Touché.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Komt omdat jouw diepvries niet vol ijs zit
Raar, dacht dat dat wel jouw type zou zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak. Blijkt ook maar weer uit het feit dat je die lilleke chick in WDJV sexy noemt.
Ziet er beter uit dan de meeste anderen die daar post(t)enquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak. Blijkt ook maar weer uit het feit dat je die lilleke chick in WDJV sexy noemt.
Of die a-boyquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan de meeste anderen die daar post(t)en
RRH
Hahaha die onderste, kk mooi.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
NEe weet ik gvd
[ afbeelding ]
Oh deze was het
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan de meeste anderen die daar post(t)en
RRH
Ik vond haar eerst wel leuk ja maar kan die debiele kleding plus enkele andere kenmerken van d'r niet handelen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Touché.
[..]
Raar, dacht dat dat wel jouw type zou zijn
Mijn god wat een bende is dat jaquote:
Verklaar je nader, welke kenmerken. Vind 't een tof mens.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:05 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ik vond haar eerst wel leuk ja maar kan die debiele kleding plus enkele andere kenmerken van d'r niet handelen.
Die jarretels vind ik echt geen pan, de rest kan er wel mee door denk ik, niet bijzonder ofzo maar ook niet kklelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijn god wat een bende is dat ja
Die outfit van dv in de OP is ook echt samengesteld door iemand met een identiteitscrisis
Jaquote:
Ja soms is het leuk wat ze draagt, soms is het te zeer een statement ofzoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:05 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ik vond haar eerst wel leuk ja maar kan die debiele kleding plus enkele andere kenmerken van d'r niet handelen.
Huh?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
DV. Lol, Vas d'r FOK!sma van het jaar trauma welke ze verloor door mij (althans, ik had de gelijke stem kunnen uitbrengen maar vergat te stemmen) begint in 3.. 2.. 1..
DV won toch zo'n FOK!chicks verkiezing oid? Lekkerste FOK!babe oid. En jij was 2e met één stem verschil?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh?Ik ben zeker weet iets vergeten
Ja naja die jarretels vind ik het probleem niet zo, maar zulke kousen en een rokje combineren met zo'n trui en jasje dat vind ik zoiets doms. Pak dan gewoon een ander rokje of een broek ofzo.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Verklaar je nader, welke kenmerken. Vind 't een tof mens.
[..]
Die jarretels vind ik echt geen pan, de rest kan er wel mee door denk ik, niet bijzonder ofzo maar ook niet kklelijk.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Verklaar je nader, welke kenmerken. Vind 't een tof mens.
Dat + vervelende attitude + hoofd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja soms is het leuk wat ze draagt, soms is het te zeer een statement ofzo
Mja dv heeft wel een knap gezichtje op foto's op zich.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
DV won toch zo'n FOK!chicks verkiezing oid? Lekkerste FOK!babe oid. En jij was 2e met één stem verschil?
En ik was vergeten om een stem uit te brengen.
Genoeg redenen dus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:09 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Dat + vervelende attitude + hoofd.
Ojaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
DV won toch zo'n FOK!chicks verkiezing oid? Lekkerste FOK!babe oid. En jij was 2e met één stem verschil?
En ik was vergeten om een stem uit te brengen.
Uiteraard, ik zou nooit zomaar disliken, aardige knul die ik ben.quote:
Ze is aardig vadsig, matig zonder make-up, irritante aanhang van fans en een kut-PIgebruik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mja dv heeft wel een knap gezichtje op foto's op zich.
Nee daarom ben ik blij dat ik nu weet waar het aan ligt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Uiteraard, ik zou nooit zomaar disliken, aardige knul die ik ben.
Wat, srs? De tijd vliegt, mi gado mi jezusquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OjaDat was alweer eind 2012 toch man, jezus dat je dat nog weet.
Vandaar het 'op foto's' gedeelte.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze is aardig vadsig, matig zonder make-up, irritante aanhang van fans en een kut-PIgebruik.
Myspace-angle.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vandaar het 'op foto's' gedeelte.
Nogal ja.quote:
Eensch.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mja dv heeft wel een knap gezichtje op foto's op zich.
Goede onderbouwing, ik zie die understatement van de maand daarom door de vingers.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze is aardig vadsig, matig zonder make-up, irritante aanhang van fans en een kut-PIgebruik.
Myspacequote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Myspace-angle.Myspace, jezus. OPA VERTELT!!11
Oh, dus je staat wel open voor internetdaten?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:15 schreef Robophatt het volgende:
MySpaceHeb ik m'n eerste 'eckte' ex ontmoet
Niet meer sinds die relatie uit isquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, dus je staat wel open voor internetdaten?
Ai. Jammer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet meer sinds die relatie uit is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Dat bedoel ik manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat, srs? De tijd vliegt, mi gado mi jezus.
Ctfuquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:20 schreef krioro het volgende:
post er een fucking wannabe tranny met een kort pittig wijvenkapsel
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Ai. Jammer.Trauma's jwz kom ik nooit meer overheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was al lang blij dat ik nog redelijk beschaafd was gebleven in m'n commentaarquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:20 schreef krioro het volgende:
Iedereen altijd zonder uitzondering haten op korte pittige kapselwijven, post er een fucking wannabe tranny met een kort pittig wijvenkapsel en dan is het ineens "tof" en "leuk".
1800% done. FOK!zag het hele tranny gebeuren niet aankomen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Jawel joh, als je een goede man hebt zal hij je hart helen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Trauma's jwz kom ik nooit meer overheen![]()
Heling is het afnemen, verkopen of verhandelen van hetgeen iemand anders gestolen heeft.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel joh, als je een goede man hebt zal hij je hart helen.Mijn voornaam komt uit het Grieks en betekent "heler" trouwens. Just sayin'.
Ze is niet wannabi en jij gaat steeds niet in op mijn avances dus jij hebt er niets mee te maken.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heling is het afnemen, verkopen of verhandelen van hetgeen iemand anders gestolen heeft.
Just sayin'.
McFaggor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef krioro het volgende:
En haha, ik kijk nog een keer in dat US topic, zie ik dat die TV gewoon possibly dezelfde jas heeft als ik.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:32 schreef krioro het volgende:
Ze is niet wannabi en jij gaat steeds niet in op mijn avances dus jij hebt er niets mee te maken.
Pls pet me miss J.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:41 schreef krioro het volgende:
[..]
I keep it clean though. En ik draag m'n kraag niet zo lelijk.
[..]
[ afbeelding ]
Gothic Cynthia?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind haar oprecht mooiAls je met je hart kijkt is in iedereen schoonheid te vinden
quote:
Kom hier chillenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |