abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136751627
Braddie :') Mijn god heeft hij al z'n ellende opgespaard ofzo.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136751685
quote:
Had 'm al onder Ctrl + C staan _O-.
pi_136751744
Gewoon op Fok uitgaan jatog alles.
pi_136751772
Met alle respect maar is dit nou een man of een vrouw :')

US / Userfoto's #318
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136751773
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:27 schreef Modus het volgende:
Gewoon op Fok uitgaan jatog alles.
lekker goedkoop.
pi_136751878
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:28 schreef Robophatt het volgende:
Met alle respect maar is dit nou een man of een vrouw :')

US / Userfoto's #318
Ik keek net in haar pohi en daar zag ik dat ze in een transgender topic had gepost dusja :P
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_136751904
quote:
Hij gaat ons niet vertellen dat ie elke x dit soort dingen heeft met verschillende personen, volgensmij hangt ie zwaar aan die gasten ofzo :')
pi_136751915
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:30 schreef ntm het volgende:

[..]

Ik keek net in haar pohi en daar zag ik dat ze in een transgender topic had gepost dusja :P
Oh :') neem dan gvd een vrouwelijk account
pi_136751954
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Hij gaat ons niet vertellen dat ie elke x dit soort dingen heeft met verschillende personen, volgensmij hangt ie zwaar aan die gasten ofzo :')
Denk dat hij het gewoon steeds over z'n moeder heeft.
pi_136751990
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:31 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Denk dat hij het gewoon steeds over z'n moeder heeft.
HEHEHEHEHEHE HEB JE JE CLOWSNEUS OP ROBO XD
pi_136752045
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Lijkt me ook ja. En het lijkt me (srs) ook onwaarschijnlijk dat er niet een paar mensen te vinden zijn die het wel met hem kunnen vinden en v.v.
pi_136752067
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

HEHEHEHEHEHE HEB JE JE CLOWSNEUS OP ROBO XD
AHAHA nee heb m'n lolbroek aan XDDD
pi_136752156
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:31 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Oh :') neem dan gvd een vrouwelijk account
NWS / Faceboek gaat 58 geslachtsvormen invoeren vandaar.
pi_136752232
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:32 schreef Modus het volgende:

[..]

Lijkt me ook ja. En het lijkt me (srs) ook onwaarschijnlijk dat er niet een paar mensen te vinden zijn die het wel met kunnen vinden en v.v.
Ja inderdaad :') Nouja als je steeds dezelfde types uitkiest dan niet nee, moet ie meer iets van z'n eigen gros hebben maar dat vind ie wsl niet goed genoeg voor zichzelf, Braddie kennende.
pi_136752524
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ja inderdaad :') Nouja als je steeds dezelfde types uitkiest dan niet nee, moet ie meer iets van z'n eigen gros hebben maar dat vind ie wsl niet goed genoeg voor zichzelf, Braddie kennende.
Vraag me af of er veel mensen van zijn type zijn eerlijk gezegd.
pi_136752577
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:42 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Vraag me af of er veel mensen van zijn type zijn eerlijk gezegd.
Zitten er reteveel van op FOK!
pi_136752600
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Zelfs hier is hij een buitenbeentje.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_136752605
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Gaat hij nooit naar FOK!meetings dan?
pi_136752646
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:44 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

True, maar dat is meer omdat ie ervoor uitkomt. Geen idee eigenlijk, hij speelt toch in een band die houden het toch ook op de een of andere manier vol met hem? _O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:44 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Geen idee joh :') Nooit gehoord :P
pi_136752656
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:44 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ja het probleem is dat je wel veel idioten hebt, maar dat ze allemaal zo van elkaar verschillen.
Denk bvb niet dat Braddie en F38940 matties4life zouden worden.
pi_136752725
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

True, maar dat is meer omdat ie ervoor uitkomt. Geen idee eigenlijk, hij speelt toch in een band die houden het toch ook op de een of andere manier vol met hem? _O-

Hij zit niet meer in een band zei 'ie laatst.
quote:

[..]

Ja het probleem is dat je wel veel idioten hebt, maar dat ze allemaal zo van elkaar verschillen.
Denk bvb niet dat Braddie en F38940 matties4life zouden worden.
Daar zit zeker wat in.
Ik typ straat.
pi_136752737
quote:

[..]

jawel maar stiekem zijn die meest dan op een andere plek hihihi
pi_136752759
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:46 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Oh wat zijn jullie ook een stel boefjes bij elkaar he
pi_136752768
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:46 schreef LudoSanders het volgende:
Hij zit niet meer in een band zei 'ie laatst.
Ahw.
pi_136752825
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:47 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Oh wat zijn jullie ook een stel boefjes bij elkaar he
ik ben mij er eendje idd
pi_136752844
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:46 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Ohja, dat Stairway to heaven debacle toch? :D
pi_136752901
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:49 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ohja, dat Stairway to heaven debacle toch? :D
Is ook nog gewoon echt gebeurd ook? :')
pi_136752918
Dat was Lamon toch?
Ik typ straat.
pi_136752967
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:50 schreef Robophatt het volgende:

[..]

alsof ik ooit wel eens onzin uitkraam :)
pi_136753115
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:50 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja is wel gebeurd maar ik weet bij god niet meer welke user dat nou precies was.
pi_136753255
Originele topic kan ik niet vinden.

KLB / KLB meet
Ik typ straat.
pi_136753459
Net bij de kassa 10 cent gegeven aan een bejaarde man voor me in de rij, type vogelspotter/postzegelverzamelaar, nadat hij dat tekort kwam voor een pakje AH basic roomboter (enige wat hij afrekende). Stond een Nederlandse chimeid samen met d'r boy achter me, aan wie hij het eigenlijk vroeg terwijl hij eigenlijk bij voorbaat al langs mij heen keek :'). Zij bleken skeer en ik was zo attent :). Goed voor m'n karma, kreeg nog net geen staande ovatie en ja, dit is m'n dagboek <3.

Love,
MMG
pi_136753535
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 22:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Net bij de kassa 10 cent gegeven aan een bejaarde man voor me in de rij, type vogelspotter/postzegelverzamelaar, nadat hij dat tekort kwam voor een pakje AH basic roomboter (enige wat hij afrekende). Stond een Nederlandse chimeid samen met d'r boy achter me, aan wie hij het eigenlijk vroeg terwijl hij eigenlijk bij voorbaat al langs mij heen keek :'). Zij bleken skeer en ik was zo attent :). Goed voor m'n karma, kreeg nog net geen staande ovatie en ja, dit is m'n dagboek <3.

Love,
MMG
Wie is MMG nou weer :s

Wel lief van je hoor je bent een voorbeeld voor ons Nederlanders _O_
pi_136753587
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 22:09 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Hey, ben nieuw hier in deze SC. Kwam via m'n kameraad Braddie hier, zei dat er hier vet veel chicks posten enzo dus ik dacht even registreren kan geen kwaad ;). Alles goed, Robophatt? Waar kom je vandaan :)?
pi_136753602
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 22:07 schreef MMGYMCMB het volgende:

Love,
MMG
Wow 10 kkcentjes.
pi_136753623
Ik heb paar dagen terug een tasje boodschappen van een oud gammel vrouwtje gedragen tot aan haar voordeur dat me aansprak toen ik haar inhaalde. Daarna toch maar even al mijn jas/broekzakken gecheckt maar alles zat er nog in. :Y).
pi_136753632
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Hey, ben nieuw hier in deze SC. Kwam via m'n kameraad Braddie hier, zei dat er hier vet veel chicks posten enzo dus ik dacht even registreren kan geen kwaad ;). Alles goed, Robophatt? Waar kom je vandaan :)?
Oh dan zou ik als ik jou was maar even geen KLB topics van hem lezen als jij een van z'n kameraden bent ;)
Ik kom van het internet ;) ;) dat zeggen we hier niet hardop he, maar dat moet je natuurlijk nog leren. Mijn dm staat open als je e-tips nodig hebt :) :*
pi_136753674
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 22:09 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Vast niet zo lief als jij ~O> ~O> ~O> :@ ;) ;) ~O> :@ :@ ~O> >:) >:)

gr gr
pi_136753678
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 22:12 schreef Modus het volgende:
Ik heb paar dagen terug een tasje boodschappen van een oud gammel vrouwtje gedragen tot aan haar voordeur dat me aansprak toen ik haar inhaalde. Daarna toch maar even al mijn jas/broekzakken gecheckt maar alles zat er nog in. :Y).
Vandaag een pakje chocolademuffins aan een vrouw gegeven die er niet bijkon en een pakje smeerkaas en melk die te ver achter in het schap lagen :)
pi_136753750
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Vandaag een pakje chocolademuffins aan een vrouw gegeven die er niet bijkon en een pakje smeerkaas en melk die te ver achter in het schap lagen :)
Vandaag nog een brood gesneden voor een klant en vroeg of ze hem in een papieren zak wilde of toch liever plastic want die papieren kunnen niet in de diepvries maar ze wilde toch gewoon papier
pi_136753804
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 22:15 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Vandaag nog een brood gesneden voor een klant en vroeg of ze hem in een papieren zak wilde of toch liever plastic want die papieren kunnen niet in de diepvries maar ze wilde toch gewoon papier
De liefde en passie druipen van deze post af.
pi_136753815
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 22:13 schreef Modus het volgende:

[..]

Vast niet zo lief als jij ~O> ~O> ~O> :@ ;) ;) ~O> :@ :@ ~O> >:) >:)

gr gr
Het zal niet veel schelen w/
pi_136753825
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 22:16 schreef Modus het volgende:

[..]

De liefde en passie druipen van deze post af.
Ja was inderdaad een L&P brood
pi_136753905
quote:

[..]

Vraag je dat standaard of?
pi_136753962
"Wilt u misschien 1 handvat dragen meneer?" Ik zeg 'nou geeft u maar gewoon de tas hoor mevrouw, ik ren niet weg'. En dan ook gewoon in 400m hun halve levensverhaal vertellen.
pi_136753977
quote:

[..]

want die papieren kunnen niet in de diepvries maar ze wilde toch gewoon papier
ffs komt ze nu mee...
pi_136753997
Haha fopje ik koop mijn brood bij de bakkert opde markt
pi_136754007
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 22:11 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Wow 10 kkcentjes.
[ afbeelding ]
hjb heb 2 winters terug ook een opa geholpen die was gevallen op het trottoir vanwege de sneeuw/gladheid en niet meer kon opkrabbelen. Stelletje forensflikkers stonden vanaf de tramhalte gewoon het bystander effect in de praktijk te brengen :r. Het is dat ik haast voor m'n werk, anders had ik een legit reden om spazz out te gaan _O_.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 22:12 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Oh dan zou ik als ik jou was maar even geen KLB topics van hem lezen als jij een van z'n kameraden bent ;)
Ik kom van het internet ;) ;) dat zeggen we hier niet hardop he, maar dat moet je natuurlijk nog leren. Mijn dm staat open als je e-tips nodig hebt :) :*
Ha ha, je maakt me nu wel nieuwsgierig :). Aardig van je dat je dit aanbiedt.

Gezellig zeg, hier op cyberspace ;).
pi_136754054
Ik doe die papieren zakken ook wel eens in de diepvries, gaat gewoon goed hoor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')