieuw geweest hequote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ha ha, je maakt me nu wel nieuwsgierig. Aardig van je dat je dit aanbiedt.
Gezellig zeg, hier op cyberspace.
He waarom, ik heb nooit gehoord dat dat niet in de vriezer kan en heb het zelf ook vaak in de vriezer gedaan, niks mis mee?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:28 schreef Robophatt het volgende:
Ja aan iedere klant die zo'n brood gesneden moet hebben
Ja naja als dat papier tegen ijs aan komt te liggen ofzo dan scheurt dat. Kunt er ook gewoon een plastic zak overheen doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He waarom, ik heb nooit gehoord dat dat niet in de vriezer kan en heb het zelf ook vaak in de vriezer gedaan, niks mis mee?
Als ik aan het werk ben erger ik me geel en groen aan ze, maar daarbuiten vind ik ze vet aandoenlijk meestalquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oudjes die niet over durven steken bij het zebrapad en iedereen die maar doorrijdt ipv even netjes stopt, sterf stelletje aso'sHeb respect gvd.
Of als je mams me een booty call geeftquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:27 schreef Salatrel het volgende:
Negers met haastalleen als politie onderweg is hoor
Ha ha, dat is zeker waarquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:28 schreef Robophatt het volgende:
We zijn allemaal ooit nieuw geweest heMaar kijk maar uit met mensen van het internet, je kunt ze niet allemaal vertrouwen
(mij natuurlijk wel
)
Ah vandaar, wij hebben een speciale broodlade dus daar lag ie dan wss wel veilig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja naja als dat papier tegen ijs aan komt te liggen ofzo dan scheurt dat. Kunt er ook gewoon een plastic zak overheen doen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja naja als dat papier tegen ijs aan komt te liggen ofzo dan scheurt dat. Kunt er ook gewoon een plastic zak overheen doen.
pas maar op dat je niks oploopt. Wise claimde mijn ma vanmiddag ook alquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik aan het werk ben erger ik me geel en groen aan ze, maar daarbuiten vind ik ze vet aandoenlijk meestal.
[..]
Of als je mams me een booty call geeft.
[..]
Ha ha, dat is zeker waar. Een andere maat van ons waarmee we altijd bier drinken in de schuur (of nouja, die bijna nooit kan "zogenaamd") zei hier ook al iets over
. Zijn fokregistratienaam begon met een 'F'.
We be likequote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
pas maar op dat je niks oploopt. Wise claimde mijn ma vanmiddag ook al
Haha kijk maar uit dus welke informatie je allemaal deeltquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ha ha, dat is zeker waar. Een andere maat van ons waarmee we altijd bier drinken in de schuur (of nouja, die bijna nooit kan "zogenaamd") zei hier ook al iets over
. Zijn fokregistratienaam begon met een 'F'.
Ja ik weet ook niet precies hoe het zit maar hoor dat vaker van collega's en andere klanten dus zeg het er altijd maar bijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah vandaar, wij hebben een speciale broodlade dus daar lag ie dan wss wel veilig.
Het is Xenaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Wat, de verpakking is een essentieel onderdeel van zehma highclass brood.
Meer uitleg en zinsopbouw graag.quote:
dima wilt zijn popcorn en slushie met je delenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Meer uitleg en zinsopbouw graag.
23 februari heeft FOK! een exclusieve voorvertoning van de film "non-stop' georganiseerd bij de Pathé arena. Je kan hiervoor gratis tickets krijgen, als ze al niet allemaal uitgegeven zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Meer uitleg en zinsopbouw graag.
Denk het wel, zou het dan toch in die 3 jaar broodafdeling wel een keertje gehoord moeten hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:39 schreef Robophatt het volgende:
Ja ik weet ook niet precies hoe het zit maar hoor dat vaker van collega's en andere klanten dus zeg het er altijd maar bijMisschien is het bijgeloof
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
23 februari heeft FOK! een exclusieve voorvertoning van de film "non-stop' georganiseerd bij de Pathé arena. Je kan hiervoor gratis tickets krijgen, als ze al niet allemaal uitgegeven zijn.
Ik kan proberen mijn ticket te upgraden naar 2 tickets en dan kunnen we samen gaan als dat je leuk lijkt. Dan zie ik je bij de Pathé Arena.
Zo smooth deze jongen snap niet waarom het je allemaal zo tegenzitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
23 februari heeft FOK! een exclusieve voorvertoning van de film "non-stop' georganiseerd bij de Pathé arena. Je kan hiervoor gratis tickets krijgen, als ze al niet allemaal uitgegeven zijn.
Ik kan proberen mijn ticket te upgraden naar 2 tickets en dan kunnen we samen gaan als dat je leuk lijkt. Dan zie ik je bij de Pathé Arena.
Misschien is het alleen in Limburg zoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Denk het wel, zou het dan toch in die 3 jaar broodafdeling wel een keertje gehoord moeten hebben.
je was toch slechthorend?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Denk het wel, zou het dan toch in die 3 jaar broodafdeling wel een keertje gehoord moeten hebben.
Ja prima, lijkt me leuk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:45 schreef Gridlok het volgende:
Mag ik met je mee op fok-date dima??
Al de hele tijd op een goede gelegenheid aan het wachten zeker?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Cool, kan ik me nieuwe lingerie setje aan.
Sowieso, die avond mag ik shinen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Al de hele tijd op een goede gelegenheid aan het wachten zeker?
Ik wil mijn DKP.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom steken jullie de draak met me.
Zie je, #krioknowsbestquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:48 schreef krioro het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat papier niet geschikt is om zooi mee in de vriezer te bewaren, wtf man.
Omdat troll.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom steken jullie de draak met me.
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:48 schreef krioro het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat papier niet geschikt is om zooi mee in de vriezer te bewaren, wtf man.
quote:
NEe weet ik gvdquote:
Bier > wikkelen in keukenrol (papier, red.) > ijskoud in 10-15 min.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:48 schreef krioro het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bier > wikkelen in keukenrol (papier, red.) > ijskoud in 10-15 min.
[ afbeelding ]
Komt omdat jouw diepvries niet vol ijs zitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn brood werd er niet minder lekker van hoor
Jij hebt geen smaak. Blijkt ook maar weer uit het feit dat je die lilleke chick in WDJV sexy noemt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn brood werd er niet minder lekker van hoor
Touché.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Komt omdat jouw diepvries niet vol ijs zit
Raar, dacht dat dat wel jouw type zou zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak. Blijkt ook maar weer uit het feit dat je die lilleke chick in WDJV sexy noemt.
Ziet er beter uit dan de meeste anderen die daar post(t)enquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak. Blijkt ook maar weer uit het feit dat je die lilleke chick in WDJV sexy noemt.
Of die a-boyquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan de meeste anderen die daar post(t)en
RRH
Hahaha die onderste, kk mooi.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
NEe weet ik gvd
[ afbeelding ]
Oh deze was het
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan de meeste anderen die daar post(t)en
RRH
Ik vond haar eerst wel leuk ja maar kan die debiele kleding plus enkele andere kenmerken van d'r niet handelen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Touché.
[..]
Raar, dacht dat dat wel jouw type zou zijn
Mijn god wat een bende is dat jaquote:
Verklaar je nader, welke kenmerken. Vind 't een tof mens.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:05 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ik vond haar eerst wel leuk ja maar kan die debiele kleding plus enkele andere kenmerken van d'r niet handelen.
Die jarretels vind ik echt geen pan, de rest kan er wel mee door denk ik, niet bijzonder ofzo maar ook niet kklelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijn god wat een bende is dat ja
Die outfit van dv in de OP is ook echt samengesteld door iemand met een identiteitscrisis
Jaquote:
Ja soms is het leuk wat ze draagt, soms is het te zeer een statement ofzoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:05 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ik vond haar eerst wel leuk ja maar kan die debiele kleding plus enkele andere kenmerken van d'r niet handelen.
Huh?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
DV. Lol, Vas d'r FOK!sma van het jaar trauma welke ze verloor door mij (althans, ik had de gelijke stem kunnen uitbrengen maar vergat te stemmen) begint in 3.. 2.. 1..
DV won toch zo'n FOK!chicks verkiezing oid? Lekkerste FOK!babe oid. En jij was 2e met één stem verschil?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh?Ik ben zeker weet iets vergeten
Ja naja die jarretels vind ik het probleem niet zo, maar zulke kousen en een rokje combineren met zo'n trui en jasje dat vind ik zoiets doms. Pak dan gewoon een ander rokje of een broek ofzo.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Verklaar je nader, welke kenmerken. Vind 't een tof mens.
[..]
Die jarretels vind ik echt geen pan, de rest kan er wel mee door denk ik, niet bijzonder ofzo maar ook niet kklelijk.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Verklaar je nader, welke kenmerken. Vind 't een tof mens.
Dat + vervelende attitude + hoofd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja soms is het leuk wat ze draagt, soms is het te zeer een statement ofzo
Mja dv heeft wel een knap gezichtje op foto's op zich.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
DV won toch zo'n FOK!chicks verkiezing oid? Lekkerste FOK!babe oid. En jij was 2e met één stem verschil?
En ik was vergeten om een stem uit te brengen.
Genoeg redenen dus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:09 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Dat + vervelende attitude + hoofd.
Ojaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
DV won toch zo'n FOK!chicks verkiezing oid? Lekkerste FOK!babe oid. En jij was 2e met één stem verschil?
En ik was vergeten om een stem uit te brengen.
Uiteraard, ik zou nooit zomaar disliken, aardige knul die ik ben.quote:
Ze is aardig vadsig, matig zonder make-up, irritante aanhang van fans en een kut-PIgebruik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mja dv heeft wel een knap gezichtje op foto's op zich.
Nee daarom ben ik blij dat ik nu weet waar het aan ligt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Uiteraard, ik zou nooit zomaar disliken, aardige knul die ik ben.
Wat, srs? De tijd vliegt, mi gado mi jezusquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OjaDat was alweer eind 2012 toch man, jezus dat je dat nog weet.
Vandaar het 'op foto's' gedeelte.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze is aardig vadsig, matig zonder make-up, irritante aanhang van fans en een kut-PIgebruik.
Myspace-angle.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vandaar het 'op foto's' gedeelte.
Nogal ja.quote:
Eensch.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mja dv heeft wel een knap gezichtje op foto's op zich.
Goede onderbouwing, ik zie die understatement van de maand daarom door de vingers.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze is aardig vadsig, matig zonder make-up, irritante aanhang van fans en een kut-PIgebruik.
Myspacequote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Myspace-angle.Myspace, jezus. OPA VERTELT!!11
Oh, dus je staat wel open voor internetdaten?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:15 schreef Robophatt het volgende:
MySpaceHeb ik m'n eerste 'eckte' ex ontmoet
Niet meer sinds die relatie uit isquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, dus je staat wel open voor internetdaten?
Ai. Jammer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet meer sinds die relatie uit is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Dat bedoel ik manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat, srs? De tijd vliegt, mi gado mi jezus.
Ctfuquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:20 schreef krioro het volgende:
post er een fucking wannabe tranny met een kort pittig wijvenkapsel
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Ai. Jammer.Trauma's jwz kom ik nooit meer overheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was al lang blij dat ik nog redelijk beschaafd was gebleven in m'n commentaarquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:20 schreef krioro het volgende:
Iedereen altijd zonder uitzondering haten op korte pittige kapselwijven, post er een fucking wannabe tranny met een kort pittig wijvenkapsel en dan is het ineens "tof" en "leuk".
1800% done. FOK!zag het hele tranny gebeuren niet aankomen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Jawel joh, als je een goede man hebt zal hij je hart helen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Trauma's jwz kom ik nooit meer overheen![]()
Heling is het afnemen, verkopen of verhandelen van hetgeen iemand anders gestolen heeft.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel joh, als je een goede man hebt zal hij je hart helen.Mijn voornaam komt uit het Grieks en betekent "heler" trouwens. Just sayin'.
Ze is niet wannabi en jij gaat steeds niet in op mijn avances dus jij hebt er niets mee te maken.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heling is het afnemen, verkopen of verhandelen van hetgeen iemand anders gestolen heeft.
Just sayin'.
McFaggor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef krioro het volgende:
En haha, ik kijk nog een keer in dat US topic, zie ik dat die TV gewoon possibly dezelfde jas heeft als ik.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef krioro het volgende:
Ze is niet wannabi en jij gaat steeds niet in op mijn avances dus jij hebt er niets mee te maken.
Pls pet me miss J.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:41 schreef krioro het volgende:
[..]
I keep it clean though. En ik draag m'n kraag niet zo lelijk.
[..]
[ afbeelding ]
Gothic Cynthia?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind haar oprecht mooiAls je met je hart kijkt is in iedereen schoonheid te vinden
quote:
Kom hier chillenquote:
Eigen schuld.quote:
Oké houdoe.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Long hair, dont care. Ga zo toch weg
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Long hair, dont care. Ga zo toch weg
nerdjequote:
Doe niet stoer.quote:
Oke omdat het middernacht is en ik moe ben.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:02 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Beetje vriendelijk houden, vriendelijke atmosfeer enzo.
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke omdat het middernacht is en ik moe ben.
Welkom matties.
LOLA MOET BLIJVEN!!!quote:Op zondag 16 februari 2014 00:04 schreef Modus het volgende:
Oh my, de Spangasfanclub is ook weer hierheen gedirigeerd.
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:04 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zaterdag 15 februari 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 553 Guus_Geluk7
02. 481 Mexicanobakker
03. 384 Urb
04. 354 Uccie
05. 347 essnhills![]()
06. 340 ToT
07. 281 Symphonic
08. 270 GekkePoes
09. 259 deadprez
10. 254 Felagund
aight, toch nog in de top10quote:
Ga janken.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:04 schreef Modus het volgende:
Oh my, de Spangasfanclub is ook weer hierheen gedirigeerd.
Waar heb je het over¿quote:
Hebben ze je drugs gegeven?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke omdat het middernacht is en ik moe ben.
Welkom matties.
hommelquote:
Waar heb je het over?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:12 schreef deadprez het volgende:
Ben nou al de hele tijd op zoek naar dat onz topic met die foto van vas, iemand een linkje?
Nee ik ga er zo vandoorquote:
How about noquote:Op zondag 16 februari 2014 00:12 schreef deadprez het volgende:
Ben nou al de hele tijd op zoek naar dat onz topic met die foto van vas, iemand een linkje?
ga je fappen?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:12 schreef deadprez het volgende:
Waarom niet, dat topic was cool.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik ga er zo vandoor
[..]
How about no
wil je ban a sahbiquote:Op zondag 16 februari 2014 00:12 schreef deadprez het volgende:
Voor het vragen naar een link van een openbaar topic, ja?quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voor het vragen naar een link van een openbaar topic, ja?
gr grquote:
schaam je je?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was ja, zo gedateerd. Nou doei, gedraag jullie
weinig woorden veel daden deze shit is overquote:Op zondag 16 februari 2014 00:41 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Voor de mannen die van de straat zijn.
niks moet natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 11:07 schreef Chloroform het volgende:
Moet plassen maar dan moet ik uit bed.
Ik las "levers"quote:Op zondag 16 februari 2014 11:08 schreef Robophatt het volgende:
http://www.lindanieuws.nl(...)ok-eist-twee-levens/![]()
Ademen moet anders ga je dood.quote:
Ja nouquote:
quote:Hij dronk een kan van 1,5 liter met een mengsel van witte wijn, wodka, whisky en bier leeg. Zijn doel was: Ik wil iedereen aftroeven en iets doen dat niemand ooit heeft gedaan. Dit heeft hij niet overleefd.
Sowieso iedereen die aan dat spel meedoet.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:08 schreef Robophatt het volgende:
Ja dan verdien je het bijna gewoon om dood te gaan. Darwin zal tevreden zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso iedereen die aan dat spel meedoet.
ook iemand van 29 die er door is overleden, fuckquote:Op zondag 16 februari 2014 11:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nouHeeft er mee te maken he
[..]
Precies. De wereldbevolking mag ook wel beetje uitgedund worden.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dan verdien je het bijna gewoon om dood te gaan. Darwin zal tevreden zijn.
Staaltje natuurlijke selectie dit.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Precies. De wereldbevolking mag ook wel beetje uitgedund worden.
Niets mis mee.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Staaltje natuurlijke selectie dit.
Was toch al bekend.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:08 schreef Robophatt het volgende:
Gatver.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was toch al bekend.Maar dat spel he
zie het overal op m.'n FB
Nou wow 1 of 2 bier atten, kan m'n kont ook nog wel.
Wat kan jouw kont nog meer?quote:Op zondag 16 februari 2014 11:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was toch al bekend.Maar dat spel he
zie het overal op m.'n FB
Nou wow 1 of 2 bier atten, kan m'n kont ook nog wel.
Wist wel dat jij en dWc anal hebben gedaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Van die mooie dikke bruine eruitduwen.
Die is en blijft een preutse analmaagd denk ik. Verder alleen missionaris jwt.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wist wel dat jij en dWc anal hebben gedaan.
ik had het kunnen zijn alleen ben ik geen 29quote:Op zondag 16 februari 2014 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
ook iemand van 29 die er door is overleden, fuck
Scheel bijzonder veel, ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik had het kunnen zijn alleen ben ik geen 29
'Beetje', zegt ze. Doe maar gerust een flinke beet.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Precies. De wereldbevolking mag ook wel beetje uitgedund worden.
Plague that shit brahquote:Op zondag 16 februari 2014 12:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
'Beetje', zegt ze. Doe maar gerust een flinke beet.
quote:Op zondag 16 februari 2014 11:09 schreef Chloroform het volgende:
Oh jee, ik gok dat Mur getagd is in een foto van chick waarop ze samen staan te knuffelen en nu is Vas boos want heartbreak high.
Zal jou eens stormlopen.quote:
Hou je bek tegen Chloroquote:Op zondag 16 februari 2014 15:54 schreef Dimachaerus het volgende:
@chloro lijkt het je leuk om samen met mij naar fok film te gaan.
Hosselaarquote:Op zondag 16 februari 2014 15:54 schreef Dimachaerus het volgende:
@chloro lijkt het je leuk om samen met mij naar fok film te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |