Myspacequote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Myspace-angle.Myspace, jezus. OPA VERTELT!!11
Oh, dus je staat wel open voor internetdaten?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:15 schreef Robophatt het volgende:
MySpaceHeb ik m'n eerste 'eckte' ex ontmoet
Niet meer sinds die relatie uit isquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, dus je staat wel open voor internetdaten?
Ai. Jammer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet meer sinds die relatie uit is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Dat bedoel ik manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat, srs? De tijd vliegt, mi gado mi jezus.
Ctfuquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:20 schreef krioro het volgende:
post er een fucking wannabe tranny met een kort pittig wijvenkapsel
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Ai. Jammer.Trauma's jwz kom ik nooit meer overheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was al lang blij dat ik nog redelijk beschaafd was gebleven in m'n commentaarquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:20 schreef krioro het volgende:
Iedereen altijd zonder uitzondering haten op korte pittige kapselwijven, post er een fucking wannabe tranny met een kort pittig wijvenkapsel en dan is het ineens "tof" en "leuk".
1800% done. FOK!zag het hele tranny gebeuren niet aankomen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Jawel joh, als je een goede man hebt zal hij je hart helen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Trauma's jwz kom ik nooit meer overheen![]()
Heling is het afnemen, verkopen of verhandelen van hetgeen iemand anders gestolen heeft.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel joh, als je een goede man hebt zal hij je hart helen.Mijn voornaam komt uit het Grieks en betekent "heler" trouwens. Just sayin'.
Ze is niet wannabi en jij gaat steeds niet in op mijn avances dus jij hebt er niets mee te maken.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heling is het afnemen, verkopen of verhandelen van hetgeen iemand anders gestolen heeft.
Just sayin'.
McFaggor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef krioro het volgende:
En haha, ik kijk nog een keer in dat US topic, zie ik dat die TV gewoon possibly dezelfde jas heeft als ik.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef krioro het volgende:
Ze is niet wannabi en jij gaat steeds niet in op mijn avances dus jij hebt er niets mee te maken.
Pls pet me miss J.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:41 schreef krioro het volgende:
[..]
I keep it clean though. En ik draag m'n kraag niet zo lelijk.
[..]
[ afbeelding ]
Gothic Cynthia?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind haar oprecht mooiAls je met je hart kijkt is in iedereen schoonheid te vinden
quote:
Kom hier chillenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |